Het is maar een garpje schat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De positiviteit is weer ver te zoeken
Ah, dus eigenlijk vind je mij bijzonder aantrekkelijk?quote:
Zo te zien had hij geen bijster goede carrière tussen 2012 nu toen hij voor de eerste keer vertrok.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 28-01-2016 om 18:53:12FC Twente haalt Stefan Thesker, bevestigt technisch directeur Ted van Leeuwen bij FOX Sports. Zo meer op website. https://t.co/KMqKn94rv6 reageer retweet
Geen idee. Ik ben niet iemand die een facebook van iemand naar iedereen stuurtquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk vind je mij bijzonder aantrekkelijk?
Dat zou met mij ook een beetje lastig zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet iemand die een facebook van iemand naar iedereen stuurt
Ik was al fan voor iedereen het werd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik vinden Utrecht een leuk spelend ploegje.
Ik zag wel al vroeg in het seizoen de potentie ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was al fan voor iedereen het werd.
#trendsetter
Jammer dat ze deze wedstrijd op donderdag hebben gepland en niet als tweede wedstrijd op woensdag 18u30/20u45quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is echt een wedstrijd van niks.
Hoeveel goede wedstrijden heeft hij gespeeld? 1 tegen een dramatisch Heerenveenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan Europese top worden las ik in het Feyenoordtopic.
Ik heb geen respect voor mensen die vrijwillig naar Jet Bussemaker kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk voetbal kijken, maar in het DWDD topic missen ze mij.
TV / [DWDD #1092] We miss u GGMM
Hopelijk realiseren jullie je dit, zodat jullie me voortaan met iets meer respect behandelen.
DWDD is een kutprogramma voor debielen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk voetbal kijken, maar in het DWDD topic missen ze mij.
TV / [DWDD #1092] We miss u GGMM
Hopelijk realiseren jullie je dit, zodat jullie me voortaan met iets meer respect behandelen.
True, ik vermaak me ook absoluut niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
DWDD is een kutprogramma voor debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |