abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159459657
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:38 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik heb het gister met plaatsvervangende schaamte naar zijn optreden bij RTL late night zitten kijken. Snapte totaal niet waar het om ging.
Over dat je je groenten altijd moet opeten en altijd naar je mama en papa moet luisteren.
pi_159459679
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:38 schreef Herqules het volgende:

[..]

We verwijten je niks gezien je beperking.
Hoi Herqules!
pi_159460452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegen Vitesse en Feyenoord werd er overtuigend gevoetbald in oktober?

Wat zeg ik: beste wedstrijden/helften van het seizoen.
Ik ben ook niet nummer 1 fan van Klaassen maar toch had ik het gevoel dat je hem miste tegen Heracles.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:39:02 #66
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159460508
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik ben ook niet nummer 1 fan van Klaassen maar toch had ik het gevoel dat je hem miste tegen Heracles.
het leek er in ieder geval wel op dat we met 10 man speelde
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_159460614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Frank een kuttrainer noemen gaat mij wat ver.
Met deze groep moet je eigenlijk wel kampioen worden, alleen met aankopen als Gudelj, Sinkgraven en Sanogo(huur) wordt je groep niet sterker maar eerder zwakker.

Met deze groep moet je dus geen kampioen worden, want het materiaal van PSV is op de meeste posities gewoon beter dan dat van Ajax:

Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk
Tete-Arias=Tete, maar die is bles.
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk
Lestienne-Younes=Lestienne

Dat betekent dat PSV op 6 posities een betere speler heeft, en dan ook nog eens de aanvallende posities. (al zijn de verdedigers enigszins moeilijk met elkaar te vergelijken)
pi_159460627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Met deze groep moet je dus geen kampioen worden, want het materiaal van PSV is op de meeste posities gewoon beter dan dat van Ajax:

Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk

Dat betekent dat PSV op 6 posities een betere speler heeft, en dan ook nog eens de aanvallende posities. (al zijn de verdedigers enigszins moeilijk met elkaar te vergelijken)
Dit is niet hoe voetbal werkt.
pi_159460664
quote:
Hij is een verlengstuk van ons (de staf, red.) en had bijvoorbeeld waarschijnlijk gezien dat we tegen Heracles sneller de bal er in hadden moeten gooien en dat hij in dan het zestienmetergebied had moeten zijn. Dat is een van zijn grote kwaliteiten', refereert De Boer aan de speelstijl van dinsdag, die in zijn ogen niet opportunistisch genoeg was.
Met je opportunisme.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:47:31 #70
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159460707
quote:

[..]

Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems Willems is ook bless
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk Bruma kan er echt helemaal niks van
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper Propper is echt niet beter dan Klaassen
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk

de verdediging van Ajax is vele malen beter dan die van PSV. Aanvallend is PSV zeker beter, maar dat heeft enkel met de laatste paas te maken, als Ajax die drempel nog weerlegt zijn ze op alle fronten in de aanval minimaal gelijk, maar dan wel met een vele malen betere verdediging
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_159460796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:47 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

de verdediging van Ajax is vele malen beter dan die van PSV. Aanvallend is PSV zeker beter, maar dat heeft enkel met de laatste paas te maken, als Ajax die drempel nog weerlegt zijn ze op alle fronten in de aanval minimaal gelijk, maar dan wel met een vele malen betere verdediging
Ik vind Pröpper dus wel beter dan Klaassen als je ziet dat hij juist in de grote wedstrijden de uitblinker is. Wat de verdediging betreft heb je gelijk dat die van Ajax misschien iets beter is, maar aanvallend is PSV wel zoveel beter dat dat ruimschoots compenseert.

Willems is nu trouwens weer fit. Het gaat er (met een vrijwel gelijk aantal punten) om wie nu het sterkste elftal heeft.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:53:46 #72
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159460854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind Pröpper dus wel beter dan Klaassen als je ziet dat hij juist in de grote wedstrijden de uitblinker is. Wat de verdediging betreft heb je gelijk dat die van Ajax misschien iets beter is, maar aanvallend is PSV wel zoveel beter dat dat ruimschoots compenseert.

Willems is nu trouwens weer fit. Het gaat er (met een vrijwel gelijk aantal punten) om wie nu het sterkste elftal heeft.
op dit moment is PSV 1 stap sterker, maar laten we PSV nu niet overdrijven zeg. Ik heb PSV ook draken van wedstrijden zien spelen, tegen bijvoorbeeld de Graafschap, Roda en Willem ll.
Het is nu niet zo dat ze oppermachtig zijn.
pi_159460933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:53 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

op dit moment is PSV 1 stap sterker, maar laten we PSV nu niet overdrijven zeg. Ik heb PSV ook draken van wedstrijden zien spelen, tegen bijvoorbeeld de Graafschap, Roda en Willem ll.
Het is nu niet zo dat ze oppermachtig zijn.
Dat klopt, maar dan nog is het totaal onvergelijkbaar met Ajax omdat PSV in de wedstrijden die jij noemt wel gewoon stapels kansen kreeg. (Tegen de Graafschap zelfs een stuk of 10) Bij Ajax ontaardt het dan in stroperiger kutvoetbal waarbij je in 90 minuten nauwelijks tot een kans komt.

Wél kun je je afvragen wat je liever hebt, stroperig voetbal waarbij er achterin niets wordt weggegeven, of veel kansen maar achterin een matige verdediging.
pi_159460953
Mensen die spelers vergelijken op basis van hun positie om te bepalen welk team beter is :') :')

Dan snap je er echt helemaal niks van
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:58:33 #75
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159460961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan nog is het totaal onvergelijkbaar met Ajax omdat PSV in de wedstrijden die jij noemt wel gewoon stapels kansen kreeg. (Tegen de Graafschap zelfs een stuk of 10) Bij Ajax ontaardt het dan in stroperiger kutvoetbal waarbij je in 90 minuten nauwelijks tot een kans komt.

Wél kun je je afvragen wat je liever hebt, stroperig voetbal waarbij er achterin niets wordt weggegeven, of veel kansen maar achterin een matige verdediging.
Ik heb liever dat de verdediging goed staat, dan hoef je zelf dus maar 1 keer te scoren. En ik denk dat het oplossen van een aanvallend probleem makkelijker is dan wanneer het verdedigend neit loopt.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:59:36 #76
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159460997
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die spelers vergelijken op basis van hun positie om te bepalen welk team beter is :') :')

Dan snap je er echt helemaal niks van
je kan de spelers best vergelijken maar niet met als doel welk team beter is, daarom zeg ik dat de Ajax verdediging beter is terwijl dat individueel misschien niet zo is.
pi_159461000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de verdediging goed staat, dan hoef je zelf dus maar 1 keer te scoren. En ik denk dat het oplossen van een aanvallend probleem makkelijker is dan wanneer het verdedigend neit loopt.
We gaan het zien in de rest van het seizoen. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden.
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:01:46 #78
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159461033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

We gaan het zien in de rest van het seizoen. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden.
Als ze geen kampioen worden ben ik van mening dat ze dat aan zichzelf te danken hebben, niet omdat de concurrentie zo goed is.
pi_159461048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat weten we stiekem al een tijdje.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159461098
quote:

[..]

Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk

Ik zou nog een paar compilaties van spelers vergelijken op YouTube, dan kan je pas zeggen wie er kampioen wordt.
pi_159461103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Als ze geen kampioen worden ben ik van mening dat ze dat aan zichzelf te danken hebben, niet omdat de concurrentie zo goed is.
Dan verschillen we daarover toch een beetje van mening, al denk ik dat Frank het elftal wel iets beter zou kunnen laten draaien. Ik neem het vooral Netto kwalijk, PSV haalt in anderhalf jaar tijd een paar uitstekende spelers en Netto heeft sinds het vertrek van Suarez nauwelijks een fatsoenlijke speler meer gehaald.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 11:07:36 ]
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:05:04 #82
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159461109
quote:

[..]

Willems is niet meer geblesseerd
Veltman kan er net zo weinig van als Bruma
Propper is dus duidelijk beter dan Klaassen
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:07:23 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159461164
quote:

[..]

_O-

Kom op, je kunt dit niet serieus menen. Clubbrilletje okey, maar je bent alle realiteit volledig verloren. Daarbij worden wedstrijden vooral op het middenveld gespeeld en dat is bij PSV gewoon beter en volwassener.

Sowieso, mensen die Bruma nog steeds waardeloos vinden hebben dit jaar nog geen PSV gekeken, dus die zijn niet serieus te nemen.

Je bent Ajax-PSV alweer vergeten?

PSV heeft maar één probleem en dat is de chronische onderschatting van mindere tegenstanders. In alle topwedstrijden in de Eredivisie dit jaar was PSV de betere ploeg. En in de CL lieten ze zien ook te kunnen presteren in top wedstrijden als ze niet de beste waren.
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:07:53 #84
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159461174
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Kom op, je kunt dit niet serieus menen. Clubbrilletje okey, maar je bent alle realiteit volledig verloren. Daarbij worden wedstrijden vooral op het middenveld gespeeld en dat is bij PSV gewoon beter en volwassener.

Sowieso, mensen die Bruma nog steeds waardeloos vinden hebben dit jaar nog geen PSV gekeken, dus die zijn niet serieus te nemen.
ok
pi_159461191
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Als ik puur naar de verdediging van PSV kijk vind ik die eigenlijk ook helemaal niet slecht, daarom verbaast het me wel dat ze elke wedstrijd toch nog zoveel weggeven.
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:11:17 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159461228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:08 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Als ik puur naar de verdediging van PSV kijk vind ik die eigenlijk ook helemaal niet slecht, daarom verbaast het me wel dat ze elke wedstrijd toch nog zoveel weggeven.
Zoals mijn edit hierboven. Onderschatting, niet scherp blijven. Als je ziet hoe de verdediging Europees overeind blijft dan kun je niet beweren dat Bruma en Brenet er niets van kunnen. Dat is gewoon televisieprogramma's van twee jaar terug nalullen.

En PSV neemt in de opbouw veel meer risico dan Ajax, dat was gister ook weer heel duidelijk. Dat geeft tegenstanders ook veel mogelijkheden.
pi_159461280
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoals mijn edit hierboven. Onderschatting, niet scherp blijven. Als je ziet hoe de verdediging Europees overeind blijft dan kun je niet beweren dat Bruma en Brenet er niets van kunnen. Dat is gewoon televisieprogramma's van twee jaar terug nalullen.
Scherp blijven is ook een kwaliteit ;) Als ik dan zie hoe PSV gisteren tegen fecking Excelsior 4 grote kansen weggeeft, dan begrijp ik daar niets van. Wat betreft Bruma ben ik het wel met je eens trouwens, Brenet weet ik niet zo.

Maar natuurlijk heeft PSV over de gehele breedte een veel betere selectie dan Ajax, wonder dat ze niet al 5 punten los staan.

Dat mensen Klaassen hoger aanslaan dan Pröpper begrijp ik trouwens niet goed. Pröpper blinkt altijd uit in topwedstrijden, Klaassen juist niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 11:15:45 ]
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:15:10 #88
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159461293
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Brenet vind ik dan weer wel goed, Bruma... ik zie het niet sorry.
pi_159461477
Is er al een spits trouwens?
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:29:25 #90
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159461516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:26 schreef Abed het volgende:
Is er al een spits trouwens?
niet met de auto geweest vanmorgen?
pi_159461545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
geweest
Treintje G, treintje.
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:31:54 #92
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159461560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:31 schreef Abed het volgende:

[..]

Treintje G, treintje.
dan heb je de spits gemist
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:35:37 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_159461634
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Frank een kuttrainer noemen gaat mij wat ver.
Met deze groep moet je eigenlijk wel kampioen worden, alleen met aankopen als Gudelj, Sinkgraven en Sanogo(huur) wordt je groep niet sterker maar eerder zwakker.

Het is wel Frank aan te rekenen dat wedstrijden gespeeld worden zoals afgelopen dinsdag, maar om hem een kuttrainer te noemen gaat mij net te ver.
Gudelj en Sinkgraven zijn allebei goede talenten vind ik en moeten zeker in de eredivisie veel meer laten zien dan ze nu doen

Frank laat op dit moment zien dat hij niet het maximale uit spelers kan halen, alleen Bazoer, Tete en Cillessen kunnen dat blijkbaar bij zichzelf. Het spel lijkt nergens op, de resultaten worden minder, Europees is het dit jaar nog bedroevender dan normaal, totaal geen vorm van zelfkritiek, dus ja. Kuttrainer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')