Kampioen alles dit datquote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad, als we vandaag mochten winnen staan we nog maar 10 punten achter.
Ik moet toch ergens mijn voldoening vandaan halen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad, als we vandaag mochten winnen staan we nog maar 10 punten achter.
Erg prettig dat onze aankomende tegenstander zo goed voor de dag kwam inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn voldoening vandaan halen.
Worden ze overmoedig van. Zou juist kut zijn als ze zich willen revancheren tegen ons.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Erg prettig dat onze aankomende tegenstander zo goed voor de dag kwam inderdaad.
Een man mag dromen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen hij is momenteel gewoon geblesseerd.
Das dan ook voor het eerst dat hij dat in de Kuip doet.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Cara het volgende:
Ik zag echt een hele goede voorzet net in de kuip, bleek t Schaken
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
kheb het alweer gezien, het topsportklimaat ontbreekt vandaag!
Dat, de ruimtes / afstanden zijn te groot, maar daarnaast is er geen communicatie, weten spelers niet wat ze moeten doen, zijn ze onzeker en staat iedereen stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |