abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:02:25 #1
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159463431
Arabieren doen slechte dingen als ze drinken. Vrouwen aanraken enzo. – Trouw (http://goo.gl/W5HYBs)

Weet je wat die knapen meebrengen? Schurft en tb. Iemand die echt vlucht, vrouw en kindje, die zal ik helpen. Maar niet al die kerels met hun besneden lullen. – de Volkskrant (http://goo.gl/mpSuqs)

Er zijn natuurlijk ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten. – NRC Handelsblad (http://goo.gl/VE3lZE)

Journalisten tekenen doodleuk dit soort uitspraken op uit de mond van omstanders en deskundigen. Ik verbaas mij al enige tijd over de manier waarop etnische minderheden – met name islamitische – in de media worden weggezet als minderwaardig. Zelf heb ik in 4,5 jaar journalistiek (Windesheim Zwolle) nooit les gekregen op het gebied van de multiculturele samenleving. Een beetje kennis op dit vlak lijkt mij (voor studenten journalistiek) onmisbaar om later fatsoenlijke stukken te schrijven over vluchtelingen, radicale jongeren, asielzoekers etc.

Wat vinden jullie? En hoe denken jullie over de huidige berichtgeving over bijvoorbeeld moslims? Ik ben erg benieuwd.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:07:29 #2
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159463561
De berichtgeving is gekleurd, bijna alle beelden die je ziet van de vluchtelingen, (vanmorgen nog) laten vrouwen en kinderen zien terwijl het overgrote deel man is.
Beelden over de vluchtelingen die de Griekse eilanden verbouwen of de acties van deze ''hoogopgeleide'' bij Calais zie je niet op het reguliere nieuws of in de kranten.
De incidenten in de AZC,s worden ook voor een groot deel uit de media gehouden.
pi_159463626
Is dit huiswerk? Of zoek je gegevens voor een onderzoek?
pi_159463650
Als je argumenten tegen het stuk van de NRC hebt hoor ik die graag. Goed stuk van de NRC voor zover ik het net gelezen heb.
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 13:11:45 #5
137949 Disana
pi_159463669
Ik vind dat de media ook verslag moeten doen van de stemming onder de mensen. Daar horen opmerkingen als in jouw OP geciteerd bij. Wel zou het goed zijn als ook gematigde en positieve stemmen meer aan bod kwamen; momenteel is er een vertekend beeld van de stemming rondom asielzoekers.
pi_159463686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:02 schreef KKooobs het volgende:
Arabieren doen slechte dingen als ze drinken. Vrouwen aanraken enzo. – Trouw (http://goo.gl/W5HYBs)

Weet je wat die knapen meebrengen? Schurft en tb. Iemand die echt vlucht, vrouw en kindje, die zal ik helpen. Maar niet al die kerels met hun besneden lullen. – de Volkskrant (http://goo.gl/mpSuqs)

Er zijn natuurlijk ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten. – NRC Handelsblad (http://goo.gl/VE3lZE)

Journalisten tekenen doodleuk dit soort uitspraken op uit de mond van omstanders en deskundigen. Ik verbaas mij al enige tijd over de manier waarop etnische minderheden – met name islamitische – in de media worden weggezet als minderwaardig. Zelf heb ik in 4,5 jaar journalistiek (Windesheim Zwolle) nooit les gekregen op het gebied van de multiculturele samenleving. Een beetje kennis op dit vlak lijkt mij (voor studenten journalistiek) onmisbaar om later fatsoenlijke stukken te schrijven over vluchtelingen, radicale jongeren, asielzoekers etc.

Wat vinden jullie? En hoe denken jullie over de huidige berichtgeving over bijvoorbeeld moslims? Ik ben erg benieuwd.
De School voor Journalistiek in Zwolle is dan ook pure bagger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159463724
quote:
En hoe denken jullie over de huidige berichtgeving over bijvoorbeeld moslims?
Dat het van hetzelfde bedroevende niveau is als veel andere berichtgeving. Kwaliteit is er nauwelijks meer, berichten worden van elkaar gekopieerd en vaak iets meer verdraaid en het gaat niet meer om de feiten maar om de sensatie en het krijgen van aandacht. Natuurlijk doet bijna geen krant meer aan het controleren van bronnen omdat het allemaal snel moet om maar te zwijgen van de duidelijke politieke kleur die veel kranten en bladen hebben.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:16:33 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159463804
quote:

Als jij naar 4,5 jaar school journalistiek nog geen betere OP kan schrijven dan deze is het triest met die opleiding gesteld. Het hoofddoel van die opleidng zal wel politieke indoctrinatie zijn. Verdere kennis niet noodzakelijk.
The End Times are wild
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:27:47 #9
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159464077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:11 schreef KrappeAuto het volgende:
Als je argumenten tegen het stuk van de NRC hebt hoor ik die graag. Goed stuk van de NRC voor zover ik het net gelezen heb.
Stuk is inderdaad goed opgebouwd en beargumenteerd. Maar bijvoorbeeld een zin als 'Er zijn natuurlijk ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten' slaat de plank volledig mis en creëert het beeld dat een positieve migrant meer uitzondering dan regel is.
pi_159464115
Het is heel simpel, dmv de media creëer je een probleem, afleiding. Zoek een zondebok. Ondertussen breek de rechten af. Ongemerkt uiteraard want idioten zijn te druk met al die enge moslims, de barbaren dus.
Oh ja en dat heeft als bijkomend voordeel dat de Eu net zo geregeerd wordt als de vs: door de vermogenden.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:29:58 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159464132
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:27 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Stuk is inderdaad goed opgebouwd en beargumenteerd. Maar bijvoorbeeld een zin als 'Er zijn natuurlijk ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten' slaat de plank volledig mis en creëert het beeld dat een positieve migrant meer uitzondering dan regel is.
En dat is volgens jouw bronnen niet zo?
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:30:18 #12
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159464145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:07 schreef Pielemenneke het volgende:
De berichtgeving is gekleurd, bijna alle beelden die je ziet van de vluchtelingen, (vanmorgen nog) laten vrouwen en kinderen zien terwijl het overgrote deel man is.
Beelden over de vluchtelingen die de Griekse eilanden verbouwen of de acties van deze ''hoogopgeleide'' bij Calais zie je niet op het reguliere nieuws of in de kranten.
Waarom zouden journalisten zo'n gekleurd of incompleet beeld willen geven van deze gebeurtenissen?
pi_159464175
quote:

[..]

Stuk goed onderbouwd? Echt? Als je een beetje kennis hebt over de statistiek en onderzoek in het algemeen weet je dat je heel veel aanpassingen kan doen om tot een bepaald gewenste conclusie te komen. Wat ook vaak genoeg plaatsvindt.
pi_159464178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:30 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Waarom zouden journalisten zo'n gekleurd of incompleet beeld willen geven van deze gebeurtenissen?
Je bent niet bekend met de term sensatiepers?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:33:52 #15
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159464235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

En dat is volgens jouw bronnen niet zo?
Volgens de bronnen in dat stuk zelfs. Omdat er een verschil is tussen Marokkanen en Nederlanders hoeft het nog niet zo te zijn die eerste bevolkingsgroep louter bestaat uit criminelen... Hetzelfde geldt voor vluchtelingen en seksuele criminaliteit
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:34:11 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159464243
Een migrant die zich normaal gedraagt zou geen nieuws moeten zijn hé.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:34:21 #17
179075 hugecooll
pi_159464249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:33 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Volgens de bronnen in dat stuk zelfs. Omdat er een verschil is tussen Marokkanen en Nederlanders hoeft het nog niet zo te zijn die eerste bevolkingsgroep louter bestaat uit criminelen... Hetzelfde geldt voor vluchtelingen en seksuele criminaliteit
Nee, vandaar die uitzondering op de regel dus
pi_159464414
quote:

[..]

Nope. Die zin is er om nuance toe te voegen omdat linksmensen in een dergelijk debat altijd beginnen te roepen met ''MAAR NIET ALLE MOSLIMS ZIJN ZO'' of "RACIST JIJ DOET ALSOF ALLE MIGRANTEN VERKRACHTERS ZIJN''.

Iedereen begrijpt dat niet alle migranten verkrachters zijn, maar deze nuance moet keer op keer toegevoegd worden omdat sommigen anders beginnen te roepen met racist en xenofoob en claimen dat iemand iedereen over een kam scheert.
pi_159464542
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, vandaar die uitzondering op de regel dus
Omdat de media negatieve berichtgeving heeft omtrent vluchtelingen baseer jij je mening dat een goede vluchteling uitzondering op de regel is. Maar meerderheden zijn helemaal niet interessant voor de media. Het grootste gedeelte van de vluchtelingen die zich normaal gedraagt hoor je niks over namelijk. Net als de simpele jan modaal die niet in het nieuws zal komen. Heeft geen nieuwswaarde
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:59:04 #20
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159464833
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat de media negatieve berichtgeving heeft omtrent vluchtelingen baseer jij je mening dat een goede vluchteling uitzondering op de regel is. Maar meerderheden zijn helemaal niet interessant voor de media. Het grootste gedeelte van de vluchtelingen die zich normaal gedraagt hoor je niks over namelijk. Net als de simpele jan modaal die niet in het nieuws zal komen. Heeft geen nieuwswaarde
Door het criterium nieuwswaarde creëren journalisten een negatief beeld rondom in dit geval vluchtelingen. In mijn ogen zouden journalisten zich veel dieper in de materie moeten storten en in contact moeten komen met etnische minderheden. De berichtgeving zal dan genuanceerder uitvallen.
pi_159464931
quote:

En MRSA.
pi_159465007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:59 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Door het criterium nieuwswaarde creëren journalisten een negatief beeld rondom in dit geval vluchtelingen. In mijn ogen zouden journalisten zich veel dieper in de materie moeten storten en in contact moeten komen met etnische minderheden. De berichtgeving zal dan genuanceerder uitvallen.
Juistem. Maar dat heeft toch geen nut meer want de gemiddelde opinie over vluchtelingen, moslims etc etc is toch al verpest bij een groot deel Nederlanders op dit moment
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159465076
Negatief nieuws is nieuws en positief nieuws is ook nieuws, als we financieel voordelen ontvangen is dat nieuws. Maar geen nieuws, is nog altijd geen nieuws. Gewone vluchtelingen die zich normaal gedragen is net zoiets als dat ik in de krant kom als ik de hond uitlaat. Maar statistisch mag je zoiets natuurlijk altijd in de context plaaten.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:13:34 #24
179075 hugecooll
pi_159465171
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn mening niet per se. Maar zijn conclusie vond ik wat vreemd
pi_159465218
quote:
Bron?
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:16:16 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159465227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:59 schreef KKooobs het volgende:
Als burger zou je het nieuws ook op waarde moeten schatten, maar de pijn ligt hem bij punt 4 uit het NRC artikel. Dat zijn ook niet de mensen die het beste kunnen relativeren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:23:09 #27
453572 KKooobs
Niets is minder waar
pi_159465389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:09 schreef Beathoven het volgende:
Negatief nieuws is nieuws en positief nieuws is ook nieuws, als we financieel voordelen ontvangen is dat nieuws. Maar geen nieuws, is nog altijd geen nieuws. Gewone vluchtelingen die zich normaal gedragen is net zoiets als dat ik in de krant kom als ik de hond uitlaat. Maar statistisch mag je zoiets natuurlijk altijd in de context plaaten.
Het gaat erom dat journalisten meer achtergrond en verdieping moeten maken. Die korte en snelle berichtgeving ontbeert alle nuance. Gevolg is dat er een vaak negatief beeld ontstaat over met name etnische minderheden. Wij krijgen als nieuwsconsument vrijwel nooit het hele verhaal te zien.
pi_159465525
quote:

En hoe denken jullie over de huidige berichtgeving over bijvoorbeeld moslims? Ik ben erg benieuwd.
Nieuws is al jarenlang overgedramatiseerd. Er is nog maar bijzonder weinig media die niet schockeert of overdreven bezig is. Overdramatiseren kan heel humoristisch zijn (zie fok zelf bijvoorbeeld), maar het kan ook enorm averechts werken als het bijvoorbeeld verkeerd wordt begrepen.

Iets heel kleins wordt als iets enorms beschouwd en generalisering is maximaal. Balans moet er zijn, want onderdrukken van nieuws is ook gevaarlijk.

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 14:38:08 #29
137949 Disana
pi_159465729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:23 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Het gaat erom dat journalisten meer achtergrond en verdieping moeten maken. Die korte en snelle berichtgeving ontbeert alle nuance. Gevolg is dat er een vaak negatief beeld ontstaat over met name etnische minderheden. Wij krijgen als nieuwsconsument vrijwel nooit het hele verhaal te zien.
Er is nauwelijks nog tijd voor verdieping. Media moeten concurreren met de snelle social media. Lezers en kijkers gaan niet zitten wachten op een genuanceerd verhaal.
pi_159467532
quote:
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:58:02 #31
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159468050
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Bron?
Oh, je kent die beelden niet van de eindeloze stoeten mannelijke vluchtelingen die door Europa trekken ?
De bootjes vol mannelijke vluchtelingen ?
De beelden van het kamp in Calais waarvan het overgrote deel van de asielzoekers man is ?

Google eens, het internet staat er vol mee.
pi_159468068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:58 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Oh, je kent die beelden niet van de eindeloze stoeten mannelijke vluchtelingen die door Europa trekken ?
De bootjes vol mannelijke vluchtelingen ?
De beelden van het kamp in Calais waarvan het overgrote deel van de asielzoekers man is ?

Google eens, het internet staat er vol mee.
Nee ik vroeg om een bron voor een bewering, niet om random foto's op het internet.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:14:17 #33
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159468468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:30 schreef KKooobs het volgende:

[..]

Zodat de massa een bepaald beeld krijgt van de vluchtelingenstroom.
Je kunt geen nieuwsitem over de vluchtelingen onder ogen krijgen zonder dat er vrouwen en kinderen in voorkomen, terwijl het tegendeel waar is, het zijn overwegend mannen.

Mensen die niet verder komen dan het NOS journaal, RTL nieuws en de Nederlandse kranten krijgen een onjuist beeld van de vluchtelingentoestroom. Hierdoor vormt men een positieve mening over de vluchtelingen en dus is er ook automatisch meer animo voor de opvang.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:15:24 #34
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159468493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee ik vroeg om een bron voor een bewering, niet om random foto's op het internet.
Google, Youtube .....
pi_159468668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:15 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Google, Youtube .....
Oftewel je hebt geen bron met hoeveel procent man of vrouw is en je roept dus maar wat. Als je wel een bron had kwam je er wel mee aanzetten.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:29:32 #36
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159468817
quote:
Natuurlijk komen (bijna) altijd alleen de negatieve aspecten via de media naar buiten en sporadisch de positieve. Maar dit is toch niet alleen bij Moslims of vluchtelingen?

Ik heb nog nooit een persbericht over een voetbalwedstrijd gelezen waarin gesproken wordt dat de supporters zo goed waren en waar de wedstrijd an sich eigenlijk niet ter spraken komt. Alleen maar wanneer er rellen zijn of spreekkoren (zie wedstridj ADO -Ajax).
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:33:01 #37
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159468887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oftewel je hebt geen bron met hoeveel procent man of vrouw is en je roept dus maar wat. Als je wel een bron had kwam je er wel mee aanzetten.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)chterlaten-2708770W/
pi_159469106
quote:
Zelf heb ik in 4,5 jaar journalistiek (Windesheim Zwolle) nooit les gekregen op het gebied van de multiculturele samenleving.
_O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:44:20 #40
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159469130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Iets meer dan de helft is man, nou nou. Wat vreemd hoor.
De cijfers liggen ietsje hoger. 62 procent is man.

http://time.com/4122186/syrian-refugees-donald-trump-young-men/
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:47:22 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_159469218
quote:
Ik verbaas mij al enige tijd over de manier waarop etnische minderheden in de media worden weggezet als minderwaardig.
Ze zijn niet minderwaardig op basis van ethniciteit - dat is onzin. Het is de cultuur die minderwaardig is, en dat kweekt minderwaardige individuen. Er is niets mis mee om dat te benoemen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:47:37 #43
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159469227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Donald Trump als bron :')
Je hebt gelijk. Niet echt betrouwbaar.
Foutje.
pi_159469361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Iets meer dan de helft is man, nou nou. Wat vreemd hoor.
According to Swedish government statistics, as of the end of November, 71 percent of all applicants for asylum to Sweden in 2015 were male.

http://www.politico.com/m(...)nt-crisis-men-213500
http://www.migrationsverk(...)tuell-statistik.html
http://www.dailymail.co.u(...)males-three-one.html
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_159469507
Journalisten zijn in de eerste plaats aangenomen om het nieuws te verslaan, niet om zelf hun mening te verkondigen. Dat kunnen ze - desgewenst - doen in columns en opinie-artikelen. Dus als een deskundige iets zegt over vluchtelingen, dan is het de rol van de journalist om dat op te tekenen en om kritische vragen te stellen.

Overigens worden (tamelijk overbodige) zinnetjes als "Er zijn natuurlijk ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten" uitgesproken vanuit een drang naar politieke correctheid. Als je kritiek hebt op het asociale gedrag van groepen vluchtelingen is het kennelijk een must om nog eens te benadrukken dat er ook keurige, beleefde en positief ingestelde migranten zijn.
pi_159469628
quote:

Absoluut! Aankomende journalisten moeten zeker les krijgen in propaganda uh ik bedoel les krijgen in het éénzijdig positief belichten van de multiculturele samenleving zoals ook nu al aan de lopende band gebeurt op de staatsomroep en linkse media. :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:01:35 #47
423584 begaaierd
pi_159469750
quote:
Bedankt voor de bronnen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:06:07 #49
423584 begaaierd
pi_159469785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:04 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Bedankt voor de bronnen.
Waren er nog veel meer maar denk dat de eerste 3 wel een beeld geven over de situatie.
En anders moet clapyourhands zelf maar met de termen "man vrouw verhouding vluchtelingen" zoeken.
pi_159469790
quote:
Ik hoef niks te bagatelliseren omdat mij de toestand van Nederland of Europa niet zoveel scheelt :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:11:42 #51
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159469927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik hoef niks te bagatelliseren omdat mij de toestand van Nederland of Europa niet zoveel scheelt :')
Als het je niet zo veel scheelt, waarom vraag je dan om een bron ?
pi_159469953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Trots is een bijzonder fenomeen of niet? Word je met feiten om de oren geslagen en dan is opeens de interesse weg.

Markant.
pi_159470069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:13 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Trots is een bijzonder fenomeen of niet? Word je met feiten om de oren geslagen en dan is opeens de interesse weg.

Markant.
Ik vroeg om een bron van een bewering, ik beweerde niet het tegenovergestelde.
pi_159470082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Als het je niet zo veel scheelt, waarom vraag je dan om een bron ?
Omdat iedereen het roept zonder het te onderbouwen.
pi_159470113
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik vroeg om een bron van een bewering, ik beweerde niet het tegenovergestelde.
Dat zeg ik ook nergens. Het is alleen nogal doorzichtig dat wanneer de bron wordt gegeven het je niet meer interesseert.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:20:34 #56
423584 begaaierd
pi_159470116
quote:

[..]

laat maar
pi_159470133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:20 schreef begaaierd het volgende:

[..]

laat maar
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Omdat iedereen het roept zonder het te onderbouwen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:24:07 #58
423584 begaaierd
pi_159470188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

Het is nu toch redelijk onderbouwd? Dus dan is iedereen toch vrij om dit feit te benoemen?
Of moet iedereen die dit beweerd alsnog met bronnen aan komen?
pi_159470195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Het is nu toch redelijk onderbouwd? Dus dan is iedereen toch vrij om dit feit te benoemen?
Of moet iedereen die dit beweerd alsnog met bronnen aan komen?
Dat zeg ik toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')