Indekken ahoy!quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zondag weer een nederlaag. Week erna verliezen van Roda thuis
Is ook absoluut zo. Duidelijker worden ze niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Joezi het volgende:
Volgens Verbeek is Zwolle een penalty ontnomen
RIP Atletico.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guidetti scoort van dertig meter.
Niet zo depressief.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zondag weer een nederlaag. Week erna verliezen van Roda thuis
Haha.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die scoort toch alleen van 11 meter?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
Die scoort toch alleen van 11 meter?
Volgens HMF zou hij nooit meer kunnen voetballen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dank je Apenzoon.quote:
Aan de andere kant was er een hensbalquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo. Duidelijker worden ze niet.
Van vijf meter tegen zijn elleboog aan geschoten. Had zelfs bovenarm langs het lichaam. Vond het geen penal (en ook niet als dat bij Vites of welke andere club was gebeurd).quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aan de andere kant was er een hensbal
Robin Propper vind ik slechter, en die Dammers ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Vatta het volgende:
Die Lachman moet wel zo'n beetje de zwakste verdediger van de eredivisie zijn
wordt er bijna lacherig van.
ja gewoon lomp hard inkomen ook al zit de bal ertussenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Tchock het volgende:
Die aanslag van Bouy net voor tijd was ernstiger. Volgens de commentator was het op de bal, maar in de herhaling leek hij alleen de benen van de tegenstander te raken. Had wel rood kunnen zijn denk ik.
U jelly?quote:
TweeGrolsch is een debiel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix kan er helemaal niks van.
~ TweeGrolsch
Ik vind het wel een erg grillige speler. Maar hij kan wel door voor de Johann Vogel-award.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix kan er helemaal niks van.
~ TweeGrolsch
Goede jinxquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV gefeliciteerd met het kampioenschap.
Ieewww. Had 1 keer beschimmeld brood meegenomen naar werk. Propte het gewoon doodleuk naar binnen. Kwam er even hard weer uit. Godskolere wat een hel was dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde hogdogs maken maar mijn brood is beschimmeld
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV gefeliciteerd met het kampioenschap.
Hendrix kan echt heel goed worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg grillige speler. Maar hij kan wel door voor de Johann Vogel-award.
Niet indekken Davey jullie worden gewoon simpel kampioen met meer dan 10 punten verschil.quote:
Ah, ik ben aan het indekken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niet indekken Davey jullie worden gewoon simpel kampioen met meer dan 10 punten verschil.
Het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hendrix kan echt heel goed worden.
Als je ziet hoe 020 gister speelde en hoe makkelijk PSV vanavond scoort, dan kan het gewoon niet meer mis gaan.quote:
Al Gaza.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de algemene definitie van een 'grillige' speler?
Grillig ja?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg grillige speler. Maar hij kan wel door voor de Johann Vogel-award.
Spelers met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mitea. Rommedahl.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het makkelijk was dan stond het al minimaal 0-5.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe 020 gister speelde en hoe makkelijk PSV vanavond scoort, dan kan het gewoon niet meer mis gaan.
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/27/12/2CD21A3300000578-0-image-m-2_1443353625281.jpg[/img
ho ho ho
hiergaatietsmisquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/27/12/2CD21A3300000578-0-image-m-2_1443353625281.jpg[/img
ho ho ho
Een onregelmatig presterende speler, in het algemeen bij een speler die voor stabiliteit zou moeten zorgen en soms daarin ook heel belangrijk is (wat Hendrix als toch wat verdedigendere middenvelder wel is)quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Haalt soms toch een erg bedenkelijk niveau. Probeert dat dan te verbloemen door meer overtredingen te maken ed.quote:
Tel zijn assists eens.quote:
Boetius > Depayquote:
Dat dus. PSV > Ajax op alle fronten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe 020 gister speelde en hoe makkelijk PSV vanavond scoort, dan kan het gewoon niet meer mis gaan.
Hmm. Ik vind hem redelijk constant. Zakt nagenoeg nooit door de ondergrens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haalt soms toch een erg bedenkelijk niveau. Probeert dat dan te verbloemen door meer overtredingen te maken ed.
nah neequote:Op woensdag 27 januari 2016 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
El Ahmadi is gelijkwaardig aan onze Mexicaan
Hebben ook veel minder kwaliteit dan de andere staartploegen, behalve Graafschap en Cambuur misschien.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior moet ook serieus gaan vrezen voor play offs/degradatie
Van Beek schijnt ook beter te zijn dan Bruma.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
El Ahmadi is gelijkwaardig aan onze Mexicaan
Dan krijg je 7 kut clubs ervoor terugquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef Vatta het volgende:
Excelsior, Cambuur, Roda, Willem 2, De Graafschap, Twente, ADO![]()
Zie ze het liefst allemaal degraderen.
Ik vind dat je Roda wel overschat als je De Graafschap en Cambuur hier bij noemt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ook veel minder kwaliteit dan de andere staartploegen, behalve Graafschap en Cambuur misschien.
Gewoon een competitie met 12 clubs of zo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan krijg je 7 kut clubs ervoor terug
Willem II speelt leuk, die mogen wel blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef Vatta het volgende:
Excelsior, Cambuur, Roda, Willem 2, De Graafschap, Twente, ADO![]()
Zie ze het liefst allemaal degraderen.
Niet omdat ik Sparta supporter ben maar die spelen het hele seizoen al schitterend voetbal. En ja in de jupiler leaghe maar dat zou op dit moment zeker een aanwinst voor de eredivisie zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II speelt leuk, die mogen wel blijven.
Twente gun ik alleen die nepfans en zo'n Joop Muntenman, dan ziet ie eens wat ie nu eigenlijk heeft aangericht. Niet dat hij er wat mee te maken heeft nog, die zit vast in zijn vuistje te lachen.
Dat is jouw probleem.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:59 schreef Tchock het volgende:
De arbitrage bij Vites - PEC is echt van een erbarmelijk niveau.
Vooral van de spelers en staf van PEC, en iedereen die op een goal voor PEC heeft ingezet. Want die mag er niet komen.quote:
Opvallend ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh is ineens wel oke de laatste paar potjes.
Ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral van de spelers en staf van PEC, en iedereen die op een goal voor PEC heeft ingezet. Want die mag er niet komen.
Dan boeit het nog steeds niemand iets want Vitesse - PEC boeit gewoon echt niemand op het moment.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral van de spelers en staf van PEC, en iedereen die op een goal voor PEC heeft ingezet. Want die mag er niet komen.
Nilis weet van de meest beperkte spelers topspitsen te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
Die extra trainingen lijken wel te helpen bij Narsingh.
Dat komt natuurlijk door Pereiroquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh is ineens wel oke de laatste paar potjes.
Ik vind het nog steeds een slappe zak.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er toch met hem aan de hand, ik begin bijna van hem te houden
Misschien dat ie eens met Maher bezig moetquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nilis weet van de meest beperkte spelers topspitsen te maken.
Ik ben niet de enige die er over post. Dus steek je zure hoofd in je reet en ga iemand anders lastigvallenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan boeit het nog steeds niemand iets want Vitesse - PEC boeit gewoon echt niemand op het moment.
Dat komt nooit meer goed maat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat ie eens met Maher bezig moet
Told you soquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Zit goed vol daar in Arnhem trouwens.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan boeit het nog steeds niemand iets want Vitesse - PEC boeit gewoon echt niemand op het moment.
Die Ota? Speelde niet al te best vorige week. Nu vrij onzichtbaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee.
Ik heb namelijk die Jap in de manager.
Zolang hij scoort maakt het me niet uit, Locadia is bijvoorbeeld een kast van een speler, maar scoren ho maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een slappe zak.
Sorry, ik heb moeite met een praktische opdracht en dat frustreert me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er over post. Dus steek je zure hoofd in je reet en ga iemand anders lastigvallen
Misschien dat ie wat nuttigs in de fanshop kan doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt nooit meer goed maat.
Die krijgt geen bal tussen de palen vandaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang hij scoort maakt het me niet uit, Locadia is bijvoorbeeld een kast van een speler, maar scoren ho maar.
Gastongezicht voor Locadia brengen. Nu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang hij scoort maakt het me niet uit, Locadia is bijvoorbeeld een kast van een speler, maar scoren ho maar.
Hij was goedkoop. En verdediger, dus van zijn goals moet ik het toch niet hebben. Dan hij schijnbaar corners trapt is een leuke bonus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Ota? Speelde niet al te best vorige week. Nu vrij onzichtbaar.
watquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor Locadia.
De enige terechte (kom maar op met de WIE ER BOVENAANSTAAT IS ALTIJD TERECHT KAMPIOEN) kampioen.quote:
Veel speelt hij er toch niet.quote:
Misschien iets voor Ajaxquote:
Nieuwe spits in Amsterdam?quote:
Ah zo scoor je dus tegen Atletico. Even oefenen voor 24 februari, aangezien PSV praktisch nooit schiet van afstand.quote:
Goffetomme. Gascoigne ziet er steeds dikker en slechter uit.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:10 schreef Lemming22 het volgende:
Locadia niet tussen de palen.kunstGras is groen.
Volledige 90 minuutjes maken bij Jong, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Bergwijn verdwenen is door de komst van Jozefzoon
idd knap, wat een geweldenaar is het ook!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel knap als hij niet speelt maar wel heeft gescoord.
Ik wist gewoon dat hij Brandley heette.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Jullie dachten misschien dat het Bradley Kuwas was. Maar het is Brandley Kuwas. Met een n.
Gad-ver-damme.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Jullie dachten misschien dat het Bradley Kuwas was. Maar het is Brandley Kuwas. Met een n.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ligt er aan of Locadia degene is die de kansen krijgt.
Onbegrijpelijk dat Narsingh er dan uit moet voor Jozefzoon. Afgelopen weekend mocht Locadia ook al blijven aankloten. Wordt hoog tijd voor Lestienne.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is Licadia nog niet gewisseld
Narsingh gescoord, die heeft krediet voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig mag Pereiro nog zeven minuutjes opdraven.
Daar had je met 12-0 van verloren zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
Tegen Atletico mag dit niet gebeuren natuurlijk.
Een wat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Elk doelpunt is er een"
- Leo Driessen
Gelukkig verspeelt Locadia dat aan de andere kant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Narsingh gescoord, die heeft krediet voor de rest van het seizoen.
één.quote:
Maar daar speelt Lestienne.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig verspeelt Locadia dat aan de andere kant.
Dat zou wel erg luguber zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn zus zal binnenkort wel komen te overlijden, of zo.
PSV > Atleticoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV > AtleticoZelfs dat niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom sprinten danquote:
Moest lachen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems is de negroide versie van Davy.
Nouja, Jetro werkt wel voor zijn geld.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems is de negroide versie van Davy.
Nouja, Jetro werkt wel voor zijn geld.
Ik roep al jaren dat hij anti PSV isquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Hoor die Driessen hopen op nog een Excelsior-goaltje vanwege het doelsaldo.
Doelsaldo gaat hem niet worden dit seizoen. Veel te veel goals tegen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ja hallo hey, doelsaldo, doe eens dingen.
Misselijke man ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat hij anti PSV is
0-0.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag speelt Ajax tegen Roda.
Ik ben benieuwd
Nog meer lange ballen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar berichten dat het opportunistischer moet.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er heel droevig van. Als er maar een club komt voor Frank van Gaal na dit seizoen.
Ik zie Feyenoord niet kampioen worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
Tijdens deze wedstrijd dacht men dat Feyenoord kon voetballen.
0-3 voor Ajaxquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag speelt Ajax tegen Roda.
Ik ben benieuwd
Dat is niet verboden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word een beetje moe van dat Pep ten Hag gedoe in de kranten.
Utrecht het Barcelona van Nederlandquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word een beetje moe van dat Pep ten Hag gedoe in de kranten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |