SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme wat een fijne training was dat!!!!!!!!!!!
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: voor mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: voor mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
![]()
Goed nieuws!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker MoBlo!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ja segmentjes, kijken of ik er vandaag weer een kan terugpakken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jeujjjj!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
fijn zeg
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen idee. Ik heb hem niet om als ik op de bank zit. Ik loop er vanavond mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
@mosselmossel en GotC: Mijn klok geeft een schommelende hartslag van 70-75 aan... terwijl het ding naast me op de bank ligt.
Doet ie dat bij jullie ook?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Er is niets fijner dan na een (lange) periode blessures eindelijk zonder pijn te kunnen lopen.
Hoewel... Een intervaltraining van 5x1000m op 15km/HM tempo, met slechts 60 seconden pauze, op een natte baan met belachelijk veel wind, en dat dan 2 keer, is ook erg lekker.
Achteraf dan. Tijdens het lopen heb ik mijn trainer meerdere malen hartgrondig vervloekt![]()
Ik heb gisteren dus het Strava segment gelopen als (hoofd)onderdeel van de training.
Zoals gezegd niet volle bak, ook de andere lopers die zondag hadden gelopen deden het rustig aan. Er is dus nog geen toptijd neergezet. Als ik zin heb, loop ik hem later misschien nog wel een keer zo snel mogelijk.
Nu gingen de 5,15 km in 27.42, oftewel in 5.21/km. En we hebben zelfs nog heel even stil gestaan om de route te checken op een punt waar we niet zeker waren.
De training was verder ook leuk, alleen zijn we vier lopers kwijt geraakt onderweg.![]()
Die hadden hun eigen route bedacht. Gelukkig liepen ze in twee tweetallen en is iedereen weer veilig terug gekeerd op het startpunt. Dat is het nadeel van een redelijk groot niveauverschil in een loopgroep, je bent elkaar zo uit het oog verloren op een route met veel bochten.![]()
Lekker McTwente. Klinkt als een goed compromis![]()
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/![]()
Tof!quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Lekker McTwente. Klinkt als een goed compromis![]()
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/F means you're fucked![]()
Heb mezelf ook maar eens aangemeld voor een hardloop klasje bij mijn sportschool. Merk dat als ik alleen loop vaak te hard en te ver ging als beginner met goede conditie door het wielrennen, maar dat toch te zwaar voor de pezen enzo Is. Klasje helpt me wat temperen, en wat meer vastheid in de routine te brengen. Vanavond weer, heb er zin in, nooit gedacht dat ik rennen ooit leuk zou gaan vinden.![]()
Ik ben ook met zo'n klasje begonnen en ik vond dat heel motiverendquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef ramonlambal het volgende:
Heb mezelf ook maar eens aangemeld voor een hardloop klasje bij mijn sportschool. Merk dat als ik alleen loop vaak te hard en te ver ging als beginner met goede conditie door het wielrennen, maar dat toch te zwaar voor de pezen enzo Is. Klasje helpt me wat temperen, en wat meer vastheid in de routine te brengen. Vanavond weer, heb er zin in, nooit gedacht dat ik rennen ooit leuk zou gaan vinden.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik ben een schema aan het maken voor een marathon. Ik wil met name op hartslag trainen, af en toe een 30+ voor het mentale gedeelte én een stuk krachttraining (onderstel en core).
Ik wil altijd een dag rust tussen looptrainingen, maar denken jullie dat je op zo'n dag dan krachttraining kunt doen? Of is dat niet verstandig?![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/![]()
![]()
Ik zou een krachttraining na een rustige/korte looptraining doen, maar ook wel echte rustdagen inplannen om van de lange duurlopen te herstellen. En dan bij krachttraining vooral richten op core, rug en buikspieren en bovenlichaam, benen niet al te zwaar trainen, vooral richten op verbeteren van kleine balansspiertjes in de enkels, knieen etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:29 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben een schema aan het maken voor een marathon. Ik wil met name op hartslag trainen, af en toe een 30+ voor het mentale gedeelte én een stuk krachttraining (onderstel en core).
Ik wil altijd een dag rust tussen looptrainingen, maar denken jullie dat je op zo'n dag dan krachttraining kunt doen? Of is dat niet verstandig?
Dus bijv. zoiets:
Ma: rust
Di: Korte duurloop
Wo: Kracht
Do: interval
Vr: kracht
Za: lange duurloop
Zo: herstelloopje
Is dat ongeveer wat je bedoelt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: