OP zich klopt dat wel, maar wat als hij gewoon zijn snor had afgeschoren en een ander kapsel had aangenomen een onderduik adres had gefikst en gewoon in duitsland is gebleven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:54 schreef RM-rf het volgende:
Ikzelf vind een van de meest overtuigende redenen niet te geloven in een ontsnaping dor Hitler dat bv de Mossad er nooit bewijzen voor heeft gevonden..
deze heben wel andere nazi's in zuid-amerika getraceerd, enkele vermoord en bv Eichmann gekipnapped en in Jeruzalem terechtgesteld..
Ook bv Joseph Mengele was eerder dor de Mossad gevonden (in 1960, maar toendertijd gekozen Eichmann te kidnapen en bewust toen Mengele te laten gaan om de operatie Eichmann niet te benadelen).
Ik kan er weinig geloof in vinden dat Hitler enerzijds succesvol had weten te ontkomen, maar dat dit vervolgens geheim kon blijven voor de Mossad
Klopt maar denk dat het wel aardig meegespeeld had dat er bekend werd gemaakt dat hij zelfmoord had gepleegd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Hitler was natuurlijk van een ander kaliber dan de 'gemiddelde' oorlogsmisdadiger.
Mengele was eerder een uitzondering dan een regel en die heeft ook (een aantal keren) stik mazzel gehad!
Ben toevallig net Nazi Hunters aan het kijken op Netflix :p Helaas (of gelukkig) veel dezelfde beelden in elke aflevering, maar op zich wel een goeie docu.
Goed en overtuigend verhaal. Ideaal om ervoor te zorgen dat er niet te goed naar hem gezocht werd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat Hitler niet eens zou willen ontsnappen. Hij had gefaald en moest daar de gevolgen van onderzien. In isolatie leven ergens in ZA past niet echt bij het beeld wat ik van Hitler heb.
Verder was hij ook al erg ziek en zat hij zwaar onder medicatie en drugs.
Parkinson had hij toch? De trillende hand werd steeds erger en gaf uiteindelijk ook alleen maar een linkerhand etc. Door de medicatie en stress etc lijkt me dat je dan eerder zal opgeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat Hitler niet eens zou willen ontsnappen. Hij had gefaald en moest daar de gevolgen van onderzien. In isolatie leven ergens in ZA past niet echt bij het beeld wat ik van Hitler heb.
Verder was hij ook al erg ziek en zat hij zwaar onder medicatie en drugs.
Weet niet of het parkinson was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:43 schreef VAS het volgende:
[..]
Parkinson had hij toch? De trillende hand werd steeds erger en gaf uiteindelijk ook alleen maar een linkerhand etc. Door de medicatie en stress etc lijkt me dat je dan eerder zal opgeven.
ik zie veel verhalen dat hij verkast zou zijn naar het buitenland, maar wat als hij gewoon in duitsland is gebleven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Adolf Hitler is nog in leven
Mijn reactie hierop is: "onzin, ik geloof geen enkele theorie omdat het bewijs ervoor zeer dun is en de bewijzen dat hij in 1945 gestorven is in zijn bunker te talrijk". Dat zijn lichaam nooit is teruggevonden doet daar niets aan af. Maar oordeel zelf. Ik lees regelmatig berichten dat hij nog jaren geleefd zou hebben zul waarom niet wat theorietjes loslaten.
Antarctica
Volgens polaire onderzoekers Summerhayes en Beeching in 2009 vluchtte Hitler naar de Zuidpool. Enig steehoudend bewijs is niet getoond. Het bericht werd door De Tehegraaf 'groot' gebracht maar in werkelijkheid ging het om een onderzoek of Hitler naar Antarctica gvlucht zou kunnen zijn, het antwoord van Summerhayes en Beeching was ondubbelzinnig: "nee".
Argentinië 1962
Hitler zou tot 1962 in Argentinië hebben gewoond met zijn vrouw Eva Braun. Die versie duikt vaker op en is op zich ook niet zo vreemd omdat veel nazi-kopstukken destijds die richting op gingen.
Simon Dunstan and Gerrard Williams beweren in hun boek dat er gerede twijfel is of Hitler wel is overleden in de bunker en dat er voldoende bewijs is dat hij na de oorlog in Zuid-Amerika heeft gezeten. Amerikaanse inlichtingendiensten zouden hem hebben helpen vluchten.
Het hoe of waarom wordt toegeschreven aan de kennis die Duitsland had maar dat werd al in processen geregeld en Hitler droeg zelf totaal geen kennis.
Nog steeds in leven in Argentinië
Er duiken wederom berichten op dat Adolf Hitler zelfs nog zou leven, nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd (hij was van 1889) die hij nu bereikt zou hebben maar dit was een van de artikelen die destijds in onder andere 'De Spits' en 'De Tehegraaf' opdoken.
Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog leeft. Zijn snor is eraf en hij lijdt aan astma en maagzweren, maar hij leeft. Hitler zou in Argentinië op een ranch zitten. De FBI van de Verenigde Staten doet maar weer eens een onderzoekje maar vinden niets.
Midden-Oosten
Na het lezen van diverse berichten die betrekking op Hitler en zijn dood hadden, gezien hij dubbelgangers had, denkt Fred R. dat Hitler een vluchtweg had naar Saudi-Arabië. Hij vertelt me: "Het zou me niets verwonderen als hij via de oostgrens een sluipweg had om de oversteek te maken, gezien de Amerikanen al in Duitsland waren de Russen op het trekken waren zo kon hij nooit naar Noorwegen (vliegtuig of boot te gevaarlijk.)
Dus denk ik dat hij via de plaats waar hij verbleef op die manier zijn vlucht gepland heeft, nog sterker vermoed ik gezien zijn ziekte dat hij al jaren niet meer op het toneel verschenen is, maar dat dit door andere via de dubbelganger geregeld is geworden.
Dus denk ik dat hij via Roemenië en Italië ergens een oversteek heeft gemaakt naar wellicht Libië en toen naar Argentinië.
Hierbij denk ik aan een plaats die bij Engeland ligt, deze was voorzien van zeemijnen en toch hadden ze een sluipweg gevonden (niet lang) gezien in die tijd de oorlog hier erg woede en alles bijna via Frankrijk voor de Amerikanen binnen kwam, had hij niet alleen de kans om naar Argentinië te gaan, maar ook nog over te steken naar Mexico of de VS. Er was een sluis voor hem waardoor hij kon ontsnappen, ene kant europa andere kant Rusland...dus de enigste weg was ergens in Afrika te komen en dan over te steken. Zoals velen van hun, hmmm wie weet hoeveel er nu nog daar leven of zijn over leden.
De VS wilde de technologie, Rusland ook, wat gaat dit worden met Gahdaffi? Amerika wil de olie, dus het kat en muis spel van 'waar ben je' is weer begonnen. Waar is al het goud dan gebleven, ik denk in Zwitserland waardoor die gasten met rijke Amerikanen hun handel drijven, Amerika was toch ingestort en Zwitserland geeft geen bank geheimen prijs.
Ik denk dat we ons allen bij de neus hebben laten nemen door de Amerikanen, ze hebben een pokerspel gespeeld en nu nog.
Naschift De Dokwerker
Voor deze theorie is geen spat bewijs, hoeft ook niet als je alle verhalen rondom het vermeende 'doorleven' van Hitler na de oorlog niet gelooft. Maar iedere theorie is er een en doen er rondom veel andere bekenden die al jaren vermeend dood zijn ook niet de wildste verhalen de ronde?
http://www.dedokwerker.nl/hitler_leeft.html
Zie Osama bin Laden hoe lang wist hij wel niet aan de VS te ontkomen, terwijl de hele wereld zo'n beetje wist hoe hij er uit zagquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef whatdafuck het volgende:
Hitler had ontzettend veel vriendjes. Ook close met de Rothchild family.
Waren er in die periode niet al rijke mannetjes met opvattingen over overbevolking etc?
Ik zie een link..
dat is een mythequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zie veel verhalen dat hij verkast zou zijn naar het buitenland, maar wat als hij gewoon in duitsland is gebleven?
Duitsland is groot?
Kerel had veel moeten aanpassen aan zijn uiterlijk en gedrag en stem..
Maar kijk naar charlie Chaplin die werd zelfs in een look alike contest niet eens herkend en werd 2e
En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie Osama bin Laden hoe lang wist hij wel niet aan de VS te ontkomen, terwijl de hele wereld zo'n beetje wist hoe hij er uit zag10 jaar lang geen spoor!
oeggg wat een slecht stuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Adolf Hitler is nog in leven
Mijn reactie hierop is: "onzin, ik geloof geen enkele theorie omdat het bewijs ervoor zeer dun is en de bewijzen dat hij in 1945 gestorven is in zijn bunker te talrijk". Dat zijn lichaam nooit is teruggevonden doet daar niets aan af. Maar oordeel zelf. Ik lees regelmatig berichten dat hij nog jaren geleefd zou hebben zul waarom niet wat theorietjes loslaten.
Antarctica
Volgens polaire onderzoekers Summerhayes en Beeching in 2009 vluchtte Hitler naar de Zuidpool. Enig steehoudend bewijs is niet getoond. Het bericht werd door De Tehegraaf 'groot' gebracht maar in werkelijkheid ging het om een onderzoek of Hitler naar Antarctica gvlucht zou kunnen zijn, het antwoord van Summerhayes en Beeching was ondubbelzinnig: "nee".
Argentinië 1962
Hitler zou tot 1962 in Argentinië hebben gewoond met zijn vrouw Eva Braun. Die versie duikt vaker op en is op zich ook niet zo vreemd omdat veel nazi-kopstukken destijds die richting op gingen.
Simon Dunstan and Gerrard Williams beweren in hun boek dat er gerede twijfel is of Hitler wel is overleden in de bunker en dat er voldoende bewijs is dat hij na de oorlog in Zuid-Amerika heeft gezeten. Amerikaanse inlichtingendiensten zouden hem hebben helpen vluchten.
Het hoe of waarom wordt toegeschreven aan de kennis die Duitsland had maar dat werd al in processen geregeld en Hitler droeg zelf totaal geen kennis.
Nog steeds in leven in Argentinië
Er duiken wederom berichten op dat Adolf Hitler zelfs nog zou leven, nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd (hij was van 1889) die hij nu bereikt zou hebben maar dit was een van de artikelen die destijds in onder andere 'De Spits' en 'De Tehegraaf' opdoken.
Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog leeft. Zijn snor is eraf en hij lijdt aan astma en maagzweren, maar hij leeft. Hitler zou in Argentinië op een ranch zitten. De FBI van de Verenigde Staten doet maar weer eens een onderzoekje maar vinden niets.
Midden-Oosten
Na het lezen van diverse berichten die betrekking op Hitler en zijn dood hadden, gezien hij dubbelgangers had, denkt Fred R. dat Hitler een vluchtweg had naar Saudi-Arabië. Hij vertelt me: "Het zou me niets verwonderen als hij via de oostgrens een sluipweg had om de oversteek te maken, gezien de Amerikanen al in Duitsland waren de Russen op het trekken waren zo kon hij nooit naar Noorwegen (vliegtuig of boot te gevaarlijk.)
Dus denk ik dat hij via de plaats waar hij verbleef op die manier zijn vlucht gepland heeft, nog sterker vermoed ik gezien zijn ziekte dat hij al jaren niet meer op het toneel verschenen is, maar dat dit door andere via de dubbelganger geregeld is geworden.
Dus denk ik dat hij via Roemenië en Italië ergens een oversteek heeft gemaakt naar wellicht Libië en toen naar Argentinië.
Hierbij denk ik aan een plaats die bij Engeland ligt, deze was voorzien van zeemijnen en toch hadden ze een sluipweg gevonden (niet lang) gezien in die tijd de oorlog hier erg woede en alles bijna via Frankrijk voor de Amerikanen binnen kwam, had hij niet alleen de kans om naar Argentinië te gaan, maar ook nog over te steken naar Mexico of de VS. Er was een sluis voor hem waardoor hij kon ontsnappen, ene kant europa andere kant Rusland...dus de enigste weg was ergens in Afrika te komen en dan over te steken. Zoals velen van hun, hmmm wie weet hoeveel er nu nog daar leven of zijn over leden.
De VS wilde de technologie, Rusland ook, wat gaat dit worden met Gahdaffi? Amerika wil de olie, dus het kat en muis spel van 'waar ben je' is weer begonnen. Waar is al het goud dan gebleven, ik denk in Zwitserland waardoor die gasten met rijke Amerikanen hun handel drijven, Amerika was toch ingestort en Zwitserland geeft geen bank geheimen prijs.
Ik denk dat we ons allen bij de neus hebben laten nemen door de Amerikanen, ze hebben een pokerspel gespeeld en nu nog.
Naschift De Dokwerker
Voor deze theorie is geen spat bewijs, hoeft ook niet als je alle verhalen rondom het vermeende 'doorleven' van Hitler na de oorlog niet gelooft. Maar iedere theorie is er een en doen er rondom veel andere bekenden die al jaren vermeend dood zijn ook niet de wildste verhalen de ronde?
http://www.dedokwerker.nl/hitler_leeft.html
Nee johquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is niet van jou toch? Zelfs voor bnw-standaarden is het warrig en slecht geschreven.
Ik heb es gelezen dat OBL cia-agent was en ene Tim Osman zou zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11
... dat maakt het ook aannemelijk dat hij ten tijde van 9/11 in Amerikaans militair ziekenhuis aan het nierdialyse zat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb es gelezen dat OBL cia-agent was en ene Tim Osman zou zijn
Niet alleen zijn broer, bijna de hele familliequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |