Tegen de tijd dat je klaar bent is deze speelronde voorbij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga even naar het toilet maar daarna ga ik ook kijken.
Dit klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:07 schreef Buitendam het volgende:
0-2 moet wel gaan vallen, anders wordt het een hele nare avond.
Ik ga niet aftrekken hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je klaar bent is deze speelronde voorbij.
Dit riep ik in de eerste helft al.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:07 schreef Buitendam het volgende:
0-2 moet wel gaan vallen, anders wordt het een hele nare avond.
Ja. Beste nieuws van de dag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie ook zo blij vanwege het oprotten van Erwin van de Looi bij FC Groningen na dit seizoen?
Die heeft werkelijk niks goed gedaan deze wedstrijd. Of naja 1 voorzet was wel okay.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
wat haten jullie op de Schaak?
Ik erger mij groen en geel aan #bless.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
wat haten jullie op de Schaak?
Wel weer jammer dat hij 'iets nieuws wil'. Hiermee insinueert hij dat hij zichzelf fantastisch vindt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Beste nieuws van de dag.
Klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Propper speelt vandaag niet zo best.
Hopelijk in het buitenland, dan hebben wij er geen last meer van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat hij 'iets nieuws wil'. Hiermee insinueert hij dat hij zichzelf fantastisch vindt.
Neuh, gewoon een ingooi.quote:
Zijn voetbal is ideaal voor de Engelse Lower Leagues.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk in het buitenland, dan hebben wij er geen last meer van.
Ik vind dit een lange zin om hetzelfde te zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels had die situatie bestraft kunnen worden met een penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |