Bang voor fouten heb ik vaak het idee, dan maar veilig het balletje naar een medespeler i.p.v een actie of voorzet met de mogelijkheid dat het fout gaat. Er zit 0 risico in het spel, en dat resulteert in weinig tegendoelpunten en je ziet nu de laatste wedstrijden ook weinig kansen. (begin van het seizoen hadden ze wel kansen, hoe dat ineens is omgedraaid is mij een raadsel)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Als ze inderdaad nu eens structureel wat opportunistischer gaan spelen en elke 3 minuten een bal in die 16 meter weten te pompen via een voorzet of steekpass komt het vast nog wel goed dit seizoen, maar iets zegt me dat deze ploeg zo is geïndoctrineerd door Ome Frank dat ze dit niet vol kunnen houden...
we hebben helemaal geen spits nodigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:33 schreef DenXD het volgende:
Waar blijft onze fucking spits nou eigenlijk.
Kut tieves tering zooi, de gedachte om nog langer naar die Younes, Fischer en Milik te moeten staren.
Nee we worden met wat we nu hebben wel eventjes kampioen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hebben helemaal geen spits nodig
mokkie plzquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hebben helemaal geen spits nodig
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef DenXD het volgende:
[..]
Nee we worden met wat we nu hebben wel eventjes kampioen.![]()
![]()
Dat zeg ik toch niet, maar er is geen spits die haalbaar is en het veel beter zal doen dan Milik. en anders mag je er nu 1 noemen.quote:
Ziyech halen en Sink verhuren aan twente zou goddelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:42 schreef Vermecelli het volgende:
Gelukkig a.s. zondag weer Klaassen op het middenveld. Sinkgraven mogen ze wel even verhuren
Bij Twente zal Sinkgraven ook verzuipen. Die moet je uitlenen aan een redelijk voetballende ploeg zoals Vitesse of terug naar Heerenveen. Lekker wedstrijdjes spelen en vorm terug krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech halen en Sink verhuren aan twente zou goddelijk zijn.
Heb je misschien wel gelijk in, Vitesse zou ideaal zijn voor Sinkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bij Twente zal Sinkgraven ook verzuipen. Die moet je uitlenen aan een redelijk voetballende ploeg zoals Vitesse of terug naar Heerenveen. Lekker wedstrijdjes spelen en vorm terug krijgen.
Kortom, Ajax moet gewoon de gok wagen en Ziyech halen voor 8 miljoen. We moeten nou ook niet doen alsof Ajax dat niet kan betalen, en anders is de titel voor Ajax definitief weg. (en pakt PSV volgend jaar weer 30 miljoen aan CL-inkomsten)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch niet, maar er is geen spits die haalbaar is en het veel beter zal doen dan Milik. en anders mag je er nu 1 noemen.
probleem zit hem in de aanvoer, de laatste paas. Een speler als Ziyech die voor individuele actie zorgt. Youness kan dat ook maar is nog te nieuw om een oordeel over te vellen.
spelers als Fischer, Gudelj, Sinkgraven moet je vervangen, niet Milik
Donder op met Schonequote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:46 schreef DenXD het volgende:
Met El Ghazi in de spits en Schöne op rechts?
Ziyech voor 8 mil noem ik geen gok, maar een koopje. IS na een slecht seizoen niet veel minder waard, en bij een goed seizoen misschien wel het dubbelequote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kortom, Ajax moet gewoon de gok wagen en Ziyech halen voor 8 miljoen. We moeten nou ook niet doen alsof Ajax dat niet kan betalen, en anders is de titel voor Ajax definitief weg. (en pakt PSV volgend jaar weer 30 miljoen aan CL-inkomsten)
Cernyquote:
Viesdikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:47 schreef Abed het volgende:
Dit puntverlies was nooit gebeurd met ons aller Goalbein SiegTorsson.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |