Dit lijkt me wel een leuke serie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
The Path explores the unknown and mysterious world of the cult-like Meyerist Movement in upstate New York. At the center of the movement lies Eddie, a conflicted husband; Sarah, his devoted wife; and Cal, an ambitious leader. The series takes an in-depth look at the gravitational pull of belief and what it means to choose between the life we live and the life we want.
Vandaag begonnen op Hulu blijkbaar (zie 2 eps staan). Echt niks over gelezen tot ik het net tegen kwam..
Alle series op je lijstje kijken wel lekker weg, vind het allemaal wel aardige verhaallijnen hebben tot nu toe. Vinyl heeft als bonus een hoop leuke muziekquote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke serie.
Op de lijst staan trouwens nog Billions, Vinyl, Outsiders en Colony. Zijn er hier mensen die Outsiders en Colony volgen?
Ik volg ze allebei. Seasonsfinale van colony viel een beetje tegen vond ik. Outsiders is wel tof.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke serie.
Op de lijst staan trouwens nog Billions, Vinyl, Outsiders en Colony. Zijn er hier mensen die Outsiders en Colony volgen?
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg ze allebei. Seasonsfinale van colony viel een beetje tegen vond ik. Outsiders is wel tof.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alle series op je lijstje kijken wel lekker weg, vind het allemaal wel aardige verhaallijnen hebben tot nu toe. Vinyl heeft als bonus een hoop leuke muziek
Hier kijk ik ook naar uit!quote:
The Strain is eigenlijk ook een best wel leuke serie.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier kijk ik ook naar uit!
Net gedaan met The Strain S02 en nu begonnen met The Expanse.
Hmpf, zal die ook maar eens binnen halen danquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vanavond nog even de laatste twee afleveringen van The Night Manager gekeken, wat een gruwelijke goede serie is het zeg.
Zeker! Baalde ook toen ik er doorheen wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vanavond nog even de laatste twee afleveringen van The Night Manager gekeken, wat een gruwelijke goede serie is het zeg.
Gaat wel, het script kan misschien wel goed zijn, maar voor mij staan de acteerprestaties altijd voorop en Hiddleston en Coleman zijn gewoon niet goed gecast hierin (vooral spijtig van Loki, want ik weet dat hij dit soort werk wel gewoon aankan zonder slaapwandelen). Vond het wel heel leuk om Natasha Little hier in een klein rolletje te zien (als zij Coleman's rol had gespeeld was het voor mij al een stuk geloofwaardiger geweest).quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Had geen idee dat die serie ook nog actief is. Voorgaande seizoenen lijken al zolang geleden voor mijn gevoel. Vaag genoeg kan ik me S1 nog redelijk herinneren, S2 daarentegen totaal niet meer. Bedankt voor de tip iig.quote:Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Line of Duty een stuk beter (elke donderdag om 22.00 uur op BBC2):
(enige nadeel is dat je wel de voorgaande serie gezien moet hebben; om alles te begrijpen)
S2 had dan ook geen Lennie Jamesquote:Op zondag 10 april 2016 23:26 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Had geen idee dat die serie ook nog actief is. Voorgaande seizoenen lijken al zolang geleden voor mijn gevoel. Vaag genoeg kan ik me S1 nog redelijk herinneren, S2 daarentegen totaal niet meer. Bedankt voor de tip iig.
quote:Op maandag 11 april 2016 09:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
TV / Outlander #1 - You tell yer wee laddies here to step aside
quote:The series follows an epidemic that breaks out in Atlanta, leaving the large city quarantined and those stuck on the inside fighting for their lives. The drama tells the story of loved ones torn apart, and how the society that grows inside the cordon reveals both the devolution of humanity and the birth of unlikely heroes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |