Tjah, daar zou ii ook meer lol in hebben dan in Den Haag te gaan wonenquote:
Rijbewijs heeft een scanbare streepjescode, een ID-kaart niet geloof ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:46 schreef derLudolf het volgende:
http://nu.nl/binnenland/4(...)---------------.html
Oftewel, gewoon doen alsof je geen rijbewijs hebt (en je normaal gedragen).
Waarom je rijbewijs, ID kaart lijkt mij veel praktischer.
Klopt. Daarom had ik in mijn tijd als pakketbezorger bij aangetekende brieven met legitimatie ook altijd liever een rijbewijs: die kon ik scannen, ipv een lange reek cijfers en letters invoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:04 schreef J.B. het volgende:
[..]
Rijbewijs heeft een scanbare streepjescode, een ID-kaart niet geloof ik.
Op een ID-kaart staat op de achterkant een code in OCR-lettertype.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:04 schreef J.B. het volgende:
[..]
Rijbewijs heeft een scanbare streepjescode, een ID-kaart niet geloof ik.
Maar ik denk niet dat een railpocket OCR kan scannen. Een barcodescanner is veel simpeler natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Op een ID-kaart staat op de achterkant een code in OCR-lettertype.
Eigen interpretatie van de overtyper.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:46 schreef derLudolf het volgende:
http://nu.nl/binnenland/4(...)---------------.html
Oftewel, gewoon doen alsof je geen rijbewijs hebt (en je normaal gedragen).
Waarom je rijbewijs, ID kaart lijkt mij veel praktischer.
Niet per se. Je hebt van die identiteitsbewijs-OCR-scanners met een lineaire scanner waar je het id-bewijs als een pas met magneetstrip doorheen haalt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat een railpocket OCR kan scannen. Een barcodescanner is veel simpeler natuurlijk.
De inbox van duvel is vol krijg ik als melding dus wat nu?quote:
okquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zal het hem op Facebook zeggen voor je.
uit: NS wil overlastgevers digitaal bekeurenquote:Het digitaal uitschrijven van een boete gaat via een app op de telefoon van de NS-medewerker.
Via de app kan nu alleen nog het rijbewijs gescand worden. De NS hoopt dat dit straks ook met andere legitimatiebewijzen kan. "Dit nemen we mee in de aanbesteding."
Als je echte trams bedoelt dan houdt het bij 2,65 meter breedte wel zo ongeveer op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:06 schreef Merode32 het volgende:
Niet helemaal treinen maar toch rails.
Weet iemand of er 3 meter brede trams bestaan op normaalspoor?
Jazeker, Tubantia moet de ruimte immers ook vullenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat dezelfde man die 2 dagen geledenin de Metro stond?
Ook op Fok!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:08 schreef bork het volgende:
Dit vind ik wel humor; Digitaal bekeuren door de NS
[..]
uit: NS wil overlastgevers digitaal bekeuren
Rijbewijs in de trein en hopen, tsjonge jonge![]()
![]()
![]()
Wel grappig om met cijfers te klooien: Molenkick heeft zoveel passagierskilometers gemaakt dat hij goed is voor 80 minuten van alle spoorverkeer in Nederland.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Chris Molenkick. De beste man had gisteren een artikeltje in Metro. Zonder betaalmuur.
Geloof ik niet. Dat is 40 jaar lang 75.000 per jaar gemiddeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:53 schreef Bitlord het volgende:
Die gozer heeft zo'n 3 miljoen gereisd.
400 km per dag, 300 dagen is 120k per jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Dat is 40 jaar lang 75.000 per jaar gemiddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |