SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
SOONY
Dat was dan ook 1 van de redenen waarom ik weinig problemen had met Alfred J. Kwak in het Nederlands, en aangezien het een co-productie was, had ik Japans ook prima gevonden. En Engels niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het karakter is verzonnen door Herman van Veen en dus Nederlands. Dat het vervolgens gemaakt is met Japanners mag als je de domme filosofie van Yi-Long volgt niet uitmaken.
Ik vraag me meer af wat de Japanners hier van vonden:quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was dan ook 1 van de redenen waarom ik weinig problemen had met Alfred J. Kwak in het Nederlands, en aangezien het een co-productie was, had ik Japans ook prima gevonden. En Engels niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk, de logica achter mijn denken.
Wat zouden ze er volgens jou van moeten vinden? Is niets mis mee toch? Er zit een historisch politieke en menselijke boodschap in, met duidelijke vergelijkingen naar W.O. 2 en Hitler. Daar zullen die Japanners echt geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wat de Japanners hier van vonden:
[ afbeelding ]
Is vooral gericht op de multiplayer als je een goede headset hebt, en vrienden die het spel ook hebben is dit een succes aankoop!quote:
Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat zouden ze er volgens jou van moeten vinden? Is niets mis mee toch? Er zit een historisch politieke en menselijke boodschap in, met duidelijke vergelijkingen naar W.O. 2 en Hitler. Daar zullen die Japanners echt geen probleem mee hebben.
Ik neem aan dat voor die Japanners het Europese gedeelte van de 2de WO natuurlijk veel verder van ze af staat dan hun eigen geschiedenis in die 2de WO, dus dat zou ongetwijfeld gevoeliger liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.
De Nederlandse versie van Er ist wieder daar is een van de beter verkopende boeken op mijn werk. Zoiets is daar ondenkbaar.
En verder vraag ik me af of ze de subtiele grapjes in die serie daar wel snappen. Ik snapte als kind ook niet waarom die kraai Dolf heette en waarom hij zo'n rare hoed op had (Napoleon) en altijd van die rare armbewegingen maakte.
Sony zal het vast wetenquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:21 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand wanneer de PS4 1tb editie een beetje gaat dalen in prijs?
Pre-order de game, installeer de beta, annuleer pre-order na dit weekend.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Is er nog ergens een beta code voor The Division?
De kristallen bol is kapotquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk, hiervoor stel je vragen: Duidelijke antwoorden.
Japanners zijn niet beschaamd over WO2. Ze zijn juist totaal niet beschaamd. Kinderen weten nauwelijks van de verschrikkingen die hun grootouders hebben aangericht en het interesseert ze ook weinig. Het wordt vooral als een verlies van Japan gezien, en pas op de laatste plaats komt enig schuldgevoel tegenover de miljoenen slachtoffers.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.
De Nederlandse versie van Er ist wieder daar is een van de beter verkopende boeken op mijn werk. Zoiets is daar ondenkbaar.
Die gaan we met een paar maanden wel tegenkomen in de PS+.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
games in het nederlands zijn verschrikkelijk.
Maar The Witness is meesterlijk. Als je je hersenen even wilt laten kraken, en je oude games zoals Myst en Riven tof vind dan moet je The Witness zeker aanschaffen. Dubbel en dwars de moeite waard.
Verwacht echter geen actie, maar ontdekking, mysterie en puzzels. De game heeft een goede learning curve, dit betekend dat je eerst rustig aan begint met simpele doolhof puzzels, voordat er nieuwe concepten worden geintroduceerd.
36 euro klinkt vrij prijzig maar het is een vrij lang spel en daarnaast zal je met meer dan 600 puzzels er echt wel veel tijd in kunnen steken.
Het aanbod aan puzzels is ook heel divers, ze werken allemaal op andere manieren en hebben bepaalde regels waar je aan moet voldoen. Dit word je niet voorgekauwd maar moet je zelf zien uit te vogelen. Meestal heb je het snel door.
Uhuh, net zoals Octodad!quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Die gaan we met een paar maanden wel tegenkomen in de PS+.
Daar gaan we al. Ik heb nog genoeg spellen in de wachtrij waardoor deze game wel een maand of 9 kan wachten. En dan mag de beste man zijn volledige fortuin erin hebben gestopt, ik betaal ook voor PS+. Krijgt hij een deeltje daarvan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uhuh, net zoals Octodad!
Als je een spel vet lijkt koop het dan gewoon. De beste man heeft zijn volledige fortuin in deze game gestopt. Ik zal er veel uren plezier mee hebben, en ik wil het nu graag spelen. Dan ga ik niet wachten totdat het wellicht misschien ooit eens in de PS+ komt. De laatste tijd krijgen we maar bagger imo.
Heb aan dit antwoord idd helemaal niksquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk, hiervoor stel je vragen: Duidelijke antwoorden.
Kan niet meer. Pre orders krijgen geen key meer. Heeft Ubisoft een stokje voor gestoken. Fucking lamé, want dit is de manier om je game te verkopenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pre-order de game, installeer de beta, annuleer pre-order na dit weekend.
Is dat zo? Link?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan niet meer. Pre orders krijgen geen key meer. Heeft Ubisoft een stokje voor gestoken. Fucking lamé, want dit is de manier om je game te verkopenof zijn ze bang dat het kut is?
Kan hem niet meer vinden, las het net ergens in de trein..quote:
Word.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar gaan we al. Ik heb nog genoeg spellen in de wachtrij waardoor deze game wel een maand of 9 kan wachten. En dan mag de beste man zijn volledige fortuin erin hebben gestopt, ik betaal ook voor PS+. Krijgt hij een deeltje daarvan.
Dat is onzin dude. Dat is alleen als je via hun site besteld ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan niet meer. Pre orders krijgen geen key meer. Heeft Ubisoft een stokje voor gestoken. Fucking lamé, want dit is de manier om je game te verkopenof zijn ze bang dat het kut is?
Nouja prima toch, ik vind het spel het waard van de aanschafquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar gaan we al. Ik heb nog genoeg spellen in de wachtrij waardoor deze game wel een maand of 9 kan wachten. En dan mag de beste man zijn volledige fortuin erin hebben gestopt, ik betaal ook voor PS+. Krijgt hij een deeltje daarvan.
Best saai zo dus ga altijd maar paar potjes en dan stop ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef Che_ het volgende:
Welke games komen binnenkort uit?
Rainbow siege halen of niet?
Wat komt er binnenkort allemaal uitquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Best saai zo dus ga altijd maar paar potjes en dan stop ik.
Wanneer ik de platinum heb dan doe ik een weg
Street Fighter Vquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat komt er binnenkort allemaal uit
Alleen division en uncharted zijn interessant danquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Street Fighter V
The Division
Ratchet and Clank
Dark Souls 3
Uncharted 4
Tot en met april
Naruto volgende week natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
The Division is wel vetquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen division en uncharted zijn interessant dan
Niet verkeerd
even mijzelf quoten maar:quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef DJ_ het volgende:
Als er iemand nog een beta key wil voor de division kan die hier terecht:
https://contests.nvidia.com/en-gb/the-division-beta-key-giveaway
je kan zelf kiezen welk platform je op wil spelen, xbox/pc/ps4
Voor mij DaSo3 en The Division schijnt ook te bevallen bij iedereen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Street Fighter V
The Division
Ratchet and Clank
Dark Souls 3
Uncharted 4
Tot en met april
Die is toch vanaf morgen pas online?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Division wel tof, alleen lijkt het op Destiny
Xbone.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die is toch vanaf morgen pas online?
Voor de PS4quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die is toch vanaf morgen pas online?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Division wel tof, alleen lijkt het op Destiny
Je hebt ook groot gelijk. Maar (helaas) heb ik een leeftijd bereikt dat je het door bedrijf/relaties moet doen met 3 tot 4 uur gamen moet doen. Dan heb je de tijd om dit soort games de ruimte te geven tot PS+ en ze gratis kan ophalen. In de tijd dat ik elke dag 3 uur kon gamen kocht ik dit soort games blindelings. Oftewel: ik ben jaloers op jequote:Op donderdag 28 januari 2016 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja prima toch, ik vind het spel het waard van de aanschaf. Waarom denk je dat deze goedkoop in de + word gezet? Tot nu toe hebben we alleen games van onder de 20 euro gekregen. Wellicht een mooie PS+ discount dat geloof ik wel, maar PS+ gaat echt niet snel gebeuren met The Witness.
Iedereen z'n eigen ding, maar ik vind het een verademing tussen alle andere games.
Hitman natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Street Fighter V
The Division
Ratchet and Clank
Dark Souls 3
Uncharted 4
Tot en met april
jawel, het is een sarcastische manier om te antwoorden met : nee, dat weet alleen Sony, want die gaat over de adviesprijzen en die gaan dat echt niet ruim van te voren aankondigenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heb aan dit antwoord idd helemaal niks
The Witness is net uitgekomen, fantastisch spelquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
The Walking Dead: Michonnequote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Street Fighter V
The Division
Ratchet and Clank
Dark Souls 3
Uncharted 4
Tot en met april
Ben er ook bang voor. Ze hebben nu de reputatie op hun games vakkundig te vernaggelen. Ook dat veel gebieden aangeboden worden als dlc voelt vies. Het staat allang op de disk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:45 schreef Jimbo het volgende:
bah ik wil naar huis en the division checken. Hoop echt dat die game eens opleeft naar de hype.. maarja dat zal wel weer niet, het blijft ubi he..
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:45 schreef Jimbo het volgende:
bah ik wil naar huis en the division checken. Hoop echt dat die game eens opleeft naar de hype.. maarja dat zal wel weer niet, het blijft ubi he..
Komt bf2016 in december uit?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:49 schreef DKUp het volgende:
Ondertussen bij EA
Battlefield 2016 (Eind 2016)
Mass Effect Andromeda (Begin 2017)
Titanfall 2 (Begin 2017)
Dat is de bedoeling. Maar EA en uitstellen is tegenwoordig ook niet vreemdquote:
Eerste reacties die ik zo lees zijn positief, ga de beta zo checken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:45 schreef Jimbo het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eerste reacties die ik zo lees zijn positief, ga de beta zo checken.
De beta access met pre order uit de ps store hebben ze gisteren doodleuk uitgezet voor nieuwe kopers.. Fijn dat je die pre order weer kunt cancellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb The Division net via de PS Store gepre-ordered, maar krijg een 'no beta acces' melding te zien.
Als ik vervolgens de beta in de Store op zoek kan ik daar ook niks mee.
Dus mocht iemand nog een code over hebben, mijn PM/DM staat open.
Je had 'm gelijk moeten downloaden, nu kan het niet meer door drukte wsl.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb The Division net via de PS Store gepre-ordered, maar krijg een 'no beta acces' melding te zien.
Als ik vervolgens de beta in de Store op zoek kan ik daar ook niks mee.
Dus mocht iemand nog een code over hebben, mijn PM/DM staat open.
Gewoon goeie graphics hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind 'm tof. De shooteractie voelt goed aan, er is loot, er zijn mogelijkheden voor diverse builds, de graphics zijn meh maar dat interesseert me niet zo. Ik ga 'm wel halen, zou hem alleen niet solo spelen, dat lijkt me wel wat saai.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gewoon goeie graphics hoor.
Alleen vreemd dat ik geen andere mensen kan zien, maar op de map weer wel?
best saai imoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja
Lijkt me tot dusver best een toffe game. Ik word er wel blij van
Dark Zone saai? Ik zit er nog steeds te rellen tot ik mijn gele wapen kan kopenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
best saai imo
Dark zone is kut en klein in de beta. Missie heb je maar 1 goeie.
Ja saai ja. Je kan er geen ruk doen behalve beetje anderen neerknallenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dark Zone saai? Ik zit er nog steeds te rellen tot ik mijn gele wapen kan kopen
Dark Zone is PVE en PVP... Vind jij de safehouse maar eens in de DZquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja saai ja. Je kan er geen ruk doen behalve beetje anderen neerknallen![]()
Uiteraard doe ik dat pas wanneer ik met hem een baas mannetje heb gepakt zodat ik z'n loot kan pakken. Of al die sloebers die bij zo'n extraction point gaan staan.
Altijd wel iets te graaien
Heb wel die key van iemand gejat en daarna die doos in het riool geopend.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dark Zone is PVE en PVP... Vind jij de safehouse maar eens in de DZ
Omdat het server instances zijn........quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:37 schreef Drankster het volgende:
Oi, waarom kan k bij Division mijn matties niet zien en op de map wel?
Heb er laatst ook even naar gekeken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
M'n harde schijf begint een beetje vol te raken.
Geen zin om m'n PlayStation open te maken en een andere in te bouwen (dat soort dingen lopen bij mij altijd verkeerd af)
Kan iemand mij een externe harde schijf aanbevelen , prijs maakt me niet zo veel uit .
okaaay, meaning?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat het server instances zijn........
Wat? Niet iedereen is op dezelfde nerd-niveauquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat het server instances zijn........
Er kunnen max 24 man in een zone zitten.. Maar ze tracken ook waar je vrieden zitten ook al zitten die niet in diezelfde instantie als jij(denk aan een huis vol kamers en elke andere kamer is een instantiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat? Niet iedereen is op dezelfde nerd-niveau
ah bijna net zo kut als NFS of The Crew dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er kunnen max 24 man in een zone zitten.. Maar ze tracken ook waar je vrieden zitten ook al zitten die niet in diezelfde instantie als jij(denk aan een huis vol kamers en elke andere kamer is een instantie)
Ook wel logisch, anders zou het wel erg druk kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ah bijna net zo kut als NFS of The Crew dus.
Naja ook al is de game kut ga toch denk ik maar een order plaatsen.
Je kan geen externe HDD gebruiken om games op te installeren bij de ps4 helaas.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
M'n harde schijf begint een beetje vol te raken.
Geen zin om m'n PlayStation open te maken en een andere in te bouwen (dat soort dingen lopen bij mij altijd verkeerd af)
Kan iemand mij een externe harde schijf aanbevelen , prijs maakt me niet zo veel uit .
Ik vind het todquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ook wel logisch, anders zou het wel erg druk kunnen worden.
Ik vind het echt een heel gaaf spel.
Hoop dat ik 5 maart een kortingsbon krijg van BOL of Wehkamp voor mijn verjaardag
Slaat nergens op dat je je vrienden wel op de map kan zien dan als ze gewoon in een andere "server" zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ook wel logisch, anders zou het wel erg druk kunnen worden.
Ik vind het echt een heel gaaf spel.
Hoop dat ik 5 maart een kortingsbon krijg van BOL of Wehkamp voor mijn verjaardag
Waarom slaat dat nergens op?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat je je vrienden wel op de map kan zien dan als ze gewoon in een andere "server" zitten.
Of dat wanneer je in de basis zit je zelfs je eigen team niet eens kan zien
Stel dat je 10 vrienden hebt en je zit met 3 mensen in een party (die ook weer vrienden hebben).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat je je vrienden wel op de map kan zien dan als ze gewoon in een andere "server" zitten.
Of dat wanneer je in de basis zit je zelfs je eigen team niet eens kan zien
Die mening deel ik gedeeltelijk, echter de eerste complete game die aan al mijn verwachtingen voldoet wordt de komende 10 jaar niet gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
The division:
Inmiddels de hele dag met wat vrienden gespeeld. Leuke game, maar meer ook niet. Het is alsof er gewoon "iets" mist. Kan er de vinger niet op leggen. Dit wordt geen day-one buy in ieder geval.Misschien zelfs helemaal niet. Voelt voor mij aan als Watch_Dogs.
Graphics ok, maar de wereld voelt levenloos aan. Krijg er zo'n "been there, done that" gevoel bij. Nee ik denk dat ik deze maar oversla.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mening deel ik gedeeltelijk, echter de eerste complete game die aan al mijn verwachtingen voldoet wordt de komende 10 jaar niet gemaakt.
Watchdogs vind ik een belediging qua graphics
Eens, maar bewust of onbewust gekozen in die omstandigheden zou ik ook niet rondlopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Graphics ok, maar de wereld voelt levenloos aan. Krijg er zo'n "been there, done that" gevoel bij. Nee ik denk dat ik deze maar oversla.
Ik kijk zelf uit naar "the following" van Dying light.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, maar bewust of onbewust gekozen in die omstandigheden zou ik ook niet rondlopen.
En het is een beta, misschien is het drukker in de rest.
Het is een combinatie van GTA 5 en Fallout 4, en die vind ik ook flinke gebreken hebben (maar wel vermakelijk).
In Mei speel ik dit spel ook niet zo vaak meer, dan zal Rainbow Six wel weer uit het stof gehaald worden.p
Moet nog beginnen aan die game voor de platinumquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik kijk zelf uit naar "the folkowing" van Dying light.
Doen, het is echt een toffe game met een sterk verhaal imho.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet nog beginnen aan die game voor de platinum
Is ie eng of heel eng?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Doen, het is echt een toffe game met een sterk verhaal imho.
gvd man die 10 stun kills krijgen bij rainbow is ook ruk. Die dingen werken nooit behalve bij jezelfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is ie eng of heel eng?
Ziet er vet uit.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb er laatst ook even naar gekeken.
Valt nog best mee om je harde schijf te vervangen. Is aardig gebruiksvriendelijk gemaakt door Sony als je er een grotere HDD in wil doen:
Ben ietwat aangeschoten dus kan niet een goed kort filmpje bedenken, dus even langs het obnoxiois gedeelte van deze gast kijken en letten op de details:
Wel moet je zorgen dat je zoekt op een: ps4 hdd
Misschien dat iemand anders je hier wat concretere info kan bezorgen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je kan geen externe HDD gebruiken om games op te installeren bij de ps4 helaas.
Juist jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dying light is de meest ondergewaardeerde game van 2015 imo, die is echt top... helemaal met co-op.
er is net een ramp gebeurt, natuurlijk voelt de wereld koud en kilquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Graphics ok, maar de wereld voelt levenloos aan. Krijg er zo'n "been there, done that" gevoel bij. Nee ik denk dat ik deze maar oversla.
Lol really ?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 04:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
er is net een ramp gebeurt, natuurlijk voelt de wereld koud en kil
Absoluut!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dying light is de meest ondergewaardeerde game van 2015 imo, die is echt top... helemaal met co-op.
Dat. Van die dunne sneeuwvlokjes die net na zonsondergang voor de lantaarnverlichting naar beneden dwarrelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:00 schreef Drankster het volgende:
Weer effecten zijn wel echt nice in Division.
Wacht maar tot de game uit is, en de mensen al een paar dagen verder zijn. Dat beginnen de problemen pas echt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:31 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over het altijd online + ubisoft? En dat het ook gewoon werkt?????
Dat verbaast mij nog altijd het meeste
met die nieuwe expansion er bij denk ik dat ik hem vd week ook nog wel ff koop, ziet dr tof uit die gamequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb die editie zonder de dlc nog in seal liggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met die nieuwe expansion er bij denk ik dat ik hem vd week ook nog wel ff koop, ziet dr tof uit die game
alleen ff wat mensen voor coop vinden
Hahaha daar heb ik geen last van.. Ik speel met nog iemand (2 man dus) telkens groepjes van 4 te slopen die Rogue zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:33 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best bagger the division
die dark zone ook, om de 5 seconden loopt iemand je te reapen.. nou leuk zeg..
Safe house voordat je de darkzone in gaat? Ik heb een Military nog wat gekocht, waarbij het magazijn achter de trekker zit en een Scar-nogwat maar die is single shot.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koop die gele assault rifle in de safe house... Dan ben je echt op
Kan je eigenlijk fire modus switchen in deze poepgame?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koop die gele assault rifle in de safe house... Dan ben je echt op
Er is ook een sniper wapen in de game, met een scope :pquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk fire modus switchen in deze poepgame?
Ben altijd de sniper in games.
Teveel moeite om te zoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is ook een sniper wapen in de game, met een scope :p
Dat heb je toch niet nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Teveel moeite om te zoeken.
Ga maar verder met Rainbow Six platten. Ey weetje waar ik achter ben gekomen als je iemand raakt met stun dan krijg je niet eens een indicatie, dus daarom is het zo zwaar ruk om die kills te halen
Ja en dan afgeblazen worden omdat die niet gestunned isquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet nodig.
Waarom heb je een indicatie nodig??
Gewoon koken, gooien, rennen en schieten.
Ps. Als je een stun op iemand zijn hoofd gooit krijg je wel rood kruisje en de vijand -3 health
Moet je weten waar die zit en goed gooien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja en dan afgeblazen worden omdat die niet gestunned is
Gooi altijd via de muur oid
Nooit ranked gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet je weten waar die zit en goed gooien.
Af en toe lukt het mij ook niet.
Oja, dinsdag wordt bijna alles gereset. Hoera.
Eindelijk mijn noob k/d van het begin pleitte
Als je nou goede vrienden hebt om dit spel te spelen zoals ik Maniac28, JacksonClaxon en Fylax heb. Zou je pas merken hoe gaaf dit spel is en trophiehunten echt ondergeschikt is in dit spelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nooit ranked gedaan.
Ga dat ook alleen maar doen om die trophy te krijgen en dan terug naar casual voor de plat en verkopen
Solo is echt rete saai
Wil je ervoor hebben :pquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nooit ranked gedaan.
Ga dat ook alleen maar doen om die trophy te krijgen en dan terug naar casual voor de plat en verkopen
Solo is echt rete saai
Nee er is een safehouse in de dark zonequote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Safe house voordat je de darkzone in gaat? Ik heb een Military nog wat gekocht, waarbij het magazijn achter de trekker zit en een Scar-nogwat maar die is single shot.....
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee er is een safehouse in de dark zone
Mijn lijst vindt het maar ruk ben gewoon de enige met deze gamequote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je nou goede vrienden hebt om dit spel te spelen zoals ik Maniac28, JacksonClaxon en Fylax heb. Zou je pas merken hoe gaaf dit spel is en trophiehunten echt ondergeschikt is in dit spel
Maar iedereen zijn hobby
Als je op de map kijkt boven inquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar?
Iemand nog Division online trouwens?![]()
Got it!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je op de map kijkt boven inloop gewoon links rondom en je vind hem
Ik ben sowieso up voor Dying Lightquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met die nieuwe expansion er bij denk ik dat ik hem vd week ook nog wel ff koop, ziet dr tof uit die game
alleen ff wat mensen voor coop vinden
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso up voor Dying Light
aight Ô^quote:
Prutserquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef Jimbo het volgende:
11-2 komt ie uit toch?
ben van 10 tot 24 op vakantie
Kan nu?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef bjanaan het volgende:
Ik zet hem even uit stuur me even een berichtje als ik kan joinen
Internet zit hier keihard te falen hierzo!
das zn mix tussen megamindy en morcomarcoquote:
In kwadraat, mattie.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das zn mix tussen megamindy en morcomarco
Ik ben er toen ook mee gekapt, wil ook wel antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:26 schreef Rossdale het volgende:
Hmm is het nog heel boeiend om na de credits de extra missies in MGS V te spelen? Ben er eigenlijk wel ver klaar mee.
Als dat nog een uurtje of 3 ofzo duurt dan doe ik die ook nog wel, maar ik heb weinig zin om nog eens 10 uur meer in de game te stoppen eigenlijk
Ziet er inderdaad goed uit. Ik word iets minder sceptisch.quote:
Ik ben er helemaal klaar voor! In maart de releasedatum en dan ga ik in hibernation.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit. Ik word iets minder sceptisch.
ziet er goed uitquote:
Het is ook gewoon een relaxte game met sfeer....En voor je t weet zit je alweer in de volgende pot...En verder en verder en de tijd vliegt voorbij :pquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb gewoon van half tien tot een Star Wars zitten spelen. Dat is sinds Rainbow Six 3 op de OG Xbox niet meer voorgekomen![]()
FF en KH de beste games ooit imoquote:
Ehm ik juist nietquote:
Het ziet er steeds beter uit, maar dat schieten mogen ze weglaten. Dit spel wordt immens groot. Zal wel najaar wordenquote:
De demo had mij al verkochtquote:Op zondag 31 januari 2016 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit. Ik word iets minder sceptisch.
Promise is ook het zo'n beetje het enige wat FF13 goed heeft gedaanquote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef Jiang153 het volgende:
Maar die achtergrondmuziek gewoon
Dat stukje vanaf 2:45 is gewoon geweldige battlemuziek.
FF XV zal vast en zeker weer memorabele soundtracks hebben net als "To Zanarkand" bij FFX/X-2 of "The Promise" bij FF XIII
Welke code voor welke Season Pass?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand hier die 30% kortingscode voor DLC/SeasonPass ontvangen en hem niet gaat gebruiken?Heb hem niet ontvangen
Dus als je er niks mee doet zou je mij er erg blij mee maken
Is een algemene code, bruikbaar op elke seasonpassquote:
Dit had iemand anders ontvangen, maar is een unieke code.quote:We zullen het kort houden, want zodra deze aanbieding ingaat, wil je natuurlijk meteen games gaan kopen:
o Bespaar van vrijdag 29 januari om 10:00 uur Nederlandse tijd tot dinsdag 2 februari 2016 om 00:59 uur Nederlandse tijd 30% op alle games en DLC in de PlayStation Store*.
o GEEN minimumbesteding.
Je exclusieve tegoedboncode vind je hieronder;
[weg]
Die game die je op het oog had? Dit is het perfecte moment om die te kopen.
Oh! Nice. Die wil ik ook wel. Geen mail gehad helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is een algemene code, bruikbaar op elke seasonpass
[..]
Dit had iemand anders ontvangen, maar is een unieke code
Oh die!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand hier die 30% kortingscode voor DLC/SeasonPass ontvangen en hem niet gaat gebruiken?Heb hem niet ontvangen
Dus als je er niks mee doet zou je mij er erg blij mee maken
Sorry hoor, dacht dat het een algemeen mailtje wasquote:
Die zat o.a. in mijn winkelwagentje tot ik helaas de melding kreeg dat de code al gebruikt wasquote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef DKUp het volgende:
Ik wil ook wel graag een code, dan koop ik meteen de expansion pass voor The Witcher 3
Ik krijg nooit van die boeiende mails van Playstationquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zat o.a. in mijn winkelwagentje tot ik helaas de melding kreeg dat de code al gebruikt was
Laatst nog 1 dag verlenging van mijn abonnementquote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van die boeiende mails van Playstation
Ik kreeg een mail dat ik weer mocht aftikken voor 3 maanden plus..quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van die boeiende mails van Playstation
3 maanden? Waarom koop je niet direct voor een jaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail dat ik weer mocht aftikken voor 3 maanden plus..
Bedankt Sony
Dat mailtje kreeg ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatst nog 1 dag verlenging van mijn abonnement![]()
Tsjah, geen idee eerlijk gezegd, heb hem al 1,5 jaar dat ik hem om de 3 maanden moet verlengen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
3 maanden? Waarom koop je niet direct voor een jaar?
HoS is ook gelijk de beste DLC die ik ooit heb gespeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil ook de season pass voor the witcher.
Wordt de eerste keer dat ik DLC koop.
Oh maakt niet uit hoor. Bedoel wie heeft die code nou niet gekregen?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht dat het een algemeen mailtje was
Ik speel nu San Andreas op de PS4. Daar geen problemen met de controls.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:08 schreef ConsoleUser het volgende:
Iemand Vice City al op de PS4 uitgespeeld? Wat een onmogelijke controls in 2016.
Mooi. Waarschijnlijk waren de games vroeger gewoon veel moeilijker.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik speel nu San Andreas op de PS4. Daar geen problemen met de controls.
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 januari 2016 20:42 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Mooi. Waarschijnlijk waren de games vroeger gewoon veel moeilijker.
Nieuweling in dit topicquote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar die code/mail. Zou me wat geld besparen voor the Witcher/Bloodborne DLC.
Weet je. Dit ziet er zeker weer goed uit.quote:
Het is geen Ubisoft, maar enige terughoudendheid is wel geboden.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Weet je. Dit ziet er zeker weer goed uit.
Maar pas op: de echte game gaat tegenvallen als we nog een paar van deze video's krijgen
Nee je hebt de verkooptrein helaas al gemist.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
Is nog een beetje vraag naar die Ps3 phats die ook ook ps2 games afspeelt of valt dat een beetje tegen?
78GXVO6TBHquote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand die een beta code voor the division voor me heeft
Als je 'maatje' hem heeft besteld krijgt hij toch sowieso een bètakey?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:49 schreef Droopie het volgende:
Ik heb zelf de beta gespeeld maar zoek nog een key voor mijn maatje die hem besteld heeft bij bol.com.
Key mag graag naar mijn dm of Pm.
Ik ga hem 100% zeker kopen
Iedereen heeft er eentje, behalve de bol.com mensen uit ons groepje en ze geven niet thuis 😂quote:Op maandag 1 februari 2016 11:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je 'maatje' hem heeft besteld krijgt hij toch sowieso een bètakey?
Wat lelijk, vooral aangezien ze zelf die bètakey zwaar lopen te promoten voor pre-orders.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen heeft er eentje, behalve de bol.com mensen uit ons groepje en ze geven niet thuis 😂
Hulde aan de gast die hier de Nvidia site doorgaf, want ik kon vrijdag om 13.00 spelen
En ze hebben hem al een jaar in de pre-order staan 😂quote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat lelijk, vooral aangezien ze zelf die bètakey zwaar lopen te promoten voor pre-orders.
Hebben ze ook aangegeven doordat iedereen het deed.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:45 schreef kreuk050 het volgende:
Als er iemand een key heeft voor the division, graag! Gisteren pre orderde ik de game maar geen beta access....
Nee ze hebben de wachtlijst weggewerkt en geven geen nieuwe meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:45 schreef kreuk050 het volgende:
Als er iemand een key heeft voor the division, graag! Gisteren pre orderde ik de game maar geen beta access....
Addictquote:
Jij? Checkquote:
Tot nu toe alleen nog maar de eerste game gespeeld van de collectie, maar de besturing vond ik wel echt even wennen. Echt die old school traagheidquote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Akilla het volgende:
Ben nu de Uncharted collectie aan het spelen, maar mijn god wat zijn het heerlijke gamesAf en toe een hoop frustratie, maar toch klopt wel bijna alles aan het spel, mooie graphics, fijne besturing, goed en vermakelijk verhaal en de sfeer van sommige levels.
![]()
Ik snap echt niet dat ik dit overgeslagen heb op de ps3
Toch juist mooi dat je het destijds hebt overgeslagen? Nu heb je 3 geweldige games in FullHD, voor 30 euro.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:04 schreef Akilla het volgende:
Ben nu de Uncharted collectie aan het spelen, maar mijn god wat zijn het heerlijke gamesAf en toe een hoop frustratie, maar toch klopt wel bijna alles aan het spel, mooie graphics, fijne besturing, goed en vermakelijk verhaal en de sfeer van sommige levels.
![]()
Ik snap echt niet dat ik dit overgeslagen heb op de ps3
Ik heb vooralsnog ook alleen deel 1 gespeeldquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar de eerste game gespeeld van de collectie, maar de besturing vond ik wel echt even wennen. Echt die old school traagheid
Bij deel 2 en 3 is dit wel wat beter toch?
Ja dat is ook wel weer zo, ik heb deel 1 toen bij een vriend wel even 10 minuten gespeeld, maar het trok mij toen ook totaal niet.. Geen idee ook eigenlijk waarom ik nu van gedachte ben veranderd om deze te kopen(al was het meer vragen voor kerst)quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toch juist mooi dat je het destijds hebt overgeslagen? Nu heb je 3 geweldige games in FullHD, voor 30 euro.
Persoonlijk vond ik er niet veel aan, maar ik sluit niet uit dat ik het op PS4 nog eens een kansje geef.
Ik speel geen fighters met een ordinaire controllerquote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Duman040 het volgende:
Gaan jullie Street Fighter V met een 'arcade stick' spelen?
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 liggen voor de PS3, maar problem van Uncharted vond ik dat ik, als ik ff geen tidj meer had, de hele controls kwijt wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toch juist mooi dat je het destijds hebt overgeslagen? Nu heb je 3 geweldige games in FullHD, voor 30 euro.
Persoonlijk vond ik er niet veel aan, maar ik sluit niet uit dat ik het op PS4 nog eens een kansje geef.
Mag hopen dat je niet speelt met de stick in je plaatje ..quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Duman040 het volgende:
Gaan jullie Street Fighter V met een 'arcade stick' spelen?
[ afbeelding ]
Ik merkte net hetzelfdequote:Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hm psn voor onderhoud? Waar kan ik vinden wat de verwachting is dat ze weer online zijn?
*Feels sadquote:Op maandag 1 februari 2016 00:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee je hebt de verkooptrein helaas al gemist.
quote:Action Henk
Ren, spring en glij naar de overwinning in deze supersnelle platformracer. Race tegen je vrienden over doldwaze parcours die zijn gemaakt van alles wat je maar in je speelgoedkist kunt tegenkomen.
Assault Android Cactus
Blaas hordes robots op aan boord van een ruimteschip dat diep in de ruimte is gestrand. Gebruik beide joysticks en beleef een adembenemend avontuur in deze intense shooter.
Broforce
Red de wereld samen met drie vrienden, online of in lokale co-op-mode. Knal je weg door de wereld van deze actievolle, zijwaarts scrollende platformgame
Broforce. Dat is een nobrainer, die is supervet met local co-op.quote:
Gejat van (of gebaseerd op?) Dexter's Labquote:
Ik wilde nog ff The Division beta doen maarjaquote:Op maandag 1 februari 2016 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik nu ook, eindelijk eens tijd om te gamen haha.
linkje?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeej, we mogen weer gaan stemmen voor de PS+ games. Vanaf 9 februari.
Later deze maand komt er een open bèta voor The Division.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde nog ff The Division beta doen maarja
[..]
linkje?
Gemaakt door Nederlanders ook geloof ik, dus dat heeft ook weer een streepje voorquote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gejat van (of gebaseerd op?) Dexter's Lab
Krijgt geen megaberoerde recensies trouwens.
Was het maar Live.quote:
Ikzelf moet het vooralsnog doen met een Sony controller.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet speelt met de stick in je plaatje ..
Een madcatz ja . TE2 . Helaas verkopen Nederlandse winkels het amper en in hun madcatzshop zijn ze nooit op voorraadquote:Op maandag 1 februari 2016 20:10 schreef Duman040 het volgende:
[..]
Ikzelf moet het vooralsnog doen met een Sony controller.
Mocht ik een stick willen aanschaffen, ben ik dan het beste af met 'Mad Catz'?
Ik meen me te herinneren dat je niet tevreden was met het online gebeuren van Mortal Kombat X: http://www.eventhubs.com/(...)eta-mortal-kombat-x/
Ik heb wel gespeeld hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Later deze maand komt er een open bèta voor The Division.
Gelukkig maar, want ik was ook te laat voor een key voor de closed beta.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Elder Scrolls, Fallout 4 DLC, Dishonored 2 en Doom gameplay.
[ afbeelding ]
Nee, niet nu al een nieuwe Elder Scrolls. Daar wachten ze nog zeker drie jaar mee, en dan kondigen ze dat ding weer aan vijf maanden voor 'ie echt uit komt.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is al bijna 5 jaar geleden.. Mag best een nieuwe komen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, niet nu al een nieuwe Elder Scrolls.
Nog meer settlements die geholpen moeten wordenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij was het probleem vooral dat ik de gameplay erg saai vond: beetje cover-shooten, beetje klimmen, weer area met cover-shooten, weer klimmen, weer cover-shooten, wéééér klimmen, beetje set-piece kijken, weer rennen, schieten, klimmen, etc etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 2 liggen voor de PS3, maar problem van Uncharted vond ik dat ik, als ik ff geen tidj meer had, de hele controls kwijt wasWaardoor ik eigenlijk soort van opnieuw moest beginnen, maar daar dan toch weer geen zin in had.
Gevolg: Nooit eentje uitgespeeld.
Alle 3 aardige titels, dus sowieso win-win-win, maar BroForce lijkt me dan persoonlijk het leukst.quote:
Vorige keer stond het op de home pagina van de Store op de PS4.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe en waar stem je eigenlijk? Nooit gezien deze functie, maar wel handig zodat je alvast kan zien wat voor kuts het wordt.
Ja maar wie kijkt daar nou naarquote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
t kwam ook langs in die 'what's new' feed
jij niet.quote:
O, ik ben ook zeker meer van TR hoor. Een van de weinige spellen waar ik echt alle hoekjes ging verkenne, alle caches en relics. Doe ik normaal nooit. Vond t een erg mooi spel. En idd, dat verhaal trok me meer en de gameplay ook. Terwijl t in essentie ongeveer gelijk is. Geen diee waarom. Had het gewoon allemaal iets meer voor mij. Misschien ben ik meer voor de paniekerende beginnende dame dan voor de semi grappige Indiana jones stoere macho. Het "raakte" me meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor mij was het probleem vooral dat ik de gameplay erg saai vond: beetje cover-shooten, beetje klimmen, weer area met cover-shooten, weer klimmen, weer cover-shooten, wéééér klimmen, beetje set-piece kijken, weer rennen, schieten, klimmen, etc etc.
Als daarnaast het verhaal en de main characters me OOK al niet echt aanspreken, dan kan ik er redelijk snel op uitgekeken raken.
Tomb Raider vond ik persoonlijk dan weer wél leuk, terwijl dat eigenlijk een beetje hetzelfde is, EN het is ook nog eens minder kleurrijk dan Uncharted (en normaal gesproken hou ik meer van kleurrijke games ipv donkere...), maar op de een of andere manier trok de gameplay en het verhaal me gewoon iets meer.
neequote:
broforce wint hem welquote:Op maandag 1 februari 2016 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe en waar stem je eigenlijk? Nooit gezien deze functie, maar wel handig zodat je alvast kan zien wat voor kuts het wordt.
Zal vast wel of niet bro.quote:
Ja 15 minuten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:15 schreef pyramid_head het volgende:
Heeft er überhaupt iemand die hardware rivals heeft gespeeld van vorige maand uit de PS+?
Ohja je wou Rainbow Six kopen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja 15 minuten.
Idee een 8
Uitvoering een 5
tof spel welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef VelitoX het volgende:
Huppa Helldivers maar downloaden. Altijd interesse in gehad, bijna boxed gekocht, maarja nu gratis met plus, dus ben benieuwd.
3minuten. Kutspel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:15 schreef pyramid_head het volgende:
Heeft er überhaupt iemand die hardware rivals heeft gespeeld van vorige maand uit de PS+?
Is die al in de store dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef VelitoX het volgende:
Huppa Helldivers maar downloaden. Altijd interesse in gehad, bijna boxed gekocht, maarja nu gratis met plus, dus ben benieuwd.
EU store? dacht donderdag altijd de nieuwe. maar mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep. Zag ze net staan onder plus in de PSapp.
Voor een mooie prijs heb ik misschien een koper voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ohja je wou Rainbow Six kopen toch?
PS+ gaat meestal live op 1e dinsdag van de maand, vaak later op de dag,maar t was dus al relatief vroeg onlinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EU store? dacht donderdag altijd de nieuwe. maar mooi![]()
Ohzo dacht donderdag. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
PS+ gaat meestal live op 1e dinsdag van de maand, vaak later op de dag,maar t was dus al relatief vroeg online.
Vond het ook af en toe teveel Indiana Jones. Maar ben daarom ook benieuwd naar deel 4, als we de developer moeten geloven komt er meer diepte in het verhaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ben ook zeker meer van TR hoor. Een van de weinige spellen waar ik echt alle hoekjes ging verkenne, alle caches en relics. Doe ik normaal nooit. Vond t een erg mooi spel. En idd, dat verhaal trok me meer en de gameplay ook. Terwijl t in essentie ongeveer gelijk is. Geen diee waarom. Had het gewoon allemaal iets meer voor mij. Misschien ben ik meer voor de paniekerende beginnende dame dan voor de semi grappige Indiana jones stoere macho. Het "raakte" me meer.
Waarom moet het dan USB zijn en niet gewoon voor in de controller?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Is er een headset zoals de standaard meegeleverde oordopje die je aan kunt sluiten in de usb poorten i.p.v. in je controller?
En hoeft geen turtlebeach ofzo te zijn want ik wil geen geluid door de headset maar via tv/homecinema. Dus dat ik via de headset alleen stemmen van anderen hoor en zelf kan praten.
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:39 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn die controllers toch pauper zeg. Beetje intensief CoD spelen en het indrukken van de analoge stick is helemaal gaar (door het sprinten). Nu hapert het sprinten geregeld. Ik heb al een van de twee controllers uit elkaar gehaald, maar daar had ik niks aan.
Sowieso vind ik ze (t.o.v. xbox 360) erg brak. Ze kunnen echt helemaal niks hebben. Echt Aziatische rommel wat dat betreft..
De 1e gen is kut(heb ook een witte weet alleen niet of dat nog de 1e gen isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef budvar het volgende:
[..]
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef budvar het volgende:
[..]
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.
Heb geen mooie prijs, maar wou kijken wat je ervoor over had.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor een mooie prijs heb ik misschien een koper voor je.
Aan de andere kant heb ik het idee dat vanaf 8 maart Rainbow Six compleet genegeerd gaat worden
Netjes, ik heb hem gekocht bij Wehkamp met code SINT op de dag van de release voor 42 euroquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb geen mooie prijs, maar wou kijken wat je ervoor over had.
Gister op mp gezet voor 40 eu en binnen 10 min verkocht
Dus nou kan ik even geen Rainbow doen, maar krijg hopelijk van de week mijn andere exemplaar binnen.
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe gekocht en heb wel echt het idee dat ze beter zijn, zeker de pookjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.
Playstation heb ik toentertijd gekocht icm Destiny, dus ergens in september 2014. De ene controller heb ik wat later gekregen (ergens in oktober).
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:36 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe gekocht en heb wel echt het idee dat ze beter zijn, zeker de pookjes.
En reset knopje aan de binnenkant? Heb ik werkelijk nog nooit gebruikt.
Ja dat kan maar waarschijnlijk heeft hij de sticks aangepast ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.
Zou best kunnen maar waarom zou je hem moeten resetten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar waarschijnlijk heeft hij de sticks aangepast ofzo
Maar jij had het niet over de resetknop die niet meer van rubber isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.
Volgens mij niet hoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar jij had het niet over de resetknop die niet meer van rubber is
Vind dat beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom moet het dan USB zijn en niet gewoon voor in de controller?
Ik had deze post als quote ik had gefaald maar het ging over zijn postsquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.
Playstation heb ik toentertijd gekocht icm Destiny, dus ergens in september 2014. De ene controller heb ik wat later gekregen (ergens in oktober).
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar waarom zou je hem moeten resetten?
Die resetknop doet er ook helemaal niet toe, maar dat is gewoon waardoor ik verschil zag aan de controller. Dit zie je dus pas als je ze open schroeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.
Tja anderhalf jaar met een controller is zo slecht nog niet toch, ik koop zeker elk jaar een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Die resetknop doet er ook helemaal niet toe, maar dat is gewoon waardoor ik verschil zag aan de controller. Dit zie je dus pas als je ze open schroeft.
Conclusie: nieuwe controller(s) kopen dus
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja anderhalf jaar met een controller is zo slecht nog niet toch, ik koop zeker elk jaar een nieuwe.
Misschien is dat nog een optie, want daar vallen die van mij nog binnen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.
Nee die liggen in een hoek te verstoffenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.
Zou misschien wel kunnen dat de garantie verlopen is als je hem zelf hebt open gemaakt, maar ik weet niet zeker of er ook zegels in zitten net als in de console.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien is dat nog een optie, want daar vallen die van mij nog binnen dan.
Wel hilarisch, ik heel veel moeite gedaan met die controllers uit elkaar schroeven en shit. Mijn broertje blaast net 1x in die thumbstick en heeft er sindsdien geen last meer van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |