abonnement Unibet Coolblue
pi_160025377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vooralsnog zie ik jou en Schommelstoel niks in dit topic plaatsen waar jullie interesses liggen, dus geeft dat wel aan dat jullie hier om hele andere redenen zitten dan om over BNW materiaal te discussiëren en info uit te wisselen:

BNW / Waar liggen jullie interesses als BNW-er zijnde?
Stop toch eens met het spelen van de BNW Koning die bepaald wie en of wat wel BNW is.
En stop helemaal met het maken van aannames over personen, jij denkt werkelijk dat je alles en iedereen door hebt en of denkt te kennen.

Dat is iets waar jij keer op keer de fout mee in gaat.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160025405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met free spirit wat sommigen doen.maar ontkennen, ridiculiseren, van tafel te vegen. De vraag is dus, wat doet hij dan hier op BNW, net zoals een aantal anderen hier die eigenlijk niks met BNW van doen hebben?


Als het iemand niet interesseert dan zit hij/zij niet op BNW en gaat ook niet de discussie aan. dus je stelling is niet juist en waarom ga jij bepalen wat een echte BNW-er is? als het niet voldoet aan jouw benchmarks?

[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:37:59 ]
pi_160025422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met free spirit wat sommigen doen. alleen maar ontkennen, ridiculiseren, van tafel te vegen. De vraag is dus, wat doet hij dan hier op BNW, net zoals een aantal anderen hier die eigenlijk niks met BNW van doen hebben?

Ik heb liever mensen in BNW die niet alleen het linker pad bewandelen of het rechter pad.
Ik heb liever mensen in BNW die het middelste pad kiezen, en naar links en rechts kijken om een mening te samen te stellen.

En niet mensen die last hebben van tunnelvisie.

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:38:23 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160025454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Stop toch eens met het spelen van de BNW Koning die bepaald wie en of wat wel BNW is.
En stop helemaal met het maken van aannames over personen, jij denkt werkelijk dat je alles en iedereen door hebt en of denkt te kennen.

Dat is iets waar jij keer op keer de fout mee in gaat.
Hey... je kan me volledig in mijn hemd zetten als ik zeg dat jij met CC nep-BNWers zijn door aan te tonen welke onderwerpen jullie wel zouden interesseren.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:38:43 ]
-
pi_160025482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb liever mensen in BNW die niet alleen het linker pad bewandelen of het rechter pad.
Ik heb liever mensen in BNW die het middelste pad kiezen, en naar links en rechts kijken om een mening te samen te stellen.

En niet mensen die last hebben van tunnelvisie.
Er is geen links of rechts. Er is alleen maar waar of onwaar en dat is waar we naar zoeken in BNW.

Echter zitten er hier nogal wat figuren die eigenlijk totaal niet geïnteresseerd zijn lijkt het, vandaar dat ik naar de overeenkomsten zoek, daar BNW nogal een breed begrip is en er diverse conspiracies zijn in de wereld. Ik vraag me af wie zich wel interesseren voor welke conspiracies, that's all.
-
pi_160025494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hey... je kan me volledig in mijn hemd zetten als ik zeg dat jij met CC nep-BNWers zijn door aan te tonen welke onderwerpen jullie wel zouden interesseren. Echter, jullie kunnen dat niet, dus tonen mijn gelijk aan dat jullie eigenlijk geschift zijn om hier hele dagen te vertoeven zonder ook maar enigszins interesse voor de onderwerpen te hebben.
Ik ben klaar met dat gezever van jou LK, als iemand niet dezelfde visie heeft als de jouwe is het per definitie geen BNW volgens jou.
Fijne avond.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:39:05 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160025523
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:28 schreef schommelstoel het volgende:


Ik ben klaar met dat gezever van jou LK, als iemand niet dezelfde visie heeft als de jouwe is het per definitie geen BNW volgens jou.
Fijne avond.
Zo komt LK nu wel over en dat is niet de BNW gedachte.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:39:14 ]
pi_160025537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als het iemand niet interesseert dan zit hij/zij niet op BNW en gaat ook niet de discussie aan. dus je stelling is niet juist en waarom ga jij bepalen wat een echte BNW-er is? als het niet voldoet aan jouw benchmarks?
Ik ga niet bepalen wie een echte BNWer is. Ik zoek alleen naar de punten waar men hier kennelijk wel met elkaar overeen komt. Want als ik bijvoorbeeld kijk naar CC, dan gaat dat natuurlijk helemaal nergens over... zit hier hele dagen op BNW te vertoeven, terwijl hij alles naar het land der fabelen verwijst.

[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 22:39:35 ]
-
  donderdag 18 februari 2016 @ 20:31:07 #184
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160025559
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hey... je kan me volledig in mijn hemd zetten als ik zeg dat jij met CC nep-BNWers zijn door aan te tonen welke onderwerpen jullie wel zouden interesseren. Echter, jullie kunnen dat niet, dus tonen mijn gelijk aan dat jullie eigenlijk geschift zijn om hier hele dagen te vertoeven zonder ook maar enigszins interesse voor de onderwerpen te hebben.
Lees nou eens welke waanzin je hier neerzet. Jij kwantificeert mensen dus op hun keuze om wel of niet naar jouw pijpen te dansen ( in je topic posten ). Dat je zo blind bent voor de onzin die dat moet onderbouwen is echt stuitend. Alsof alleen dan iemand echte bnw'er is _O-

Met je lulkoek dat ik "niets geloof" :')
pi_160025563
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Zo komt LK nu wel over en dat is niet de BNW gedachte.
Dat is hem al eens vaker gemeld, maar hij blijft denken dat hij de enige correcte visie heeft.
Misschien eens laten testen op narcisme.

Fijne avond THEFXR ;) c_/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160025591
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als het iemand niet interesseert dan zit hij/zij niet op BNW en gaat ook niet de discussie aan. dus je stelling is niet juist en waarom ga jij bepalen wat een echte BNW-er is? als het niet voldoet aan jouw benchmarks?
Denk meer dat het een zoektocht is naar een commen ground . Het is niet altijd duidelijk waar die interesses liggen dus zon topic biedt dan wel uitkomst
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160025622
dit topic gaat even dicht
There is only one religion
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:30:00 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160029537
Eigenlijk wilde ik hier een heel stuk schrijven maar lees gewoon terug wat O+ THEFXR O+ zegt.

Opzouten met het aantrekken van de 'echte BNWer' mantel Lichtkogel. Je komt hier net even kijken, trapt herrie en zit in je eigen tunnelvisie DE WAARHEID te verkondigen en dan durf je ook nog te beweren dat jij dé echt BNWer bent? laat me niet lachen.

BNW gaat niet enkel over de strijd tegen zionisme, illuminati of andere grove verregaande zaken waar de honden gene brood van lusten, het gaat ook zeker over de lichtere variant, de zaken die dus wel hier en daar aan het licht komen, lichtjes verhuld in mooie media bewoordingen. AI, bankiers, politici, BNW in het klein en minder vergezocht (vergezocht zegt overigens niets over een eventueel waarheidsgehalte). Elke verdere verkettering van andere mede-users en ze afschuiven als nep BNWers worden verwijderd en genote. Je (Lichtkogel) bent hier welkom als je binnen de lijntjes blijft kleuren en we zijn er ook voor jou om zo nodig voor jou op te komen als er uitgelokt wordt maar maak het je zelf niet zo moeilijk door je apart van iedereen te zetten en de BNW-kroon op te eisen. Die krijg je niet en zal je ook nooit krijgen ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:43:49 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160030011
Het is nog best lastig om het op te schonen én de posts van THEFXR enigszins leesbaar te houden. ;(. Dus het kan ietwat wazig overkomen.

En wat THEFXR betreft over het overmatig verwijderen van posts, dat blijft een heikel dingetje en lastig om er een balans in te vinden. Veel omstreden zaken en fitties die weggesneden worden inderdaad, veel lichtgeraakte mensen binnen BNW (niet uit één bepaalde hoek overigens) maar eventueel wordt het wel tijd om er een minder beperkende rol in te gaan spelen vanuit de moderatiekant. Dus ook bedankt voor die feedbackpost. Als er nog een veer bij kan dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160030384
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:43 schreef jogy het volgende:
maar eventueel wordt het wel tijd om er een minder beperkende rol in te gaan spelen vanuit de moderatiekant.
Maar bepaalde onderwerpen zijn zelfs volgens de wet strafbaar toch?
Dan lijkt het mij niet handig als jullie daar niet te veel mee bezig willen zijn.

Of doel jij op iets totaal anders?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:58:11 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160030446
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Maar bepaalde onderwerpen zijn zelfs volgens de wet strafbaar toch?
Dan lijkt het mij niet handig als jullie daar niet te veel mee bezig willen zijn.

Of doel jij op iets totaal anders?
Algemeenheid, niet alleen daadwerkelijk strafbare zaken worden verwijderd hoor, strafbaar is en blijft strafbaar en de policy blijft de policy verder. Ik denk ook niet dat de post van THEFXR over de strafbaar-achtige elementen ging.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 18-02-2016 23:13:49 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:03:47 #192
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160030650
quote:
Dan lijkt het mij niet handig als jullie daar niet te veel mee bezig willen zijn.
2 keer niet
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160030679
quote:
3s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk wilde ik hier een heel stuk schrijven maar lees gewoon terug wat O+ THEFXR O+ zegt.

Opzouten met het aantrekken van de 'echte BNWer' mantel Lichtkogel. Je komt hier net even kijken, trapt herrie en zit in je eigen tunnelvisie DE WAARHEID te verkondigen en dan durf je ook nog te beweren dat jij dé echt BNWer bent? laat me niet lachen.

BNW gaat niet enkel over de strijd tegen zionisme, illuminati of andere grove verregaande zaken waar de honden gene brood van lusten, het gaat ook zeker over de lichtere variant, de zaken die dus wel hier en daar aan het licht komen, lichtjes verhuld in mooie media bewoordingen. AI, bankiers, politici, BNW in het klein en minder vergezocht (vergezocht zegt overigens niets over een eventueel waarheidsgehalte). Elke verdere verkettering van andere mede-users en ze afschuiven als nep BNWers worden verwijderd en genote. Je (Lichtkogel) bent hier welkom als je binnen de lijntjes blijft kleuren en we zijn er ook voor jou om zo nodig voor jou op te komen als er uitgelokt wordt maar maak het je zelf niet zo moeilijk door je apart van iedereen te zetten en de BNW-kroon op te eisen. Die krijg je niet en zal je ook nooit krijgen ook.
Ik eis de BNW kroon niet op, ik vroeg me alleen af wie hier oprecht geïnteresseerd is in BNW materiaal en welke onderwerpen het dan zijn. Punt is dat er een aantal tussen zitten waarvan gewoon overduidelijk is dat ze er alleen maar zijn om de boel te verstieren en topics te derailen.

We gaan ons toch ook niet aanmelden op een bloemschik-forum om daar dan heel de dag te vertellen dat er wel spannender dingen te doen zijn dan dat als onze interesses daar niet liggen?
-
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:07:08 #194
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160030770
Jij verwart interesse in BNW topics met allemaal hetzelfde geloven. Snap dat nou eens.

En je doet weer hetzelfde met bovenstaande post. Weer dat verhevene.
pi_160030779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Maar bepaalde onderwerpen zijn zelfs volgens de wet strafbaar toch?
Dan lijkt het mij niet handig als jullie daar niet te veel mee bezig willen zijn.

Of doel jij op iets totaal anders?
Kijk... in Frankrijk zijn ze zelfs al bezig om BNW discussies illegaal te maken:

France Moves to Make “Conspiracy Theories” Illegal by Government Decree
http://www.globalresearch(...)nment-decree/5438970

Stel voor dat in NL over een jaar hetzelfde zou gebeuren, ben jij er dan ook zo 1 die direct iemand aangeeft als het door de Staat verboden is om over BNW materiaal te praten, in de veronderstelling dat je een goede daad hebt verricht "want de Staat zegt!" ?
-
pi_160031080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kijk... in Frankrijk zijn ze zelfs al bezig om BNW discussies illegaal te maken:

France Moves to Make “Conspiracy Theories” Illegal by Government Decree
http://www.globalresearch(...)nment-decree/5438970

Stel voor dat in NL over een jaar hetzelfde zou gebeuren, ben jij er dan ook zo 1 die direct iemand aangeeft als het door de Staat verboden is om over BNW materiaal te praten, in de veronderstelling dat je een goede daad hebt verricht "want de Staat zegt!" ?
Er zit een groot verschil in de onderwerpen waar jij over praat wat niet echt toegestaan is.
Daar zal ik namelijk nooit achter staan en of verdedigen.

Maar om de algehele conspiracy sector illegaal te maken is wat anders.
Daar ben ik het ook niet mee eens.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:18:44 #197
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160031259
quote:
Kijk... in Frankrijk zijn ze zelfs al bezig om BNW discussies illegaal te maken:

France Moves to Make “Conspiracy Theories” Illegal by Government Decree
http://www.globalresearch(...)nment-decree/5438970

Stel voor dat in NL over een jaar hetzelfde zou gebeuren, ben jij er dan ook zo 1 die direct iemand aangeeft als het door de Staat verboden is om over BNW materiaal te praten, in de veronderstelling dat je een goede daad hebt verricht "want de Staat zegt!" ?
Zucht....Neanderthaler dus
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160031274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil in de onderwerpen waar jij over praat wat niet echt toegestaan is.
Daar zal ik namelijk nooit achter staan en of verdedigen.


Maar om de algehele conspiracy sector illegaal te maken is wat anders.
Daar ben ik het ook niet mee eens.
Je zou je kunnen afvragen waarom het volgens de wet niet toegestaan is daarover te praten. Want dat wijst er juist op dat men iets te verbergen heeft. Als het allemaal zo duidelijk was geweest namelijk, dan was een wet helemaal niet nodig geweest omdat degene die zou claimen dat het niet waar was, dan voor gek zou staan. Snap je?

Stel dat ze over een jaar invoeren dat BNW praat verboden is, dan zegt men over 10 jaar hetzelfde over BNW materiaal als wat jij nu zegt over het H-woord.
-
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:22:30 #199
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160031403
Hou nou eens op met die langspeelplaat ! , wij wilde jouw nuance bijpraten maar dat is geen success gebleken...wat denk je nou dat ze coulance blijven geven ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:25:10 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160031503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik eis de BNW kroon niet op, ik vroeg me alleen af wie hier oprecht geïnteresseerd is in BNW materiaal en welke onderwerpen het dan zijn. Punt is dat er een aantal tussen zitten waarvan gewoon overduidelijk is dat ze er alleen maar zijn om de boel te verstieren en topics te derailen.

We gaan ons toch ook niet aanmelden op een bloemschik-forum om daar dan heel de dag te vertellen dat er wel spannender dingen te doen zijn dan dat als onze interesses daar niet liggen?
Jij denkt in absolute waarheden, geen plek voor enige nuance en dat maakt een discussie moeilijk, dat is gewoon zo. Jij dendert een topic in om zaken te verkondigen en niet te bediscussiëren want je weet al lang wat de WAARHEID is. Ik heb met de mensen die jij als non-bnw ers ziet vaak genoeg in een daadwerkelijke discussie gezeten die redelijk diep in de BNW sfeer zat, net als anderen. En in WFL zitten ook legio atheïsten, moeten die dan ook weg? Het gaat om de interesse in de onderwerpen niet perse in het geloof in de onderwerpen. Ja, je hebt een puntje dat de naysayende kant soms wat overheersend over kan komen maar als je dan op een afstandje kijkt naar de argumenten dan zit daar vaak (niet altijd) wel een goed punt in. Dus, voor de miljoenste keer, BNW kan je beter zien als een 'clearinghouse' van onderwerpen. Als je jezelf hier staande kan houden (je tegenstanders hoeven het niet met je eens te zijn) dan mag je er vanuit gaan dat je kijk op zaken hout snijdt. Als je oren kansloos gewassen worden zou ik maar eens goed naar je eigen wereldbeeld gaan kijken. BNW is een goede plek om je standpunten te verdedigen in plaats van dat je dus een rijtje jaknikkers krijgt die er alleen maar voor zorgen dat ze nooit uit hun eigen desinformatiebubbel kunnen kruipen. BNW zal nooit en te nimmer een puur 'pro-conspiracy' forum worden en dat is misschien ook de reden dat het nog steeds bestaat. Genoeg nadelen te verzinnen voor deze stand van zaken (geen diepte en vaak genoeg kaalslag) maar ook voordelen (leren discussieren, tegenargumenten te pareren en goed kijken naar de informatie die je post)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')