Goedkoper dan in Café Geerd krijg je het niet. Gladiator op de tap tegen kostprijs!quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als alcohol gratis was dronk ik het de ganse dag.
Dat is waar. Heerlijk zo'n kroeg zonder winstoogmerk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedkoper dan in Café Geerd krijg je het niet. Gladiator op de tap tegen kostprijs!
Café kent niets anders dan liefde en gezelligheid!quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is waar. Heerlijk zo'n kroeg zonder winstoogmerk.
Misschien dat we een sponsordeal kunnen sluiten met de NS.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Café kent niets anders dan liefde en gezelligheid!
Ik heb maandag al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor over een eventueel partnership.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien dat we een sponsordeal kunnen sluiten met de NS.
Ja, wat hebben we nu eigenlijk nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maandag al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor over een eventueel partnership.
Kunnen we misschien ook cafés openen op stations zodat er meer mensen kunnen leren over de goede leeft!
Picknick tafels heb ik al op het oog. Een tap moet snel geregeld zijn en bier kunnen we zo bijbestellen bij de brouwer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, wat hebben we nu eigenlijk nodig.
Een bankje, een tafel, een wc, en wat bier.
Die hosselen we ter plekken wel!quote:
Je hebt toch wc's op het station? Moeten we even nepmuntjes zien te regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
Enige wat rest is, waar haal je dixie's vandaan
's Ochtends voor 10en zo'n hbo blondje vastbinden voor een snuffelstage.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hosselen we ter plekken wel!
Die hbo kipjes slikken toch alles, dat moet wel te doen zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt toch wc's op het station? Moeten we even nepmuntjes zien te regelen.
[..]
's Ochtends voor 10en zo'n hbo blondje vastbinden voor een snuffelstage.
In Utrecht kan je er eventueel nog wel overheen klimmen denk ik maar dat heb ik als modelburger nog niet gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien dat renwan kan kijken of hij erachter kan komen of het mogelijk is om met nep muntjes binnen te komen op de wc's
Krijg je dat uitbetaald?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
De rit waarvan ik dacht dat die vandaag zou zijn is verplaatst naar morgen.... ochtendIk moet om half 10 in Spankeren zijn, fucking hell mensen... Moet ik hier om 8 uur weg rijden
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzzquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In Utrecht kan je er eventueel nog wel overheen klimmen denk ik maar dat heb ik als modelburger nog niet gedaan.
[..]
Krijg je dat uitbetaald?
Dat tikt wel lekker aan. Hoeveel km moet je maken?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzz
Bij elkaar 240 schat ik, 19 cent per kilometer vergoeding + uurloonquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat tikt wel lekker aan. Hoeveel km moet je maken?
Geld altijd +1.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzz
En onderweg in ware GTA stijl nog effe een prostitue oppikken en daarna dood rijden en haar geld afpakken!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En onderweg in ware GTA stijl nog effe een prostitue oppikken en daarna dood rijden en haar geld afpakken!
Absoluut! Dat is heerlijk.quote:
Sleutels?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut! Dat is heerlijk.
Heb nieuwe keys nodig, dus dan is het wel prettig om wat extra moneyz te hebben.
Of een nieuwe mercedes c klasse hot wireren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Of even spelen met de politie.
Ah, dergelijk speelgoed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Keyboard
Ik ga deze keer denk ik fatsoenlijk geld opzij leggen voor een Korg kronos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |