SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaah paxiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Had wel met hem te doen.
Hij typte ook via Google translate: ik weet dat je een goed mens bent
Gelukkig niet helemaal. Want dan had de asielzoeker z'n twix en red bull eerst naar de overheid moeten brengen waarna Paxcon als beloning uiteindelijk alleen de twix kreeg.quote:
gvdquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal. Want dan had de asielzoeker z'n twix en red bull eerst naar de overheid moeten brengen waarna Paxcon als beloning uiteindelijk alleen de twix kreeg.
kan jij frans?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ging laatst Frans praten met een of andere asielzoeker.
Nee.quote:
waar woon jij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Moest hem helpen met treinkaartje kopen.
Kaartje van 40 pond ofzo.
Deed ie steeds 50 pence in die automaat:
"suffisant?"
Geloof echt dat ie dacht dat ik hem scamde.
Ik heb ook een keer iemand geholpen met een treinkaartje, heb toen nog een deel betaald ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Moest hem helpen met treinkaartje kopen.
Kaartje van 40 pond ofzo.
Deed ie steeds 50 pence in die automaat:
"suffisant?"
Geloof echt dat ie dacht dat ik hem scamde.
Nu wil ik ook minecraften, maar dat gaat zo kut met controller.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bezig met mijnen, is batterij van controller leeg.
Struggles dit.
gohquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef Amarantha het volgende:
George Clooney is wel mooie man voor zijn leeftijd.
Was inderdaad even wennen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu wil ik ook minecraften, maar dat gaat zo kut met controller.
Ah yaaay.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was inderdaad even wennen.
Heb na 3 uur eindelijk ijzer gevonden. Hoera.
Paar keer opgeblazen door creepers, maar oké.
Stop the world cause I wanna, get ooooooff, with youuuuuuuuuuuquote:
Nee schat, thanks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik je helpen ergens mee?
Zal ik doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee schat, thanks.
Vraag me volgende keer nog keer please, ik heb wel hulp nodig.
Het is echt zo stom, ik ben wel langer AM fan, maar dit album eigenlijk pas vorige week goed gaan luisterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stop the world cause I wanna, get ooooooff, with youuuuuuuuuuu
Aahquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn zelfverzekerheidsgevoel wordt kapot gemaakt, daar kan ik niet tegen en ben te zwak om het te stoppen
.
Hee Ama, hoe is het met jou dan? Kun je nog rustig blijven of is het stress?quote:
Wowowow.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt zo stom, ik ben wel langer AM fan, maar dit album eigenlijk pas vorige week goed gaan luisteren
De hitjes waren natuurlijk wel bekend![]()
Oh ben wel rustig hoor. Laat het allemaal wel op mij afkomenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Ama, hoe is het met jou dan? Kun je nog rustig blijven of is het stress?
Als je wil dat ik keer naar je toe kom voor een luisterend oor ofzo moet je het zeggen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mn zelfverzekerheidsgevoel wordt kapot gemaakt, daar kan ik niet tegen en ben te zwak om het te stoppen
.
Oh dit vat de OP een beetje samen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ach joh regelmatig ruzie, een beetje GPS installeren op elkaars telefoon om zo de ander in de gaten te houden, met iemand anders neuken om je partner pijn te doen, elkaars verjaardag elk jaar vergallen, het zijn allemaal kleine dingetjes die in elke relatie wel eens voorkomen.
Ik zou het gewoon opnieuw proberen.
quote:
Ja. Lees de OP. Aanrader.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit vat de OP een beetje samen?
Maar dan kan ik zelf het verhaal kiezen. Is wel een groot verschil.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een boek zal nog wel pittig worden dan
Zodat wij beter over onszelf voelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo veel mongolen op deze wereld?
Ik zou me nog beter voelen als ik 5 kilo lichter was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zodat wij beter over onszelf voelen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan kan ik zelf het verhaal kiezen. Is wel een groot verschil.
10.000 euro ha-ha. Maar is wel te doen hoor. 20 maanden afbetalenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]was ook niet serieus bedoelt
Wel vervelend van je schulden, valt het te overzien of is het wel echt heel veel?
500 per maand aftikken is aardig wat hoor. Hoe doe je dat met je huur enzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10.000 euro ha-ha. Maar is wel te doen hoor. 20 maanden afbetalen
quote:Haar vriend vertrouwt haar niet omdat hij weet dat zij contact met mij heeft. Hij heeft daarom een app op haar mobiele telefoon geïnstalleerd om haar te kunnen volgen via GPS.
Oh dat is niet heel veel. En ik krijg wel beetje hulp van mijn moeder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
500 per maand aftikken is aardig wat hoor. Hoe doe je dat met je huur enzo?
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is niet heel veel. En ik krijg wel beetje hulp van mijn moeder.
Vraag me af waarom hij er niet mijlen vandaan wil blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Je zou maar GPS installeren op je vriendin of vriend zijn mobiel![]()
Misschien is het wel minder hoor. Moet vervolg brief gewoon even afwachtenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoor
Opzich kan het wel als je echt skeer gaat leven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het maar niet onderschat. Voor iemand met een uitkering is meer dan de helft van z'n uitkering terugbetalen een rib uit z'n lijf hoor
Kan me haast niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert met je huurquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is het wel minder hoor. Moet vervolg brief gewoon even afwachtenDie van mij morgen wel mag komen. Hou wel van duidelijkheid. Heb ze ook meteen gebeld voor vragen enz.
Waarom is dit erg? Mijn vriend mag dit gewoon hoor. Ook toen hij mijn ex was trouwens. Ik heb echt 0,0 geheimen op dat ding staan.quote:Zo verdenkt zij mij bijvoorbeeld dat ik aan haar telefoon heb gezeten (wat écht niet waar is, ik ken haar beveiligingscode ook niet)
Ja dan wel. Maar dat is voor 10 maanden lang best lastigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich kan het wel als je echt skeer gaat leven.
Tja, het zal toch moetenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar dat is voor 10 maanden lang best lastig
Ik krijg wel hulp hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert met je huurook wl heb je huurtoeslag. Dan moet je echt wel flink bezuinigen op eten
gelukkig hoef je het niet in 1 keer af te betalenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg wel hulp hoorVooral met dingen zoals boodschappen.
Wowquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
500 euro is zo'n beetje mijn hele inkomen.
Mag wel haha. Dat staat als het goed is in de eerst volgende brief die ik krijg. Of ik het in 6 weken kan/wil betalen allemaal. Maar goed dat kan niet dus ik ga weer terug reageren met nee kan niet, doe maar een regeling.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig hoef je het niet in 1 keer af te betalen
Kan niet elke ouder doen maar het beste was geweest als je ouders de lening hadden overgenomen. Dan kan je gewoon zelf aflosbedrag afspreken, dat hebben ze met mij ook gedaan, alleen dat was geen 10k danquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg wel hulp hoorVooral met dingen zoals boodschappen.
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer haar kontje verkopen achter Lammenschans.
Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer haar kontje verkopen achter Lammenschans.
Leiduhquote:
Tja daar heeft geen 1 van mijn ouders geld voor. Maar het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet elke ouder doen maar het beste was geweest als je ouders de lening hadden overgenomen. Dan kan je gewoon zelf aflosbedrag afspreken, dat hebben ze met mij ook gedaan, alleen dat was geen 10k dan
Ik zal voor je kokenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$
Ja hoor. Ik heb nog een paar mooie puzzels liggen. En nog een paar ongeopende Lego dozenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we dan samen legpuzzels maken en Dave aaien?
Jeetje, zoveel krijg je van mij niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet achter het station hoor. Dan moet je wel een uurtje of anderhalf aan huis langskomen. :$
Nee daarom zei ik al inderdaad. Maar goed. Het os sowieso al goed dat je erkent dat het je eigen fout is geweest. Dan sta je er sowieso al volwassen inquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja daar heeft geen 1 van mijn ouders geld voor. Maar het komt allemaal wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |