SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later zag ik in 2006 "Glosses at a trial - The Milosevic Case" van Tegenlicht, waarin te zien was hoe corrupt het er op het Internationale Gerechtshof in Den Haag aan toe kan gaan. Ondanks dat er over de 200 getuigen waren, had men nog steeds geen zaak tegen hem. Kort daarop werd hij ineens dood gevonden in zijn cel... hoe toevallig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In 2008 zag ik dat het mis was omtrent 9-11 en al gauw kwam ik uit bij de documentaire "Wake up call - New world order documentary" welke mij letterlijk wakker maakte uit de droomwereld die ons werd voorgehouden vanuit de media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na jarenlang veel materiaal te bekijken/lezen, zoeken, spitten, discussiëren stuitte ik uiteindelijk een half jaar geleden op de documentaire "The Greatest Story NEVER Told", welke een 2e wake up call was. Het was wel even een shock om te zien dat de winnaars van WW II (de Freemasons) de geschiedenis hebben herschreven omtrent dit onderwerp.
Nu is mijn vraag aan jullie... wat is jullie interesse (welke topics..) in het BNW materiaal? Wat zorgt ervoor jullie dat jullie dagelijks terugkomen om hier te posten?
Hoor graag.
-![]()
Ik begon met zeitgeist en dat vond mijn jonge en naïeve zelf verschrikkelijk spannend. Destijds nog veel in 9/11 gedoken maar op een gegeven moment overheen gegroeid. Nu nog voornamelijk op BNW om te kijken hoe de psyche van de conspiracy-mens te werk gaat om hun hopen en dromen uit te laten komen, hoewel ik hoop dat er nog een keer een paar echte BNW'ers opstaan die zo dapper zijn om zelf wat onderzoek te doen en die niet achter youtube/blogs en andere internet meningen verschuilen.
Tot die tijd ben ik er vooral om dat soort mensen te wijzen op hun fouten zodat andere mensen die het lezen hopelijk niet op dezelfde manier onderuit gaan.Conscience do cost.![]()
Voor mij is FOK!forum en bnw echt als vermaak. Ik heb alleen maar interesse in joden topics omdat ik zelf elke vrijdag mijn schoenen uit doe en bidt in de synagoge en Jood ben. En vind het reuze interessant alles wat met tora te maken heeft. Ook de naïviteit en complottheorieeën rondom Joden vind ik smakelijk. Andere momenten wil ik mensen voorlichten en reageer ik.
Maar ben geen jood ( if you know what i mean) en vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening ook al is zijn mening voor anderen ronduit belachelijk.
De aanslagen in Amerika heb ik niet meegekregen. Dood van Pim Fortuijn ook niet. Was niet eens in Nederland. Verder dus geen interesse in bnw omdat ik geen complot denker ben. Probeer bijdragen te leveren en informatie als dat nodig is.![]()
Ok, nice. Zeitgeist was ook voor mij 1 van de eerste documentaires ja. Vrij basis-materiaal waar sommigen erna al vrij snel bij afhaken. Anderen zoeken verder dan dat... so be it.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:47 schreef ems. het volgende:
Ik begon met zeitgeist en dat vond mijn jonge en naïeve zelf verschrikkelijk spannend. Destijds nog veel in 9/11 gedoken maar op een gegeven moment overheen gegroeid. Nu nog voornamelijk op BNW om te kijken hoe de psyche van de conspiracy-mens te werk gaat om hun hopen en dromen uit te laten komen, hoewel ik hoop dat er nog een keer een paar echte BNW'ers opstaan die zo dapper zijn om zelf wat onderzoek te doen en die niet achter youtube/blogs en andere internet meningen verschuilen.
Tot die tijd ben ik er vooral om dat soort mensen te wijzen op hun fouten zodat andere mensen die het lezen hopelijk niet op dezelfde manier onderuit gaan.
Who's next?-![]()
Ok, fair enough.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:49 schreef Szikha2 het volgende:
Voor mij is FOK!forum en bnw echt als vermaak. Ik heb alleen maar interesse in joden topics omdat ik zelf elke vrijdag mijn schoenen uit doe en bidt in de synagoge en Jood ben. En vind het reuze interessant alles wat met tora te maken heeft. Ook de naïviteit en complottheorieeën rondom Joden vind ik smakelijk. Andere momenten wil ik mensen voorlichten en reageer ik.
Maar ben geen jood ( if you know what i mean) en vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening ook al is zijn mening voor anderen ronduit belachelijk.
De aanslagen in Amerika heb ik niet meegekregen. Dood van Pim Fortuijn ook niet. Was niet eens in Nederland. Verder dus geen interesse in bnw omdat ik geen complot denker ben. Probeer bijdragen te leveren en informatie als dat nodig is.Wellicht toch weleens interessant om eens wat verder te spitten in zaken omtrent 9-11 en de NWO?
Who's next?-![]()
Als mijn studie is afgerond mischienquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, fair enough.Wellicht toch weleens interessant om eens wat verder te spitten in zaken omtrent 9-11 en de NWO?
![]()
![]()
Good-goodquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:53 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Als mijn studie is afgerond mischien-![]()
Ik heb interesse in dingen waarover je niet mag discussiëren, ik leef gloeiende niet in het oostblok/achter het ijzeren gordijn met al die censuur, het lijkt de stasi wel.![]()
Dan ben ik toch benieuwd in welk BNW materiaal je geïnteresseerd bent waar je niet over mag discussiëren hier. En ja, hier in Europa hebben we inderdaad te maken met een censuur-wet omtrent een bepaald onderwerp. Neem aan dat je die bedoelt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:00 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb interesse in dingen waarover je niet mag discussiëren, ik leef gloeiende niet in het oostblok/achter het ijzeren gordijn met al die censuur, het lijkt de stasi wel.-![]()
fok die censuur, ik praat waar ik over wil praten, ik zeg ook gewoon nog neger.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd in welk BNW materiaal je geïnteresseerd bent waar je niet over mag discussiëren hier. En ja, hier in Europa hebben we inderdaad te maken met een censuur-wet omtrent een bepaald onderwerp. Neem aan dat je die bedoelt?![]()
Helaas was de eerste zeitgeist een van de tientallen zeitgeisten die ik destijds heb gezien. Ze klinken allemaal geloofwaardig totdat je, zoals jij zegt, verder gaat zoeken dan dat en dan merk je pas hoe vol met leugens dergelijke films zitten. En de mensen die dan nog iets verder durven te kijken zullen zien dat ze keihard voor het lapje worden gehouden en dat "de massamedia" eigenlijk gewoon niet bestaat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, nice. Zeitgeist was ook voor mij 1 van de eerste documentaires ja. Vrij basis-materiaal waar sommigen erna al vrij snel bij afhaken. Anderen zoeken verder dan dat... so be it.Conscience do cost.![]()
De Holocaust bedoel je? Dat gaat helaas niet kunnen op FOK. Ik probeerde het even op zaterdag, echter leverde me een ban op. Enerzijds begrijpelijk, want het is tegen de regels/wet hier in de EUSSR om over te praten. Anderzijds jammer, want het betekent dus dat we niet echt in een vrije samenleving wonen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fok die censuur, ik praat waar ik over wil praten, ik zeg ook gewoon nog neger.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lichtkogel op 18-02-2016 19:18:20 ]-![]()
er is nog wel meer dan dat, waar censuur op wordt toegepast.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De Holocaust bedoel je? Dat gaat helaas niet kunnen op FOK. Ik probeerde het even op zaterdag, echter leverde me een ban op. Enerzijds begrijpelijk, want het is tegen de regels/wet hier in de EUSSR. Anderzijds jammer, want het betekent dus dat we niet echt in een vrije samenleving wonen.
Al die oostblokkers jaloers op het vrije westen, lol![]()
Ik heb een nogal fragmentarische interesse in dit onderwerp, welke ook van tijd tot tijd verschilt. Ik heb soms even een poosje een tijdje interesse in dit onderwerp en vervolgens weer een hele tijd niet etc.
Op het moment is er meer desinteresse eigenlijk."A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"![]()
ik krijg die desinteresse ook, als er veel posts worden weggehaald. allemaal verloren tijd en energie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik heb een nogal fragmentarische interesse in dit onderwerp, welke ook van tijd tot tijd verschilt. Ik heb soms even een poosje een tijdje interesse in dit onderwerp en vervolgens weer een hele tijd niet etc.
Op het moment is er meer desinteresse eigenlijk.![]()
Er zijn 3 delen van Zeitgeist: Zeitgeist, Zeitgeist Addendum en Zeitgeist: Moving Forward.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Helaas was de eerste zeitgeist een van de tientallen zeitgeisten die ik destijds heb gezien. Ze klinken allemaal geloofwaardig totdat je, zoals jij zegt, verder gaat zoeken dan dat en dan merk je pas hoe vol met leugens dergelijke films zitten. En de mensen die dan nog iets verder durven te kijken zullen zien dat ze keihard voor het lapje worden gehouden en dat "de massamedia" eigenlijk gewoon niet bestaat.
En inderdaad, er zitten ondanks een hoop waarheden ook een hoop desinformatie in deze documentaires. Tevens komen de oplossingen, waar de documentaire me aankomt, overeen met wat de NWO wil hebben. Dus ipv een truther-documentaire is het meer een soort van NWO-promotie docu.
-![]()
Het begon met de aanstelling van Obama . Iedere nieuwszender was lyrisch over de nieuwe man maar toen ik op zoek was naar een neutraal geluid was die simpelweg niet te vinden
Een paar maanden later kwam ik de Obama deception tegen op het internet . Gevolgd door de wake up call en mijn leven was nooit meer hetzelfdeA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Je doelt op PC?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is nog wel meer dan dat, waar censuur op wordt toegepast.
Al die oostblokkers jaloers op het vrije westen, lolA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
quote:er is nog wel meer dan dat, waar censuur op wordt toegepast.
Al die oostblokkers jaloers op het vrije westen, lolThe common curse of mankind , folly, ignorance and stupidityquote:Ik heb interesse in dingen waarover je niet mag discussiëren, ik leef gloeiende niet in het oostblok/achter het ijzeren gordijn met al die censuur, het lijkt de stasi wel.![]()
Toen ik in 't V.S. in 2002 was heb ik met 'n paar Vietnam war vets gesproken die al twijfels over de 911 OCT hadden.(toen meestal over de snelheid van mobilisatie van straaljagers)
Michael Moores Fahrenheit 911 genoeg om me te vertellen dat er iets vreselijk verkeerd aan de hand was.Maar de grote klap was toen ik The Matrix had gezien. (NEE HOOR,GRAPJE.Ik heb 't nog steeds niet gekeken)
Veel 'conspiracy films heb ik niet gezien en ik ben blij dat ik m'n tijd op andere leuker, gezelliger dingen 'verspilt' hebben.
Maybe it's also because I was also brought up to respect authority but not afraid to question it.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ok, nice.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:10 schreef Tingo het volgende:
Toen ik in 't V.S. in 2002 was heb ik met 'n paar Vietnam war vets gesproken die al twijfels over de 911 OCT hadden.(toen meestal over de snelheid van mobilisatie van straaljagers)
Michael Moores Fahrenheit 911 genoeg om me te vertellen dat er iets vreselijk verkeerd aan de hand was.Maar de grote klap was toen ik The Matrix had gezien. (NEE HOOR,GRAPJE.Ik heb 't nog steeds niet gekeken)
Veel 'conspiracy films heb ik niet gezien en ik ben blij dat ik m'n tijd op andere leuker, gezelliger dingen 'verspilt' hebben.
Maybe it's also because I was also brought up to respect authority but not afraid to question it.
9-11 is voor velen de 'entry point' voor de conspiracy wereld daar het zo overduidelijk doorgestoken kaart is. En meestal kom je dan al snel uit bij de NWO ja.-![]()
Ik weet niet - ligt eraan. Vanaf dag een waren ook genoeg normale werkende mensen die ook geen reet van de maanlandingen gelooft.Zelfde met de 'H' woord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, nice.
9-11 is voor velen de 'entry point' voor de conspiracy wereld daar het zo overduidelijk doorgestoken kaart is. En meestal kom je dan al snel uit bij de NWO ja.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Hmja, sommigen zien het meteen, anderen komen er later pas achter en dan heb je altijd nog de meerderheid die zich liever bij het 'gemakkelijke' laat houden ten aanzien van wat de media hen voorschrijft. "Ignorance is bliss".quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet - ligt eraan. Vanaf dag een waren ook genoeg normale werkende mensen die ook geen reet van de maanlandingen gelooft.Zelfde met de 'H' woord.-![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:10 schreef Beathoven het volgende:
ik ben met de zaak van Terry Gene Bollea en zijn vermoedelijke leiderschap binnen de NWO bezig.
Eat your vitamins and say your prayers, BROTHER![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |