abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:45:53 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155403409
Had Adolf Hitler zelfmoord gepleegd?
Er is erg veel onduidelijkheid hierover.

https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Adolf_Hitler

het tot zover bekende verhaal.
Op 30 april 1945 pleegde Hitler zelfmoord in zijn ondergrondse bunker in Berlijn. Naar alle waarschijnlijkheid nam hij een cyanidepil in en schoot hij zich direct daarop met een pistool een kogel door het hoofd. Dat deed hij samen met Eva Braun, met wie hij een dag eerder gehuwd was.
Daarna werd zijn lichaam net buiten de bunker gecremeerd.
Over het algemeen is er niet veel bewijs voor, er zijn een aantal getuigen geweest die aangegeven hebben dat hitler zelfmoord heeft gepleegd, maar ook deze getuigen zijn niet helemaal duidelijk over de wijze hiervan.
een belangrijke getuige die nog niet zo lang geleden overleed was Rochus Misch de de persoonlijke bodyguard van de Furher .

Rochus Misch

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rochus_Misch

De BBC interviewde onlangs nog de voormalige SS-Oberscharführer Rochus Misch, de enige nog levende persoon die tijdens de laatste dagen van de oorlog aanwezig was in Hitlers bunker. Misch vertelde hoe op 30 april 1945 rumoer uitbrak in de bunker. Sommigen hadden een pistoolschot gehoord, hijzelf niet. Wel was hij er bij toen Hitlers kamer geopend werd. Hij zag een levenloze Hitler met zijn hoofd op de tafel liggen. Eva Braun lag op de sofa. Misch besloot uiteindelijk in de bunker te blijven toen anderen Hitler en Eva Braun naar boven brachten om hen daar te verbranden. De voormalige bodyguard van Hitler was bang na afloop als ooggetuige te worden gedood.


Hij werd later door de Russen opgepakt en zeer lange tijd verhoord omdat Stalin niet geloofde dat hitler zelfmoord had gepleegd, hij kwam pas in 1953 weer vrij.

De Russen ontdekten de halfverbrande lichamen van het paar in 1945 en namen deze mee naar Moskou. Het schedelfragment dat nu in het nieuws is, werd een jaar later pas ontdekt. Dit stuk schedel wordt sinds 2000 in Rusland tentoongesteld als het bewijs van Hitlers zelfmoord.
Later werd duidelijk dat het een schedel fragment betrof van een vrouw
Volgens de onderzoekers is het niet waarschijnlijk dat het bewuste schedelfragment van Eva Braun is omdat er geen aanwijzingen zijn dat zij zichzelf door het hoofd schoot of door een ander door het hoofd werd geschoten.
De onderzoekers bestudeerden ook stukjes van een sofa uit de bunker met daarop wat bloed. Of dit bloed afkomstig is van Hitler kon niet vastgesteld worden omdat het DNA niet vergeleken kan worden met DNA van een familielid van de dictator. Familieleden van Hitler wilden niet meewerken aan het onderzoek. Wel duidelijk is dat het bloed afkomstig is van een man.

Hitler depicted by the United States Secret Service in 1944 to show how he might disguise himself to escape capture

http://www.froot.nl/postt(...)og-hebben-overleefd/

Nou zijn er inderdaad een berg aan speculatie wat hij zou hebben gedaan als hij geen zelfmoord had gepleegd.
In een eerder topic kwam al naar voren dat hij gevlucht zou zijn naar argentinie doordat hij alsnog ontsnapt was doormiddel van een vliegtuig uit berlijn en later via een duikboot naar argentinie is gevlucht.
BNW / FBI : Hitler gevlucht naar Argentinië

Er zijn ook geruchten dat hij al veel eerder gevlucht is en vervangen is door een dubbelganger.
In de laatste paar dagen zou hij orders hebben rondlopen schreeuwen die nergens op sloegen, hij liet zelfs de zwager van Eva Braun vermoorden (Hermann Fegelein)
Ook wou hij zijn meest trouwe volgelingen oppakken voor veraad waaronder heinrich himmler en Hermann Goering, en eventueel om laten brengen.
Nou weten we dat Hitler dat al eerder had gedaan hij liet bijvoorbeeld al in 1934 een goeie vriend en volgeling Ernst Röhm uit de weg ruimen.
Maar dit waren toch echt wel 2 van zijn meeste trouwe volgelingen van zo'n beetje het eerste uur.

http://doppels.proboards.com/thread/116/adolf-hitler
http://www.celebritymorgue.com/adolf-hitler/

meer informatie over verschillede complot Theorieën omtrent zijn dood
http://www.dailymail.co.u(...)piracy-theories.html
http://www.ibtimes.co.uk/(...)-second-world-232461


Let op het betreft hier dus het wel of dood zijn van Adolf Hitler en alles wat daar mee te maken heeft!
Laat de holocaust en wat er mee te maken heeft er buiten AUB dat staat er lost van en veel dingen daarover zijn gewoon niet op BNW geooorloofd,
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Jogy en Blaadjes ik hoop dat jullie gewoon dat soort dingen er gelijk tussen uit editten want dat staat hier compleet los van. (alvast bedankt)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155403596
Ikzelf vind een van de meest overtuigende redenen niet te geloven in een ontsnaping dor Hitler dat bv de Mossad er nooit bewijzen voor heeft gevonden..

deze heben wel andere nazi's in zuid-amerika getraceerd, enkele vermoord en bv Eichmann gekipnapped en in Jeruzalem terechtgesteld..
Ook bv Joseph Mengele was eerder dor de Mossad gevonden (in 1960, maar toendertijd gekozen Eichmann te kidnapen en bewust toen Mengele te laten gaan om de operatie Eichmann niet te benadelen).

Ik kan er weinig geloof in vinden dat Hitler enerzijds succesvol had weten te ontkomen, maar dat dit vervolgens geheim kon blijven voor de Mossad
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:09:34 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155403886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:54 schreef RM-rf het volgende:
Ikzelf vind een van de meest overtuigende redenen niet te geloven in een ontsnaping dor Hitler dat bv de Mossad er nooit bewijzen voor heeft gevonden..

deze heben wel andere nazi's in zuid-amerika getraceerd, enkele vermoord en bv Eichmann gekipnapped en in Jeruzalem terechtgesteld..
Ook bv Joseph Mengele was eerder dor de Mossad gevonden (in 1960, maar toendertijd gekozen Eichmann te kidnapen en bewust toen Mengele te laten gaan om de operatie Eichmann niet te benadelen).

Ik kan er weinig geloof in vinden dat Hitler enerzijds succesvol had weten te ontkomen, maar dat dit vervolgens geheim kon blijven voor de Mossad
OP zich klopt dat wel, maar wat als hij gewoon zijn snor had afgeschoren en een ander kapsel had aangenomen een onderduik adres had gefikst en gewoon in duitsland is gebleven.
Duitsland lag in chaos en er waren miljoenen mensen op de vlucht.
De mossad was inderdaad goed bezig om duitsers op te sporen maar er waren gigantisch veel duitse oorlogs misdadigers en wie weet hebben ze gewoon aangenomen dat Hitler dood was en puur gezocht naar anderen zoals Eichmann
een Josef Mengel wist ook te ontkomen https://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
En zo zijn er wel meer!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:24:38 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155404180
Hitler was natuurlijk van een ander kaliber dan de 'gemiddelde' oorlogsmisdadiger.

Mengele was eerder een uitzondering dan een regel en die heeft ook (een aantal keren) stik mazzel gehad!

Ben toevallig net Nazi Hunters aan het kijken op Netflix :p Helaas (of gelukkig) veel dezelfde beelden in elke aflevering, maar op zich wel een goeie docu.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:34:21 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155404353
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Hitler was natuurlijk van een ander kaliber dan de 'gemiddelde' oorlogsmisdadiger.

Mengele was eerder een uitzondering dan een regel en die heeft ook (een aantal keren) stik mazzel gehad!

Ben toevallig net Nazi Hunters aan het kijken op Netflix :p Helaas (of gelukkig) veel dezelfde beelden in elke aflevering, maar op zich wel een goeie docu.
Klopt maar denk dat het wel aardig meegespeeld had dat er bekend werd gemaakt dat hij zelfmoord had gepleegd.
Het is niet zoals nu dat informatie super snel kan verspreiden via Internet, de russen gaven aan op het lichaam te zijn gestuit ( verbrand ) onherkenbaar.
En het stuk schedel waar ze van dachten dat het hitler betrof bleek niet van hem te zijn!
En dat was pas vele jaren later.

Ik zie wel enige mogelijkheden dat hij de dans heeft kunnen ontspringen.
Van een Martin Borman ontbrak ook ieder spoor, ze vermoeden dat hij omkwam toen hij probeerde te ontsnappen uit Berlijn ( maar helemaal zeker is dat ook niet)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_Bormann
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155405049
Ik denk dat Hitler niet eens zou willen ontsnappen. Hij had gefaald en moest daar de gevolgen van onderzien. In isolatie leven ergens in ZA past niet echt bij het beeld wat ik van Hitler heb.

Verder was hij ook al erg ziek en zat hij zwaar onder medicatie en drugs.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:41:34 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155405739
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat Hitler niet eens zou willen ontsnappen. Hij had gefaald en moest daar de gevolgen van onderzien. In isolatie leven ergens in ZA past niet echt bij het beeld wat ik van Hitler heb.

Verder was hij ook al erg ziek en zat hij zwaar onder medicatie en drugs.
Goed en overtuigend verhaal. Ideaal om ervoor te zorgen dat er niet te goed naar hem gezocht werd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:43:47 #8
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_155405798
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat Hitler niet eens zou willen ontsnappen. Hij had gefaald en moest daar de gevolgen van onderzien. In isolatie leven ergens in ZA past niet echt bij het beeld wat ik van Hitler heb.

Verder was hij ook al erg ziek en zat hij zwaar onder medicatie en drugs.
Parkinson had hij toch? De trillende hand werd steeds erger en gaf uiteindelijk ook alleen maar een linkerhand etc. Door de medicatie en stress etc lijkt me dat je dan eerder zal opgeven.
't gaat
pi_155405921
Adolf Hitler is nog in leven
Mijn reactie hierop is: "onzin, ik geloof geen enkele theorie omdat het bewijs ervoor zeer dun is en de bewijzen dat hij in 1945 gestorven is in zijn bunker te talrijk". Dat zijn lichaam nooit is teruggevonden doet daar niets aan af. Maar oordeel zelf. Ik lees regelmatig berichten dat hij nog jaren geleefd zou hebben zul waarom niet wat theorietjes loslaten.
Antarctica
Volgens polaire onderzoekers Summerhayes en Beeching in 2009 vluchtte Hitler naar de Zuidpool. Enig steehoudend bewijs is niet getoond. Het bericht werd door De Tehegraaf 'groot' gebracht maar in werkelijkheid ging het om een onderzoek of Hitler naar Antarctica gvlucht zou kunnen zijn, het antwoord van Summerhayes en Beeching was ondubbelzinnig: "nee".
Argentinië 1962
Hitler zou tot 1962 in Argentinië hebben gewoond met zijn vrouw Eva Braun. Die versie duikt vaker op en is op zich ook niet zo vreemd omdat veel nazi-kopstukken destijds die richting op gingen.

Simon Dunstan and Gerrard Williams beweren in hun boek dat er gerede twijfel is of Hitler wel is overleden in de bunker en dat er voldoende bewijs is dat hij na de oorlog in Zuid-Amerika heeft gezeten. Amerikaanse inlichtingendiensten zouden hem hebben helpen vluchten.
Het hoe of waarom wordt toegeschreven aan de kennis die Duitsland had maar dat werd al in processen geregeld en Hitler droeg zelf totaal geen kennis.
Nog steeds in leven in Argentinië
Er duiken wederom berichten op dat Adolf Hitler zelfs nog zou leven, nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd (hij was van 1889) die hij nu bereikt zou hebben maar dit was een van de artikelen die destijds in onder andere 'De Spits' en 'De Tehegraaf' opdoken.
Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog leeft. Zijn snor is eraf en hij lijdt aan astma en maagzweren, maar hij leeft. Hitler zou in Argentinië op een ranch zitten. De FBI van de Verenigde Staten doet maar weer eens een onderzoekje maar vinden niets.
Midden-Oosten
Na het lezen van diverse berichten die betrekking op Hitler en zijn dood hadden, gezien hij dubbelgangers had, denkt Fred R. dat Hitler een vluchtweg had naar Saudi-Arabië. Hij vertelt me: "Het zou me niets verwonderen als hij via de oostgrens een sluipweg had om de oversteek te maken, gezien de Amerikanen al in Duitsland waren de Russen op het trekken waren zo kon hij nooit naar Noorwegen (vliegtuig of boot te gevaarlijk.)
Dus denk ik dat hij via de plaats waar hij verbleef op die manier zijn vlucht gepland heeft, nog sterker vermoed ik gezien zijn ziekte dat hij al jaren niet meer op het toneel verschenen is, maar dat dit door andere via de dubbelganger geregeld is geworden.
Dus denk ik dat hij via Roemenië en Italië ergens een oversteek heeft gemaakt naar wellicht Libië en toen naar Argentinië.

Hierbij denk ik aan een plaats die bij Engeland ligt, deze was voorzien van zeemijnen en toch hadden ze een sluipweg gevonden (niet lang) gezien in die tijd de oorlog hier erg woede en alles bijna via Frankrijk voor de Amerikanen binnen kwam, had hij niet alleen de kans om naar Argentinië te gaan, maar ook nog over te steken naar Mexico of de VS. Er was een sluis voor hem waardoor hij kon ontsnappen, ene kant europa andere kant Rusland...dus de enigste weg was ergens in Afrika te komen en dan over te steken. Zoals velen van hun, hmmm wie weet hoeveel er nu nog daar leven of zijn over leden.

De VS wilde de technologie, Rusland ook, wat gaat dit worden met Gahdaffi? Amerika wil de olie, dus het kat en muis spel van 'waar ben je' is weer begonnen. Waar is al het goud dan gebleven, ik denk in Zwitserland waardoor die gasten met rijke Amerikanen hun handel drijven, Amerika was toch ingestort en Zwitserland geeft geen bank geheimen prijs.
Ik denk dat we ons allen bij de neus hebben laten nemen door de Amerikanen, ze hebben een pokerspel gespeeld en nu nog.


Naschift De Dokwerker
Voor deze theorie is geen spat bewijs, hoeft ook niet als je alle verhalen rondom het vermeende 'doorleven' van Hitler na de oorlog niet gelooft. Maar iedere theorie is er een en doen er rondom veel andere bekenden die al jaren vermeend dood zijn ook niet de wildste verhalen de ronde?
http://www.dedokwerker.nl/hitler_leeft.html
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:29:09 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155406891
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:43 schreef VAS het volgende:

[..]

Parkinson had hij toch? De trillende hand werd steeds erger en gaf uiteindelijk ook alleen maar een linkerhand etc. Door de medicatie en stress etc lijkt me dat je dan eerder zal opgeven.
Weet niet of het parkinson was.
Wel was het geval dat hij een wond opliep naar aanleiding van de aanslag van claus von stauffenberg Op 20 juli 1944
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:01:05 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155409792
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Adolf Hitler is nog in leven
Mijn reactie hierop is: "onzin, ik geloof geen enkele theorie omdat het bewijs ervoor zeer dun is en de bewijzen dat hij in 1945 gestorven is in zijn bunker te talrijk". Dat zijn lichaam nooit is teruggevonden doet daar niets aan af. Maar oordeel zelf. Ik lees regelmatig berichten dat hij nog jaren geleefd zou hebben zul waarom niet wat theorietjes loslaten.
Antarctica
Volgens polaire onderzoekers Summerhayes en Beeching in 2009 vluchtte Hitler naar de Zuidpool. Enig steehoudend bewijs is niet getoond. Het bericht werd door De Tehegraaf 'groot' gebracht maar in werkelijkheid ging het om een onderzoek of Hitler naar Antarctica gvlucht zou kunnen zijn, het antwoord van Summerhayes en Beeching was ondubbelzinnig: "nee".
Argentinië 1962
Hitler zou tot 1962 in Argentinië hebben gewoond met zijn vrouw Eva Braun. Die versie duikt vaker op en is op zich ook niet zo vreemd omdat veel nazi-kopstukken destijds die richting op gingen.

Simon Dunstan and Gerrard Williams beweren in hun boek dat er gerede twijfel is of Hitler wel is overleden in de bunker en dat er voldoende bewijs is dat hij na de oorlog in Zuid-Amerika heeft gezeten. Amerikaanse inlichtingendiensten zouden hem hebben helpen vluchten.
Het hoe of waarom wordt toegeschreven aan de kennis die Duitsland had maar dat werd al in processen geregeld en Hitler droeg zelf totaal geen kennis.
Nog steeds in leven in Argentinië
Er duiken wederom berichten op dat Adolf Hitler zelfs nog zou leven, nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd (hij was van 1889) die hij nu bereikt zou hebben maar dit was een van de artikelen die destijds in onder andere 'De Spits' en 'De Tehegraaf' opdoken.
Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog leeft. Zijn snor is eraf en hij lijdt aan astma en maagzweren, maar hij leeft. Hitler zou in Argentinië op een ranch zitten. De FBI van de Verenigde Staten doet maar weer eens een onderzoekje maar vinden niets.
Midden-Oosten
Na het lezen van diverse berichten die betrekking op Hitler en zijn dood hadden, gezien hij dubbelgangers had, denkt Fred R. dat Hitler een vluchtweg had naar Saudi-Arabië. Hij vertelt me: "Het zou me niets verwonderen als hij via de oostgrens een sluipweg had om de oversteek te maken, gezien de Amerikanen al in Duitsland waren de Russen op het trekken waren zo kon hij nooit naar Noorwegen (vliegtuig of boot te gevaarlijk.)
Dus denk ik dat hij via de plaats waar hij verbleef op die manier zijn vlucht gepland heeft, nog sterker vermoed ik gezien zijn ziekte dat hij al jaren niet meer op het toneel verschenen is, maar dat dit door andere via de dubbelganger geregeld is geworden.
Dus denk ik dat hij via Roemenië en Italië ergens een oversteek heeft gemaakt naar wellicht Libië en toen naar Argentinië.

Hierbij denk ik aan een plaats die bij Engeland ligt, deze was voorzien van zeemijnen en toch hadden ze een sluipweg gevonden (niet lang) gezien in die tijd de oorlog hier erg woede en alles bijna via Frankrijk voor de Amerikanen binnen kwam, had hij niet alleen de kans om naar Argentinië te gaan, maar ook nog over te steken naar Mexico of de VS. Er was een sluis voor hem waardoor hij kon ontsnappen, ene kant europa andere kant Rusland...dus de enigste weg was ergens in Afrika te komen en dan over te steken. Zoals velen van hun, hmmm wie weet hoeveel er nu nog daar leven of zijn over leden.

De VS wilde de technologie, Rusland ook, wat gaat dit worden met Gahdaffi? Amerika wil de olie, dus het kat en muis spel van 'waar ben je' is weer begonnen. Waar is al het goud dan gebleven, ik denk in Zwitserland waardoor die gasten met rijke Amerikanen hun handel drijven, Amerika was toch ingestort en Zwitserland geeft geen bank geheimen prijs.
Ik denk dat we ons allen bij de neus hebben laten nemen door de Amerikanen, ze hebben een pokerspel gespeeld en nu nog.


Naschift De Dokwerker
Voor deze theorie is geen spat bewijs, hoeft ook niet als je alle verhalen rondom het vermeende 'doorleven' van Hitler na de oorlog niet gelooft. Maar iedere theorie is er een en doen er rondom veel andere bekenden die al jaren vermeend dood zijn ook niet de wildste verhalen de ronde?
http://www.dedokwerker.nl/hitler_leeft.html
ik zie veel verhalen dat hij verkast zou zijn naar het buitenland, maar wat als hij gewoon in duitsland is gebleven?
Duitsland is groot?
Kerel had veel moeten aanpassen aan zijn uiterlijk en gedrag en stem..

Maar kijk naar charlie Chaplin die werd zelfs in een look alike contest niet eens herkend en werd 2e
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155411457
Hitler had ontzettend veel vriendjes. Ook close met de Rothchild family.
Waren er in die periode niet al rijke mannetjes met opvattingen over overbevolking etc?
Ik zie een link..
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:56:59 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155411561
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef whatdafuck het volgende:
Hitler had ontzettend veel vriendjes. Ook close met de Rothchild family.
Waren er in die periode niet al rijke mannetjes met opvattingen over overbevolking etc?
Ik zie een link..
Zie Osama bin Laden hoe lang wist hij wel niet aan de VS te ontkomen, terwijl de hele wereld zo'n beetje wist hoe hij er uit zag ;) 10 jaar lang geen spoor!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155412754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik zie veel verhalen dat hij verkast zou zijn naar het buitenland, maar wat als hij gewoon in duitsland is gebleven?
Duitsland is groot?
Kerel had veel moeten aanpassen aan zijn uiterlijk en gedrag en stem..

Maar kijk naar charlie Chaplin die werd zelfs in een look alike contest niet eens herkend en werd 2e
dat is een mythe
Gino ♥
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:04:47 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155414267
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

dat is een mythe
http://skeptics.stackexch(...)n-look-alike-contest
meh ... lees even goed door :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:24:38 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155416507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie Osama bin Laden hoe lang wist hij wel niet aan de VS te ontkomen, terwijl de hele wereld zo'n beetje wist hoe hij er uit zag ;) 10 jaar lang geen spoor!
En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11 :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:25:17 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155416525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Adolf Hitler is nog in leven
Mijn reactie hierop is: "onzin, ik geloof geen enkele theorie omdat het bewijs ervoor zeer dun is en de bewijzen dat hij in 1945 gestorven is in zijn bunker te talrijk". Dat zijn lichaam nooit is teruggevonden doet daar niets aan af. Maar oordeel zelf. Ik lees regelmatig berichten dat hij nog jaren geleefd zou hebben zul waarom niet wat theorietjes loslaten.
Antarctica
Volgens polaire onderzoekers Summerhayes en Beeching in 2009 vluchtte Hitler naar de Zuidpool. Enig steehoudend bewijs is niet getoond. Het bericht werd door De Tehegraaf 'groot' gebracht maar in werkelijkheid ging het om een onderzoek of Hitler naar Antarctica gvlucht zou kunnen zijn, het antwoord van Summerhayes en Beeching was ondubbelzinnig: "nee".
Argentinië 1962
Hitler zou tot 1962 in Argentinië hebben gewoond met zijn vrouw Eva Braun. Die versie duikt vaker op en is op zich ook niet zo vreemd omdat veel nazi-kopstukken destijds die richting op gingen.

Simon Dunstan and Gerrard Williams beweren in hun boek dat er gerede twijfel is of Hitler wel is overleden in de bunker en dat er voldoende bewijs is dat hij na de oorlog in Zuid-Amerika heeft gezeten. Amerikaanse inlichtingendiensten zouden hem hebben helpen vluchten.
Het hoe of waarom wordt toegeschreven aan de kennis die Duitsland had maar dat werd al in processen geregeld en Hitler droeg zelf totaal geen kennis.
Nog steeds in leven in Argentinië
Er duiken wederom berichten op dat Adolf Hitler zelfs nog zou leven, nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd (hij was van 1889) die hij nu bereikt zou hebben maar dit was een van de artikelen die destijds in onder andere 'De Spits' en 'De Tehegraaf' opdoken.
Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog leeft. Zijn snor is eraf en hij lijdt aan astma en maagzweren, maar hij leeft. Hitler zou in Argentinië op een ranch zitten. De FBI van de Verenigde Staten doet maar weer eens een onderzoekje maar vinden niets.
Midden-Oosten
Na het lezen van diverse berichten die betrekking op Hitler en zijn dood hadden, gezien hij dubbelgangers had, denkt Fred R. dat Hitler een vluchtweg had naar Saudi-Arabië. Hij vertelt me: "Het zou me niets verwonderen als hij via de oostgrens een sluipweg had om de oversteek te maken, gezien de Amerikanen al in Duitsland waren de Russen op het trekken waren zo kon hij nooit naar Noorwegen (vliegtuig of boot te gevaarlijk.)
Dus denk ik dat hij via de plaats waar hij verbleef op die manier zijn vlucht gepland heeft, nog sterker vermoed ik gezien zijn ziekte dat hij al jaren niet meer op het toneel verschenen is, maar dat dit door andere via de dubbelganger geregeld is geworden.
Dus denk ik dat hij via Roemenië en Italië ergens een oversteek heeft gemaakt naar wellicht Libië en toen naar Argentinië.

Hierbij denk ik aan een plaats die bij Engeland ligt, deze was voorzien van zeemijnen en toch hadden ze een sluipweg gevonden (niet lang) gezien in die tijd de oorlog hier erg woede en alles bijna via Frankrijk voor de Amerikanen binnen kwam, had hij niet alleen de kans om naar Argentinië te gaan, maar ook nog over te steken naar Mexico of de VS. Er was een sluis voor hem waardoor hij kon ontsnappen, ene kant europa andere kant Rusland...dus de enigste weg was ergens in Afrika te komen en dan over te steken. Zoals velen van hun, hmmm wie weet hoeveel er nu nog daar leven of zijn over leden.

De VS wilde de technologie, Rusland ook, wat gaat dit worden met Gahdaffi? Amerika wil de olie, dus het kat en muis spel van 'waar ben je' is weer begonnen. Waar is al het goud dan gebleven, ik denk in Zwitserland waardoor die gasten met rijke Amerikanen hun handel drijven, Amerika was toch ingestort en Zwitserland geeft geen bank geheimen prijs.
Ik denk dat we ons allen bij de neus hebben laten nemen door de Amerikanen, ze hebben een pokerspel gespeeld en nu nog.


Naschift De Dokwerker
Voor deze theorie is geen spat bewijs, hoeft ook niet als je alle verhalen rondom het vermeende 'doorleven' van Hitler na de oorlog niet gelooft. Maar iedere theorie is er een en doen er rondom veel andere bekenden die al jaren vermeend dood zijn ook niet de wildste verhalen de ronde?
http://www.dedokwerker.nl/hitler_leeft.html
oeggg wat een slecht stuk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:34:38 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155416894
The Omega FIles

Hoofdstuk 18.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155417020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oeggg wat een slecht stuk.
Ja best wel .
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:44:06 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155417246
http://www.express.co.uk/(...)-his-Brazilian-lover

Tsssk ... die foto... en echt hitler tot zn 95ste met een negerin. Yeah Right
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155417312
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja best wel .
Dat is niet van jou toch? Zelfs voor bnw-standaarden is het warrig en slecht geschreven.
pi_155417411
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:45 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dat is niet van jou toch? Zelfs voor bnw-standaarden is het warrig en slecht geschreven.
Nee joh :D . Bron staat in het linkje.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:02:26 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155417933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11 :)
Ik heb es gelezen dat OBL cia-agent was en ene Tim Osman zou zijn :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:13:48 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155418387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb es gelezen dat OBL cia-agent was en ene Tim Osman zou zijn :o
... dat maakt het ook aannemelijk dat hij ten tijde van 9/11 in Amerikaans militair ziekenhuis aan het nierdialyse zat.

De OBL is dood kaart is zo vaak gespeeld. .. hoe sneu kan het. En dan de officiele hoe fucking triest kan het. De soldaten die hem zogenaam vonden zijn alle dood.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:27:07 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155423612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En z'n broer geregeld op koffie kwam bij Bush Sr. ook op 9/11 :)
Niet alleen zijn broer, bijna de hele famillie ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')