Nounounou.quote:
4 uitslagen en de topscorers, nou nou nou wat een werkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nounounou.
Dat is bovendien al zo lang niet gebeurd dat ik me afvraag of het iemand nog wel boeit. Ik ga het in elk geval niet doen, want mij boeit het geen ruk.
Al was het 3 seconde werk, het interesseert me niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 uitslagen en de topscorers, nou nou nou wat een werk
Waarom post je dan het vorige topic vol om deze aan te makenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al was het 3 seconde werk, het interesseert me niet.
Omdat ik enorm veel zin had in deze discussie met jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom post je dan het vorige topic vol om deze aan te maken
Ja niet gek als jij 80% van alle topics opent.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nounounou.
Dat is bovendien al zo lang niet gebeurd dat ik me afvraag of het iemand nog wel boeit. Ik ga het in elk geval niet doen, want mij boeit het geen ruk.
OOOOOOOquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja niet gek als jij 80% van alle topics opent.
Feitelijk onjuist. Check je feiten man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja niet gek als jij 80% van alle topics opent.
Haha ik ben erquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom moet het hier altijd over het alterego van BadderH gaan? Kunnen we nou nooit gewoon eens een leuke discussie op gang houden?
Maarten, komt erin jungske!!
5-0.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar weer eens een voorspelling doen: 3-1
4-0quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar weer eens een voorspelling doen: 3-1
Alleen bij winst.......quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:43 schreef Scarface88 het volgende:
Vanavond in ieder geval voor een dag koploper van de EredivisieHopelijk kan er ook nog aan het doelsaldo gewerkt worden.
3 tegentreffers slikken als je tegen de Graafschap speelt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet winnen van de Graafschap...
Ik kijk nergens van op, zeker niet in een seizoen dat je al 2 keer eerder tegen laagvliegers thuis gelijk hebt gespeeld. Maar de kans op een overwinning acht ik wel 80+ % oid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet winnen van de Graafschap...
Ik heb het gevoel dat het toen mentaal wel wat minder goed zat dan nu. De zwakke momenten zijn er nog wel elke wedstrijd, maar de totale onderschatting van het rechterrijtje is er niet meer. Ze beseffen nu dat ze ook tegen die ploegen meer dan 80% moeten geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
3 tegentreffers slikken als je tegen de Graafschap speelt.
Tegen Excelsior was het toch echt bij vlagen echt kut hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het toen mentaal wel wat minder goed zat dan nu. De zwakke momenten zijn er nog wel elke wedstrijd, maar de totale onderschatting van het rechterrijtje is er niet meer. Ze beseffen nu dat ze ook tegen die ploegen meer dan 80% moeten geven.
Vooral de eerste helft was het eerder bij vlagen NIET kut.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Excelsior was het toch echt bij vlagen echt kut hoor.
En de andere assists van Guardadogodquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7x locadia en een assist van zijn voet
De eerste helft was niet goed inderdaad. Toch had dat naar mijn idee niet veel met onderschatting te maken van Excelsior. Die speelden met de juiste felheid en compactheid waar PSV niet zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Excelsior was het toch echt bij vlagen echt kut hoor.
10 ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Nulletje of 5,6 zou wel weer eens leuk zijn
Willems mot banken want hij tekent niet bij!!11111einsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:21 schreef tja77 het volgende:
Geen Brenet, Isimat in het centrum en Moreno op links.
Idd 8 van de 12 missen godver!!!quote:
Lijkt het wel weer een beetje terug gevonden te hebben. Ik zag hem laatst zowaar een man voorbij komen en heeft nu 3 wedstrijden op rij gescoord.quote:
februari, 1e in de competitie, nog on de beker en volgens mij ook nog in de CLquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Penalty syndroom. 8 vd laatste 12 gemist
3 ja...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt het wel weer een beetje terug gevonden te hebben. Ik zag hem laatst zowaar een man voorbij komen en heeft nu 3 wedstrijden op rij gescoord.
4 wedstrijden op een rij*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt het wel weer een beetje terug gevonden te hebben. Ik zag hem laatst zowaar een man voorbij komen en heeft nu 3 wedstrijden op rij gescoord.
Idd progressie, hopen dat ie deze lijn doorzet. Het is al veel beter maar nog niet groots, wel mooi doelpuntje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |