Denk het niet. Had hij geen tijd voor daar hij zijn leven wijdde aan de bescherming van Europa.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
JOH
Om even terug te komen op mijn eigen topic..
BNW / Adolf Hitler death or fiction
Ik denk dat Adolf en Eva een kind hadden!
Jij hebt echt een spannende versie van het begrip bescherming in je hoofdquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Denk het niet. Had hij geen tijd voor daar hij zijn leven wijdde aan de bescherming van Europa.
Ben je nou echt serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Denk het niet. Had hij geen tijd voor daar hij zijn leven wijdde aan de bescherming van Europa.
Denk dat we weer even over de dm moeten lieverd... sec...quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus?
En dan beschuldig je Cc van trollen![]()
Het geluk is met den dommen las ik ergensquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:
Doe ik. Met plezier en zonder angst.
Blijf jij in je nachtmerrie hangen.
Wie zal dan toch gelukkiger zijn ...
Ik. Hands down ...
Maar die ging ook, al zie ik hem soms in dm/pm nog even zijn hoofd om de deur stekenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit kennen we van een zekere andere user he? Had ook al zo'n dramatisch afscheidstopic.
Vast een meisje met de naam angelaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
JOH
Om even terug te komen op mijn eigen topic..
BNW / Adolf Hitler death or fiction
Ik denk dat Adolf en Eva een kind hadden!
Groothuizen..?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast een meisje met de naam angela
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |