Goedkoper dan in Café Geerd krijg je het niet. Gladiator op de tap tegen kostprijs!quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als alcohol gratis was dronk ik het de ganse dag.
Dat is waar. Heerlijk zo'n kroeg zonder winstoogmerk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedkoper dan in Café Geerd krijg je het niet. Gladiator op de tap tegen kostprijs!
Café kent niets anders dan liefde en gezelligheid!quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is waar. Heerlijk zo'n kroeg zonder winstoogmerk.
Misschien dat we een sponsordeal kunnen sluiten met de NS.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Café kent niets anders dan liefde en gezelligheid!
Ik heb maandag al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor over een eventueel partnership.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien dat we een sponsordeal kunnen sluiten met de NS.
Ja, wat hebben we nu eigenlijk nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maandag al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor over een eventueel partnership.
Kunnen we misschien ook cafés openen op stations zodat er meer mensen kunnen leren over de goede leeft!
Picknick tafels heb ik al op het oog. Een tap moet snel geregeld zijn en bier kunnen we zo bijbestellen bij de brouwer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, wat hebben we nu eigenlijk nodig.
Een bankje, een tafel, een wc, en wat bier.
Die hosselen we ter plekken wel!quote:
Je hebt toch wc's op het station? Moeten we even nepmuntjes zien te regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
Enige wat rest is, waar haal je dixie's vandaan
's Ochtends voor 10en zo'n hbo blondje vastbinden voor een snuffelstage.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hosselen we ter plekken wel!
Die hbo kipjes slikken toch alles, dat moet wel te doen zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt toch wc's op het station? Moeten we even nepmuntjes zien te regelen.
[..]
's Ochtends voor 10en zo'n hbo blondje vastbinden voor een snuffelstage.
In Utrecht kan je er eventueel nog wel overheen klimmen denk ik maar dat heb ik als modelburger nog niet gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien dat renwan kan kijken of hij erachter kan komen of het mogelijk is om met nep muntjes binnen te komen op de wc's
Krijg je dat uitbetaald?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
De rit waarvan ik dacht dat die vandaag zou zijn is verplaatst naar morgen.... ochtendIk moet om half 10 in Spankeren zijn, fucking hell mensen... Moet ik hier om 8 uur weg rijden
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzzquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In Utrecht kan je er eventueel nog wel overheen klimmen denk ik maar dat heb ik als modelburger nog niet gedaan.
[..]
Krijg je dat uitbetaald?
Dat tikt wel lekker aan. Hoeveel km moet je maken?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzz
Bij elkaar 240 schat ik, 19 cent per kilometer vergoeding + uurloonquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat tikt wel lekker aan. Hoeveel km moet je maken?
Geld altijd +1.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanaf 8? Als het goed is wel! Dus dat komt goed uit. Ben er toch wel een kleine 10 uur bij elkaar. Moneyzzz
En onderweg in ware GTA stijl nog effe een prostitue oppikken en daarna dood rijden en haar geld afpakken!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En onderweg in ware GTA stijl nog effe een prostitue oppikken en daarna dood rijden en haar geld afpakken!
Absoluut! Dat is heerlijk.quote:
Sleutels?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut! Dat is heerlijk.
Heb nieuwe keys nodig, dus dan is het wel prettig om wat extra moneyz te hebben.
Of een nieuwe mercedes c klasse hot wireren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Of even spelen met de politie.
Ah, dergelijk speelgoed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Keyboard
Ik ga deze keer denk ik fatsoenlijk geld opzij leggen voor een Korg kronos
Ik moet ook weer wennen aan braddies manier van schrijvenquote:
Wel een automaat voor die echte GTA experience.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een nieuwe mercedes c klasse hot wireren.
En slippende koppelingquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel een automaat voor die echte GTA experience.
Dat ga ik hier niet mee doen dan:quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah, dergelijk speelgoed.
Ja dat is wel mooi. Kan je ook geld mee verdienen door bij een station te staan, goede investering.
Sorry, muzikant he.. Die hebben dat soort woordjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ook weer wennen aan braddies manier van schrijven
Ik heb ooit GTA soundtracks opgezet in de wagen, heel snel weer afgezet want ik kreeg de neiging om de stoep op te sturen en voetgangers omver te rijdenquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik later een auto heb ga ik enkel de GTA soundtracks afspelen
Hoesje erbij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet mee doen dan:
[ afbeelding ]
We leven in raar land.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit GTA soundtracks opgezet in de wagen, heel snel weer afgezet want ik kreeg de neiging om de stoep op te sturen en voetgangers omver te rijden
Nooit opgevallen in GTA? Het zijn automaten en ze hebben een slippende koppeling. En technisch zou het mogelijk zijn als er geen software matige beveiliging op zit!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Automaat én slippende koppeling ?
Gaat gelijk een koffer omheen natuurlijkquote:
Nee, en ik ben blij toe eerlijk gezegd.quote:
Ow simpel? Nou dat is mooi om te weten voor een leek als mij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, en ik ben blij toe eerlijk gezegd.
Lekkere muziek voor in een club, maar om op keyboard te spelen is het ongelooflijk kut(Het is verschrikkelijk simpel)
De melodie is vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow simpel? Nou dat is mooi om te weten voor een leek als mij.
Ik probeer toch deels mee te zingen op dergelijke nummers.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
De melodie is vrij eenvoudig.
Maar wat het zo dansbaar maakt en goed voor DJs en Clubs etc is dat het vol zit met sidechain compressie, dat geeft dat pompende geluid.
Melodie is bij dit soort dingen niet heel belangrijk, het is namelijk geen meezinger of dergelijk. Het geeft wel wat structuur, maar een goede beat is tegenwoordig stukken belangrijker.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik probeer toch deels mee te zingen op dergelijke nummers.
Dan blaas ik systematisch lucht tussen mijn lippen door op de maat van de muziek.
Ik laat meiden in de club altijd blazen op mijn fluitquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik probeer toch deels mee te zingen op dergelijke nummers.
Dan blaas ik systematisch lucht tussen mijn lippen door op de maat van de muziek.
Zeg je er dan ook wat van als ze de verkeerde maat aanhouden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat meiden in de club altijd blazen op mijn fluit
Dan krijgen ze een corrigerend tikje op de billen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeg je er dan ook wat van als ze de verkeerde maat aanhouden?
Altijd lekker tot half drie in je nest blijven liggen en af en toe wakker worden voor een fapje.quote:
Denk dat ik zo nog ff plat gaquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd lekker tot half drie in je nest blijven liggen en af en toe wakker worden voor een fapje.
Op de maat!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een corrigerend tikje op de billen.
Slapen is voor echte mannen, pussies blijven wakker.quote:
Oh dan hoef ik me niet meer te schamen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op de maat!
[..]
Slapen is voor echte mannen, pussies blijven wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |