Het is maar een garpje schat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De positiviteit is weer ver te zoeken
Ah, dus eigenlijk vind je mij bijzonder aantrekkelijk?quote:
Zo te zien had hij geen bijster goede carrière tussen 2012 nu toen hij voor de eerste keer vertrok.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 28-01-2016 om 18:53:12FC Twente haalt Stefan Thesker, bevestigt technisch directeur Ted van Leeuwen bij FOX Sports. Zo meer op website. https://t.co/KMqKn94rv6 reageer retweet
Geen idee. Ik ben niet iemand die een facebook van iemand naar iedereen stuurtquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk vind je mij bijzonder aantrekkelijk?
Dat zou met mij ook een beetje lastig zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet iemand die een facebook van iemand naar iedereen stuurt
Ik was al fan voor iedereen het werd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik vinden Utrecht een leuk spelend ploegje.
Ik zag wel al vroeg in het seizoen de potentie ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was al fan voor iedereen het werd.
#trendsetter
Jammer dat ze deze wedstrijd op donderdag hebben gepland en niet als tweede wedstrijd op woensdag 18u30/20u45quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is echt een wedstrijd van niks.
Hoeveel goede wedstrijden heeft hij gespeeld? 1 tegen een dramatisch Heerenveenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan Europese top worden las ik in het Feyenoordtopic.
Ik heb geen respect voor mensen die vrijwillig naar Jet Bussemaker kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk voetbal kijken, maar in het DWDD topic missen ze mij.
TV / [DWDD #1092] We miss u GGMM
Hopelijk realiseren jullie je dit, zodat jullie me voortaan met iets meer respect behandelen.
DWDD is een kutprogramma voor debielen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk voetbal kijken, maar in het DWDD topic missen ze mij.
TV / [DWDD #1092] We miss u GGMM
Hopelijk realiseren jullie je dit, zodat jullie me voortaan met iets meer respect behandelen.
True, ik vermaak me ook absoluut niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
DWDD is een kutprogramma voor debielen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik vermaak me ook absoluut niet.
Maar soms moet je wat overhebben voor je fans.
Als jij ooit fans krijgt zul je dat zelf ook ervaren. Al is dit wel een hele hypothetische situatie.
Depends of je er zin in hebt dat je leven er na vandaag al op zit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loont het de moeite om het laatste half uurtje van deze wedstrijd te kijken of niet?
bedankt, ik ga toch maar niet kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Depends of je er zin in hebt dat je leven er na vandaag al op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |