Keep dreaming the dream you're dreamingquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:01 schreef Copycat het volgende:
Misschien staan ze elders wel open voor je angstriedeltje.
Veel succes.
Niet huilen straks wanneer het gordijn omlaag komt he, waar wij voor hebben gewaarschuwdquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:
Doe ik. Met plezier en zonder angst.
Blijf jij in je nachtmerrie hangen.
Wie zal dan toch gelukkiger zijn ...
Ik. Hands down ...
Wacht maar babe... kijk vooral maar naar de t.v. elke avond en denk maar dat het echt is dat glamour-wereldje wat je wordt voorgehouden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:17 schreef Copycat het volgende:
Jouw nachtmerrie, niet de mijne.
Toedels en please: stay a stranger!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:17 schreef Copycat het volgende:
Jouw nachtmerrie, niet de mijne.
Toedels en please: stay a stranger!
Heintje Davids... nou, gezien je troll tactiek om mensen van het forum te krijgen, blijf ik speciaal voor jou nog maar even rondhangen hier dan, as I see what you did therequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat er staat. Google anders Heintje Davids maar even. Die was ook van de drama-afscheidjes. Om weer terug te keren. Dat boet erg in aan geloofwaardigheid. Maar on the other hand ...
Zeg je maakt zelf een dramatische OP aan over je laatste postquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heintje Davids... nou, gezien je troll tactiek om mensen van het forum te krijgen, blijf ik speciaal voor jou nog maar even rondhangen hier dan, as I see what you did there
Ja, maar om dan te beginnen over een vetklep die elke keer haar afscheid aankondigde voor haar optreden om mij er permanent uit te krijgen... mnaah... dan blijf ik nog wel ff rondhangenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zeg je maakt zelf een dramatische OP aan over je laatste post
Vrije vertaling: ik wilde gewoon even wat aandacht daarom opende ik dit adolf verheerlijkings-topic en doe ik alsof het mijn laatste topic is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, maar om dan te beginnen over een vetklep die elke keer haar afscheid aankondigde voor haar optreden om mij er permanent uit te krijgen... mnaah... dan blijf ik nog wel ff rondhangen
En als je geen TV kijkt?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wacht maar babe... kijk vooral maar naar de t.v. elke avond en denk maar dat het echt is dat glamour-wereldje wat je wordt voorgehouden.
Je wil helemaal niet weg hequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, maar om dan te beginnen over een vetklep die elke keer haar afscheid aankondigde voor haar optreden om mij er permanent uit te krijgen... mnaah... dan blijf ik nog wel ff rondhangen
Domme vertaling.. ik had er geen trek meer in. Maar door van die smerige posts als die van copycat blijf ik nog wel ff hoor. No worriesquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Vrije vertaling: ik wilde gewoon even wat aandacht daarom opende ik dit adolf verheerlijkings-topic en doe ik alsof het mijn laatste topic is.
Je doet niet eens meer je best
Liever niet nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:44 schreef ChrisCarter het volgende:
Dan kan dit topic ook wel weer dicht lijkt me. Valse voorwendselen. Dooie mus. Loze beloftes. En de hitlergroet.
Moge Zijne Noedeligheid jou behoeden voor het kwaad in de wereld. Ramen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Vrije vertaling: ik wilde gewoon even wat aandacht daarom opende ik dit adolf verheerlijkings-topic en doe ik alsof het mijn laatste topic is.
Je doet niet eens meer je best
Dat is een JAquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Domme vertaling.. ik had er geen trek meer in. Maar door van die smerige posts als die van copycat blijf ik nog wel ff hoor. No worries
Het is dan ook het soort propaganda dat meer thuishoort op stormfront of soortgelijke sites. Misschien zegt het al wel genoeg dat mensen die ik zie als de harde kern van BNW (de conspiracy posters) zich nagenoeg niet in je propaganda-topica begeven; zij weten ook wel beter.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Liever niet nee.
Maarja... het is de dommigheid van velen hier en het niet willen luisteren/zien van dingen.
Nope, lekkere troll van mequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Dat is een JA
[ afbeelding ]
Om tot de waarheid te komen in deze vernaggelde wereld moeten we ALLES aangrijpen wat we hebben, dus ook de dingen die buiten het politiek correcte spectrum (de tralies die in jullie 'minds' geplaatst zijn door de media) vallen. En daar vind je dingen die hele andere verhalen vertellen, met onderbouwing en al. Zowel van links, als van rechts.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is dan ook het soort propaganda dat meer thuishoort op stormfront of soortgelijke sites. Misschien zegt het al wel genoeg dat mensen die ik zie als de harde kern van BNW (de conspiracy posters) zich nagenoeg niet in je propaganda-topica begeven; zij weten ook wel beter.
Dit kennen we van een zekere andere user he? Had ook al zo'n dramatisch afscheidstopic.quote:
JOHquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Om tot de waarheid te komen in deze vernaggelde wereld moeten we ALLES aangrijpen wat we hebben, dus ook de dingen die buiten het politiek correcte spectrum (de tralies die in jullie 'minds' geplaatst zijn door de media) vallen. En daar vind je dingen die hele andere verhalen vertellen, met onderbouwing en al. Zowel van links, als van rechts.
We hebben in deze wereld met supremisten (extremisten) te maken, and it takes one to know one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |