Zo niet CO2-neutraalquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij laat wel altijd het licht branden
Mwah, misschien ben je ook wel een beetje op na het coachen, wekenlang? Als je elke dag zit te coachen, niet alleen als je samen bent, maar ook via de app... Jennie gaat nu toch dingen doen, anders blijft ze misschien vragen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat er mis is tussen Jennie en Anouk...
Heb het idee dat ze altijd gilt. Met haar paardengebit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Nexum het volgende:
zou glennis eig wel als coach willen zien
puur omdat iedereen hier haar dan zou haten
ohquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat Phoenix een meisje is?
Anouk leek niet positief over het contact wat ze afgelopen tijd hadden. Te veel. Ze neemt een nieuw nummer en geeft Jenny het nummer niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
anouk heeft een nieuw telefoonnummer en ze wil ni geve aan jenne
Dat zei ze letterlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Anouk leek niet positief over het contact wat ze afgelopen tijd hadden. Te veel. Ze neemt een nieuw nummer en geeft Jenny het nummer niet.
als ze maar niet diezelfde jurk aan doetquote:
nah ze probeerde het geloof ik als grapje te zeggen maar dat klonk niet meer als een grapjequote:
Mijn kat kijkt altijd zo van: suuuuuuuure, allemaal fakequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelfs mijn kat gaat rennen van de reclame over dierenleed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dave maakt zo te zien een goede kans om te winnen![]()
Heet hij Bill?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat kijkt altijd zo van: suuuuuuuure, allemaal fake
Mijn kat is slim
Dan kijkt niemand meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
dit zouden de coaches van tvoh moeten zijn;
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
owwwww ja van Rolling Stones idd!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met die geweldige drummer.. Ringo
Waar woon je? zodat ik in je brievenbus kan pissenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
Zanger Rinusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
Be like jouw kat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
wrm pissen wrm niet schijtequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waar woon je? zodat ik in je brievenbus kan pissen
Ik heb liever Ellie en Rikkertquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zanger Rinus
Anita en Ed
De Stoopjes
Herman van Idols
Jouw kat is gewoon een verwende lijerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
Rinusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zanger Rinus
Anita en Ed
De Stoopjes
Herman van Idols
Die was er allang. Ken 'm al vier jaar in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je genoten van de reclame, gemaakt van jouw donatie?
This is miss dynasties kittiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
Check.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef Nexum het volgende:
wie heef dat filmpje gezien met glennis en die autochaffeur die haar bijna aanreed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |