Jij mag ook wel meedoen, hoor. I know how to ride the curves.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik win nog eerder de staatsloterij.
Hier heb je wat meiden ter compensatie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit gehad, maar even opgezocht en klinkt nice. Sowieso goede combinatie met sigaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Sap, steek nu een Cohiba uit Cuba op icm een glas Glengoyne 12y/o.
Dat klinkt als iets dat je met een vrouwtje doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad, maar even opgezocht en klinkt nice. Sowieso goede combinatie met sigaar.
Ik ben full hipster gegaan en drink een IPA met een charcuterie board erbij.
Gewoon Indian Pale Ale, een selectie worsten (nohomo) en wat brood en kaasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat je met een vrouwtje doet.
Je hebt gelijk idd, het komt niet uit India.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:23 schreef V1z0R het volgende:
India*
godver, begin weer irritant te wordenlaters
Een plankje worst en kaas doe ik enkel met JBquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon Indian Pale Ale, een selectie worsten (nohomo) en wat brood en kaas
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een plankje worst en kaas doe ik enkel met JB
niet echt worst met kaas maar iets anders ik snap jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een plankje worst en kaas doe ik enkel met JB
Klopt :squote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
niet echt worst met kaas maar iets anders ik snap je
dacht trouwens dat jij besneden was ;s
Vind die Glengoyne 12 wel echt heel lekker. Hij is ook wel licht en redelijk zoet, ben niet echt van de zware whisky tbh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Mjah whisky en sigaar is wel een stuk meer masculine lol.
Heb hem nog nooit gehad, maar heb sowieso nauwelijks highland whisky gedronken eigenlijk. Ben wel benieuwd want het klinkt idd goedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind die Glengoyne 12 wel echt heel lekker. Hij is ook wel licht en redelijk zoet, ben niet echt van de zware whisky tbh.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit van wanneer je met Weiss MMF met Messy Crip of Fripsel deed?
Zou wel daadwerkelijk ontmaagd willen worden, niet alleen een beetje gekieteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel MMFFje doen met Weissman, Crip, en Fripsel.
Morgen, moet alleen nog ff de film downloaden. Eerst ff stukje wandelen, wat drinken en daarna home.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:37 schreef Klokov het volgende:
Bredebroeder, hoe ging je date? Heb je een linkje naar het desbetreffende R&P topic voor me?
Welke film ga je kijken? Backdoor Sluts 6?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Morgen, moet alleen nog ff de film downloaden. Eerst ff stukje wandelen, wat drinken en daarna home.
the notebookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken? Backdoor Sluts 6?
in 1x goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
the notebook
doet het altijd goed bij de vrouwtjes
Afgezaagde zooi. Daar verlies je als man toch in 1x spontaan alle testosteron van?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
the notebook
doet het altijd goed bij de vrouwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |