quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Dance heeft de brui eraan gegeven,.
Ontslag ligt bij de admins
succes,en dank voor jullie steun
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, als het dan toch die kant op moet.
Ik zou me bij zo'n koers als mod wel voelen als een violist op de Titanic, moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef Dance99Vv het volgende:
The fuck is dit nou weer?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Beter had die FA jou een kekke streep door je naam gegeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou, ik vind het overigens wel een sterke beslissing van de FA dat het topic gewoon open mag blijven. Kennelijk houdt diegene zich toch aan de vrijheid van meningsuiting welke toch niet de minste wet is uit onze grondwet. Alleen vind ik het wat overdreven dat Dance daardoor dan ermee zou stoppen, want dat is niet de bedoeling!
Je denkt niet dat elke dat het oeverloze gezeik over jouw topics er iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou, ik vind het overigens wel een sterke beslissing van de FA dat het topic gewoon open mag blijven. Kennelijk houdt diegene zich toch aan de vrijheid van meningsuiting welke toch niet de minste wet is uit onze grondwet. Alleen vind ik het wat overdreven dat Dance daardoor dan ermee zou stoppen, want dat is niet de bedoeling!
Hoezo? Jij vindt dus dat dat artikel uit de grondwet maar geschrapt mag worden omdat de discussie je niet aanstaat? Moeten we hier nu echt Noord-Koreaanse toestanden gaan krijgen volgens jou?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter had die FA jou een kekke streep door je naam gegeven.
IK blijf gewoon screenshots maken en posten!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
Maar nee, gewoon een mod opofferen zodat een nazi zijn denkbeelden kan blijven uiten. Want ja, views en clicks hè.
Op een demo van pegida in enschede werd een spandoek in beslag genomen met een hakenkruis in de prullebak, en hier mag iedere foto van tig hakenkruizen foto's van zwaaiende hitler enz. wat een waanzin leven we in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vindt dus dat dat artikel uit de grondwet maar geschrapt mag worden omdat de discussie je niet aanstaat? Moeten we hier nu echt Noord-Koreaanse toestanden gaan krijgen volgens jou?
je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Op een demo van pegida in enschede werd een spandoek in beslag genomen met een hakenkruis in de prullebak, en hier mag iedere foto van tig hakenkruizen foto's van zwaaiende hitler enz. wat een waanzin leven we in.
Volgens mij staat in dat topic toch ook uitgelegd waar de swastika voor stond of niet? Dingen moeten toch gewoon besproken kunnen worden..? Vind echt dat je een wat vreemde en overhaaste beslissing neemt ineens. Serieus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Op een demo van pegida in enschede werd een spandoek in beslag genomen met een hakenkruis in de prullebak, en hier mag iedere foto van tig hakenkruizen foto's van zwaaiende hitler enz. wat een waanzin leven we in.
Ik verwijs je graag naar mijn fipo in dat topic van je over de swastika.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij staat in dat topic toch ook uitgelegd waar de swastika voor stond of niet? Dingen moeten toch gewoon besproken kunnen worden..? Vind echt dat je een wat vreemde en overhaaste beslissing neemt ineens. Serieus.
Steek die hand nou eens in eigen boezem ipv met allerlei smoesjes aan te komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij staat in dat topic toch ook uitgelegd waar de swastika voor stond of niet? Dingen moeten toch gewoon besproken kunnen worden..? Vind echt dat je een wat vreemde en overhaaste beslissing neemt ineens. Serieus.
Sorry Lavenderr, je weet dat ik je een aardige meid vind. Maar je verontwaardiging is toch altijd wel erg selectief vind ik. Als Guyver gisteren lacherig loopt te doen over foto's van platgebombardeerde landen in het Midden-Oosten dan zie ik je niet reageren. Maar wordt er ook maar iets negatiefs gezegd over Joden of ook maar iets positiefs over het vroegere Duitsland dan sta je op de barricades. Jammer vind ik dat.quote:
Je kunt ook gewoon nazi-Duitsland zeggen hoor, met je trieste eufemismen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Sorry Lavenderr, je weet dat ik je een aardige meid vind. Maar je verontwaardiging is toch altijd wel erg selectief vind ik. Als Guyver gisteren lacherig loopt te doen over foto's van platgebombardeerde landen in het Midden-Oosten dan zie ik je niet reageren. Maar wordt er ook maar iets negatiefs gezegd over Joden of ook maar iets positiefs over het vroegere Duitsland dan sta je op de barricades. Jammer vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |