Ik dacht al... waar blijft diequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ding deed weer lastig met openen....
Buiten eten om doe ik website onderhoud, koffie drinken, roken en héél af en toe de deur eens open.quote:
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.quote:
Sie wonnen om dat laatste dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap nu nog niet dat die ooit wonnen, een vreselijk liedje en qua act was het een kloon van ABBA het jaar ervoor.
Stiekem doen we dat allemaal, maar dat zeggen we nooit... Merel die van just me was ooit eens bij de NL voorselectie uitzending voor zover ik me herinner..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.
Al moet ik zeggen dat met Anouk het eindelijk eens anders dan anders was. (en ja, ik kijk dat trouw ieder jaar)
Wow.... (naam komt me wel bekend voor, maar of dat nu van Songfestival voorrondes zijn geweest of Idols of the Voice... kan allemaal)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem doen we dat allemaal, maar dat zeggen we nooit... Merel die van just me was ooit eens bij de NL voorselectie uitzending voor zover ik me herinner..
Ik kijk die bagger niet, ergens in de early seventies was ik er op uitgekeken, mijn moeder keek naar zulke dingen, ik bleef in die tijd nachten op als er weer eens een Rockpalast Rocknacht was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch nog steeds? Kopiëren van het jaar ervoor? Niet alleen Nederland.
Al moet ik zeggen dat met Anouk het eindelijk eens anders dan anders was. (en ja, ik kijk dat trouw ieder jaar)
Zal wel harde "shit" zijn denk ik.... Ik ken het persoonlijk niet als naam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk die bagger niet, ergens in de early seventies was ik er op uitgekeken, mijn moeder keek naar zulke dingen, ik bleef in die tijd nachten op als er weer eens een Rockpalast Rocknacht was.
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal wel harde "shit" zijn denk ik.... Ik ken het persoonlijk niet als naam.
Overigens kijk ik "pas" sinds mijn 18e naar SF... "thuis" was er nl geen televisie
Ow... Night of the Proms ken ik wel, maar eigenlijk zijn dat weer niet zo waanzinnig veel verschillende soorten muziek/stijlenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.
Ik bedoel dus zoiets.....dit is maar een voorbeeldje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... Night of the Proms ken ik wel, maar eigenlijk zijn dat weer niet zo waanzinnig veel verschillende soorten muziek/stijlen
RockPalast saar zijn nu nog steeds streams van gewoon omdat het Cult isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rockpalast is gewoon een serieus muziekprogramma waar vele stijlen aan bod komen, maar waar de commercie een beetje gemeden wordt.
Het programma bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
RockPalast saar zijn nu nog steeds streams van gewoon omdat het Cult is
Wel jammer van het geluidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het programma bestaat nog steeds.
Een oudje uit '83, voor PP, die kan dit wel waarderen.![]()
Dat van FLC was slecht, dat van GOF is best redelijk.quote:
Ja datquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat van FLC was slecht, dat van GOF is best redelijk.
Denk dat het ook afhankelijk van de uploaders is...
Ik snap dat het een voorbeeldje is, maar volgens mij niet echt mijn smaak/stijlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zoiets.....dit is maar een voorbeeldje.
Daarom zei ik ook al, Rockpalast is niet echt een mainstream muziekprogramma, hoewel het een zeer breed aanbod heeft qua stijlen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik snap dat het een voorbeeldje is, maar volgens mij niet echt mijn smaak/stijl
Die andere ook proberen te kijken/luisteren, maar na 1 minuut uitgezet... hier kan ik mij niet in vinden
Het was in de 80's gewoon cult..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook al, Rockpalast is niet echt een mainstream muziekprogramma, hoewel het een zeer breed aanbod heeft qua stijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |