En Boil weer nerzetten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:50 schreef DenXD het volgende:
Kunnen we Dijks ook niet ergens verhuren?
Als hij verstandig is wel, en als hij liever naar het buitenland gaat voor het grote geld is het aan Marcie om hem te overtuigen hier te komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:51 schreef DenXD het volgende:
Wilt Ziyech wel naar Amsterdam? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat hij het niet wou.
Dat Marc er nog zit is een wonder opzich, als je in jaren waarin je zoveel succes boekt de selectie zo laat verpieteren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech voor 8 gelijk ophalen natuurlijk. Wisselgeld en nu al beter dan Serero, Andersen, Gudelj en Sinkgraven bij elkaar.
Andersen lekker bij W2 gestald laten, Serero contract ontbinden, Sinkgraven naar Heracles of Vitesse sturen en Gudelj op het bankie.
Maar ja die kut-Marc met zijn kut aankoopbeleid en zijn kutscoutingsapparaat gaat dat natuurlijk nooit doen, mongool dat het er is.
Ik zal Frank even bellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
Youness - Ghazi/Milik - Ghazi/Cerny
-----------Ziyech----Klaassen---------------
-------------------Bazoer--------------
--Dijks- Riedewald- Veltman - Tete
Met deze opstelling wordt je kampioen(of heb je er in ieder geval nog kans op)quote:
Ja daar win je wel mee van Roda maar niet mee in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
Youness - Ghazi/Milik - Ghazi/Cerny
------------------Ziyech-----------------------
-----Klaassen---------van de Beek--------
-----------------Bazoer--------------
-------Dijks- Riedewald- Tete
en dit tegen een roda ofzo
Goeie trollquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:50 schreef DenXD het volgende:
Kunnen we Dijks ook niet ergens verhuren?
in eindhoven zou je Riedewald naast bazoer moeten zetten en vd hoorn(bij gebrek aan beter) en veltman als cv met tete en dijks op de flanken en dan ziyech en klaasen achter de spitsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja daar win je wel mee van Roda maar niet mee in Eindhoven.
Oh wacht, Ziyech had je al meegerekendquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in eindhoven zou je Riedewald naast bazoer moeten zetten en vd hoorn(bij gebrek aan beter) en veltman als cv met tete en dijks op de flanken en dan ziyech en klaasen achter de spits
counter niet meer mogelijk
daar hadden we het over zonder ziyech is het 4 stappen terug naar sink, misschien als andersen zich blijft ontwikkelen dat hij dat ook kan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh wacht, Ziyech had je al meegerekendJa dan maak je inderdaad een goede kans ja.
Met Ziyech dus, de opstelling is niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Met deze opstelling wordt je kampioen(of heb je er in ieder geval nog kans op)
wat ik zeg, je hebt nu sink die je opdezelfde manier moet gebruiken als Ziyech, alleen is dat 4 stappen terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Met Ziyech dus, de opstelling is niet zo bijzonder.
Andersen wordt nooit zo beslissend als Ziyech. Het gaat juist om die beslissendheid, goals en assists. Daarom vind ik het ook zo opvallend dat Sink nog zoveel krediet krijgt, heeft er nog helemaal niets van gebakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar hadden we het over zonder ziyech is het 4 stappen terug naar sink, misschien als andersen zich blijft ontwikkelen dat hij dat ook kan.
En toch verkloot Frank het Gquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Met Ziyech dus, de opstelling is niet zo bijzonder.
Die gast had gewoon nog een jaartje bij Heerenveen moeten blijven. Kopen en gelijk verhuren. Daar speel je gewoon 30 wedstrijden en maakt niemand er een ding van als je een keer kut speelt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Andersen wordt nooit zo beslissend als Ziyech. Het gaat juist om die beslissendheid, goals en assists. Daarom vind ik het ook zo opvallend dat Sink nog zoveel krediet krijgt, heeft er nog helemaal niets van gebakken.
Toch twijfelen er nog veel mensen. Maar Ajax heeft geld zat dus als je af en toe een paar keer een paar miljoen verliest, moet je daar ook niet moeilijk over te doen. Het is al 4 jaar angsthazenpolicy, heeft ervoor gezorgd dat Ajax nu grotendeels met middelmaat zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech voor 8 mil noem ik geen gok, maar een koopje. IS na een slecht seizoen niet veel minder waard, en bij een goed seizoen misschien wel het dubbele
Dus Ajax had hem moeten kopen en gelijk weer aan Heerenveen verhuren? Tja, daar heb je toch ook geen reet aan? Zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn voor Ajax 1?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die gast had gewoon nog een jaartje bij Heerenveen moeten blijven. Kopen en gelijk verhuren. Daar speel je gewoon 30 wedstrijden en maakt niemand er een ding van als je een keer kut speelt.
Op zich vind ik de policy die ze hanteren per definitie niet verkeerd. Aankopen als Sulejmani moet je gewoon echt niet willen. Dan ga je kapot.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch twijfelen er nog veel mensen. Maar Ajax heeft geld zat dus als je af en toe een paar keer een paar miljoen verliest, moet je daar ook niet moeilijk over te doen. Het is al 4 jaar angsthazenpolicy, heeft ervoor gezorgd dat Ajax nu grotendeels met middelmaat zit.
dat denk ik wel, nu speelt hij nauwelijks en als hij speelt wordt er veel meer verwacht. Bij Heerenveen is het veel relaxter ballen dan bij een topclub.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dus Ajax had hem moeten kopen en gelijk weer aan Heerenveen verhuren? Tja, daar heb je toch ook geen reet aan? Zou hij dan ineens wel goed genoeg zijn voor Ajax 1?
Aankopen zoals Sulejmani moet je niet doen als je al jaren geen kampioenschap meer hebt behaald (zoals in 2008) en dus niet veel geld op de bank hebt staan. En inderdaad slaat een bedrag van 17 miljoen dan nergens op, maar Ziyech is geen 17 miljoen en beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Op zich vind ik de policy die ze hanteren per definitie niet verkeerd. Aankopen als Sulejmani moet je gewoon echt niet willen. Dan ga je kapot.
Beter één superaankoop dan 5 Sinkies lijkt me.quote:Maar ze drijven het nu wel tot in het extreme door, en als je dan ook nog een directeur hebt die ongeïnteresseerd met potentiële aankomen om gaat, heb je zelfs de buitenkansjes niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |