SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaah paxiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Had wel met hem te doen.
Hij typte ook via Google translate: ik weet dat je een goed mens bent
Gelukkig niet helemaal. Want dan had de asielzoeker z'n twix en red bull eerst naar de overheid moeten brengen waarna Paxcon als beloning uiteindelijk alleen de twix kreeg.quote:
gvdquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal. Want dan had de asielzoeker z'n twix en red bull eerst naar de overheid moeten brengen waarna Paxcon als beloning uiteindelijk alleen de twix kreeg.
kan jij frans?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ging laatst Frans praten met een of andere asielzoeker.
Nee.quote:
waar woon jij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Moest hem helpen met treinkaartje kopen.
Kaartje van 40 pond ofzo.
Deed ie steeds 50 pence in die automaat:
"suffisant?"
Geloof echt dat ie dacht dat ik hem scamde.
Ik heb ook een keer iemand geholpen met een treinkaartje, heb toen nog een deel betaald ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Moest hem helpen met treinkaartje kopen.
Kaartje van 40 pond ofzo.
Deed ie steeds 50 pence in die automaat:
"suffisant?"
Geloof echt dat ie dacht dat ik hem scamde.
Nu wil ik ook minecraften, maar dat gaat zo kut met controller.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bezig met mijnen, is batterij van controller leeg.
Struggles dit.
gohquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef Amarantha het volgende:
George Clooney is wel mooie man voor zijn leeftijd.
Was inderdaad even wennen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu wil ik ook minecraften, maar dat gaat zo kut met controller.
Ah yaaay.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was inderdaad even wennen.
Heb na 3 uur eindelijk ijzer gevonden. Hoera.
Paar keer opgeblazen door creepers, maar oké.
Stop the world cause I wanna, get ooooooff, with youuuuuuuuuuuquote:
Nee schat, thanks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik je helpen ergens mee?
Zal ik doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee schat, thanks.
Vraag me volgende keer nog keer please, ik heb wel hulp nodig.
Het is echt zo stom, ik ben wel langer AM fan, maar dit album eigenlijk pas vorige week goed gaan luisterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stop the world cause I wanna, get ooooooff, with youuuuuuuuuuu
Aahquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn zelfverzekerheidsgevoel wordt kapot gemaakt, daar kan ik niet tegen en ben te zwak om het te stoppen
.
Hee Ama, hoe is het met jou dan? Kun je nog rustig blijven of is het stress?quote:
Wowowow.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt zo stom, ik ben wel langer AM fan, maar dit album eigenlijk pas vorige week goed gaan luisteren
De hitjes waren natuurlijk wel bekend![]()
Oh ben wel rustig hoor. Laat het allemaal wel op mij afkomenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Ama, hoe is het met jou dan? Kun je nog rustig blijven of is het stress?
Als je wil dat ik keer naar je toe kom voor een luisterend oor ofzo moet je het zeggen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn zelfverzekerheidsgevoel wordt kapot gemaakt, daar kan ik niet tegen en ben te zwak om het te stoppen
.
Oh dit vat de OP een beetje samen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ach joh regelmatig ruzie, een beetje GPS installeren op elkaars telefoon om zo de ander in de gaten te houden, met iemand anders neuken om je partner pijn te doen, elkaars verjaardag elk jaar vergallen, het zijn allemaal kleine dingetjes die in elke relatie wel eens voorkomen.
Ik zou het gewoon opnieuw proberen.
quote:
Ja. Lees de OP. Aanrader.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit vat de OP een beetje samen?
Maar dan kan ik zelf het verhaal kiezen. Is wel een groot verschil.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een boek zal nog wel pittig worden dan
Zodat wij beter over onszelf voelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo veel mongolen op deze wereld?
Ik zou me nog beter voelen als ik 5 kilo lichter was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zodat wij beter over onszelf voelen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan kan ik zelf het verhaal kiezen. Is wel een groot verschil.
10.000 euro ha-ha. Maar is wel te doen hoor. 20 maanden afbetalenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]was ook niet serieus bedoelt
Wel vervelend van je schulden, valt het te overzien of is het wel echt heel veel?
500 per maand aftikken is aardig wat hoor. Hoe doe je dat met je huur enzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10.000 euro ha-ha. Maar is wel te doen hoor. 20 maanden afbetalen
quote:Haar vriend vertrouwt haar niet omdat hij weet dat zij contact met mij heeft. Hij heeft daarom een app op haar mobiele telefoon geïnstalleerd om haar te kunnen volgen via GPS.
Oh dat is niet heel veel. En ik krijg wel beetje hulp van mijn moeder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
500 per maand aftikken is aardig wat hoor. Hoe doe je dat met je huur enzo?
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is niet heel veel. En ik krijg wel beetje hulp van mijn moeder.
Vraag me af waarom hij er niet mijlen vandaan wil blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Je zou maar GPS installeren op je vriendin of vriend zijn mobiel![]()
Misschien is het wel minder hoor. Moet vervolg brief gewoon even afwachtenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoor
Opzich kan het wel als je echt skeer gaat leven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoor
Kan me haast niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert met je huurquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is het wel minder hoor. Moet vervolg brief gewoon even afwachtenDie van mij morgen wel mag komen. Hou wel van duidelijkheid. Heb ze ook meteen gebeld voor vragen enz.
Waarom is dit erg? Mijn vriend mag dit gewoon hoor. Ook toen hij mijn ex was trouwens. Ik heb echt 0,0 geheimen op dat ding staan.quote:Zo verdenkt zij mij bijvoorbeeld dat ik aan haar telefoon heb gezeten (wat écht niet waar is, ik ken haar beveiligingscode ook niet)
Ja dan wel. Maar dat is voor 10 maanden lang best lastigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich kan het wel als je echt skeer gaat leven.
Tja, het zal toch moetenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar dat is voor 10 maanden lang best lastig
Ik krijg wel hulp hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert met je huurook wl heb je huurtoeslag. Dan moet je echt wel flink bezuinigen op eten
gelukkig hoef je het niet in 1 keer af te betalenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg wel hulp hoorVooral met dingen zoals boodschappen.
Wowquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
500 euro is zo'n beetje mijn hele inkomen.
Mag wel haha. Dat staat als het goed is in de eerst volgende brief die ik krijg. Of ik het in 6 weken kan/wil betalen allemaal. Maar goed dat kan niet dus ik ga weer terug reageren met nee kan niet, doe maar een regeling.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig hoef je het niet in 1 keer af te betalen
Kan niet elke ouder doen maar het beste was geweest als je ouders de lening hadden overgenomen. Dan kan je gewoon zelf aflosbedrag afspreken, dat hebben ze met mij ook gedaan, alleen dat was geen 10k danquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg wel hulp hoorVooral met dingen zoals boodschappen.
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer haar kontje verkopen achter Lammenschans.
Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer haar kontje verkopen achter Lammenschans.
Leiduhquote:
Tja daar heeft geen 1 van mijn ouders geld voor. Maar het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet elke ouder doen maar het beste was geweest als je ouders de lening hadden overgenomen. Dan kan je gewoon zelf aflosbedrag afspreken, dat hebben ze met mij ook gedaan, alleen dat was geen 10k dan
Ik zal voor je kokenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$
Ja hoor. Ik heb nog een paar mooie puzzels liggen. En nog een paar ongeopende Lego dozenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we dan samen legpuzzels maken en Dave aaien?
Jeetje, zoveel krijg je van mij niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$
Nee daarom zei ik al inderdaad. Maar goed. Het os sowieso al goed dat je erkent dat het je eigen fout is geweest. Dan sta je er sowieso al volwassen inquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja daar heeft geen 1 van mijn ouders geld voor. Maar het komt allemaal wel goed
Wat doe jij voor werk?quote:
Ik heb gisteren wel even paar minuutjes moeten huilen, het is wel kut. Maar ik heb met mijzelf afgesproken dat ik mij er niet druk om ga maken want het is mij het gestress enz niet waard. Leven gaat toch door hequote:Op woensdag 27 januari 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik al inderdaad. Maar goed. Het os sowieso al goed dat je erkent dat het je eigen fout is geweest. Dan sta je er sowieso al volwassen in
In een klap.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit beetje te denken hoe ik nu 10k zou aflossen op korte termijn.
All-in tegen Legia betten in Europa tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja. Is beste.quote:
Ik zou bij mijn pa lening afsluiten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou bij mijn pa lening afsluiten.
Waarom, als je zo jezelf gunstigere afbetaalvoorwaarden zou kunnen bezorgen en de mogelijkheid er is.quote:
Dan heb je het misschien in 10 weken afgelost?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als je zo jezelf gunstigere afbetaalvoorwaarden zou kunnen bezorgen en de mogelijkheid er is.
Iets meer, moet ook levenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je het misschien in 10 weken afgelost?
Nou ja, vind het niet per se een schande verder of 'vies' makkelijk als het wel kan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je je bedenkt dat niet iedereen die mogelijkheid kan krijgen
Oh jeetje....quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
net even een zakelijke e-mail opgesteld voor mij karnis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Civiel recht en strafrecht zijn twee compleet verschillende dingen en niet inwisselbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect!
Je kan schadevergoeding niet verhalen via het strafrecht, dat staat er compleet los van.
Het waren Limburgse zwakbegaafde kampers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Hoe was 4 handen op een buik gister? Moet nog even teurgkijken
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het waren Limburgse zwakbegaafde kampers.
maakt niet uit die vrouw is toch domquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Civiel recht en strafrecht zijn twee compleet verschillende dingen en niet inwisselbaar
Je kan schadevergoeding niet verhalen via het strafrecht, dat staat er compleet los van.
het was niet fictief lol ik schreeuwde nazi dingen op de jodenherdenking hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:26 schreef Trollscience het volgende:
ik vond OF op het begin alleen maar irritant maar nu heeft hij wel zijn grappige momenten. ik vond het fictieve whatsappgesprek erg sterk
Ik vond dat meisje eigenlijk nog wel goed met dat blaag omgaan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond ook dat ze het best prima deed hoor. Zeker in die omstandigheden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje eigenlijk nog wel goed met dat blaag omgaan.
Jammer dat hun cummulatieve iq als ouders onder het landelijk gemiddelde kwam
Geniale aflevering weer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Hahaha my boeit jullie niet hoor haters kryg je altyd en daar staan we boven ben trots op wie k ben en hoe ik ut doe dusss whatevaaaa hahahahahaha
Is reactie van die tienermoeder op Facebook op haar uitzending.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer kan ik op politiek stemmen, ik wil stemmen.
huhquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
net wakker
best dom dat ik net bijna twee uur heb geslapen
heb geslapen netquote:
Ja dat wel, al zal ik wel lastig in slaap komen vanavondquote:
Ja dat welquote:
Ama wat las ik over terug betalen ofzo? Hoe kom je aan die schuld?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo dat is een chill gevoel. Hele mailbox leeg gegooid
Die van vanmorgen ging echt goed.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wel
Hoe ging je tentamen?
Teveel uitkering ontvangen + boete voor niet doorgeven. Maar komt allemaal wel goed hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ama wat las ik over terug betalen ofzo? Hoe kom je aan die schuld?
Oh nice! Hopelijk lukt het morgen ook gewoon!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van vanmorgen ging echt goed.
Nu morgen nog eentje die ik een beetje verwaarloosd heb.
Heb jij ze nu allemaal gehad of moet je ook nog meer?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Teveel uitkering ontvangen + boete voor niet doorgeven. Maar komt allemaal wel goed hoor
Nou ja je hebt heel morgen nog, kon veel erger.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice! Hopelijk lukt het morgen ook gewoon!
Ik heb er vrijdag nog een maar ik ben nog niet begonnenheel dom maarja
Ja en nee. Met stufi is het allemaal wat onduidelijk, dacht dat het niet zoveel uitmaakte. Maar ik weet dat ik fout zitquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]wist je niet dat je wijzigingen moet doorgeven?
Ja precies, dus morgen even knallen en dan komt het wel goed. Is een vak over schuldhulpverlening, niet heel moeilijk ofzo gelukkigquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja je hebt heel morgen nog, kon veel erger.
Is het een lastig vak?
Gelukkig maar, wel kut al scheelt het een hoop dat je er positief in staatquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nee. Met stufi is het allemaal wat onduidelijk, dacht dat het niet zoveel uitmaakte. Maar ik weet dat ik fout zitIk maak mij ook niet druk eigenlijk.
Druk maken heeft toch geen zin. Los ik niks mee op en heb ik alleen mezelf maar mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wel kut al scheelt het een hoop dat je er positief in staat
Goed voor het dieetquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Bleh ik heb geen smaak meer door de verkoudheid. Alles smaakt vies.
teringquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ooit heb ik perongeluk een voice bericht van xCachet van 2 minuten gedownload en in mijn playlist gezet
Die kwam toen tijdens het autorijden keihard door de speaker.
Ze heet Supersof, geen Superfleurquote:
Weet ik dus nietquote:
Top, Nog voorkeur?quote:
berlijn of warschauquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik dus niet. Iig een plek met zon en een graad of 15-20
Lissabon is een optie, maar daar heb ik al gewoond dus iets anders is misschien ook leuk.
[..]
Top, Nog voorkeur?
Dan kan je niet veel kanten in februari als je het een beetje goedkoop wilt houdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik dus niet. Iig een plek met zon en een graad of 15-20
Barcelona maandag 21 graden zie ik, dus daar is het prima toeven/quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je niet veel kanten in februari als je het een beetje goedkoop wilt houden
Ja maar verschilt zo erg, was in Portugal ook veel regen deze wekenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barcelona maandag 21 graden zie ik, dus daar is het prima toeven/
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar verschilt zo erg, was in Portugal ook veel regen deze weken
Lissabon valt wel mee geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar verschilt zo erg, was in Portugal ook veel regen deze weken
Ik las net iets over 17 doden in thailand door de kou daar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
De vrouw van mijn neef in Thailand had hun honden een trui aangedaan omdat ze dacht dat 17 graden dodelijk zou zijn voor honts.
gaan we wel de club in onder invloedquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polenben in november in wroclaw geweest
hardop gelachenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
De vrouw van mijn neef in Thailand had hun honden een trui aangedaan omdat ze dacht dat 17 graden dodelijk zou zijn voor honts.
Krijg je opeens snapchat van honden in een trui met het berichtquote:
Lolzquote:
Wat cutequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is dus eigenlijk hoe we in west-europa reageren als het 5 dagen 30 graden is.
Dat dan hele bejaardenhuizen overlijden.
Dat is daar andersom.
weet ik veel ik ben stonedquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou die kat zich niet redden?
hahaha dit zouden we voor onze hond moeten hebben.quote:
echtquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha dit zouden we voor onze hond moeten hebben.
Al kan hij niet meer lopen helaas
Ja bij elke stap valt hijquote:
awhquote:
Als hij naar buiten moet, tillen we hem op naar buiten en zetten we hem in het gras.quote:
Wel sneu inderdaad. hoe oud is hij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Als hij naar buiten moet, tillen we hem op naar buiten en zetten we hem in het gras.
Maaaaaar, hij heeft een soort karretje waardoor hij wel kan lopen, zal even kijken of ik er een foto van heb
Ehm even denken, hij wordt 11 maart 9 denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel sneu inderdaad. hoe oud is hij?
is ie ziek of ouderdomquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm even denken, hij wordt 11 maart 9 denk ik
Ze dachten eerst dat hij tussen de 5 en 8 zou worden. Denk wel dat we heb dit of volgend jaar moeten laten inslapen
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm even denken, hij wordt 11 maart 9 denk ik
Ze dachten eerst dat hij tussen de 5 en 8 zou worden. Denk wel dat we heb dit of volgend jaar moeten laten inslapen
Hij is ziekquote:
Ik weet echt niet wat ik op dat moment zou willen doen. Aan de ene kant wil je er dan bij zijn om hem voor de laatste keer te zien. Maar aan de andere kant is het zo eng om te zienquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Op een gegeven moment houdt het op ja met dat soort dingen
Ja, is het ook. Want ze krijgen het op een gegeven moment wel door en dat is zo sneuquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik op dat moment zou willen doen. Aan de ene kant wil je er dan bij zijn om hem voor de laatste keer te zien. Maar aan de andere kant is het zo eng om te zien
Ik heb als klein meisje alleen een cavia zien laten inslapen. En onze kat stierf in de tuin uit ouderdom.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Want ze krijgen het op een gegeven moment wel door en dat is zo sneu
Zal wel kut worden jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb als klein meisje alleen een cavia zien laten inslapen. En onze kat stierf in de tuin uit ouderdom.
Ik denk ook dat mijn hond de eerste dierbare is die dood gaat. Ik ken geen mens die dicht bij mij heeft gestaan die nu dood is eigenlijk
Ik ben ook heel bang dat het gebeurd als ik op vakantie ben ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel kut worden jaIk heb van te voren al afscheid genomen van m`n hond alleen. Ben er wel bij gebleven toen ze ingeslapen werd maar is toch anders
Heel m`n levenquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
Ik wist niet dat je een hond had fokkie
Hoe oud was ie geworden?
Zielig jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar die kon gewoon niet meer, had al keer tumor in haar milt gehad. En werd op een gegeven moment verward, en angstig om niks. Kon de trap niet meer op. Echt sneu.
Hmhm. Ja zolang hij geen pijn heeft dan kan je nog wel met wat kleine ongemakken omgaan jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Zielig jaIk vind het ook echt rot om te zien dat die van ons niet meer kan lopen enzo. Maar hij is nog zo energiek en leuk, het lijkt soms nog wel een puppy, zo vrolijk. Hij lijkt ook geen pijn te hebben.
Pas als zijn organen uitvallen moeten we hem inlaten slapen. Of als hij wel zichtbaar pijn begint te krijgen enzo.
Heb filmpje op whatsapp gestuurd hoe hij loopt met dat karretjequote:Op donderdag 28 januari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm. Ja zolang hij geen pijn heeft dan kan je nog wel met wat kleine ongemakken omgaan ja
Haha wat een schatquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb filmpje op whatsapp gestuurd hoe hij loopt met dat karretje
Jaaquote:
Zou ook wel weer hondje willen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaawas op vakantie afgelopen zomer
ik ook als ik kinderen heb die hem uitlatenquote:
Dag dagquote:
ik vind uitlaten wel leukquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook als ik kinderen heb die hem uitlaten
Ddat is best aardig nog. Onze hond maar 1x 20 minuten ofzo en de rest even d`r behoefte doen en dan weer naar binnenquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar onze hond kan niet zo lang lopen. Dus hoeft maar maximaal 4x 20 minuten te wandelen op een dag.
o nee dan wordt onze echt te drukquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ddat is best aardig nog. Onze hond maar 1x 20 minuten ofzo en de rest even d`r behoefte doen en dan weer naar binnen
Klein beest ng met veel energie hequote:Op donderdag 28 januari 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee dan wordt onze echt te druk
klein nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein beest ng met veel energie he
Moeten ze ook nog maar eens wat op verzinnen als remediequote:Op donderdag 28 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klein niet
maar wel nog jong en energiek
alleen de hersenen werken niet echt meer mee
Dat is pech jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:46 schreef McGrath het volgende:
Wij hadden bij onze eerste 2 spinones echt gigantisch pech, de één had hele erge epilepsie en die moesten we maar in laten slapen want het werd echt heel erg en de ander werd vergiftigd door een stuk vlees wat een boer op z'n land had gelegd voor een vos.Gelukkig hebben we nu 2 gezonde.
bij veel rassen wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
epilepsie komt wel veel voor bij het ras.
Leuke beesten zijn dat welquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
epilepsie komt wel veel voor bij het ras.
Jouw UI is engquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Bijna klaar met de Kurt Cobain docu.
Montage of Heck?quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Bijna klaar met de Kurt Cobain docu.
Hij heeft nog een andere namelijkquote:
Ik vind 1 docu over Kurt wel genoegquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog een andere namelijk
Soaked in Bleech
Die truc is volgens mij ook wel eens in media besproken. Het is een makkelijke manier om je kippen te beschermen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Met vergiftigd vlees toch kans op zoiets.
Met veel kritiek van de PVDD waarschijnlijk. En terecht wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die truc is volgens mij ook wel eens in media besproken. Het is een makkelijke manier om je kippen te beschermen.
mja je moet wat, neem aan in nederland niet iedere boer heeft wapenquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met veel kritiek van de PVDD waarschijnlijk. En terecht wel.
Bouw je rond je erf desnoods een hek met schokdraad. Weet ik veel. Vind dit gewoon misdadigquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja je moet wat, neem aan in nederland niet iedere boer heeft wapen
Klopt ja. Las dat laatstquote:
Ja, maar dat zal ook wel komen omdat er iets meer jachtterrein isquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Las dat laatst
In Engeland die hele jacht ook veel meer een big deal dan hier toch?
Ja vast ook wel inderdaad. Maar het is ook een beetje posh natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal ook wel komen omdat er iets meer jachtterrein is
dag lulquote:
Klopt. Een beetje oud geld heeft jachtvergunning op hun terein.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vast ook wel inderdaad. Maar het is ook een beetje posh natuurlijk
weet ik weet ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik plaag je maar poepie
[..]
goeienavond
Heb je tentamen morgen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een beetje leren.
Maar al vrijwel hele dag gedaan. pff.
Wat ben i kblij als het vrijdagavond is
Kan je beter morgen weer leren tochquote:
zat spelletje te spelenquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet ik weet ik
Wat doe jij zo laat nog op?
Candy Crush?quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat spelletje te spelen
wou perse 100% halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |