lol denk je dat ik mn eigen geld uitgeefquote:
goed bezig vriendjequote:Op donderdag 28 januari 2016 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk je dat ik mn eigen geld uitgeef
gwn barkie zakgeld per dag van JB, om voor de katjes te zorgen
Nee, maar als het halve forum hier van die loze kutdagboekposts kan maken.... Lama.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
Verwacht je nu dat we je gaan feliciteren ofzo?? Lol
Lama.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:50 schreef seto het volgende:
ik ga zo lunchen
lunch meestal pas om 1 uur maar vandaag om 12 uur
mja
Van harte gefeliciteerd MsMessy. Heb je een foto van je die ik in de volgende OP kan plaatsen als gymchick?quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
38, dus ja dat cijfer begint nu wel eng dichtbij te komen.
Heey McNultyquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd MsMessy. Heb je een foto van je die ik in de volgende OP kan plaatsen als gymchick?
hey jmfquote:
hey ashaquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry bedoelde goedemorgen beach
Had.quote:
Ja, chicks diggen die "ik ben opgehouden met groeien toen ik 12 was"-look, als je maar op een piano kan pingelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef seto het volgende:
maakt niet uit
hij speelt 1 liedje op die piano en wijven worden meteen gruwelijk nat
het is indd nog nooit voorgekomen dat een artiest die er niet goed uitziet alsnog veel pussy krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, chicks diggen die "ik ben opgehouden met groeien toen ik 12 was"-look, als je maar op een piano kan pingelen.
Gaat het nu over Wibi of Van Velzenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, chicks diggen die "ik ben opgehouden met groeien toen ik 12 was"-look, als je maar op een piano kan pingelen.
tfw ik op mijn 13e al 1.88 was maar eruit zag als peter crouchquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat het nu over Wibi of Van Velzen
Als hij failliet is en een disneyverzameling heeft waar menig kind jaloers op kan zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef seto het volgende:
[..]
het is indd nog nooit voorgekomen dat een artiest die er niet goed uitziet alsnog veel pussy krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |