Ik heb ze er al bijgezet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Even wachten tot de namen er officieel bij zijn.
Ik heb die zelfbevestiging net even gemist. heb je nog een linkje?quote:
https://www.facebook.com/(...)app/153332064731618/quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb die zelfbevestiging net even gemist. heb je nog een linkje?
Oh ja, co-head met Radiohead inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:08 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Kan niet, die staat al op SummerSonic Japan
Niets daar momenteel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:08 schreef Ferraro het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)app/153332064731618/
Check thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
https://gigs.gigatools.com/user/chrisliebing
Zou stiekem wel leuk zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Mumford and Sons zou eigenlijk zomaar kunnen..
2010 was geweldig! Maar we weten zeker dat het nu minder is. Maar zou een mooie headliner zijn ja. Tool en Florence erbij en we zijn klaar.quote:
Sigur Ros is sowieso al een headliner gok ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
2010 was geweldig! Maar we weten zeker dat het nu minder is. Maar zou een mooie headliner zijn ja. Tool en Florence erbij en we zijn klaar.
Ben bang dat dat niet gaat werken. Maar we zullen het zien!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sigur Ros is sowieso al een headliner gok ik.
Alles komt opeens samenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is ook Mumford & Sons week op 3FM dus daar zal het eerder mee te maken hebben
Mwa zou niet weten waarom niet,geniale band.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet gaat werken. Maar we zullen het zien!
grapje, toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwa zou niet weten waarom niet,geniale band.
Of bedoelde je Sigur Ros in het gofferpark voor Radiohead?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Krijgen de Goffert ook vol, dus een Alpha tentje moet ook wel lukken dan
Zal wel rond 11 zijn dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef theodoor9 het volgende:
Hij zei tussen nu en een half uur komen de namen toch?
Als ze slim zijn. Mocht het 200 worden dan gaan veel mensen niet, het klinkt toch veel te veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze naar 185 gaan qua prijs.
Mwah, met het 'nieuwe' LL-publiek ook ja? Nick Cave en NiN lukte het ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef DavetheNL het volgende:
Sigur Ros krijgt de Alpha makkelijk vol. Paar jaar geleden op BKS was het veld ook druk. Briljante band verder
Dat is meer wat ik bedoel ja, prima bandje hoor, maar die headline/stadionact status snap ik niet helemaal, daar is het net wat te inspiratieloos voor imho.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Mumford & Sons zijn imo te groot geworden naar wat voor muziek ze maken. Ik zie over 15 jaar Mumford & Sons echt niet meer headlinen op de Major festivals hoor.
Prima band voor overdag zoiets, zoals nog in 2010 in de Alpha inderdaad.
Ik had het met geniale band over Sígur Rós.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, met het 'nieuwe' LL-publiek ook ja? Nick Cave en NiN lukte het ook niet
[..]
Dat is meer wat ik bedoel ja, prima bandje hoor, maar die headline/stadionact status snap ik niet helemaal, daar is het net wat te inspiratieloos voor imho.
Dat is wel de vraag ja. Ligt ook een beetje aan de andere namen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, met het 'nieuwe' LL-publiek ook ja? Nick Cave en NiN lukte het ook niet
[..]
Dat is meer wat ik bedoel ja, prima bandje hoor, maar die headline/stadionact status snap ik niet helemaal, daar is het net wat te inspiratieloos voor imho.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 10:45:57Binnen nu en 5 minuten: de eerste #LL16 namen op #3FM! reageer retweet
Drama live.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn wel al op het 'ZE DRAAIEN YEARS&YEARS, DIE STAAN ER!!!'-punt?
(ja ze stonden er vorig jaar, ik weet 't).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Snelle beslissers zijn extra voordelig uit en betalen slechts ¤159,- (excl. servicekosten) voor drie volle dagen én nachten Lowlands, een plek op de festivalcamping en vervoer per pendelbus van en naar het station.
De voorverkoop start zaterdag 6 februari om 11:00u
quote:Zie je er tegenop je Lowlandsticket in één keer te betalen? Geen nood, dit jaar is het mogelijk je ticket comfortabel verspreid over drie of vier termijnen te betalen.
Als je een Early Bird-ticket koopt, kun je deze in vier termijnen betalen. De kosten voor de gespreide aankoop bedragen eenmalig ¤5,- Let op: een gespreide aankoop is geen vrijblijvende reservering. Betaal je de vervolgtermijnen niet, dan geldt de eerste termijn als annuleringskosten. Er is dus geen mogelijkheid tot restitutie van de eerste termijn. Eventuele upsells zoals een Camper Camping-ticket of een Parkeerticket worden bij de eerste termijn betaald en restitutie van upsells is niet mogelijk.
Hoe werkt dit praktisch? - Koop voor 27 april een Early Bird ter waarde van ¤159,-. Kies voor gespreide aankoop en betaal de eerste termijn van ¤54,-. De volgende drie termijnen bedragen ¤40,- waardoor je inclusief alle servicekosten ¤174,- betaalt.
- Rond 27 april, mei en juni ontvang je een mail van Ticketmaster met een link waarmee je de volgende termijn kunt voldoen.
- Bij de betaling van de laatste termijn kun je kiezen voor de bezorgingswijze en worden de kaarten naar je verzonden.
Na elke stap in het proces ontvang je per mail een bevestiging. Let op: er wordt geen gebruik gemaakt van automatische incasso. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig betalen van elke termijn.
Het is ook mogelijk de reguliere festivaltickets gespreid te betalen. Deze tickets gaan in de verkoop als de Early Bird is uitverkocht en gedetailleerde informatie over de termijnen volgt dan.
en Sum 41.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, Ghost die had ik even gemist.
Dat is wel erg duidelijk ja, al is die aanbetalingsregeling in bv. de UK heel normaal. Dus vind het niet zo gek dat dat uiteindelijk 'overwaait'.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:01 schreef Arn0 het volgende:
Early bird tickets beschikbaar tot 27 april en aan die prijs? En je kan in vier termijnen (beetje overkill voor een festivalticket) betalen? Ze willen dit jaar wel héél graag uitverkopen.
Nah, Disclosure wéér boeken vind ik hoe langer ik er over denk hoe slechter. 3e keer in 4 jaar tijd hé. Sorry, maar Lowlands moet wel even iets meer dan dat ambiëren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze boeken gewoon wat ze moeten boeken. Disclosure laatste album is best tof, maar was voor mij geen must.
Paul Kalkbrenner ben ik ook wel weer is blij mee. En aangezien er bar weinig doorbreekt vind ik het prima zo!
En geen slecht idee. Zo zijn mensen meer in staat om meerdere festivals te doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel erg duidelijk ja, al is die aanbetalingsregeling in bv. de UK heel normaal. Dus vind het niet zo gek dat dat uiteindelijk 'overwaait'.
ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, Disclosure wéér boeken vind ik hoe langer ik er over denk hoe slechter. 3e keer in 4 jaar tijd hé. Sorry, maar Lowlands moet wel even iets meer dan dat ambiëren.
Sigur Ros is de enige 'verrassing'. Verder is het allemaal zo-zo of 'te verwachten'.
EODM is zeker de moeite, maar ze nu zo hoog op je affiche pleuren is gewoon surfen op de 'hype', en vrij ongepast.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Verrassing genoeg voor mij.
LCD Soundsystem, The Last Shadow Puppets en Sigur Rós zijn op het gebied van kwaliteit gewoon erg goede boekingen.
Sum 41 is toch een guilty pleasure, dat kan heel leuk worden of 3x niks. Dan hebben we nog M83 wat wel degelijk een kwaliteits band is. Op de techno avond zitten ze ook al erg goed met Collabs, Rodhad, en The Black Maddonna. Voor het hardere werk kun je nog bij Ghost kijken.
Raggae met Damian Jr. Gong Marley. En Eagles of Death Metal is ook altijd de moeite (even los gezien van wat er gebeurt is afgelopen jaar).
Dan heb je nog wat punk met Frank Carter & The Rattlesnakes. En Paul Kalkbrenner is gewoon een meer dan prima Bravo headliner. en dan zit er nog heel wat kleins bij wat ik nog niet ken en moet onderzoeken.
Paradiso voor TLSP snel uitverkocht en veel mensen hebben naast kaartjes gepakt. Ik vind het allemaal gewoon wat je kan verwachten voor Lowlands, de variatie vind ik juist fijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EODM is zeker de moeite, maar ze nu zo hoog op je affiche pleuren is gewoon surfen op de 'hype', en vrij ongepast.
En O&TW en Damian Marley is best okee, maar stond bv. beiden vorig jaar nog op DTRH. LCD Soundsystem is 'best leuk' maar reunie dus ineens headliner en OMGWOWSUPERGAAF
Sigur Ros is dikke prima, maar die lijn hebben ze imho écht niet door weten te trekken. Sowieso, welke lijn. Het is een beetje van alles wat, en dat is Lowlands tot op zekere hoogte altijd, maar ik vind het nu echt een enorme lapjeskat.
TLSP is ook dikke prima, maar pak zoiets dan eens exclusief voor NL, nu is het weer mosterd na de maaltijd met shows op Werchter, en in Paradiso.
Nee, eens, maar er wordt nu imho vrij bewust op de 'hype' gedoken. Zie ook hoe de pers het brengt. Er wordt éérst over EODM gesproken, en dán over Disclosure of Sigur Ros:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is natuurlijk niet de eerste keer dat EODM in de Alpha heeft gestaan
Dat NU het zo brengt kan Lowlands ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, eens, maar er wordt nu imho vrij bewust op de 'hype' gedoken. Zie ook hoe de pers het brengt. Er wordt éérst over EODM gesproken, en dán over Disclosure of Sigur Ros:
http://www.nu.nl/muziek/4(...)-metal-lowlands.html
En dat is iets wat je als Lowlands wel daadwerkelijk probeert te bereiken door ze zo hoog neer te pleuren imho, ook al zal de uiteindelijke spot misschien lager uitvallen.
Neuh, maar nu 'kent' iedereen het ineens, dús is het hip het hoger op je affiche te zetten. En dat hoeft voor mij ook niet zo. Laten we wel zijn, zonder dat hele gebeuren stonden ze écht niet in die bovenste categorie. Nog steeds een prima bandje voor Alpha @ 14:00u, maar nu is het ineens sub-headliner lijkt 't wel. En dat is gewoon puur op de hype-trein duiken, en dan is de 'hype' niet om muziek, of wat dan ook ontstaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat NU het zo brengt kan Lowlands ook niets aan doen.
Kom op, moet je de EODM nu express in het klein neerzetten om dat Bataclan is gebeurt? Dat zou helemaal volstrekt belachelijk zijn.
Vorig jaar op Pinkpop sloten ze ook de Brand Bier stage afquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar nu 'kent' iedereen het ineens, dús is het hip het hoger op je affiche te zetten. En dat hoeft voor mij ook niet zo. Laten we wel zijn, zonder dat hele gebeuren stonden ze écht niet in die bovenste categorie. Nog steeds een prima bandje voor Alpha @ 14:00u, maar nu is het ineens sub-headliner lijkt 't wel. En dat is gewoon puur op de hype-trein duiken, en dan is de 'hype' niet om muziek, of wat dan ook ontstaan.
Jakquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik betwijfel of ze dan zo op de affiche stonden, maar goed, dat blijft een koe in de kont kijken.
Het is ook onzin om te stellen dat dit voor de publiciteit is, staan als Alpha act op een volledig logisch plek op de poster.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De bovenste namen zijn gewoon de Alpha namen die er nu tussen zitten. En van die namen staat Eagles Of Death Metal onderaan. Dus ik zie het probleem echt niet.
Toen waren er geen posters. Maar je bent het toch wel met me eens dat het bovenste lijstje gewoon de Alpha namen zijn, en wat daar onder staat in de andere tentenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik betwijfel of ze dan zo op de affiche stonden, maar goed, dat blijft een koe in de kont kijken.
Wat maar weer bewijst dat mensen als eerste zoeken naar de bekende namen, waar per definitie niet veel verrassing inzitquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
En wie van te voren had verwacht dat Flatbush Zombies, Oh wonder, Philip Glass Ensemble, Dr. Krapula, Dub Inc, Espana Circo Este, Giraffage, Islam Chipsy, Mick Jenkins, The Rumjacks, Tiggs Da Autho hadden verwacht dan had ik daar een enorme verwondering voor gehad.
Ik zie tussen die bovenste namen ook wel een paar kandidaat Heineken headlinersquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toen waren er geen posters. Maar je bent het toch wel met me eens dat het bovenste lijstje gewoon de Alpha namen zijn, en wat daar onder staat in de andere tenten?
Ik zou m'n hand er niet voor in het vuur durven steken, maar dat zien we over een half jaartje welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toen waren er geen posters. Maar je bent het toch wel met me eens dat het bovenste lijstje gewoon de Alpha namen zijn, en wat daar onder staat in de andere tenten?
Creeer je ook lekkere hype mee, slim gedaan. Alhoewel ik betwijfel of er 25k kaarten zo snel over de toonbank gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef theodoor9 het volgende:
Die 25.000 early birds zullen zaterdag wel gevlogen zijn.
wij behoorden met een groep ook redelijk tot de harde kern, maar ik acht de kans dat we dit jaar weer gaan niet heel groot.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:45 schreef theodoor9 het volgende:
Ik heb het idee dat er ieder jaar wel een harde kern van 25.000 is. Die zullen nu wel gebruik willen maken van deze actie.
denk dat ze nog wel een potje hebben van eerdere jaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:50 schreef Rob_Gordon het volgende:
Ik mag toch wel hopen idd dat ze die 25.000 early birds snel weg kunnen zetten.
Best een rijtje namen die ik wil zien: LCD Soundsystem, Sigur Ros, Chvrches, M83, Philip Glass, Collabs. Ze hebben wel ballen, dat ze Disclosure nu al weer boeken, terwijl ze vast weten dat ze daar een hoop (terechte) kritiek op krijgen.
Wat ik me afvraag is wat ze dit jaar gaan schrappen. Ze halen toch zo'n miljoen euro minder binnen uit de kaartverkoop. Of gaat dat af van de winstmarge?
Gezien de interviews met de mensen van mojo de laatste tijd lijkt dit vooral op het weer opnieuw in de markt zetten van lowlands. Nieuwe positieve aandacht genereren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:50 schreef Rob_Gordon het volgende:
Ik mag toch wel hopen idd dat ze die 25.000 early birds snel weg kunnen zetten.
Best een rijtje namen die ik wil zien: LCD Soundsystem, Sigur Ros, Chvrches, M83, Philip Glass, Collabs. Ze hebben wel ballen, dat ze Disclosure nu al weer boeken, terwijl ze vast weten dat ze daar een hoop (terechte) kritiek op krijgen.
Wat ik me afvraag is wat ze dit jaar gaan schrappen. Ze halen toch zo'n miljoen euro minder binnen uit de kaartverkoop. Of gaat dat af van de winstmarge?
Leuk als je een voetenfetish hebt, dat wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
De website is weer wel ouderwets lelijk moet ik zeggen.
Eens, ik denk dat de band zelf dat ook wel iets heel vreemds vindt, wordt je nu geboekt vanwege Bataclan of vanwege je muziek?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar nu 'kent' iedereen het ineens, dús is het hip het hoger op je affiche te zetten. En dat hoeft voor mij ook niet zo. Laten we wel zijn, zonder dat hele gebeuren stonden ze écht niet in die bovenste categorie. Nog steeds een prima bandje voor Alpha @ 14:00u, maar nu is het ineens sub-headliner lijkt 't wel. En dat is gewoon puur op de hype-trein duiken, en dan is de 'hype' niet om muziek, of wat dan ook ontstaan.
Want dit is de eerste keer dat ze op Lowlands staanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat de band zelf dat ook wel iets heel vreemds vindt, wordt je nu geboekt vanwege Bataclan of vanwege je muziek?
Nee zo bedoel ik het niet, maar meer het feit dat ze nu zelf wellicht merken dat elk festival ze wel wil hebben. Het lijkt me lastig om dan te kunnen bepalen of dat inderdaad door je muziek komt of vanwege die verschrikkelijke avond in november.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Want dit is de eerste keer dat ze op Lowlands staan?
Het is zeker zo dat ze natuurlijk al even meelopen, maar vaak doe je festivals op basis van nieuw materiaal. Nu lijkt het meer een soort steunboeking. Mij maakt het overigens geen fuck uit, maar ik kan me het dubbele gevoel van de band wel voorstellen mochten ze dat hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee zoals Sunny hier schrijft is EODM altijd een gewilde artiest geweest op festivals. Vorig jaar deden ze er ook gewoon een flink aantal.
De Alpha show op LL 2012 was ook prima te doen in die hitte. Hoop wel dat Josh meekomt.
Dan gaan we dat even aanpassen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:14 schreef theodoor9 het volgende:
Oscar and the Wolf speelt op 19 augustus in Landgraaf!
http://www.oscarandthewolf.com/#shows
Een gewone koe weer niet speciaal genoeg?quote:
Nope geloof het niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik live een stuk liever Disclosure heb dan een Major Lazer of Chemical Brothers. Disclosure is gewoon meer een live band.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Had Disclosure vorige keer in de Alpha gast artiesten meegenomen? Heb ze alleen maar toen in de Bravo gezien.
Staat er wel vermeld op de site dat ze die vaak meenemen.
Laatste album is best okquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nope geloof het niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik live een stuk liever Disclosure heb dan een Major Lazer of Chemical Brothers. Disclosure is gewoon meer een live band.
Zoals hier al wordt gezegd hebben ze eerder Alpha gestaan en was het vooral onlogisch geweest als ze niet bij de grote namen op de poster hadden gestaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nogmaals, het gaat er niet om dát ze er staan, ik denk alleen niet dat ze 'zonder' Bataclan in een eerste lichting zaten en zo 'hoog' stonden op de poster. Maar we zullen het nooit weten.
Ik ben niet overtuigd. Het gaat (voor de zoveelste keer) helemaal niet om dát ze er staan, maar ik heb wel het idee dat men bewust gekozen heeft om ze nu te lozen en vrij 'hoog' te plaatsen. Kijk een naar de media (ad.nl / nu.nl / etc.). Bijna allemaal vermelden ze in de kop 'EODM naar Lowlands'. Dát doet me vermoeden dat het vrij bewust is om ze zo prominent te promoten. Zeker gezien de andere signalen die wijzen op een aardig charmeoffensief (ticketprijs, early bird, gespreid betalen, groepsticket, etc.).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals hier al wordt gezegd hebben ze eerder Alpha gestaan en was het vooral onlogisch geweest als ze niet bij de grote namen op de poster hadden gestaan.
Van mij hoeft het niet. Totaal niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:18 schreef Ferraro het volgende:
At The Drive In! Even een doekje halen om het kwijl uit m'n linker mondhoek te halen![]()
Dat de "nieuwsbladen" dit vermelden heb je volkomen gelijk in, die hypen dat volledig. Maar dat doen ze ook om hun lezers aan te spreken die ieder andere naam van het affiche waarschijnlijk niet eens kennen. Dat zie ik niet als iets wat Lowlands nou verkeerd doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Het gaat (voor de zoveelste keer) helemaal niet om dát ze er staan, maar ik heb wel het idee dat men bewust gekozen heeft om ze nu te lozen en vrij 'hoog' te plaatsen. Kijk een naar de media (ad.nl / nu.nl / etc.). Bijna allemaal vermelden ze in de kop 'EODM naar Lowlands'. Dát doet me vermoeden dat het vrij bewust is om ze zo prominent te promoten. Zeker gezien de andere signalen die wijzen op een aardig charmeoffensief (ticketprijs, early bird, gespreid betalen, groepsticket, etc.).
Valt nog wel mee met de 'harde' namen, zeker in vergelijking met wat ze in het verleden hadden. De enige die een beetje in de buurt komt is misschien the Rumjacks en dat is geboekt omdat het vorig jaar behoorlijk vol stond bij Alestorm.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrij veel "harde" namen ook dit jaar. Daar was de laatste jaren ook wel wat kritiek op van het ontbreken daarvan.
Ghost, Sleeping WIth Sirens, Frank Carter & The Rattlesnakesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met de 'harde' namen, zeker in vergelijking met wat ze in het verleden hadden. De enige die een beetje in de buurt komt is misschien the Rumjacks en dat is geboekt omdat het vorig jaar behoorlijk vol stond bij Alestorm.
Ik denk dat ik een andere definitie heb van harde muziekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ghost, Sleeping WIth Sirens, Frank Carter & The Rattlesnakes?
quote:LOWLANDS FESTIVAL'S LINE-UP JUST BLEW MOST OTHER FESTIVALS OUT OF THE WATER
This year, European festivals seem to be competing for who can put together the most ridiculously brilliant line-up. This morning, Lowlands festival might have won.
The festival, which takes place in The Netherlands in August, will host LCD Soundsystem, The Last Shadow Puppets, Eagles Of Death Metal, Sigur Ros and many more.
And by 'many more', we mean Disclosure, Oscar And The Wolf, Chvrches, Jamie Woon, M83, Oh Wonder, Flatbush Zombies, Sum 41, Aurora, Frank Carter & The Rattlesnakes. Tiggs Da Author... Yep. It's ridiculous.
Biddinghuizen, the city that plays host to Lowlands, is just an hour's drive from Amsterdam too - so you can have a few touristy days before or after seeing some of the biggest bands around. Not too shabby.
Vreemd, want die 1e en die laatste zijn toch een stuk harder dan die van jouquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere definitie heb van harde muziek
Wat vind jij van deze lichting n00bie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemd, want die 1e en die laatste zijn toch een stuk harder dan die van jou
Prima hoor. Zitten al een paar mooie namen bijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze lichting n00bie?
Ik zeg ook niet dat die hard zijn, alleen dat het een beetje in de buurt komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemd, want die 1e en die laatste zijn toch een stuk harder dan die van jou
Leuk dat er wat hardere namen zijn, maar ze staan wel ergens onderaan het affiche. Alleen Ghost is nog een beetje bekend. Ze hadden ook bands als Airbourne kunnen boeken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ghost, Sleeping WIth Sirens, Frank Carter & The Rattlesnakes?
We moeten nog wel wat namen. Vond er bij deze lichting al best wat bij zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk dat er wat hardere namen zijn, maar ze staan wel ergens onderaan het affiche. Alleen Ghost is nog een beetje bekend. Ze hadden ook bands als Airbourne kunnen boeken.
Als je fan bent van wat hardere muziek, zou je voor deze namen geen kaartjes kopenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We moeten nog wel wat namen. Vond er bij deze lichting al best wat bij zitten.
Tsja maar dat is nooit zo geweest. Maar is altijd wel een leuk uitstapje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je fan bent van wat hardere muziek, zou je voor deze namen geen kaartjes kopen
Ik vind het een mooie lichting. Nadat ik geen kaartjes voor TLSP kon krijgen vanochtend, ga ik misschien wel voor de early bird tickets voor Lowlands.
TLSP lijkt me zeker geen headliner. LCD kan nog wel? Maar denk eerder een Heineken ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 12:06 schreef LL1239128 het volgende:
Disclosure zal dus sowieso wel headlinen, hoe zit dit met TLSP en LCD Soundsystem? TLSP zal de Alpha wel makkelijk volkrijgen, maar misschien toch niet echt een headliner?
The Rumjacks kunnen ze ook nog wel eens in de India gooien.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit nu de playlist te beluisteren met een heerlijk bak koffie erbij. Staat tussen de kleine namen ook genoeg leuks tussen.
The Rumjacks, Doctor Krapula, Dub Incdie Lima komt wel in orde dit jaar.
Ik gok TLSP een Alpha sub is en LCD wel headliner (als je andere festivals ook bekijkt doen die het niet voor minder zo te zien).quote:Op zondag 31 januari 2016 12:15 schreef richolio het volgende:
[..]
TLSP lijkt me zeker geen headliner. LCD kan nog wel? Maar denk eerder een Heineken ofzo
Zou ook prima kunnen ja, zelf vroeg in de Heineken kan dit werken. Het is allemaal een beetje in het straatje van Flogging Molly, Dropkick Murphys, Fiddler's Green tc.. Wel leukquote:Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
The Rumjacks kunnen ze ook nog wel eens in de India gooien.
Meer in het straatje van Alestorm en dat werkte vorig jaar erg goed in de India.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou ook prima kunnen ja, zelf vroeg in de Heineken kan dit werken. Het is allemaal een beetje in het straatje van Flogging Molly, Dropkick Murphys, Fiddler's Green tc.. Wel leuk
Hopelijk komen er nog wat toffe namen, tot nu toe is EODM eigenlijk de enige band die ik echt, echt wil zien. Woon dichtbij Biddinghuizen dus kan zo op de fiets erheen, dus hoop echt op paar toffe bands erbij.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:43 schreef theodoor9 het volgende:
Eagles of Death Metal op de zondag
http://eaglesofdeathmetal.com/tour
M83 ken je ook wel:quote:Op zondag 31 januari 2016 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hopelijk komen er nog wat toffe namen, tot nu toe is EODM eigenlijk de enige band die ik echt, echt wil zien. Woon dichtbij Biddinghuizen dus kan zo op de fiets erheen, dus hoop echt op paar toffe bands erbij.
Ah die 2e ken ik warempelquote:
Die tweede kende ik niet qua naam of band maar inderdaad wel als muziek. LCD Soundsystem is ook bij mij bekend maar alleen wegens Daft Punk is playing at my House. Zijn er nog sterke geruchten qua bands? Blijf tot nu toe wel beetje steken op EODM en overal wat rondstruinen namelijk.quote:
RHCP zal deze zomer denk ik alleen Pinkpop doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die tweede kende ik niet qua naam of band maar inderdaad wel als muziek. LCD Soundsystem is ook bij mij bekend maar alleen wegens Daft Punk is playing at my House. Zijn er nog sterke geruchten qua bands? Blijf tot nu toe wel beetje steken op EODM en overal wat rondstruinen namelijk.
Twijfel namelijk tussen een dag Pinkpop(Wil de Peppers echt zien maar misschien doen die nog een Goffertpark of zo aan) of Lowlands.
Ja, gezien het nieuwe album ergens in juni dacht ik doen ze eerst een zomer tour qua festivals en verwacht volgend jaar wel een echte wereldtour. Heb dan liever Lowlands opzich, het is uurtje met de fiets dus kan makkelijk thuis overnachten(of op een kwartier afstand desnoods) maar dan moeten er echt wel iets meer bands komen of die ik ken of waarvan het wel leuk klinkt.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
RHCP zal deze zomer denk ik alleen Pinkpop doen.
En geruchten zijn er nog niet al te veel. De meeste festivals rond Lowlands hebben nog niet veel bekend gemaakt.
Ja, nee, kamperen is een belangrijk onderdeel van de Lowlands ervaring, naar huis fietsen doen we niet aanquote:Op maandag 1 februari 2016 12:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, gezien het nieuwe album ergens in juni dacht ik doen ze eerst een zomer tour qua festivals en verwacht volgend jaar wel een echte wereldtour. Heb dan liever Lowlands opzich, het is uurtje met de fiets dus kan makkelijk thuis overnachten(of op een kwartier afstand desnoods) maar dan moeten er echt wel iets meer bands komen of die ik ken of waarvan het wel leuk klinkt.
Sum 41 op een zaterdag dus.twitter:Sum41 twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 01:13:33excited to join the lineup at #LL16 in Biddinghuizen, NL on Sat Aug 20! get tickets now at https://t.co/xqKpzca0Nk. https://t.co/pwu5gPablb reageer retweet
Wat denk je van Gost?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Sum 41 is toch ook hard
En EODM.
Die waren al genoemd in 't rijtje hardere werk, deze niet.quote:
Goed werk! Resident advisor zet standaard alles op zaterdag geloof ik, dus kan zijn dat die niet klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Sum 41 op een zaterdag dus.twitter:Sum41 twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 01:13:33excited to join the lineup at #LL16 in Biddinghuizen, NL on Sat Aug 20! get tickets now at https://t.co/xqKpzca0Nk. https://t.co/pwu5gPablb reageer retweet
En Disclosure op de vrijdag aldus Facebook.
Dr. Krapula op de zondag: http://www.doctorkrapula.net/
Dub Inc op zaterdag volgens Facebook
Frank Carter & The Rattlesnakes op vrijdag volgens Facebook
M83 op de vrijdag volgens Facebook
Sleeping With Sirens ook op de vrijdag volgens Facebook
The Black Madonna, ook op een vrijdag volgens http://www.residentadvisor.net/dj/theblackmadonna/dates
Het einde is in zichttwitter:LLowCamp twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:14:03Wie neemt onze taak bij LLowCamp over? Na LL16 zoeken wij opvolgers die in dezelfde stijl willen doorgaan met de twitter en Facebook pagina reageer retweet
Gewoon nog 2,60 mag ik hopen. Eten en drinken zijn mijn duurste uitgaven rond heel Lowlandsquote:Op maandag 1 februari 2016 20:05 schreef Faazz het volgende:
Als die kaartjes 175 moeten gaan kosten, ben ik benieuwd wat ik voor een muntje ga betalen..
Vanmiddag stond er voor Disclosure echt de 19e gemeld. Maar nu weer tussen in, ik zal hem weer terug zettenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Goed werk! Resident advisor zet standaard alles op zaterdag geloof ik, dus kan zijn dat die niet klopt.
Zie trouwens bij Disclosure op fb 19-21 augustus staan
Nou Lowlove mis ik toch welquote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef kyriander-pinda het volgende:
Het einde is in zichttwitter:LLowCamp twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:14:03Wie neemt onze taak bij LLowCamp over? Na LL16 zoeken wij opvolgers die in dezelfde stijl willen doorgaan met de twitter en Facebook pagina reageer retweet
YES! Ben wel benieuwd wat voor gekkie achter dat account zit.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef kyriander-pinda het volgende:
zeer goed plan! malibucola!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef richolio het volgende:
Gewoon weer Malibu mee naar binnen smokkelen voor in mijn cola
In een naar kokos ruikend zonnebrandflesjequote:
Idd best lekker, verkopen ze volgens mij niet op LL?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
In een naar kokos ruikend zonnebrandflesjeMoet de zon wel shinen natuurlijk
Volgens mij niet nee. Wel mojito en baco, maar verder niks toch qua cocktails?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd best lekker, verkopen ze volgens mij niet op LL?
Er stond een cocktailbar vorig jaar links van de Bravo (zeg maar in de hoek). Maar die zijn nooit zo bijzonder op Lowlands.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Wel mojito en baco, maar verder niks toch qua cocktails?
Ohjaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Er stond een cocktailbar vorig jaar links van de Bravo (zeg maar in de hoek). Maar die zijn nooit zo bijzonder op Lowlands.
Baco en vooral Mojito heb ik dan weer niet zo veel mee. Desperados tap was wel fijn
Ja maar Despardo drinkt ook wat zwaarder weg dan gewon tap imo, en het was wel een wat breder bekertje. Maar vond het wel lekker verfrissend tussendoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:17 schreef richolio het volgende:
[..]
OhjaIk vond die Desperado tap zo'n klein bekertje
![]()
Gin tonic zou ik nog wel lekker vinden.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef WpuntNL het volgende:
goed... ik ben uit mijn winterslaap...![]()
Waarom staat Skrillex in het spotify lijstje? is dat vanwege Damian Marley?
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nou Lowlove mis ik toch wel.
quote:Philip Glass op Lowlands 2016 voor live uitvoering van zijn muziek bij cultfilm 'Koyaanisqatsi'
Maandag 1 februari 2016
Philip Glass is gestrikt om deze zomer op te treden op het popfestival Lowlands. De organisatie schrijft: “Zonder zijn 'minimal music' uit de jaren zestig en zeventig geen techno, ambient en new wave, en dus een uitgestorven Bravo-tent op zaterdagnacht.’ Philip Glass componeerde onder meer de muziek bij de experimentele cultdocumentaire 'Koyaanisqatsi' van Godfrey Reggio. Deze hypnotiserende partituur zal Glass tijdens Lowlands met zijn ensemble live uitvoeren, terwijl de iconische filmbeelden op een groot doek worden vertoond.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar wel heel tof dat dit soort dingen ruimte krijgen op LL
Eensquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er moeten uiteraard nog namen bij komen, maar op dit moment vind ik dat LL toch al een spannender programma heeft dan BKS.
Kalkbrenner zal wel de bravo headlinen lijkt me. Hoeft denk ik niet zo te zijn dat het nachtprogramma erop aansluit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:48 schreef Ferraro het volgende:
Volgens de site van Dystopian (http://www.dystopian.de/dates/page/8/) staat Rødhåd op vrijdag en Recondite op zaterdag.
Tussenstand: twee techno-acts op vrijdag (Collabs en Rødhåd) en één op zaterdag (Recondite). Paul Kalkbrenner moet nog bekend worden gemaakt.
Het zal niet rechtstreeks uitverkopen, maar ik ga toch ook klaar zittenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef whosvegas het volgende:
Verwachten jullie een stormloop op de early birds zaterdag?
voor de zekerheid zorg ik dat ik om 11:00 klaar zit
Ja vast geen toevalquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Lekkere sneer naar BKS wel, nu nog Tame Impala op DTRH en ik zie dit weleens het laatste jaar BKS zijn.
Op de dag dat Best Kept Secret met namen is gekomen (woot Asgeir) dan nog even snel Foals droppen.quote:
Oh, ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op de dag dat Best Kept Secret met namen is gekomen (woot Asgeir) dan nog even snel Foals droppen.
Dat had ook best 2 weekjes kunnen wachten.
Liever niet. Disclosure vond ik vorige keer VET saai, maar ik vind de muziek te gek dus wil het nog een kans geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:46 schreef DavetheNL het volgende:
Gewoon tegelijk met disclosure als head im de bravo
Niet LCD Soundsystem, Sigur Rós en Foals?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Overigens lijkt me dit de 3e headliner aan de website te zien.
Disclosure - Foals - LCD Soundsystem staan nu bovenaan.
Foals is een festivalband bij uitstek. De band geeft altijd vrij korte optredens, daar ga je geen kaartjes voor kopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef DavetheNL het volgende:
Foals is eigenlijk wel een gekke headliner. Ze krijgen niet eens de hmh uitverkocht.
Ik zie disclosure juist als zekerheidje. Gevolgd door lcd soundsystem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet LCD Soundsystem, Sigur Rós en Foals?
LCD Soundsystem lijkt me een zekerheidje als headliner, de rest zou ook in een andere tent kunnen staan.
[..]
Foals is een festivalband bij uitstek. De band geeft altijd vrij korte optredens, daar ga je geen kaartjes voor kopen.
Gorillaz als ze hun tour aankondigen dit jaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Er zit nog wel een headliner aan te komen toch? Zou wel mooi zijn in ieder geval
Florence?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Er zit nog wel een headliner aan te komen toch? Zou wel mooi zijn in ieder geval
Vorig jaar waren ook alle headliners meteen bekend!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef viagraap het volgende:
Het is net februari, natuurlijk komen er nog headliners. Of bedoel je nog vóór de kaartverkoop start?
Ja nee gewoon uberhaupt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef viagraap het volgende:
Het is net februari, natuurlijk komen er nog headliners. Of bedoel je nog vóór de kaartverkoop start?
Kendrick was toch wel een beetje een headliner te noemen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ook alle headliners meteen bekend!
Ah, dat wist ik niet. Vond het wel bijzonder namelijk. Hoort er veel over, goede nummers en airplay op 3fm. Maar geen hmh vol voor slechts 32 per kaartje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet LCD Soundsystem, Sigur Rós en Foals?
LCD Soundsystem lijkt me een zekerheidje als headliner, de rest zou ook in een andere tent kunnen staan.
[..]
Foals is een festivalband bij uitstek. De band geeft altijd vrij korte optredens, daar ga je geen kaartjes voor kopen.
Dat zijn maar een paar plaatsen in de hmh toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Bovenste ring zelfs dicht lees ik net.
Bijna niks neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat zijn maar een paar plaatsen in de hmh toch?
Ik snap wat je bedoelt, maar het ging mij om aan te duiden dat de 3 afsluiters zomaar al bekend zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Kendrick was toch wel een beetje een headliner te noemen?
Toch minstens 15 manquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat zijn maar een paar plaatsen in de hmh toch?
Wil dat zeggen dat ze nu te groot zijn voor de Heineken of juist nietquote:Slim, flexibel en nooit te beroerd voor een dansje; Foals is een welkome gast op elk feest. Dat we de menselijke dynamo Yannis Philippakis en zijn ontembare indierockhengsten maar blijven terugvragen, komt omdat de Engelsen tijdens hun spatzuiverstrakke, bloedintense shows alles geven en het podium zonder uitzondering compleet afgepeigerd verlaten. Wat wil je ook, met zo’n oeuvre? Na vier knallers van platen is Foals’ sound inmiddels veelzijdiger dan een gemiddelde dansnacht in Heineken, waardoor de band naar believen kan kiezen uit coole mathrock, frisse electropop, stoempende hardcore, polyritmische afrobeat en overdonderende festivalanthems voor uit volle borst. Inderdaad: Lowlands Paradise pur sang.
Eigenlijk zeggen ze nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ze nu te groot zijn voor de Heineken of juist niet?
Mwah, volgens mij loopt BKS qua verkoop ook wel prima en wordt de lineup daar toch ook wel met veel enthousiasme onthaald, veel meer dan vorig jaar bijvoorbeeld. Het is jammer dat je dan namen als Foals en Tame Impala weggekaapt ziet worden maar goed. Ik zie BKS niet zomaar meer weggevaagd worden, hoe graag MoJo dat ook wil.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Lekkere sneer naar BKS wel, nu nog Tame Impala op DTRH en ik zie dit weleens het laatste jaar BKS zijn.
Ik kan ook niet in de boekhouding van BKS kijken. Maar volgens mij hadden die wel de plan om de eerste paar jaren verlies te draaien om vervolgens stabiel te draaien.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij loopt BKS qua verkoop ook wel prima en wordt de lineup daar toch ook wel met veel enthousiasme onthaald, veel meer dan vorig jaar bijvoorbeeld. Het is jammer dat je dan namen als Foals en Tame Impala weggekaapt ziet worden maar goed. Ik zie BKS niet zomaar meer weggevaagd worden, hoe graag MoJo dat ook wil.
Ik vraag me ook af wat het uiteindelijk met de boekhouding van MoJo doet als Lowlands nog minder gaat lopen en of DTRH dat voor ze kan compenseren.
Ligt aan het nieuw album, vond ze best een leuk showtje hebben. Maar niet echt Alpha materiaal op Ho Hey naquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:56 schreef theodoor9 het volgende:
Lumineers kondigt een album en Paradiso concert aan. Schrijf die maar op voor de Alpha.
Eerder middagje Heineken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ligt aan het nieuw album, vond ze best een leuk showtje hebben. Maar niet echt Alpha materiaal op Ho Hey na(of was Hey Ho)
Mijn wekker staat om vijf voor 11. Kan niet inschatten hoe snel de kaartjes zullen gaan, en ik wil hier toch sowieso naartoe.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Al mensen die morgen meteen een ticket halen?
Zeker.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:39 schreef robuust89 het volgende:
je kan toch gewoon kaartjes via je mobiel kopen?
Dit hoop ik ook, live heel erg gaaf. Maar Doctor Krapula en España Circo Este maken vergelijkbare muziek heb ik geleerd na alles wat is aangekondigd geluisterd te hebben in een playlist. Ik kende beide niet, maar klinkt erg leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |