twitter:allardberends twitterde op donderdag 28-01-2016 om 22:42:58Toch maar eens kijken of we morgen aangifte kunnen doen tegen burgemeester NOP. Ergens ligt een grens en volgens mij zijn we die voorbij. reageer retweet
twitter:aafvstam twitterde op donderdag 28-01-2016 om 23:14:05No press allowed in Luttelgeest (NL) ... what is this ... Russia? reageer retweet
twitter:lheebroek14 twitterde op donderdag 28-01-2016 om 23:15:47Hoe gek gaat het worden in Nederland ? Pers geweerd in #Luttelgeest om verslag te doen over wel of geen #AZC! #persvrijheid is groot goed! reageer retweet
Mensen die Nederland verdedigen tegen de invasie reltoeristen noemenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
Reltoeristen weigeren? Prima.
Pers? Nee, laten we daar niet aan beginnen.
Als je in een andere gemeente woont, dan is een AZC in de gemeente Noordoostpolder niet jouw zaak. Dus ja, dan ben je een reltoerist. Of dacht je echt dat die skinheads komen voor een constructieve discussie?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mensen die Nederland verdedigen tegen de invasie reltoeristen noemen![]()
Dit landverraad is nog erger dan wat foute mensen deden tijdens de oorlog.
Je hebt de OP waarschijnlijk verkeerd begrepen. Er komt juist niemand het gebied in.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Volkomen absurd. Dit is gewoon een invasie.
Welke skinheads? Het zijn vooral locals die demonstreren en die nu de mond worden gesnoerd op een manier waar zelfs Wit-Rusland een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je in een andere gemeente woont, dan is een AZC in de gemeente Noordoostpolder niet jouw zaak. Dus ja, dan ben je een reltoerist. Of dacht je echt dat die skinheads komen voor een constructieve discussie?
Mijn ouders zijn een paar jaar geleden in de buurt van dat dorpje verhuisd, dus ik ben ook wel eens in die omgeving en dat AZC staat er echt al jaaaaren. En ook echt niemand daar geeft er iets om kan ik je verzekeren, speelt er echt totaal niet zoals in Heesch bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:26 schreef whatdafuck het volgende:
Er blijven elke dag weer enorme azs's bijkomen, wanneer stopt dit![]()
er komt een 2e bijquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn een paar jaar geleden in de buurt van dat dorpje verhuisd, dus ik ben ook wel eens in die omgeving en dat AZC staat er echt al jaaaaren. En ook echt niemand daar geeft er iets om kan ik je verzekeren, speelt er echt totaal niet zoals in Heesch bijvoorbeeld.
Maakt het des te debieler dit besluit natuurlijk
twitter:RHICHB twitterde op donderdag 28-01-2016 om 23:31:58#Luttelgeest dit begint toch erg te worden, relschoppers NEE, maar pers mag je Noooit uitsluiten, media controleert de democratie! reageer retweet
wonen er zóveel journalisten in Luttelgeest joh?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Welke skinheads? Het zijn vooral locals die demonstreren en die nu de mond worden gesnoerd op een manier waar zelfs Wit-Rusland een puntje aan kan zuigen.
Nee. Dat zijn dictatoriale toestanden. De pers controleert de macht.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef skrn het volgende:
Gezeur. Laat de pers lekker buiten blijven.
van mij mag het lokale krantje best aanwezig zijn, en de regionale omroep ook. 't Is niet dat ze met SBS op de stoep stonden toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het op zich een prima idee. Laat die mensen anoniem hun zegje doen zonder lastiggevallen te worden door de sensatiezoekende pers.
Het gaat er zo te zien meer om dat als er geen pers is er ook geen relschopperij is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:36 schreef poemojn het volgende:
[..]
van mij mag het lokale krantje best aanwezig zijn, en de regionale omroep ook. 't Is niet dat ze met SBS op de stoep stonden toch?
Inderdaad, komt toch geen hond op af. Achterlijke toestand dit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:36 schreef poemojn het volgende:
[..]
van mij mag het lokale krantje best aanwezig zijn, en de regionale omroep ook. 't Is niet dat ze met SBS op de stoep stonden toch?
Zoethoudertje dit forum. Op dit forum kunnen ze ons controleren, registreren en volgen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Toefjes het volgende:
In een dictatuur was dit forum al lang uit de lucht geweest. Drama queens.
Als men hier de straat op gaat moet er echt ellende zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoethoudertje dit forum. Op dit forum kunnen ze ons controleren, registreren en volgen.
Als we de straat maar niet opgaan.
wijk? Het AZC ligt een kwartier fietsen van Luttelgeest af, midden tussen de weilanden. Ik denk niet dat er genoeg buren zijn om over een wijk te kunnen spreken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef opreis het volgende:
Als er geen pers aanwezig is kunnen ze natuurlijk zelf elk lulverhaal naar buiten vertellen wat ze willen. Ik verwacht berichten in de trant van constructieve gesprekken en dat iedereen enthousiast was dat er vluchtelingen in hun wijk kwamen.
Het grote probleem is dat je je carrière in veel sectoren wel kunt vergeten als je tegen die zgn. 'vluchtelingen' bent. Zodra er burgeroorlog uitbreekt en de samenleving stil valt, dan zal ik mee vechten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als men hier de straat op gaat moet er echt ellende zijn.
Of meer waarschijnlijk: De cola en chips is op.
Zolang mensen kunnen posten en tweeten hoe schandalig alles is, en in wat voor een dictatuur we leven wordt al gelijk het tegendeel bewezen.
Dan pas? Nederland beeft en siddert van de gedachte dat Jankorteachternaam de wapens oppakt. Ben je trouwens al tegen beperkingen in het privé leven opgelopen omdat je tegen vluchtelingen bent, en dit via het Fok forum hebt geventileerd?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat je je carrière in veel sectoren wel kunt vergeten als je tegen die zgn. 'vluchtelingen' bent. Zodra er burgeroorlog uitbreekt en de samenleving stil valt, dan zal ik mee vechten.
dan kun je ook mensen bij de deur weigeren "sorry jongens, vanavond is het een besloten bijeenkomst". Een 5km grens lijkt nogal.. Groots.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gaat er zo te zien meer om dat als er geen pers is er ook geen relschopperij is.
En zonder pers en media is er geen voer voor mensen om het via fora verder buiten proporties op te kunnen blazen. Zie de gefrustreerde reacties hier. Puur genieten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 06:35 schreef Montagui het volgende:
Dat de sensatiezucht van de pers (mede) verantwoordelijk is voor eerdere ongeregeldheden valt wat voor te zeggen. Zonder pers en media geen podium voor de relschoppers.
Vindt het daarom meer een statement van deze burgemeester tegen pers en media.
En zonder pers en media kan jij je niet superieur voelen tov lokale verontruste dorpelingen. Puur genieten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zonder pers en media is er geen voer voor mensen om het via fora verder buiten proporties op te kunnen blazen. Zie de gefrustreerde reacties hier. Puur genieten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 06:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is gewoon schandalig en had van hogerhand over-ruled moeten worden. Dit is een directe aantasting van de persvrijheid in dit land. Dit is bijzonder kwalijk en de regering moet in zulke gevallen onmiddellijk stelling nemen tegen het gemeentebestuur.
Dat alleen genodigden de zaal in mogen, is te billijken. Maar dat journalisten een compleet gebied niet in mogen, is schandalig. Het smoesje van de burgemeester slaat ook nergens op. Bewoners kunnen gewoon ongestoord de bijeenkomst bijwonen, niemand moet verplicht praten met journalisten. Bovendien zegt het bijwonen van een bijeenkomst niks over je mening. Het lijkt me heel normaal dat je als bewoner belangstelling hebt voor een bijeenkomst als er in jouw omgeving een azc komt.
Vrijwel alle gebeurtenissen die je noemt zijn terug te vinden in de meeste media.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Massale vechtpartijen in AZC's....Geen enkel belangstelling vanuit de (meeste) media.
Homo's die geterroriseerd worden in AZC's....In de doofpot.
Eritrese minderjarige meisjes die waarschijnlijk verkracht zijn in een Eritrese kerk.... Oorverdovend stil, de NOS stuurt geen enkele cameraman naar die kerk.
Aanrandingen in Almere door vluchtelingen....In de doofpot.
Nee dan die verontruste lokale dorpelingen, dat is het echte tuig, de pest van deze wereld, dat moet vastgelegd worden, die moeten aan de schandpaal genageld worden door onze wegkijkende cultuurrelativisten.
Klopt, anders wisten we het niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vrijwel alle gebeurtenissen die je noemt zijn terug te vinden in de meeste media.
Ja, door de sociale media. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste keer dat de NOS een cameraploeg naar een AZC stuurt nadat wantoestanden er zich afgespeeld hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vrijwel alle gebeurtenissen die je noemt zijn terug te vinden in de meeste media.
Nee, ook door de NOS bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, door de sociale media. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste keer dat de NOS een cameraploeg naar een AZC stuurt nadat wantoestanden er zich afgespeeld hebben.
De zelfhaat is wel goed aanwezig in deze post inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:58 schreef BarryOSeven het volgende:
En nog steeds zijn er zielenpoten die ook nu weer niet inzien dat we aan het afglijden zijn naar een dictatuur met dito persvrijheid.
Ongelooflijk, enige wat deze mensen rest na de revolutie uitsluiting van de genenpoel.
Nederland (2016): Het onbewust verraad van de dommen, hoe de zelfhaat Nederland ten gronde richtte.
Jij haat alles wat westers en autochtoon is. Jij omarmt alles wat niet-westers (en intolerant) is dus wie heeft nou de grootste zelfhaat?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De zelfhaat is wel goed aanwezig in deze post inderdaad.
Hoe kom je daarbij? Ik ben juist van mening dat we wat trotser mogen zijn op het feit dat we hier leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij haat alles wat westers en autochtoon is. Jij omarmt alles wat niet-westers (en intolerant) is dus wie heeft nou de grootste zelfhaat?
http://nos.nl/artikel/206(...)entrum-drachten.htmlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Massale vechtpartijen in AZC's....Geen enkel belangstelling vanuit de (meeste) media.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)reigd-in-opvang.htmlquote:Homo's die geterroriseerd worden in AZC's....In de doofpot.
http://nos.nl/artikel/207(...)oek-na-misbruik.htmlquote:Eritrese minderjarige meisjes die waarschijnlijk verkracht zijn in een Eritrese kerk.... Oorverdovend stil, de NOS stuurt geen enkele cameraman naar die kerk.
http://nos.nl/artikel/208(...)ingszaak-almere.htmlquote:Aanrandingen in Almere door vluchtelingen....In de doofpot.
Natuurlijk, door het internet moeten ze wel meedoen maar in het journaal hoor je er niks van. Trouwens, die aanrandingen in Almere speelden zich in september af en nu hoor je er pas iets van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/206(...)entrum-drachten.html
http://nos.nl/artikel/206(...)entrum-drachten.html
[..]
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)reigd-in-opvang.html
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)oek-na-misbruik.html
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ingszaak-almere.html
Dus.
Ik denk dat aanhangers van de islam en IS idd trots mogen zijn op hetgeen ze in korte tijd bereikt hebben, nog even en Europa is verder gedestabiliseerd en kan overgenomen wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik ben juist van mening dat we wat trotser mogen zijn op het feit dat we hier leven.
Net was er geen enkele belangstelling en werd het in de doofpot gestopt en nu komt het niet in het journaal. Oké man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk, door het internet moeten ze wel meedoen maar in het journaal hoor je er niks van.
Als er ergens in Nederland een massale vechtpartij uitgebroken is dan zie je op zijn minst camerabeelden waar het zich afgespeeld heeft en worden getuigen geïnterviewd. Heb je ook een linkje dat het NOS-journaal beelden van een AZC uitzendt en inwoners interviewt over wat er zich afgespeeld heeft na een massale vechtpartij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Net was er geen enkele belangstelling en werd het in de doofpot gestopt en nu komt het niet in het journaal. Oké man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |