Nu al?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Ole het volgende:
Mijn beste vriend mag de voorselectie doen voor volgend seizoen![]()
En begeleiden bij repetities
Vind je? Ik heb de finale en alle optredens slechts 1 keer gezien (het kan dat als ik er nog eens naar kijk met dit in gedachte dat ik het met je eens ben) maar ik heb er niets van gemerkt. Wat betreft de samenwerking met Hardwell, ik kan niet inschatten of dat kijkers eerder op haar stemmen omdat ze een DJ-liedje zingt maar wat betreft het liedje vond ik zowel die van Dave (grote complimenten, rekening houdende met het feit dat hij hier weinig ervaring mee heeft) als die van Jennie (het beste) beter. Mijns inziens won zij omdat zij het beste aansloeg bij de kijkers en dit omdat zij emotie overbrengt bij het zingen wat nog altijd de kern is van het vak.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:42 schreef female81 het volgende:
En Maan is door John De Mol wel héél nadrukkelijk doorgedrukt: Alarmschijf in het verschiet, een samenwerking met Hardwell nog wel (plus: uitgezonden op Radio 538, John's zender dus), een mooiere aankleding in de finale dan de rest, enzovoort.
We zullen het wel zien, dit soort dingen kan je pas beoordelen als je het ziet hoort. Het is sterk afhankelijk van hoeveel goede liedjes er voor haar worden geschreven, als je een concert van anderhalf uur wil geven dan heb je voldoende variatie nodig qua tempo. dynamiek, stijl etc.quote:(En wat ik verder van Maan vind: een doodgewoon meisje wat heus wel kan zingen en er best leuk uit ziet, maar wat ik op straat niet op zou merken. Sowieso geen materiaal voor een anderhalf durend concert.)
Kortom, ze werd wellicht met klem uitgenodigd oom mee te doen en het heeft geholpen om mensen in het wereldje te enthousiasmeren. Dat is leuk en aardig maar haar blinde auditie was heel erg goed en Marco was binnen een seconde overtuigd zonder dat hij wist wie ze was, Ali en Sanne ook. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:56 schreef hunter2011 het volgende:
Ze werd door menigeen al voorzichtig getipt voor het goud. Anouk was daar nog niet zo zeker van, zo zei ze tijdens een van de liveshows. ,,Het lukt je nog niet om de juiste hoeveelheid gevoel in een lied te verwerken. En je timing klopt niet. Verder is je uitspraak niet optimaal.'' Volgens tegeltjestekstenbedenker Borsato is mooie Maan hoe dan ook een 'ruwe diamant' die de komende jaren nog verder moet worden gepolijst. ,,Er liggen al meerdere nummer voor haar klaar'', aldus Marco. De zangeres heeft als een eigen, 7-koppige band For Tuned die behoorlijk aan de weg timmert, en belangrijke, superhandige contacten in de vaderlandse muziekbusiness. Zo werkte dit getalenteerde 'hemellichaam' al samen met Ton Dijkman (drummer in de band van Borsato, red.) en won ze met For Tuned de Radio 538 talentenjacht voor Warchild: de goededoelenorganisatie waarvoor Marco ambassadeur is.
voorselectie is in juni dan mag hij bandjes beluisteren en eerste selectie doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu al?
Wat bedoel je met het laatste? Bepalen ze bij de auditie of dat je wel of niet jezelf mag begeleiden?
Op zich lijkt het mij trouwens best wel leuk om mee te doen aan zoiets, ware het niet dat ze ook inzoomen op je privéleven.
Oh? Ik begreep dat hij meedoet maar hij begeleidt en selecteert dus kandidaten. Cool. Wat is jouw vriend zijn achtergrond? Is hij een professionele muzikant? Conservatorium gevolgd of gewoon vanuit het amateurcircuit? Ik begrijp dat jij geen details wil geven waaruit zijn identiteit kan worden afgeleid maar dat kan je zeker wel vertellen?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:27 schreef Ole het volgende:
[..]
voorselectie is in juni dan mag hij bandjes beluisteren en eerste selectie doen.
Later repetities van deelnemers begeleiden op piano
conservatorium cum laude en beroepsmuzikant inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh? Ik begreep dat hij meedoet maar hij begeleidt en selecteert dus kandidaten. Cool. Wat is jouw vriend zijn achtergrond? Is hij een professionele muzikant? Conservatorium gevolgd of gewoon vanuit het amateurcircuit? Ik begrijp dat jij geen details wil geven waaruit zijn identiteit kan worden afgeleid maar dat kan je zeker wel vertellen?
Vet! Wat was zijn tweede instrument?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:37 schreef Ole het volgende:
[..]
conservatorium cum laude en beroepsmuzikant inderdaad.
volgens jou is het er niet om een popidolen te vinden. Nu weer niet om 'de stem' te vinden... Waarom is het er wel? ze moeten echt wat aan die naamgeving doenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit programma heeft echter niet als doel om de stem van Nederland te vinden, daarvoor was Una Voce Particolare er.
[..]
Het dient inderdaad niet om popidolen te vinden, het dient om potentiële popidolen een podium te geven. Het is niet bepaald een bewijs maar Anouk's handelingen waren wel redelijk typisch toen Sanne voor een klassiek liedje koos. "Daar kan ik niets mee. Ik heb hier geen verstand van, ik weet niet hoe ik dit moet beoordelen."quote:Op zondag 31 januari 2016 06:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens jou is het er niet om een popidolen te vinden. Nu weer niet om 'de stem' te vinden... Waarom is het er wel? ze moeten echt wat aan die naamgeving doen
Nederland is klein maar toch...quote:Op zondag 31 januari 2016 02:42 schreef Ole het volgende:
Andere bekende van me heeft het 2 jaar geleden gedaan. Wereldje is klein.
Het is hetzelfde circuit. Pianobars. Daar is Roel van Velzen ook begonnen. Gasten kennen elkaar allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nederland is klein maar toch...
Die was ook Mad op Jennie.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Denk dat er echt wel wat meer aan de hand is en Anouk weet dat ze gewoon niets mag zeggen!quote:
hoe bedoel je dat of wat suggereer je?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat er echt wel wat meer aan de hand is en Anouk weet dat ze gewoon niets mag zeggen!
"Match-fixing"
Natuurlijk weet ik het niet zeker, en er is elk seizoen wel wat.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat of wat suggereer je?
Anouk wilde drie van de vier zien winnen. Maar niet Maan. Ik begrijp haar welquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Jennie zal wel 24/7 hebben lopen bellen, vragen, appen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft iemand al een idee waar die koelte tussen Anouk en Jennie wegkwam vrijdag?
Er zit vast wel meer achter toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jennie zal wel 24/7 hebben lopen bellen, vragen, appen.
Het programma is voorbij, dus Jennie moet het zelf doen of iig niet 24 uur per dag Anouk bellen.
Ik heb de koelte even gemist, waar bleek dat uit?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer achter toch?
Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |