Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar al die desinvesteringen die gedaan zijn om groeipercentage kunstmatig op te krikken.
Maar ik denk dat het wel meer zal zijn dan 10%. En met de snelheid waarmee die Chinese economie as we speak afkoelt kan het echt nog wel even duren voordat ze de grootste zijn.
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dominantie van 1 land is in Europa anders ook niet gewenst.
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.quote:
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Het is sowieso om verscheidene redenen ongewenst dat de Britten vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.
Overigens wilde ik direct als tweede post typen "inb4 Reya die z'n modrechten zal misbruiken" maar toen dacht ik van nee, zal heus niet en liet ik het.
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Merkwaardig hoe fok dan berekent dat de post 56% is gewijzigd. Daar klopt geen reet van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriteren
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Vooral minder strikt op het begrotingstekort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.
Hihi.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
China is ook de tweede grootste importeur in de wereld (nu al relatief kort achter de VS), een cijfer dat moeilijker te manipuleren is dan BBP vanwege de tegenpartij. Maar allemaal onzin natuurlijk.
Niet elk land importeert zoveel als China.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.
Ongetwijfeld, want geschreven door journalisten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.
Ik kon het niet quoten. Je zal moeten wachten tot ik thuis ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |