Haha mijn hemeltjelief wat een fucking mensquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Deze ook maar meteen Henk?![]()
[ afbeelding ]
Mooie manquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Deze ook maar meteen Henk?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zou beiden wel lekker volsprietsen. Denk wel dat ik Coco zou kiezen, als het moest.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:00 schreef Klokov het volgende:
Ahh ja, Ice-T bedoelde ik maar zal wel geen vrouw zijn geweest
Volgens Google is dit zijn vrouw:
[ afbeelding ]
Lol u funny guyquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef seto het volgende:
[..]
dat is neo-underground racistcore
niet te verwarren met post-avant jazzbass of progressive dreamterror
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
heb je hier serieus nog nooit van gehoord?
prachtigquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hier dan, wat cultuur met een hoofdletter K. Kunst, omdat het moedt.
ik allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zou trouwens die chick in dat witte jurkje best doen.
Zij jou vast ook welquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zou trouwens die chick in dat witte jurkje best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zij jou vast ook welVolgens mij is het van dat extreemlinkse krakerstuig. Die hebben gewoonlijk geen geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 50 euro heb ik er best voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |