quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 27-01-2016 om 19:24:17Twee Nederlanders in Top 50 grootste talenten ter wereld van @Gazzetta_it : Bazoer op 21, Zivkovic op 25 #Ajax https://t.co/Jrf1WLW5zV reageer retweet
Check mijn knipoogquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent
Zoals het er op dit moment uitziet gaat PSV absoluut kampioen worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, binnen 2 dagen weer terug op onze plek. PSV gewonnen en speelt vele malen beter voetbal dan ons aller FC Oogaids. Ik denk niet dat we kampioen gaan worden. Dit weekend lekker tegen Roda alles verneuken.
Nee hoor dat doet Vincent Janssen welquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Deze baas gaat jullie aan het kampioenschap helpen
Nee, maar wel aan goede voeding schijnt. Is toch ook wat waard dacht ik zo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Deze baas gaat jullie aan het kampioenschap helpen
Dat stelt een stagiair op de vrijdagmiddag ff samen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 27-01-2016 om 19:24:17Twee Nederlanders in Top 50 grootste talenten ter wereld van @Gazzetta_it : Bazoer op 21, Zivkovic op 25 #Ajax https://t.co/Jrf1WLW5zV reageer retweet
Dat idee heb ik bij jouw posts ook altijdquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat stelt een stagiair op de vrijdagmiddag ff samen.
Eigen jeugd?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet Vincent Janssen wel
Om heel eerlijk te zijn miste Janssen vandaag ook een paar enorme kansen hoor. Had er over 2 wedstrijden ook 10 kunnen maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet Vincent Janssen wel
Ik heb het gister met plaatsvervangende schaamte naar zijn optreden bij RTL late night zitten kijken. Snapte totaal niet waar het om ging.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef Heeinz het volgende:
Anwar is een beetje zenuwachtig
En z'n zus mag er ook wel wezen
Ghaziboy zegt dat nu naar Milan gaan niet verstandig zou zijn
Tegen Vitesse en Feyenoord werd er overtuigend gevoetbald in oktober?quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:29 schreef Tarado het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar Ajax voetbalt altijd moeizamer zonder Klaassen
Ik hoop van harte dat het zo is, maar dit is niet de eerste keer dat hij dit roept.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
De Boer heeft geleerd van Heracles
was een incident, zal niet meer gebeuren.
dat was ook mijn insteekquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het zo is, maar dit is niet de eerste keer dat hij dit roept.
laten we hopen dat hij dan snel terug is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:29 schreef Tarado het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar Ajax voetbalt altijd moeizamer zonder Klaassen
We verwijten je niks gezien je beperking.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het gister met plaatsvervangende schaamte naar zijn optreden bij RTL late night zitten kijken. Snapte totaal niet waar het om ging.
"Deze groep is sterk genoeg om kampioen te worden"quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:28 schreef mokkiemok het volgende:
De enige nieuwe spits die nog in de omgeving van de #Arena zal komen zal op de A9 of A10 staan #Ajax @MikeVerweij
De groep is ook niet sterk genoeg. Misschien als je hem twee jaar bij elkaar houdt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Deze groep is sterk genoeg om kampioen te worden"
Ja jammer dat we een kuttrainer hebben
Frank een kuttrainer noemen gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Deze groep is sterk genoeg om kampioen te worden"
Ja jammer dat we een kuttrainer hebben
Over dat je je groenten altijd moet opeten en altijd naar je mama en papa moet luisteren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het gister met plaatsvervangende schaamte naar zijn optreden bij RTL late night zitten kijken. Snapte totaal niet waar het om ging.
Hoi Herqules!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:38 schreef Herqules het volgende:
[..]
We verwijten je niks gezien je beperking.
Ik ben ook niet nummer 1 fan van Klaassen maar toch had ik het gevoel dat je hem miste tegen Heracles.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse en Feyenoord werd er overtuigend gevoetbald in oktober?
Wat zeg ik: beste wedstrijden/helften van het seizoen.
het leek er in ieder geval wel op dat we met 10 man speeldequote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ben ook niet nummer 1 fan van Klaassen maar toch had ik het gevoel dat je hem miste tegen Heracles.
Met deze groep moet je dus geen kampioen worden, want het materiaal van PSV is op de meeste posities gewoon beter dan dat van Ajax:quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Frank een kuttrainer noemen gaat mij wat ver.
Met deze groep moet je eigenlijk wel kampioen worden, alleen met aankopen als Gudelj, Sinkgraven en Sanogo(huur) wordt je groep niet sterker maar eerder zwakker.
Dit is niet hoe voetbal werkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze groep moet je dus geen kampioen worden, want het materiaal van PSV is op de meeste posities gewoon beter dan dat van Ajax:
Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk
Tete-Arias=Tete, maar die is bles.
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk
Lestienne-Younes=Lestienne
Dat betekent dat PSV op 6 posities een betere speler heeft, en dan ook nog eens de aanvallende posities. (al zijn de verdedigers enigszins moeilijk met elkaar te vergelijken)
Met je opportunisme.quote:Hij is een verlengstuk van ons (de staf, red.) en had bijvoorbeeld waarschijnlijk gezien dat we tegen Heracles sneller de bal er in hadden moeten gooien en dat hij in dan het zestienmetergebied had moeten zijn. Dat is een van zijn grote kwaliteiten', refereert De Boer aan de speelstijl van dinsdag, die in zijn ogen niet opportunistisch genoeg was.
de verdediging van Ajax is vele malen beter dan die van PSV. Aanvallend is PSV zeker beter, maar dat heeft enkel met de laatste paas te maken, als Ajax die drempel nog weerlegt zijn ze op alle fronten in de aanval minimaal gelijk, maar dan wel met een vele malen betere verdedigingquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze groep moet je dus geen kampioen worden, want het materiaal van PSV is op de meeste posities gewoon beter dan dat van Ajax:
Cilissen-Zoet=Cillissen
Dijks-Willems=Willems Willems is ook bless
Moreno-Riedewald=Moreno
Veltman-Bruma=gelijk Bruma kan er echt helemaal niks van
Tete-Arias=Tete, maar die is bles.
Bazoer-Hendrix=Bazoer
Pröpper-Klaassen=Pröpper Propper is echt niet beter dan Klaassen
Gudelj-Guardado=Guardado
Narsingh-El Ghazi=Gelijk
Luuk-Milik=Luuk
Lestienne-Younes=Lestienne
Dat betekent dat PSV op 6 posities een betere speler heeft, en dan ook nog eens de aanvallende posities. (al zijn de verdedigers enigszins moeilijk met elkaar te vergelijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |