Eens!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Catkiller het volgende:
Net zoals mensen dien hun 30ste nog op FOK! komen. Krijg verantwoordelijkheden of zo.
Dat is nog wel de grootste klacht idd. Maar ja, Hollanders he. Voor ons is elke drug zo ongeveer legaal danwel gedoogd dus is er ook niets spannend aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Vermon het volgende:
2e klacht: Amerikanen die doen alsof wiet een big deal en ongelofelijk stoer is, en dan doen alsof ze er vet lekker op gaan.![]()
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS heeft gisteren voor het eerst een stickie gerookt.
Wat een legende ben je toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Thanksquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat een legende ben je toch.
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.
gelukkig blow ik zelf niet......geef mij maar gewoon een sigaret
daarna ging je over op negerlullen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Maagdquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
ooh nou ik niet hoor....ik hou zoiezo niet van blowenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
Niet op je 13e al aan de drank & drugs zittenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
Je leeft in een omgekeerde wereld, vriend
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee
vind t wel terecht
na je 16e is t tijd voor het harde spul
Ik ben niet je vriendquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
Je leeft in een omgekeerde wereld, vriend
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Of mensen die nog stoer met een biertje in de hand staan na hun 16e![]()
Je wist vooraf al dat hier allemaal van die wajong'ers zitten die hun uitkering er doorheen roken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
homoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ben niet je vriend![]()
Blowen is iets kinderlijks
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit puber geweest. Of je was zo'n auti die niet meekomt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat is het nietVolgens mij heb je issues.
Maagd zijn is iets kinderlijks maar daar heb je ook geen boodschap aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Vermon het volgende:
[..]
Neh, ooit was ik functioneel. Nu niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Vermon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit puber geweest. Of je was zo'n auti die niet meekomt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef harrievankempen het volgende:
Eens met TS. Volwassen drugsgebruikers kan ik niet serieus nemen.
ik ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef harrievankempen het volgende:
Eens met TS. Volwassen drugsgebruikers kan ik niet serieus nemen.
Ik doe dus wel wat met mijn leven doordat ik niet zo'n slome kuthippie benquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef imikethat het volgende:
Maar even serieus he TS. Wat doe jij met je leven dan
Alcohol is brandstof voor de vrouwenjachtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Moira. het volgende:
Zekah wel alcohol drinken. Hypocriete harddrug-gebruiker
Ja want topics aanmaken op FOK! Is het ultieme voorbeeld van wat doen met je levenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik doe dus wel wat met mijn leven doordat ik niet zo'n slome kuthippie ben
Ben je zo onzeker ja?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Vermon het volgende:
[..]
Alcohol is brandstof voor de vrouwenjacht
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Moira. het volgende:
Alcohol drinken en dan tegen blowen zijn![]()
FOK! is vrijetijdsbestedingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ja want topics aanmaken op FOK! Is het ultieme voorbeeld van wat doen met je leven
Van wiet wel dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Vermon het volgende:
[..]
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.
Blowen ook. Wat is je punt?quote:
gelukkig was je OP zo objectief en vredelievendquote:
dit. Je hoort gewoon continu stress te ervaren anders leef je niet echt.quote:
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van wiet wel dan?
De hele dag door blowen word je net zo disfunctioneel van als de hele dag zuipen, alleen is alcohol dan een veel zwaardere aanslag op je lichaam en omgeving.
Jij doet een biertje op zaterdagavond, anderen doen een jointje op een zaterdagavond. Daar word je heus geen slome flikker van die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat
doe ff chill of zo, smoke wat wiet opgefokte speedkikkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jezus Christus domme k*t. Ik heb het niet over alcoholisten. Als je niet kan lezen moet je je gelijk ook niet proberen te halen.
Jij bent hier aan het generaliseren vriendquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij begint in dit topic over die scheve vergelijking met alcohol. In mijn OP staat niks over alcohol. Ga alsjeblieft weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowen
Alle mensen die blowen zijn natuurlijk slome luiaards die hun verantwoordelijkheden uit de weg gaan, maar alle mensen die alcohol drinken zijn natuurlijk welfunctionerende verantwoordelijke mensen
Jij begint dit hele topic met scheve vergelijkingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij begint in dit topic over die scheve vergelijking met alcohol. In mijn OP staat niks over alcohol. Ga alsjeblieft weg.
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij begint dit hele topic met scheve vergelijkingen
En nee
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.
Het is jouw topic vriend. Niet ineens stoppen als je uitgeluld wordtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu begin je dus met liegen en dingen verwijten. Ik ben klaar met deze hopeloze discussie.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik hoop dat je trollt, anders ben je echt wel een sneuneus ja
Lees je eigen reactie nou eens dan trut.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Moira. het volgende:
Zekah wel alcohol drinken. Hypocriete harddrug-gebruiker
Amenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, jij vergelijkt mensen die alleen in het weekend drinken met mensen die elke dag de hele dag door blowen
Alle mensen die blowen zijn natuurlijk slome luiaards die hun verantwoordelijkheden uit de weg gaan, maar alle mensen die alcohol drinken zijn natuurlijk welfunctionerende verantwoordelijke mensen
Er valt mij in deze verder weinig ongelijk te geven. Het is gewoon een feit dat niet alle blowers junks zijn en er niks mis is met een jointje op z'n tijdDat jij dat ontkent duidt enkel op je eigen tekortkomingen
Jij mag dit topic ook wel verlaten kuthippiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef imikethat het volgende:
[..]
Het is jouw topic vriend. Niet ineens stoppen als je uitgeluld wordt
Gaan schelden als je je zin niet krijgt is ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij mag dit topic ook wel verlaten kuthippie
quote:
Wat is daar nou mee dan? Blijf je nu maar hameren op die vergelijking met alcohol?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Vermon het volgende:
[..]
[..]
Lees je eigen reactie nou eens dan trut.
Je legt hier namelijk voor jezelf uit waarom het oké is om alcohol te drinken. Omdat je het met mate doet en het je verantwoordelijkheden als volwassen persoon niet in de weg staat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Vermon het volgende:
Van alcohol wordt je geen slome flikker die zijn verantwoordelijkheden uit de weg gaat. Alcohol is alleen voor de zaterdagavond. Daar blijf je niet de hele week sloom van.
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef Moira. het volgende:
Zo hopeloos is de discussie eigenlijk niet.
- Niet alle blowers zijn junks
- De meerderheid van de mensen die na hun 16e nog blowen zijn niet hele dagen sloom en gaan hun verantwoordelijkheden uit de weg
- Mensen die hele dagen door blowen zijn in de minderheid, laat staan de mensen die psychosegevoelig zijn.
Conclusie: TS heeft gewoon geen punt en kan daar niet mee omgaan.
- Dat klopt, en dat is leuk dat jouw OP daar over gaat, maar je hebt het ondertussen ook over 'mensen die na hun 16e nog blowen', en dat zijn dus in verreweg de meeste gevallen géén junksquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef Vermon het volgende:
[..]
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)
-De vrienden van mij die wel blowen bereiken niks, ze stoppen met hun studie en gaan vakken vullen bij de Albert Heijn.![]()
-Er is een groot verband tussen blowen en psychoses krijgen.
Het is een terechte klacht! Wanneer gaan je slome hersenen nou eens werken??quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is daar nou mee dan? Blijf je nu maar hameren op die vergelijking met alcohol?
Is trouwens best een relevante vergelijking hoor.
[..]
Je legt hier namelijk voor jezelf uit waarom het oké is om alcohol te drinken. Omdat je het met mate doet en het je verantwoordelijkheden als volwassen persoon niet in de weg staat.
Datzelfde geldt voor de overgrote meerderheid van mensen die na hun puberteit nog blowen.
Van hele dagen door blowen word je idd sloom en onverantwoordelijk, van hele dagen alcohol drinken ga je ook kapot. Beide zijn niet de maatstaf voor de mensen die het gebruiken.
Je hebt gewoon een onterechte klacht vriend. Het spijt me voor je.
ja en mijn oma kan surfen in the south pacific op een theezakje, dus nu kunnen alle oma's datquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef Vermon het volgende:
[..]
-Mensen die de hele dag door blowen zijn junks (daar gaat mn OP over)
-De vrienden van mij die wel blowen bereiken niks, ze stoppen met hun studie en gaan vakken vullen bij de Albert Heijn.![]()
-Er is een groot verband tussen blowen en psychoses krijgen.
Ohja, jij bent er zo eentje van "mijn omgeving is zo dus de hele wereld is zo"quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is een terechte klacht! Wanneer gaan je slome hersenen nou eens werken??
Vrienden van mij die wel blowen bereiken niks en gaan vakkenvullen. Personen die niet blowen maken hun studie af, ookal zuipen ze zich 3x in de week helemaal klem!
Wiet is geen onschuldig 'plantje'
Kun je beter speed of coke gebruiken inderdaad. Vet stoer man.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit. Typische loserdrug. Iets gebruiken wat je traag en initiatiefloos maakt.
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Moira. het volgende:
Haha dit is wel een prachtig backfiretopic ja. Wat een tjap, zeg.
en nu lees je dat het ook niet zo hoeft te zijn en daar kan je niet tegen? Ben je 6 ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
Elk normaal persoon die ik spreek is het met mij eens. En ziet dat blowende mensen beduidend slomer zijn en minder dingen voor elkaar krijgen.
Je bewijsvoering staat bol van de drogredenen. Ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
Elk normaal persoon die ik spreek is het met mij eens. En ziet dat blowende mensen beduidend slomer zijn en minder dingen voor elkaar krijgen.
Maar waar refereer je nu precies naar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Vermon het volgende:
ja ja heel volwassen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Vermon het volgende:
[..]
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.
Ik zou wel een beetje op je woorden letten. Domme snol en domme kut, dat is gewoon crewbash en is tegen de policy.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Vermon het volgende:
[..]
Domme sn*l, steek er nog eentje op en verdoof je hersenen maar.
Dat doet het ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef Vermon het volgende:
Oke ik stop ermee. Er zijn hier 2 kuthippies die maar niet willen toegeven dat blowen je leven beïnvloed op een negatieve manier.
Je noemt mij een Tjap. En nu wil je mij bannen omdat ik je geen gelijk geef. Ga je gang.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou wel een beetje op je woorden letten. Domme snol en domme kut, dat is gewoon crewbash en is tegen de policy.
Je probeert te zeggen dat er met mensen die blowen geen fatsoenlijk gesprek te voeren is, maar je bewijst nu eigenlijk precies het tegenovergestelde.
nee je stopt omdat je er bent uitgeluldquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef Vermon het volgende:
Oke ik stop ermee. Er zijn hier 2 kuthippies die maar niet willen toegeven dat blowen je leven beïnvloed op een negatieve manier.
Inderdaad. die drugs hebben tenminste nog een fatsoenlijk effect.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Kun je beter speed of coke gebruiken inderdaad. Vet stoer man.
watquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Vermon het volgende:
[..]
Je noemt mij een Tjap. En nu wil je mij bannen omdat ik je geen gelijk geef. Ga je gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |