abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160039895
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we niet een crowdfund actie voor haar beginnen dan?
Doen we onvrijwillig al he.
pi_160040086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Jij was mij al voor ;)
¤6800 bruto inderdaad, een krappe 4K netto inderdaad.
Met alleen de huur ben je er natuurlijk niet, alles is duurder in NY.
http://www.numbeo.com/cos(...)&city=New+York%2C+NY
https://www.expatistan.com/cost-of-living/new-york-city
Apartment (1 bedroom) Outside of Centre 1,820.00 $

Voor de rest is New York ook weer niet zo duur. Wel opvallend dat een gezonde levensstijl duur is.

Meal, Inexpensive Restaurant 18.00 $ 12.00-25.00
McMeal at McDonalds (or Equivalent Combo Meal) 8.00 $

Groente en fruit ook duurder dan hier, kleding en benzine (0,70 cent p/l) zijn dan weer goedkoper
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:33:54 #207
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160040135
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Doen we onvrijwillig al he.
})
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:38:06 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160040238
Japanese tourists flock to see Hachchi

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160040318
was een fake foto Amerika-correspondent Dagmar Galama van TIJM Magazine

[ Bericht 90% gewijzigd door StaceySinger op 19-02-2016 14:25:43 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:46:41 #210
38496 Perrin
pi_160040436
quote:
Dat je van je wachtgeld een boek schrijft over je coming-out bijvoorbeeld. Of in Spaanse zon vrijwilligerswerk doen.
Vind ik allemaal even vreemd eigenlijk.
pi_160040490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:41 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]

CARSON CITY – Wassila Hachchi, voormalig Tweede Kamerlid van D66, doet vrijwilligerswerk in de Verenigde Staten. Ze deelt folders uit voor presidentskandidaat Hillary Clinton. Amerika-correspondent Dagmar Galama van TIJM Magazine trof haar in Carson City (Nevada) en schoot onderstaande plaat.

Hachchi nam bovendien even de tijd om uitleg te geven over haar huidige situatie. “Mijn werkzaamheden bestaan voor een derde uit folders rondbrengen, een derde kiezers bellen en een derde streven naar af kunnen zien van wachtgeld, ” aldus de oud-D66’er.

Op de vraag of het niet raar is dat een oud-politicus van de Nederlandse staat betaald krijgt om in een ander land een presidentskandidaat aan de overwinning te helpen, antwoordde Hachchi: “Dat lijkt me niet. Ik kan wel gekkere dingen bedenken. Dat je van je wachtgeld een boek schrijft over je coming-out bijvoorbeeld. Of in Spaanse zon vrijwilligerswerk doen. Dat zou pas echt vreemd zijn.”

http://tijmmagazine.nl/hachchi-hillary/
Deelt lekkere kat uit aan mede-Marokkaan. :').
I´m back.
pi_160040492
quote:
[ afbeelding ]

CARSON CITY – Wassila Hachchi, voormalig Tweede Kamerlid van D66, doet vrijwilligerswerk in de Verenigde Staten. Ze deelt folders uit voor presidentskandidaat Hillary Clinton. Amerika-correspondent Dagmar Galama van TIJM Magazine trof haar in Carson City (Nevada) en schoot onderstaande plaat.

Hachchi nam bovendien even de tijd om uitleg te geven over haar huidige situatie. “Mijn werkzaamheden bestaan voor een derde uit folders rondbrengen, een derde kiezers bellen en een derde streven naar af kunnen zien van wachtgeld, ” aldus de oud-D66’er.

Op de vraag of het niet raar is dat een oud-politicus van de Nederlandse staat betaald krijgt om in een ander land een presidentskandidaat aan de overwinning te helpen, antwoordde Hachchi: “Dat lijkt me niet. Ik kan wel gekkere dingen bedenken. Dat je van je wachtgeld een boek schrijft over je coming-out bijvoorbeeld. Of in Spaanse zon vrijwilligerswerk doen. Dat zou pas echt vreemd zijn.”

http://tijmmagazine.nl/hachchi-hillary/
Ik herken mensen op die foto. Vrouwtje rechts is een voorlichter van D66 Den Haag. Dit is gewoon photoshop en is in Nederland.

Edit: Ik lees nu pas het bericht (keek alleen naar de foto), het is gewoon een grap natuurlijk. :P
pi_160040493
quote:
en een derde streven naar af kunnen zien van wachtgeld,
:')
Ligt ze dan mijmerend op de bank: "Oh ik wou dat ik van mijn wachtgeld af kon." ?
pi_160040527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik herken mensen op die foto. Vrouwtje rechts is een voorlichter van D66 Den Haag. Dit is gewoon photoshop en is in Nederland.
Gewoon een soort Speld inderdaad.
pi_160040617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:43 schreef LXIV het volgende:
Hachchi laat zich altijd enorm voorstaan op haar tijd op het KIM en als officier. Uit zeer betrouwbare bron (eerste hand) weet ik wel dat ze op het KIM echt volledig gefaald heeft en dat iedereen daar het bizar vond dat ze niet van de opleiding af hoefde te gaan.

Verder weet ik niets van deze mevrouw, behalve dat ze toch wel heel lekker is.
Ja, wat heeft ze gedaan dan, 3 maanden officiersopleiding?
I´m back.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:01:58 #216
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160040847
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Edit: Ik lees nu pas het bericht (keek alleen naar de foto), het is gewoon een grap natuurlijk. :P
En nog een slechte ook.
pi_160041324
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

nep zooi dus
zal het snel weghalen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160043451
Inderdaad er mooi ingetrapt. Ik ben benieuwd hoe snel de media de foto's gaat gebruiken.

https://twitter.com/WassilaHachchi/status/574568174462627840
https://pbs.twimg.com/media/B_lGrLNWAAAEMbp.jpg

Sorry, Tweets met plaatje embedden gaat mij niet zo goed af.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_160044797
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Plaatje met gemiddelde huurprijzen in NY http://ny.curbed.com/arch(...)oods_for_renters.php
Onder de $2500/maand heb je niks in Manhattan of in de populairdere buurten van Brooklyn.
Wat verderop in Brooklyn heb je wel wat voor onder de $2000 maar of een labiel figuur als Wassila in die wat mindere buurten kan en wil wonen is maar de vraag.
In de appartementen in NY zit vaak amper een keuken, bijna iedereen gaat uit eten/take out, dus dat komt er nog bovenop.
Lekker goed voor het obesitasprobleem. Meer betalen voor slechter voedsel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160045117
Het raadsel Hachchi

Politiek verslaggever Jos Heymans over wat hem opvalt in de Haagse en Europese politiek.

Als Alexander Pechtold op zondag 17 januari bezig is met de voorbereiding van het fractieberaad van de volgende dag, rinkelt onverwacht – maar dat gebeurt vaker – zijn mobiel. Wassila Hachchi aan de lijn. "Ha Alexander, kunnen wij morgen voor het begin van de bijeenkomst even onder vier ogen met elkaar praten?" Het is de start van een wonderlijke week. Maar dat weet Pechtold dan nog niet.

"Hachchi ruimt zelfs haar werkkamer niet op. Ze reageert op geen enkel telefoontje, appje of sms'je"

Het zou de eerste alinea kunnen zijn van een spannende roman, fictie uiteraard, maar dat is het niet. Het zou een flutroman worden, vol raadsels die niet worden opgelost. Zo verkoop je geen boek.

Het is wél de werkelijkheid. Hachchi belt inderdaad, heeft de volgende ochtend een gesprek met Pechtold en meldt dat zij wil stoppen als Kamerlid. En wel meteen. D66 moet verder zonder haar, met onmiddellijke ingang. Pechtold is onthutst, geïrriteerd, boos: waarom in hemelsnaam? Omdat ze gaat werken voor de campagne van Hillary Clinton; binnen twee weken tekent ze een contract.

Wassila Hachchi in november 2015

De verbijsterde Pechtold vraagt of ze er nog een nachtje over wil slapen. Dat doet ze met tegenzin. De volgende ochtend overhandigt zij haar ontslagbrief. Zonder toelichting. Ook wil ze er niet over praten in de wekelijkse fractievergadering. Wouter Koolmees en Stientje van Veldhoven – samen met Pechtold vormen zij het fractiebestuur – proberen op haar in te praten. Zonder succes. Hachchi vindt haar ontslagbrief duidelijk, trekt haar jas aan en verlaat het Kamergebouw, om nooit meer terug te keren.

Een overhaast vertrek. Hachchi ruimt zelfs haar werkkamer niet op; dat moeten uiteindelijk haar medewerkers doen. De dozen staan ingepakt in het Kamergebouw. Hachchi reageert op geen enkel telefoontje, appje of sms'je. Ze hebben bij D66 geen idee of ze haar spullen ooit komt ophalen. Die worden, noodgedwongen, per koerier naar haar huis gestuurd.

"Zelf leek ze ook tevreden, op een enkele rimpeling na. Op haar website schrijft ze over haar Kamerwerk: 'Wat mij blijft tegenvallen, is het politiek gekonkel'."

De fractie krijgt geen kans om afscheid van haar te nemen, de Kamer ook niet. Als haar ontslagbrief in de vergaderzaal door Kamervoorzitter Arib wordt voorgelezen, wat de gewoonte is, schittert Hachchi door afwezigheid. Een unicum. Een Kamerlid is altijd aanwezig op zijn of haar afscheid. Tenzij je ziek bent of met knallende ruzie vertrekt, maar daar is geen sprake van. Er zijn geen grote politieke meningsverschillen. Hachchi, woordvoerder defensie, en de fractie denken hetzelfde over de strijd tegen IS, over de begroting van 'haar' ministerie, over Europa, over allerlei andere partijstandpunten.

Wat bezielt haar om halsoverkop weg te gaan? Ze behoorde misschien niet tot de 20 beste Kamerleden, maar ze deed haar werk consciëntieus. Minister Hennis had het meer dan eens moeilijk met Hachchi's interrupties, met haar scherpe vragen. Een bijtertje: ze legde als lid van de enquêtecommissie woningcorporaties de Maseratiman het vuur na aan de schenen. De fractie was blij met haar.

Zelf leek ze ook tevreden, op een enkele rimpeling na. Op haar website schrijft ze over haar Kamerwerk: "Wat mij blijft tegenvallen. is het politiek gekonkel – terwijl de feiten voor zich spreken. Van dat soort debatten word ik, ook na vier jaar, nog steeds moe." Maar niemand denkt dat dat doorslaggevend is geweest voor haar vertrek. Ze had internationale ambities, dat was bekend, maar niet op stel en sprong.

"Ze gedroeg zich de laatste maanden niet anders dan anders. Ze was niet depressief. En nee, ze radicaliseerde ook niet"

Haar plotselinge verdwijning is één groot mysterie. Er was geen enkele aanwijzing voor. Ze gedroeg zich de laatste maanden niet anders dan anders. Ze was niet depressief. En nee, ze radicaliseerde ook niet; dat past niet bij haar. Het enige wat achteraf opvalt, is dat ze sinds een maand niet meer twittert. Haar laatste tweet dateert van 18 december. Voor die tijd twitterde ze regelmatig. Ook haar laatste bericht op Facebook is van diezelfde datum. Op beide social media staat nog altijd dat zij politicus is en Tweede Kamerlid voor D66.

Raadsels zijn er ook over haar nieuwe baan. Ze zegt betaald werk bij Clinton te gaan doen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Daar heb je een werkvergunning voor nodig, en een Amerikaans BSN-nummer; zo’n aanvraag duurt maanden. Misschien gaat ze als vrijwilliger naar de VS, maar waar betaalt ze dat dan van? Van haar wachtgeld? Dan zou de presidentscampagne van Clinton mede gefinancierd worden met Nederlands belastinggeld. Het is trouwens niet bekend of zij wel of niet gebruik maakt van de wachtgeldregeling.

Wassila Hachchi, je bent een publiek figuur en dat schept verplichtingen. Laat wat van je horen! Je kiezers (je had ruim 4700 voorkeurstemmen, 500 meer dan Halbe Zijlstra!), je collega's in de fractie en in de Kamer hebben er recht op.

http://www.rtlnieuws.nl/c(...)/het-raadsel-hachchi
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:24:56 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160045561
Dat stuk is van 23 januari...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160045774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:24 schreef Leandra het volgende:
Dat stuk is van 23 januari...
Sterker nog, op 23 januari:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:22 schreef StaceySinger het volgende:
Raadsels zijn er ook over haar nieuwe baan. Ze zegt betaald werk bij Clinton te gaan doen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Daar heb je een werkvergunning voor nodig, en een Amerikaans BSN-nummer; zo’n aanvraag duurt maanden. Misschien gaat ze als vrijwilliger naar de VS, maar waar betaalt ze dat dan van? Van haar wachtgeld? Dan zou de presidentscampagne van Clinton mede gefinancierd worden met Nederlands belastinggeld

http://www.rtlnieuws.nl/c(...)/het-raadsel-hachchi
pi_160384367
Hachchi wacht D66-royement
Ruud Mikkers

Den Haag -

Wassila Hachchi hangt een royement van haar partij D66 boven het hoofd.

Het vertrokken Kamerlid moet met een goed verhaal komen over waarom ze teert op wachtgeld en hoe ze weer aan de bak denkt te komen.

Doet ze dat niet, dan ’heroverweegt’ het partijbestuur van D66 haar lidmaatschap. Die waarschuwing geeft D66-partijvoorzitter Letty Demmers.

Hahchi vertrok zes weken geleden plots uit de Tweede Kamer om voor de campagne van de Amerikaanse presidentskandidaat Hillary Clinton te gaan werken. Bij nader inzien bleek dit vrijwilligerswerk, waardoor de politica aanspraak maakt op wachtgeld.

Voorzitter Demmers zegt bereid te zijn om Hachchi nog enige weken respijt te geven. Na drie maanden gaat voor het vertrokken Kamerlid een sollicitatieplicht gelden. Hachchi moet voor die tijd duidelijkheid geven.

Demmers en Hachchi hebben contact via e-mail, voor het laatst anderhalve week geleden. Volgens Demmers werkt Hachchi ’constructief’ mee, maar blijft ze over haar wachtgeldregeling vaag. Van folderen in de VS op kosten van de Nederlandse belastingbetaler kan wat de D66-voorzitter betreft in elk geval geen sprake zijn. „Ik kan me voorstellen dat het een leerzaam begin is en misschien kan ze op die manier doorgroeien in Clintons campagne. Maar ik begrijp dat er van meer dan een onkostenvergoeding en betaald verblijf geen sprake is.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)_D66-royement__.html
pi_160384445
’heroverweegt’ , 'waarschuwing', 'nog enige weken respijt' ...

zo lekker politiek en definitief ook. oftewel ze doen geen reet en ze kan gewoon op wachtgeld blijven teren..
pi_160387843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:49 schreef Kenzi het volgende:

zo lekker politiek en definitief ook. oftewel ze doen geen reet en ze kan gewoon op wachtgeld blijven teren..
Ze hopen natuurlijk dat Hachchi alsnog afziet van haar wachtgeld en zo gezichtsverlies bespaart voor D66 (en haarzelf uiteraard).

Goede actie dit van D66 ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:10:29 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160387935
quote:

Met die nog enkele weken zit je aan de 3 maanden, en dat is nou net het moment waarop ze aan haar sollicitatieplicht zal moeten gaan voldoen.

Ik snap wel dat ze het nog even de kans geven, soms moeten dingen ook even een kans hebben, maar de boodschap die nu afgegeven wordt lijkt me duidelijk genoeg.
Overigens verbaast het mij ook niet als ze idd overspannen is of ergens bang voor is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:11:11 #227
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_160387950
quote:

Alsof het D66-bestuur daar invloed op heeft, wat een onzin.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_160387997
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens verbaast het mij ook niet als ze idd overspannen is of ergens bang voor is.
Ik gok voor honden :P
pi_160388073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Misschien ook wel voor spinnen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:20:00 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160388130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat zou me niet verbazen... ik vind het ook echt heel raar dat er zo'n hap uit haar arm genomen is nadat ze kamervragen had gesteld over die in Nederland getrainde honden in Israël ingezet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160388162
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien ook wel voor spinnen?
Want spinnen hebben ook een hap uit haar arm genomen :?
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:33:43 #232
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160388446
quote:

Ze is zo overspannen en in de war dat ze voor Clinton moet flyeren? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:43:21 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160388652
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze is zo overspannen en in de war dat ze voor Clinton moet flyeren? :')
Clinton past natuurlijk beter in haar straatje dan de rest... maar ik denk dat ze gewoon ergens voor op de vlucht is, en of dat nou alleen fysiek is of ook geestelijk maakt niet zoveel uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:55:50 #234
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160388927
quote:

[..]

Met die nog enkele weken zit je aan de 3 maanden, en dat is nou net het moment waarop ze aan haar sollicitatieplicht zal moeten gaan voldoen.

Ik snap wel dat ze het nog even de kans geven, soms moeten dingen ook even een kans hebben, maar de boodschap die nu afgegeven wordt lijkt me duidelijk genoeg.
Ach, het is gewoon zo'n modern kind dat elke vijf jaar in een existentiële crisis komt. Niet te veel aandacht aan besteden, ze zoekt het zelf wel uit.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:05:58 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160389162
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:55 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon zo'n modern kind dat elke vijf jaar in een existentiële crisis komt. Niet te veel aandacht aan besteden, ze zoekt het zelf wel uit.
Dat kan ook nog.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160389217
quote:

[..]

Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat ze daarvoor haar verantwoordelijkheden als gekozen volksvertegenwoordiger naast haar neerlegt. En vervolgens gaat ze het ook nog eens uitzoeken op kosten van de rest van Nederland.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:14:55 #237
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_160389377
quote:

[..]

Maar geef haar dan een wajong uitkering ofzo ipv een dik pak wachtgeld.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_160389414
quote:

[..]

Ze is wel al een jaar of 35 hè. Dan mag je toch verwachten dat je al wel wat verantwoordelijkheid kan dragen.
I´m back.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:24:42 #239
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160389627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat ze daarvoor haar verantwoordelijkheden als gekozen volksvertegenwoordiger naast haar neerlegt. En vervolgens gaat ze het ook nog eens uitzoeken op kosten van de rest van Nederland.
Dat is ook D66 en de kiezer aan te rekenen. De partij heeft Hachchi op een kandidatenlijst gezet. Vervolgens is ze via democratische weg gekozen en heeft ze een zetel gekregen. Dus nu heeft ze rechten en daar mag ze aanspraak op maken.

Dat het verder een raar mens is en dat ze haar verantwoordelijkheden negeert klopt, maar dat maakt geen verschil hier. Zoveel kamerleden nemen hun verantwoordelijkheid niet overigens. De consequenties voor haar zijn dat ze dus waarschijnlijk uit de partij wordt gezet en wie weet wat nog meer.
pi_160389679
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dat is ook D66 en de kiezer aan te rekenen. De partij heeft Hachchi op een kandidatenlijst gezet. Vervolgens is ze via democratische weg gekozen en heeft ze een zetel gekregen. Dus nu heeft ze rechten en daar mag ze aanspraak op maken.

Dat het verder een raar mens is en dat ze haar verantwoordelijkheden negeert klopt, maar dat maakt geen verschil hier. Zoveel kamerleden nemen hun verantwoordelijkheid niet overigens. De consequenties voor haar zijn dat ze dus waarschijnlijk uit de partij wordt gezet en wie weet wat nog meer.
Geen enkele partij zal accepteren dat een gekozen raadslid zomaar halverwege het jaar vertrekt en nauwelijks aangeeft waarom. En volgens de letter van de wet heeft ze recht op wachtgeld, maar dat wachtgeld hiervoor niet bedoeld is, en dat ze D66 hiermee nog verder in diskrediet brengt, dat moge duidelijk zijn.
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:04:19 #241
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160391447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen enkele partij zal accepteren dat een gekozen raadslid zomaar halverwege het jaar vertrekt en nauwelijks aangeeft waarom. En volgens de letter van de wet heeft ze recht op wachtgeld, maar dat wachtgeld hiervoor niet bedoeld is, en dat ze D66 hiermee nog verder in diskrediet brengt, dat moge duidelijk zijn.
Dat klopt. Maar er zijn echt heel veel huichelaars die hun plichten niet nakomen na te zijn gekozen. Hachchi is speciaal omdat ze opeens verdween en nu gaat folderen in een ander land.
pi_160392106
Het is een merkwaardig verhaal, als je haar carrière ziet ex militair, ambtenaar lijkt het me iemand die in basis een betrouwbare werknemer is.

Er gingen een paar weken geleden geruchten dat ze een relatie heeft gehad met Pechtold en dat, toen het misliep, verdween richting VS

Ik snap dat zulke verhalen een hoog Story & Privé gehalte hebben maar het zou me niets verbazen als er toch een kern van waarheid inzit.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 18:47:59 #243
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_160395815
Eenmaal zo ver gekomen zou ik, als ik haar was, het onderste uit de kan halen. Publieke geloofwaardigheid is toch al nulkommanul, daar verander je weinig meer aan. Dat geblaat vanuit de partij is ook alleen maar voor de bühne, wettelijk gezien heeft ze gewoon recht op dat geld. Mijn advies: lekker cashen en ondertussen netjes aan je sollicitatieplichten voldoen. Fock de betweters aan de zijlijn, laat ze ongezien de tyfus krijgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 3 maart 2016 @ 18:55:30 #244
38496 Perrin
pi_160396004
Ongegeneerd pissen over het ambt van volksvertegenwoordiger
  donderdag 3 maart 2016 @ 19:09:26 #245
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_160396354
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef Perrin het volgende:
Ongegeneerd pissen over het ambt van volksvertegenwoordiger
Dat gedruppel van de afgelopen weken... door de knieën en de volle straal in onze bakkes. :9~

[ Bericht 2% gewijzigd door Ringo op 04-03-2016 06:42:22 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 01:11:43 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160407711
wtf klopt dit?

http://www.elsevier.nl/Ne(...)6-royement-2770065W/
quote:
Dat komt neer op 60 procent van haar salaris. Elke maand ontvangt Hachchi daardoor zo'n 6.800 euro.
Mevrouw verdiende dus Eur 11.300,- per maand :o

_O- _O-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 01:13:17 #247
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160407722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:11 schreef leolinedance het volgende:
wtf klopt dit?

http://www.elsevier.nl/Ne(...)6-royement-2770065W/

[..]

Mevrouw verdiende dus Eur 11.300,- per maand :o

_O- _O-
Als Kamerlid? Is dat zo vreemd?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_160407738
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:13 schreef Euribob het volgende:

[..]

Lijkt me niet, zeker als het bruto is.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 01:18:08 #249
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160407761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Lijkt me niet, zeker als het bruto is.
http://www.parlement.com/id/vh8lnhrrs0qo/inkomen_tweede_kamerlid

quote:
¤ 7705,12 bruto per maand sinds 1 januari 2016.
Met onkostenvergoedingen en vakantiegeld e.d. kom je misschien nog wat hoger uit. Het is zeker geen vetpot.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 01:21:41 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160407789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:13 schreef Euribob het volgende:

[..]

11300 * 12 (of 13?) = minstens Eur 135k ex. onkostenvergoedingen etc.

Als onervaren 35 jarige welteverstaan. Als je kijkt naar haar ervaring en positie in de 2e kamer (of binnen de D66) vind ik het heel heel veel geld.

Afgezien van die absurde wachtgeldregeling uiteraard.

Snap die vrouw overigens prima hoor :)
pi_160407827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

http://www.parlement.com/id/vh8lnhrrs0qo/inkomen_tweede_kamerlid

[..]

Met onkostenvergoedingen en vakantiegeld e.d. kom je misschien nog wat hoger uit. Het is zeker geen vetpot.
Geen vetpot.. hm ik zou wel ruilen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 01:26:30 #252
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160407835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

11300 * 12 (of 13?) = minstens Eur 135k ex. onkostenvergoedingen etc.

Toch wel als onervaren 35 jarige he. Als je kijkt naar haar ervaring en positie in de 2e kamer (of binnen de D66) vind ik het heel heel veel geld.
Bruto hé. Daar gaat sowieso nog een hele hap belastingen vanaf. D66 vond haar blijkbaar competent genoeg om haar op een verkiesbare plek te zetten, en het volk vond D66 goed genoeg om een substantiële hoeveelheid zetels binnen te krijgen.

Als je verder bedenkt dat Kamerlid (in ieder geval bij de kleinere partijen) een van de banen met de hoogste werkdruk is vind ik het echt geen hoog bedrag.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 02:07:00 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160408098
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:18 schreef Euribob het volgende:

Het is zeker geen vetpot.
Inderdaad je zou bijna medelijden krijgen, slechts 8.000 bruto per maand.
pi_160408579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:

[..]

Bruto hé. Daar gaat sowieso nog een hele hap belastingen vanaf. D66 vond haar blijkbaar competent genoeg om haar op een verkiesbare plek te zetten, en het volk vond D66 goed genoeg om een substantiële hoeveelheid zetels binnen te krijgen.

Als je verder bedenkt dat Kamerlid (in ieder geval bij de kleinere partijen) een van de banen met de hoogste werkdruk is vind ik het echt geen hoog bedrag.
Ze kan niet eens een fatsoenlijke brief schrijven.

Lichtgewicht.

Wel D66 waardig :)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_160408833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het gaat ook niet direct over het bedrag. Het gaat nu over dat iemand dat bedrag krijgt voor iets dat totaal niets met onze samenleving te maken heeft maar wel betaald wordt. Straks staat een PVV man op onze kosten voor Trump folders uit te delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')