8 op 12 mistwitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 20:24:19Penaltysyndroom van #PSV blijft opspelen. Nu al 8 van de 12 laatste strafschoppen gemist. Een hilarisch slecht gemiddelde #psvgra reageer retweet
Oh, ja ik had alleen de vorige twee nog in m'n geheugen. Welke mis ik dan? Van voor de winterstop?quote:
neehee dit is de 4e na de winterstop, war snap je niet??quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, ja ik had alleen de vorige twee nog in m'n geheugen. Welke mis ik dan? Van voor de winterstop?
Ik moet echt minder drinkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
neehee dit is de 4e na de winterstop, war snap je niet??
Feyenoord Twente Exelsior en den deze
Nou, graag jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Spannend joh! Nu 3-0 maar laten we er snel nog 1 maken want dadelijk word het 3-3.
Niks aan de hand. Gaston blijft rustig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Scarface88 het volgende:
Met 3-0 de rust in gaan tegen de hekkensluiter en dan 3-2 met nog 10 minuten te spelen en weer billenknijpenDit PSV
Nee joh die is niet kapot te krijgen. Anders kun je het kampioenschap wel schriftelijk afdoen aan Ajax.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Schandalige tweede helft en Guardado zal er wel maanden uitliggen..
Hij oogt ook zo traag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
Willems viel me een partij slecht in, dat duurt nog wel even voordat hij helemaal terug is. Komende weken nog niet in de basis lijkt me.
Die eerste pass op Pereiroquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:45 schreef tja77 het volgende:
Willems heeft dit seizoen amper een uur gespeeld. Tuurlijk zit er angst in zijn donder, en dat uit zich in het minder krachtig aanzetten. Hij had wel weer wat goude oude passjes.
Zo'n bal door het midden (waaruit de blessure van Guardado kwam) is zo typisch Willems. Het is zo onbenullig en nonchalant, en toch een beetje de reden dat ik voorlopig geen fan van Willems ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
Willems viel me een partij slecht in, dat duurt nog wel even voordat hij helemaal terug is. Komende weken nog niet in de basis lijkt me.
U zei?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Spannend joh! Nu 3-0 maar laten we er snel nog 1 maken want dadelijk word het 3-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |