Eens!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Catkiller het volgende:
Net zoals mensen dien hun 30ste nog op FOK! komen. Krijg verantwoordelijkheden of zo.
Dat is nog wel de grootste klacht idd. Maar ja, Hollanders he. Voor ons is elke drug zo ongeveer legaal danwel gedoogd dus is er ook niets spannend aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Vermon het volgende:
2e klacht: Amerikanen die doen alsof wiet een big deal en ongelofelijk stoer is, en dan doen alsof ze er vet lekker op gaan.![]()
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS heeft gisteren voor het eerst een stickie gerookt.
Wat een legende ben je toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Thanksquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat een legende ben je toch.
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.
gelukkig blow ik zelf niet......geef mij maar gewoon een sigaret
daarna ging je over op negerlullen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Maagdquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
ooh nou ik niet hoor....ik hou zoiezo niet van blowenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
Niet op je 13e al aan de drank & drugs zittenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
Je leeft in een omgekeerde wereld, vriend
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee
vind t wel terecht
na je 16e is t tijd voor het harde spul
Ik ben niet je vriendquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Of mensen die nog stoer met een biertje in de hand staan na hun 16e![]()
Je wist vooraf al dat hier allemaal van die wajong'ers zitten die hun uitkering er doorheen roken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
homoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ben niet je vriend![]()
Blowen is iets kinderlijks
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit puber geweest. Of je was zo'n auti die niet meekomt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat is het nietVolgens mij heb je issues.
Maagd zijn is iets kinderlijks maar daar heb je ook geen boodschap aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Neh, ooit was ik functioneel. Nu niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Vermon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit puber geweest. Of je was zo'n auti die niet meekomt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef harrievankempen het volgende:
Eens met TS. Volwassen drugsgebruikers kan ik niet serieus nemen.
ik ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef harrievankempen het volgende:
Eens met TS. Volwassen drugsgebruikers kan ik niet serieus nemen.
Ik doe dus wel wat met mijn leven doordat ik niet zo'n slome kuthippie benquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef imikethat het volgende:
Maar even serieus he TS. Wat doe jij met je leven dan
Alcohol is brandstof voor de vrouwenjachtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Moira. het volgende:
Zekah wel alcohol drinken. Hypocriete harddrug-gebruiker
Ja want topics aanmaken op FOK! Is het ultieme voorbeeld van wat doen met je levenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik doe dus wel wat met mijn leven doordat ik niet zo'n slome kuthippie ben
Ben je zo onzeker ja?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Vermon het volgende:
[..]
Alcohol is brandstof voor de vrouwenjacht
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Moira. het volgende:
Alcohol drinken en dan tegen blowen zijn![]()
FOK! is vrijetijdsbestedingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ja want topics aanmaken op FOK! Is het ultieme voorbeeld van wat doen met je leven
Van wiet wel dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Vermon het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.
Blowen ook. Wat is je punt?quote:
gelukkig was je OP zo objectief en vredelievendquote:
dit. Je hoort gewoon continu stress te ervaren anders leef je niet echt.quote:
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van wiet wel dan?
De hele dag door blowen word je net zo disfunctioneel van als de hele dag zuipen, alleen is alcohol dan een veel zwaardere aanslag op je lichaam en omgeving.
Jij doet een biertje op zaterdagavond, anderen doen een jointje op een zaterdagavond. Daar word je heus geen slome flikker van die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat
doe ff chill of zo, smoke wat wiet opgefokte speedkikkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.
Jij bent hier aan het generaliseren vriendquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij begint in dit topic over die scheve vergelijking met alcohol. In mijn OP staat niks over alcohol. Ga alsjeblieft weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowen
Alle mensen die blowen zijn natuurlijk slome luiaards die hun verantwoordelijkheden uit de weg gaan, maar alle mensen die alcohol drinken zijn natuurlijk welfunctionerende verantwoordelijke mensen
Jij begint dit hele topic met scheve vergelijkingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij begint in dit topic over die scheve vergelijking met alcohol. In mijn OP staat niks over alcohol. Ga alsjeblieft weg.
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij begint dit hele topic met scheve vergelijkingen
En nee
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.
Het is jouw topic vriend. Niet ineens stoppen als je uitgeluld wordtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik hoop dat je trollt, anders ben je echt wel een sneuneus ja
Lees je eigen reactie nou eens dan trut.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Moira. het volgende:
Zekah wel alcohol drinken. Hypocriete harddrug-gebruiker
Amenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowen
Alle mensen die blowen zijn natuurlijk slome luiaards die hun verantwoordelijkheden uit de weg gaan, maar alle mensen die alcohol drinken zijn natuurlijk welfunctionerende verantwoordelijke mensen
Er valt mij in deze verder weinig ongelijk te geven. Het is gewoon een feit dat niet alle blowers junks zijn en er niks mis is met een jointje op z'n tijdDat jij dat ontkent duidt enkel op je eigen tekortkomingen
Jij mag dit topic ook wel verlaten kuthippiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef imikethat het volgende:
[..]
Het is jouw topic vriend. Niet ineens stoppen als je uitgeluld wordt
Gaan schelden als je je zin niet krijgt is ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij mag dit topic ook wel verlaten kuthippie
quote:
Wat is daar nou mee dan? Blijf je nu maar hameren op die vergelijking met alcohol?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Vermon het volgende:
[..]
[..]
Lees je eigen reactie nou eens dan trut.
Je legt hier namelijk voor jezelf uit waarom het oké is om alcohol te drinken. Omdat je het met mate doet en het je verantwoordelijkheden als volwassen persoon niet in de weg staat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Vermon het volgende:
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef Moira. het volgende:
Zo hopeloos is de discussie eigenlijk niet.
- Niet alle blowers zijn junks
- De meerderheid van de mensen die na hun 16e nog blowen zijn niet hele dagen sloom en gaan hun verantwoordelijkheden uit de weg
- Mensen die hele dagen door blowen zijn in de minderheid, laat staan de mensen die psychosegevoelig zijn.
Conclusie: TS heeft gewoon geen punt en kan daar niet mee omgaan.
- Dat klopt, en dat is leuk dat jouw OP daar over gaat, maar je hebt het ondertussen ook over 'mensen die na hun 16e nog blowen', en dat zijn dus in verreweg de meeste gevallen géén junksquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef Vermon het volgende:
[..]
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)
-De vrienden van mij die wel blowen bereiken niks, ze stoppen met hun studie en gaan vakken vullen bij de Albert Heijn.![]()
-Er is een groot verband tussen blowen en psychoses krijgen.
Het is een terechte klacht! Wanneer gaan je slome hersenen nou eens werken??quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is daar nou mee dan? Blijf je nu maar hameren op die vergelijking met alcohol?
Is trouwens best een relevante vergelijking hoor.
[..]
Je legt hier namelijk voor jezelf uit waarom het oké is om alcohol te drinken. Omdat je het met mate doet en het je verantwoordelijkheden als volwassen persoon niet in de weg staat.
Datzelfde geldt voor de overgrote meerderheid van mensen die na hun puberteit nog blowen.
Van hele dagen door blowen word je idd sloom en onverantwoordelijk, van hele dagen alcohol drinken ga je ook kapot. Beide zijn niet de maatstaf voor de mensen die het gebruiken.
Je hebt gewoon een onterechte klacht vriend. Het spijt me voor je.
ja en mijn oma kan surfen in the south pacific op een theezakje, dus nu kunnen alle oma's datquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef Vermon het volgende:
[..]
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)
-De vrienden van mij die wel blowen bereiken niks, ze stoppen met hun studie en gaan vakken vullen bij de Albert Heijn.![]()
-Er is een groot verband tussen blowen en psychoses krijgen.
Ohja, jij bent er zo eentje van "mijn omgeving is zo dus de hele wereld is zo"quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is een terechte klacht! Wanneer gaan je slome hersenen nou eens werken??
Vrienden van mij die wel blowen bereiken niks en gaan vakkenvullen. Personen die niet blowen maken hun studie af, ookal zuipen ze zich 3x in de week helemaal klem!
Wiet is geen onschuldig 'plantje'
Kun je beter speed of coke gebruiken inderdaad. Vet stoer man.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit. Typische loserdrug. Iets gebruiken wat je traag en initiatiefloos maakt.
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Moira. het volgende:
Haha dit is wel een prachtig backfiretopic ja. Wat een tjap, zeg.
en nu lees je dat het ook niet zo hoeft te zijn en daar kan je niet tegen? Ben je 6 ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
Elk normaal persoon die ik spreek is het met mij eens. En ziet dat blowende mensen beduidend slomer zijn en minder dingen voor elkaar krijgen.
Je bewijsvoering staat bol van de drogredenen. Ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
Elk normaal persoon die ik spreek is het met mij eens. En ziet dat blowende mensen beduidend slomer zijn en minder dingen voor elkaar krijgen.
Maar waar refereer je nu precies naar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
ja ja heel volwassen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Vermon het volgende:
[..]
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.
Ik zou wel een beetje op je woorden letten. Domme snol en domme kut, dat is gewoon crewbash en is tegen de policy.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Vermon het volgende:
[..]
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.
Dat doet het ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef Vermon het volgende:
Oke ik stop ermee. Er zijn hier 2 kuthippies die maar niet willen toegeven dat blowen je leven beïnvloed op een negatieve manier.
Je noemt mij een Tjap. En nu wil je mij bannen omdat ik je geen gelijk geef. Ga je gang.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou wel een beetje op je woorden letten. Domme snol en domme kut, dat is gewoon crewbash en is tegen de policy.
Je probeert te zeggen dat er met mensen die blowen geen fatsoenlijk gesprek te voeren is, maar je bewijst nu eigenlijk precies het tegenovergestelde.
nee je stopt omdat je er bent uitgeluldquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef Vermon het volgende:
Oke ik stop ermee. Er zijn hier 2 kuthippies die maar niet willen toegeven dat blowen je leven beïnvloed op een negatieve manier.
Inderdaad. die drugs hebben tenminste nog een fatsoenlijk effect.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Kun je beter speed of coke gebruiken inderdaad. Vet stoer man.
watquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Vermon het volgende:
[..]
Je noemt mij een Tjap. En nu wil je mij bannen omdat ik je geen gelijk geef. Ga je gang.
Joh.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef Vermon het volgende:
http://www.gezondheidsweb(...)iet-maakt-mensen-lui
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:56 schreef Myrr het volgende:
Niets mis met een jointje af en toe, maar zodra het je dagbesteding wordt of je in de problemen werkt ben je wel kansloos bezig ja.
Van die gasten die vroeger toen ik 17 was al iedere dag in de shop zaten (en toen ouder waren dan ik) die er nog steeds iedere dag hangen (en waarvan de meesten ook, gek genoeg, nog steeds thuis wonen). Een paar daarvan zijn wel aardig verdwaald, kwamen vroeger al aan me vragen of ik in geesten geloofde en in een gesprek vroegen: "Ja misschien een rare vraag hoor maar ben je nou gewoon mijn gedachten aan het lezen?"
Dus ja, de periodieke psychoses zijn wel herkenbaar in de OP.
Ja klopt, je bent ook gewoon een tjap. Even het woordenboek op na slaan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Vermon het volgende:
[..]
Je noemt mij een Tjap. En nu wil je mij bannen omdat ik je geen gelijk geef. Ga je gang.
Ik praat niet over geheugen. En ik pak er geen artikel van een verslavingskliniek bij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef imikethat het volgende:
Je snijdt jezelf zo hard in de vingers he
https://www.jellinek.nl/v(...)oed-op-het-geheugen/
[ afbeelding ]
Dus mag ik dat ook niet doen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik praat niet over geheugen. En ik pak er geen artikel van een verslavingskliniek bij.
Wil jij weg gaan? Je snapt er nog minder van dan Moira.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:02 schreef imikethat het volgende:
Stop er maar TS. Dit is een verloren zaak
Wat versta jij onder recreatief blowen? 1x in het kwartaal?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, je bent ook gewoon een tjap. Even het woordenboek op na slaan?
Ik kan je niet bannen hoor, maak je maar niet druk. Ik waarschuw je alleen.
Daarnaast maakt het me weinig uit of je me nou gelijk geeft of niet, want het is gewoon een superlogisch feit dat recreatieve blowers anders zijn dan junks. Of je dat nou wilt toegeven of niet, zoals ik al eerder zei duidt dat enkel op je eigen tekortkomingen wat logisch redeneren betreft.
Wat probeer je nou te bewijzen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef Vermon het volgende:
http://www.gezondheidsweb(...)iet-maakt-mensen-lui
de enige hier die het niet snapt ben jijquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:02 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wil jij weg gaan? Je snapt er nog minder van dan Moira.
Wat is jouw hele probleem met mij nu dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bewijzen?
Volgens mij is iedereen het hier wel mee eens dat je minder actief wordt als je regelmatig veel joints rookt. Dat is ook gewoon zo.
Beetje open deur, dat 'artikel'.
Jij ook bedankt voor je bijdrage in dit topic. Tot ziensquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige hier die het niet snapt ben jij
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:02 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wil jij weg gaan? Je snapt er nog minder van dan Moira.
ga je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je bijdrage in dit topic. Tot ziens
jij bent het probleemquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat is jouw hele probleem met mij nu dan?
Hoi Moira.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bewijzen?
Volgens mij is iedereen het hier wel mee eens dat je minder actief wordt als je regelmatig veel joints rookt. Dat is ook gewoon zo.
Beetje open deur, dat 'artikel'.
Recreatief blowen kan verschillen tussen één per dag en één per jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:03 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder recreatief blowen? 1x in het kwartaal?
Één joint per dag wordt al gezien als zwaar gebruik. En daar heb ik het over.
Dat je 'blowers' over één kam scheert, dat alles één pot nat voor je is, dat je niet in ziet dat regelmatig een jointje doen waar anderen een biertje doen iets geheel anders is dan hele dagen door blowen en je leven compleet verneuken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat is jouw hele probleem met mij nu dan?
Nu ga je dus weer wiet met alcohol vergelijken. Stop daar nou eens mee!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Recreatief blowen kan verschillen tussen één per dag en één per jaar.
Ben wel benieuwd waar één per dag al wordt gezien als 'zwaar gebruik'. Is één biertje per dag ook zwaar gebruik?
Ik rook overigens zelf ongeveer 4 á 5 joints per week en doorloop m'n studie nog steeds gewoon met 2 vingers in de neus, hoorMijn intelligentie ligt ook ver boven het gemiddelde (ja, dat is officieel getest), en ik functioneer gewoon in de maatschappij zoals ieder ander. Waar anderen een biertje drinken, rook ik een jointje. En met mij nog velen anderen waarvan je bij kennismaking niet zou zeggen dat ze blowen, omdat je dat gewoon niet kan zien aan verantwoordelijke mensen.
Zo simpel is het, serieus
Je stigmatiseerd echt verschrikkelijk.
Jaloers met je mbo zwakstroom?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu ga je dus weer wiet met alcohol vergelijken. Stop daar nou eens mee!
Dit hele 'persoonlijke verhaal' van je zegt al genoeg. Blowt erg vaak, doet een pretstudie, is 'hoogbegaafd', weet wat de wereld nodig heeft en om het af te sluiten gebruik je het duurste woord uit je vocabulaire.
Naja ik zou zeggen: Blijf vooral blowen! Je bent er erg trots op!
En dan zo'n reactiequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit hele 'persoonlijke verhaal' van je zegt al genoeg. Blowt erg vaak, doet een pretstudie, is 'hoogbegaafd', weet wat de wereld nodig heeft en om het af te sluiten gebruik je het duurste woord uit je vocabulaire.
Je komt eerder over alsof je nog nooit buiten de gemeentelijke werkplaats bent geweestquote:
En nu niet inhoudelijk op mijn reactie ingaan omdat het nogal confronterend is wat ik net heb gezegd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan zo'n reactieJe zet jezelf echt verschrikkelijk voor lul, vriend
[ afbeelding ]
Maar stigmatiseren is een moeilijk woord, ja? Moet je misschien maar even de betekenis opzoeken en erkennen dat dat precies is wat je hier aan het doen bent.
Kusjes op je ego, hoor
En dat doet dan een 'studie'quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Recreatief blowen kan verschillen tussen één per dag en één per jaar.
Ben wel benieuwd waar één per dag al wordt gezien als 'zwaar gebruik'. Is één biertje per dag ook zwaar gebruik?
Ik rook overigens zelf ongeveer 4 á 5 joints per week en doorloop m'n studie nog steeds gewoon met 2 vingers in de neus, hoorMijn intelligentie ligt ook ver boven het gemiddelde (ja, dat is officieel getest), en ik functioneer gewoon in de maatschappij zoals ieder ander. Waar anderen een biertje drinken, rook ik een jointje. En met mij nog velen anderen waarvan je bij kennismaking niet zou zeggen dat ze blowen, omdat je dat gewoon niet kan zien aan verantwoordelijke mensen.
Zo simpel is het, serieus
Je stigmatiseerd echt verschrikkelijk.
Verplaats je nu even in een weldenkend persoon, he..quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:15 schreef Vermon het volgende:
[..]
En nu niet inhoudelijk op mijn reactie ingaan omdat het nogal confronterend is wat ik net heb gezegd.
Ook vooral ieder argument proberen te weerleggen met non argumentenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik vind je wel schattig hoor. Vol overtuiging een stoer topic durven openen in KLB en dan vervolgens afdruipen als je niet de gewenste reacties ontvangt en de daadwerkelijke discussie je iets te heet onder de voeten wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:22 schreef Vermon het volgende:
Moira sorry dit is nu echt mijn laatste bericht. Ik heb nog wél wat te doen. Doe een dansje en denk maar dat je deze discussie hebt gewonnen. Blowen is voor jou duidelijk een geschenk van god.
Nu weet iedereen wel dat "JIJ WEL WIET ROOKT ÉN OOK NOG FUNCTIONEERT!".
Echtx100
Jij rookt geen wiet en functioneert niet. Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:22 schreef Vermon het volgende:
Moira sorry dit is nu echt mijn laatste bericht. Ik heb nog wél wat te doen. Doe een dansje en denk maar dat je deze discussie hebt gewonnen. Blowen is voor jou duidelijk een geschenk van god.
Echtx100
hoezo sorry? Blij dat je op rotquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:22 schreef Vermon het volgende:
Echtx100
Er zijn ook best veel mensen die na hun 16e nog blowen, en zich dus logischerwijs aangesproken voelen met deze TTquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:42 schreef kataklysm het volgende:
Grappig hoeveel losers zich hier aangesproken voelen
scherpquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn ook best veel mensen die na hun 16e nog blowen, en zich dus logischerwijs aangesproken voelen met deze TT
allemaal kankerjunks:quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er valt mij in deze verder weinig ongelijk te geven. Het is gewoon een feit dat niet alle blowers junks zijn en er niks mis is met een jointje op z'n tijdDat jij dat ontkent duidt enkel op je eigen tekortkomingen
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
allemaal kankerjunks:
[ afbeelding ]
die jonko maakt je juist scherp, vraag sydneyquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONDANKS DE DRUKS HE, ONDANKS DE DRUKS BLIJF IK SCHERP
prijs de heer, smoke wat meerquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:14 schreef shiftsix het volgende:
[..]
die jonko maakt je juist scherp, vraag sydney
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:48 schreef Rozevla het volgende:
Ik blow niet meer.
Ik rook nu alleen elke dag je moeder op !!!
WAAAAJOOOOOOO !!!!!! BURNNNN !!!!!
![]()
ditquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Studeur het volgende:
stoned zijn is gewoon chill, kan jou het wat schelen dat ik niks met mn leven doe?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:14 schreef Casiotone het volgende:
idd, bowlen is voor kinderfeestjes
echt hequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef harrievankempen het volgende:
Altijd dat vingergewijs naar alcohol door junkies![]()
morgen weer een shotje zetten gap?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:28 schreef Geelman het volgende:
Smackgebruikers vind ik persoonlijk wel stoer.
Iemand die gewoon nonchalant een spuitje in z'n arm drukt en schijt heeft aan de mening van anderen. Want alcohol is ook drugs enz enz enz.
Beetje hypocriet altijd, laat iedereen gewoon zelf keuzes maken in plaats van altijd dat gewijs naar anderen.quote:
Deze man.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:28 schreef Geelman het volgende:
Smackgebruikers vind ik persoonlijk wel stoer.
Iemand die gewoon nonchalant een spuitje in z'n arm drukt en schijt heeft aan de mening van anderen. Want alcohol is ook drugs enz enz enz.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:40 schreef whatdafuck het volgende:
Elke avond na werk een jointje. Top.
Voor mij geen avondbiertje/wijn/slaappillen.
Niet haten dus.
ja zeg dan kunnen we FOK! opdoekenquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet altijd, laat iedereen gewoon zelf keuzes maken in plaats van altijd dat gewijs naar anderen.
Is goed, doen we halfje wit halfje bruin!quote:
oeh ja vd afwisseling, is ook al weer ff terugquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is goed, doen we halfje wit halfje bruin!
Had het vooral over die typische gebruikersreacties hier, gelijk afgeven op alcohol, maar gepikeerd zijn als anderen minder tolerant zijn tegenover jouw keuzes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:10 schreef luckass het volgende:
[..]
ja zeg dan kunnen we FOK! opdoeken
alsof hier mensen aan meth zittenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Had het vooral over die typische gebruikersreacties hier, gelijk afgeven op alcohol, maar gepikeerd zijn als anderen minder tolerant zijn tegenover jouw keuzes.
8quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:31 schreef Chai het volgende:
Wat is de juiste leeftijd voor heroïne dan TS?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:14 schreef Casiotone het volgende:
idd, bowlen is voor kinderfeestjes
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:59 schreef Geelman het volgende:
Wehe, wat een topic...Leuk om te zien dat het wel een issue is voor sommige mensen hier.
Als ik iemand met een joint zie lopen, vind ik dat ongeveer net zo pauper als wanneer ik iemand met een halve liter Pitt zie lopen.
Ik doel enkel op een bepaald soort reactie, dat staat los van de middelen, maar jij hebt wel vaker moeite met lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
alsof hier mensen aan meth zitten
alcoholist
pauper deluxequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarom shine ik altijd in da streetz
Zoals?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Catkiller het volgende:
Net zoals mensen dien hun 30ste nog op FOK! komen. Krijg verantwoordelijkheden of zo.
WCH, Niels, Stimorol. Niet doorlullen he!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WCH, Niels, Stimorol. Niet doorlullen he!
en hoe reageer jij er dan opquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doel enkel op een bepaald soort reactie, dat staat los van de middelen, maar jij hebt wel vaker moeite met lezen.
Wel leuk dat je gelijk even illustreert wat ik bedoel.
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Viro het volgende:
Niet weten dat alcohol schadelijker is voor het lichaam dan wiet
Stoners zijn chillste mensen
Gewoon verbieden toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef GhpH het volgende:
Wiet is highly overrated spul voor jongetjes die stoer willen doen. Net als comazuipen aan de alcohol, je de longkenker roken of allerlei andere drugs
Als je drugs niet gebruikt voor medicinale doeleinden ben je echt laag gegaan
Nuja, om nu nog wiet te verbieden is net als wapens te verbieden in de US. Het is te sterk ingeburgerd en heeft te veel kosten... en helaas komen de mensen er toch wel aan. Kan de overheid het beter gaan uitmelken imo.quote:
Ben je nu opeens pragmatisch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:03 schreef GhpH het volgende:
Nuja, om nu nog wiet te verbieden is net als wapens te verbieden in de US. Het is te sterk ingeburgerd en heeft te veel kosten... en helaas komen de mensen er toch wel aan. Kan de overheid het beter gaan uitmelken imo.
Verandert nog steeds niet het feit dat het kneuzen zijn tho
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef GhpH het volgende:
Wiet is highly overrated spul voor jongetjes die stoer willen doen. Net als comazuipen aan de alcohol, je de longkenker roken of allerlei andere drugs
Je in de kont laten neuken door andere mannen is voor jongetjes die zich stoer af willen zetten tegen de maatschappij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef GhpH het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
Per definitie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:59 schreef pokkerdepok het volgende:
mensen die niet blowen zijn dom.
Keertje xtc kun jij wel gebruiken, zie jou alleen maar zure posts maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef GhpH het volgende:
Terwijl zijn nick er uit ziet als de nieuwste designer drug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:16 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Keertje xtc kun jij wel gebruiken, zie jou alleen maar zure posts maken.
inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:18 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Terwijl zijn nick er uit ziet als de nieuwste designer drug.
Faker dat hij er is. Wat denk je? Kloon? Troll?quote:
Niet weten dat GhpH er al jaren een verwrongen wereldbeeld op na houdt waarin hij het slachtoffer is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:25 schreef DikPropje het volgende:
Faker dat hij er is. Wat denk je? Kloon? Troll?
Dus het is geen kloon of trol,maar hij is echt zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet weten dat GhpH er al jaren een verwrongen wereldbeeld op na houdt waarin hij het slachtoffer is.
Godverquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:32 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Dus het is geen kloon of trol,maar hij is echt zo?
boete succes? Dit meen je me niet. Mensen lastig vallen omdat je het niet eens bent met de levenskeuze van die mensen. Ik weet wat jij later gaat worden 'als je groot bent'. Agenten hebben altijd 95% boetesucces.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:19 schreef Fokkingvet het volgende:
Moet je voor de grap eens langs zo'n coffeeshop rijden, man wat een paupervolk daar. Alle tokkies, nietsnutten en junkies united.
Misschien eens een politieagent neerzetten, 95% boete succes
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef GhpH het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 05:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je in de kont laten neuken door andere mannen is voor jongetjes die zich stoer af willen zetten tegen de maatschappij.
Als je sex niet bedrijft ten einde voortplanting, dan ben je echt laag gegaan.![]()
Yup.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:32 schreef FlesWater het volgende:
Dus het is geen kloon of trol,maar hij is echt zo?
Dat zijn voornamelijk werklozen en andere probleem jongeren. De grote bazen in pak en een grote zwarte auto van de zaak halen alleen af en gaan ergens in een villa smoken met wat hoeren denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:19 schreef Fokkingvet het volgende:
Moet je voor de grap eens langs zo'n coffeeshop rijden, man wat een paupervolk daar. Alle tokkies, nietsnutten en junkies united.
Misschien eens een politieagent neerzetten, 95% boete succes
Hoeveel gram/euro stop je daar in? en doe je daar de hele avond mee? Als ik elke avond blow, dan wordt m'n slaap daar minder van + heb steeds meer nodig voor het zelfde effect.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:40 schreef whatdafuck het volgende:
Elke avond na werk een jointje. Top.
Voor mij geen avondbiertje/wijn/slaappillen.
Niet haten dus.
Pics van je oma, tenzij ze op haar eigen theezakjes surft...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en mijn oma kan surfen in the south pacific op een theezakje, dus nu kunnen alle oma's dat![]()
Geweldige bewijsvoering hoor![]()
iedereen weet tis sobiborsoquote:
Sowiesoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef BozeHaas het volgende:
Sowieso mensen die nieuwsgierig zijn en dingen willen uitproberen
Kun je deze nog herinnerenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:09 schreef RickoKun het volgende:
Is wel lekker op zijn tijd.
Alleen ben ik er mee gekapt, ik druip dan helemaal in de bank. Vaak met wat kameraden. Maar dan lult iedereen door elkaar en volg ik niks meer en druip ik dan als een natte zeem af naar huis
Nee dan liever lekker bieren voor deze boy.
Begint ie weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je deze nog herinneren![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor je het weet lig je met een overdosis crack en twee dildo's in je opgerekte anus in een garagebox.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef BozeHaas het volgende:
Sowieso mensen die nieuwsgierig zijn en dingen willen uitproberen
Gewoon even naar shoppa wiet halen.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:28 schreef the-eye het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "iets doen met je leven" nu eigenlijk inhoudt want dat zie ik diverse keren voorbij komen maar enige uitleg ontbreekt?
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
gelijk heb je, weg met die junkies met hun psychoses en alles is zo zwaar want de wiet is op
en dan op de feesdoek: ' waatr is de tijd dat je de dag door kon zonder een jointje' - 23 jaar
rot op met je kut drugs en je grote kanker bek
je broer is ook een gekkiequote:Op donderdag 28 januari 2016 08:31 schreef tja77 het volgende:
Mijn broer is 41 en blowt elke dag.
Ik vind het prima, want zonder zijn dagelijkse jointje is hij niet in staat om zich normaal te gedragen. Veel te opgefokt e.d.
Alstu, Moiraquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Moira. het volgende:
Haha dit is wel een prachtig backfiretopic ja. Wat een tjap, zeg.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wiet is een gateway drug naar chips
quote:
sja, ik moet dat ouwe behang er nog afhalen.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
sja, ik moet dat ouwe behang er nog afhalen.
En verder: Boeiend
Gast, dat is bouwbehang. Dat zat bij m'n ouders op de muur toen het huis in 1970 opgeleverd werdquote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ik het er vanaf haal dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Gast, dat is bouwbehang. Dat zat bij m'n ouders op de muur toen het huis in 1970 opgeleverd werd
Bij gebrek aan lange vloei hebbie maar een stuk behang uit de muur gescheurd?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ik het er vanaf haal dan.
Maar ja, volgens de logica van TS ben ik, die blowt iemand die dat soort zaken voor zich uit schuift
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij gebrek aan lange vloei hebbie maar een stuk behang uit de muur gescheurd?
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij gebrek aan lange vloei hebbie maar een stuk behang uit de muur gescheurd?
Ja wel boeiend. Je wilt toch niet in zo een kraakpand met kringloopinterieur wonen?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
En geen ene neuk werd gegeven.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja wel boeiend. Je wilt toch niet in zo een kraakpand met kringloopinterieur wonen?
Niet iedereen kan op de zak van de rijke ouders leven he.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
En geen ene neuk werd gegeven.![]()
Doei kikooooooooooo
mjah, beoordelen van iemand's huisraad (waarvan je verbazend weinig ziet, overigens..) op basis van een muur, in een topic dat gaat over het roken van joints wat volgens TS moet stoppen na je 16e.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen kan op de zak van de rijke ouders leven he.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
niks zo lekker om 's nachts na het werk thuis te komen en een grote dildo in m'n reet te stoppen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:46 schreef Trollscience het volgende:
ts belt pappa op om te zeggen dat hij iets heel ergs heeft gedaan
Die shit ziet er niet uit man. In plaats van je vieze jointje roken kun je beter je muur opnieuw behangen.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, beoordelen van iemand's huisraad (waarvan je verbazend weinig ziet, overigens..) op basis van een muur, in een topic dat gaat over het roken van joints wat volgens TS moet stoppen na je 16e.
Hoe offtopic wil je het hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |