abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159423259
Elke dinsdagavond 21:30 uur - RTL4.

De kredietcrisis raakt meer en meer mensen en een groeiend aantal gezinnen glijdt maandelijks verder in het rood. Een Dubbeltje Op Zijn Kant schiet te hulp. Niet door een zak geld op tafel te leggen, maar door gezamenlijk onder de loep te nemen hoe het zo ver heeft kunnen komen, wat de boosdoeners elke maand zijn en welke weg er bewandeld moet worden om weer uit het dal te komen.

Met John Williams en Annemarie van Gaal die de mensen toevallig en uiterst subtiel wijst op de website 'Sloop de Crisis.nl' :')
Tap tap tap
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:30:15 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159423298
Kijk m blij zijn _O_
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 22:30:50 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159423335
Zouden ze het redden?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_159423345
Ohja deze _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159423356
2450 inkomsten 900+ pinnen per maand?? 1e helft niet meegekregen :P
Tering
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423390
800 euro van je ouders, dat zijn zowat m'n vaste lasten *droomt verder*
Tap tap tap
pi_159423495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef CherryLips het volgende:
800 euro van je ouders, dat zijn zowat m'n vaste lasten *droomt verder*
Kreeg die zoon dat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kreeg die zoon dat?
Aflevering van volgende week.
Tap tap tap
pi_159423571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Szura het volgende:
Kijk m blij zijn _O_
:')
Ja het spat er af :N
pi_159423599
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aflevering van volgende week.
Ohw niet meegekregen even alweer omgeschakeld.
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423607
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden ze het redden?
Ik zag aan zijn gezicht dat hij 560 aflossen wel een beetje veel vond, dus ik heb mijn twijfels erbij.
pi_159423652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zag aan zijn gezicht dat hij 560 aflossen wel een beetje veel vond, dus ik heb mijn twijfels erbij.
Ja idd !! Die kop opdat moment _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Geerd het volgende:
2450 inkomsten 900+ pinnen per maand?? 1e helft niet meegekregen :P
Tering
Dat is echt buitensporig veel.
pi_159423670
Wat was dat met dat bier dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:36 schreef Geerd het volgende:
Wat was dat met dat bier dan?
Hij is erg gehecht aan zijn biertje, dat wilde hij echt niet missen hoor :N
pi_159423739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is echt buitensporig veel.
Ik kan mij nog een aflevering herinneren, jong stel met zijn 2, per maand nou laat ik het ruim nemen 2k netto per maand elke maand 1000+ bij de action etc met die fotolijstjes wat dat !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij is erg gehecht aan zijn biertje, dat wilde hij echt niet missen hoor :N
Dronk die zoveel dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dronk die zoveel dan?
Niet echt veel, maar wel regelmatig ;)
pi_159423831
Nu naar Extreme verzamelaars kijken op RTL5.
Allemachtig wat heeft die man een rotzooi verzameld :o
pi_159423854
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet echt veel, maar wel regelmatig ;)
Die vrouw stond bij zo een licht blauwe verpakking witbier ofzo in het 2 e deel ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die vrouw stond bij zo een licht blauwe verpakking witbier ofzo in het 2 e deel ?
Ja geloof ik wel ja
pi_159423917
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja geloof ik wel ja
Ja 6 euro voor 6 biertjes paar keer per week
Ik zwaai naar dieren.
pi_159423936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja 6 euro voor 6 biertjes paar keer per week
Loopt ook lekker op idd.
pi_159424011
Maar deze aflevering was schijnbaar een herhaling van 25 sept. 2014.
Hoe zou het nu met ze zijn? had voor het eerst eigenlijk echt medelijden met een koppel. Normaal denk ik al gauw van: dit had je kunnen voorkomen...
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_159424082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef verita het volgende:
Maar deze aflevering was schijnbaar een herhaling van 25 sept. 2014.
Hoe zou het nu met ze zijn? had voor het eerst eigenlijk echt medelijden met een koppel. Normaal denk ik al gauw van: dit had je kunnen voorkomen...
Hoe kwamen ze aan die 43k schuld dan?
Oke en dan haal je per week wat duurdere biertjes maar kom je nog niet aan 900 euro per maand aan alleen boodschappen etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_159424165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oke en dan haal je per week wat duurdere biertjes maar kom je nog niet aan 900 euro per maand aan alleen boodschappen etc
Ze hadden een lening bij hun zoon van 7900 euro en schulden bij Wehkamp en Neckermann en een lening en pinden ook nog eens voor 900 in de week. Zaten bij elkaar op bijna 50k.
pi_159424179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat hebben ze verteld: zij kocht materiaal voor de nieuwe webwinkel die hun inkomen moest genereren; ik weet uit eigen ervaring dat stof en vulmateriaal teringduur is.

Bovendien hadden ze twee auto's waaronder die oude Volkswagen Transporter :9~ eigenbouw camper die ze 50 euro in de maand kostte
pi_159424224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef verita het volgende:

[..]

Dat hebben ze verteld: zij kocht materiaal voor de nieuwe webwinkel die hun inkomen moest genereren; ik weet uit eigen ervaring dat stof en vulmateriaal teringduur is.
Ik had eerste deel gemist ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_159424311
Overigens was het merendeel van de schuld ontstaan door twee fout afgelopen ondernemingen. Waaronder een eigen rijschool samen met hun zoon. De rijschool ging daarna samenwerken met een andere rijschool die hun toen vakkundig de shit in hielp.

[ Bericht 3% gewijzigd door verita op 26-01-2016 23:05:04 (tekst verduidelijkt) ]
pi_159424391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef verita het volgende:
Overigens was het merendeel van de schuld ontstaan door twee fout afgelopen ondernemingen. Waaronder een eigen rijschool samen met hun zoon, die vervolgens ging samenwerken met een andere rijschool die hun toen vakkundig de shit in hielp.
Fijne zoon dan :{ :{
Ik zwaai naar dieren.
pi_159424742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Fijne zoon dan :{ :{
wow, nee, dan heb ik het verkeerd geschreven, de andere rijschool was daar verantwoordelijk voor. De zoon heeft juist geholpen door 8000 euro van zijn ouders vast af te lossen. Daarom hadden ze ook die schuld bij hun ene zoon.
pi_159424799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef verita het volgende:

[..]

wow, nee, dan heb ik het verkeerd geschreven, de andere rijschool was daar verantwoordelijk voor. De zoon heeft juist geholpen door 8000 euro van zijn ouders vast af te lossen. Daarom hadden ze ook die schuld bij hun ene zoon.
Aah, oke.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:54:31 #33
3542 Gia
User under construction
pi_159432328
Maar kopen op rekening bij een postorderbedrijf is ook wel heel stom.

Heb ooit, lang geleden, buren gehad die dat ook deden. Hun hele huis stond vol met alles op afbetaling. De TV, het nieuwste van het nieuwste, werd elke 2 jaar ingeruild voor weer de nieuwste, alsof het een auto was! Was een huurwoning en alleen de man werkte. Ze hadden toen 2 kleine kindjes. Die nu in de 30 zullen zijn.
Benieuwd of die ooit uit de schulden zijn gekomen.

Wij kopen zelf alles cash, behalve een huis. Kunnen we het niet betalen, kopen we het niet.
pi_159432439
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:54 schreef Gia het volgende:
Maar kopen op rekening bij een postorderbedrijf is ook wel heel stom.

Heb ooit, lang geleden, buren gehad die dat ook deden. Hun hele huis stond vol met alles op afbetaling. De TV, het nieuwste van het nieuwste, werd elke 2 jaar ingeruild voor weer de nieuwste, alsof het een auto was! Was een huurwoning en alleen de man werkte. Ze hadden toen 2 kleine kindjes. Die nu in de 30 zullen zijn.
Benieuwd of die ooit uit de schulden zijn gekomen.

Wij kopen zelf alles cash, behalve een huis. Kunnen we het niet betalen, kopen we het niet.
Een vriendin van me en haar vriend kochten volgens mij ook van alles op afbetaling, dan hadden ze een dure game-pc op afbetaling, zouden ze twee jaar over doen. Ding was al helemaal naar de kloten voor hij afbetaald was.
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 11:19:11 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159432845
Tsja, dat zijn zo van die basistips die je gewoon ter harte zou moeten nemen:
• Eerst sparen, dan uitgeven.
• Leen nooit voor spullen die niet echt noodzakelijk zijn.
• Als je al moet lenen, zorg dan dat de lening is afbetaald voordat het product waar je voor leende afgeschreven is.

Het ergste is blijven betalen voor spullen die je niet eens meer hebt.
Ik heb het, lang geleden, één keer in mijn leven gedaan, een tweedehands auto op afbetaling. Ik geloof 50 maandtermijnen van 200 gulden. De Auto heb ik na een jaar of 4 weggedaan terwijl hij dus nog niet eens afbetaald was.
Dat nooit, nooit weer! :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:29:21 #36
3542 Gia
User under construction
pi_159433110
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:19 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, dat zijn zo van die basistips die je gewoon ter harte zou moeten nemen:
• Eerst sparen, dan uitgeven.
• Leen nooit voor spullen die niet echt noodzakelijk zijn.
• Als je al moet lenen, zorg dan dat de lening is afbetaald voordat het product waar je voor leende afgeschreven is.

Het ergste is blijven betalen voor spullen die je niet eens meer hebt.
Ik heb het, lang geleden, één keer in mijn leven gedaan, een tweedehands auto op afbetaling. Ik geloof 50 maandtermijnen van 200 gulden. De Auto heb ik na een jaar of 4 weggedaan terwijl hij dus nog niet eens afbetaald was.
Dat nooit, nooit weer! :N
Wij hebben zelf ooit een doorlopend kredietlening van mijn ouders afgelost, watze met 100 euro per maand terug betaalden. Later hebben wijzelf ooit bij mijn schoonouders geleend voor een tweedehandsautootje, was echt noodzaak, ging over 1800 euro geloof ik. Hebben we ook netjes terugbetaald.

Lenen tegen hoge rentes moeten mensen nooit doen. Hieronder valt naar mijn mening ook de vusacards e.d. Die heb je alleen nodig als je geld tekort komt, anders kun je gewoon met je bankcard betalen, toch?

Ken overigens iemand die ook diep in de schulden zit en daar niet uit kan komen. Niet geheel eigen schuld, maar deels ook wel. Post van deurwaarders e.d. maakt ze gewoon niet open. Daarbij heeft ze een relatie die regelmatig 50 euro opsnuift en daarnaast elke avond een kratje bier wegwerkt. Haar fiets heeft ie al verpatst. Ze wil niet geholpen worden, en wuift alle goedbedoelde raad weg. Als je haar ziet lopen, verwacht je niet dat het iemand is die zo diep in de shit zit. O.a. door visa e.d.
pi_159433353
CC heb ik genomen voor vakanties boeken en online aankopen (ook ivm verzekering enzo).
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:55 #38
43556 miss_dynastie
pi_159433642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een vriendin van me en haar vriend kochten volgens mij ook van alles op afbetaling, dan hadden ze een dure game-pc op afbetaling, zouden ze twee jaar over doen. Ding was al helemaal naar de kloten voor hij afbetaald was.
Maar dan zijn ze er ook niet zuinig mee omgegaan, want dat valt in principe nog gewoon binnen de garantietermijn. Maar dat zie je wel vaker bij mensen die dingen hebben waar ze nog niet voor hoeven werken/ waar een ander voor gewerkt heeft, daar zijn sommigen een stuk minder zuinig mee dan met de dingen waar ze zelf voor hebben gespaard.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:08:18 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159433921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat zie je wel vaker bij mensen die dingen hebben waar ze nog niet voor hoeven werken/ waar een ander voor gewerkt heeft, daar zijn sommigen een stuk minder zuinig mee dan met de dingen waar ze zelf voor hebben gespaard.
Klopt. mijn broer heeft een lease-auto en hij vindt het wel stoer daar zo onachtzaam mogelijk mee om te gaan, alsof hij neerkijkt op 'aardse spulletjes'. Punt is alleen dat hij zo ook omgaat met de auto van een ander, die er wél gewoon voor gespaard heeft en er daarom misschien wél trots en zuinig op is. :{
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:11:12 #40
43556 miss_dynastie
pi_159433988
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klopt. mijn broer heeft een lease-auto en hij vindt het wel stoer daar zo onachtzaam mogelijk mee om te gaan, alsof hij neerkijkt op 'aardse spulletjes'. Punt is alleen dat hij zo ook omgaat met de auto van een ander, die er wél gewoon voor gespaard heeft en er daarom misschien wél trots en zuinig op is. :{
Ja, sommige leaserijders zijn een klassiek voorbeeld ja. Maar ik heb ook weleens de vraag gehad van iemand in de bijstand of wij niet een pc over hadden, want haar (volwassen, werkloze) zoon had die van hem in elkaar geschopt. Nee, sorry, wij gebruiken onze spulletjes gewoon netjes tot ze versleten zijn, want wij werken wél hard voor ons geld :')
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:12:26 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159434018
Wat mij bij het programma, om maar weer eens on topic te gaan, het meest frappeert is dat ik vrijwel nooit enige luxe zie. Nooit een mooie auto op de oprit, nooit een echt mooi ingericht huis, nooit mooie kunst aan de muur. Nooit mooie dure kleding.

Nee, mensen met schulden verzamelen blijkbaar vooral onnodige en onduidelijke rommel. Het gaat hen dus niet om een beter of mooier leven, maar ze denken er niet bij na of kopen frustratie en ellende af. Of ze zijn gewoon te 'simpel' om niet meer uit te geven dan er binnenkomt.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:15:36 #42
43556 miss_dynastie
pi_159434079
Vaak zijn dit mensen die niet lijken te kunnen begrijpen dat 20x5 euro ook 100 euro is. Die kopen een hele hoop nutteloze dingen, elke keer dat ze in de stad komen iets te vreten, etc. Alleen al roken kost al gauw minimaal 6-8 euro per dag...
pi_159434708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, sommige leaserijders zijn een klassiek voorbeeld ja. Maar ik heb ook weleens de vraag gehad van iemand in de bijstand of wij niet een pc over hadden, want haar (volwassen, werkloze) zoon had die van hem in elkaar geschopt. Nee, sorry, wij gebruiken onze spulletjes gewoon netjes tot ze versleten zijn, want wij werken wél hard voor ons geld :')
O ik heb ook weleens een printer helemaal naar z'n grootje getrapt hoor :')
Tap tap tap
pi_159434731
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:12 schreef Cynix ® het volgende:
Wat mij bij het programma, om maar weer eens on topic te gaan, het meest frappeert is dat ik vrijwel nooit enige luxe zie. Nooit een mooie auto op de oprit, nooit een echt mooi ingericht huis, nooit mooie kunst aan de muur. Nooit mooie dure kleding.

Nee, mensen met schulden verzamelen blijkbaar vooral onnodige en onduidelijke rommel. Het gaat hen dus niet om een beter of mooier leven, maar ze denken er niet bij na of kopen frustratie en ellende af. Of ze zijn gewoon te 'simpel' om niet meer uit te geven dan er binnenkomt.
Is het dan een soort emotionele koopziekte? Of komt het door gewoontes, dat ze een tijdje geld hebben en gewend zijn aan het uitgavepatroon en niet kunnen/willen aanpassen?
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 13:01:14 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159435250
Nee, het uitgavepatroon van vroeger vasthouden is het volgens mij niet. Menig deelnemer, soms zitten er ook jongeren diep in de schulden, heeft nooit écht geld gehad. De sleur doorbreken, geruisloos van kwaad tot erger glijden, willen hebben wat de buurman heeft, door de media aangepraat krijgen dat het moet kunnen, dat zit denk ik meer in de buurt. Maar ik ben geen kenner, hoor. ;)

Misschien is het ook wel iets van alle tijden. Sommige mensen kunnen nou eenmaal gewoon niet met geld omgaan.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 13:02:56 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159435309
Want hoewel meestal minimaal een van de twee werkeloos of arbeidsongeschikt is, stammen hun schulden vaak al uit een eerdere periode, toen dat nog niet aan de orde was.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:51:49 #47
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_159436721
Ja, valt me ook wel eens op. Nu ben ik misschien nog van het andere uiterste, mijn vriendin en ik verdienen allebei ruim boven modaal en letten op aanbiedingen alsof we in de bijstand zitten :') Maar ik ben me wel heel bewust van de kosten van alles, ook al heb ik het geld wél. Maar van alleen maar spullen kopen en geld uitgeven word je ook niet gelukkig.

Het valt me wel vaker op dat mensen die het geld NIET hebben graag zich luxer willen voordoen dan ze zijn (dure vakanties naar 4-sterren resorts, dikke auto, een huis met een tophypotheek) en dat mensen die WEL geld hebben minder waarde hechten aan luxe zaken (backpackreizen, eenvoudige auto, fatsoenlijk maar niet te groot huis).

Nu ben ik zelf wel aan het sparen voor een leuke auto, maar die koop ik ook pas als de prijs onder een voor mij acceptabel niveau is gezakt ;)
Don't let my username fool you...
pi_159440658
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef Gia het volgende:
Hieronder valt naar mijn mening ook de vusacards e.d. Die heb je alleen nodig als je geld tekort komt, anders kun je gewoon met je bankcard betalen, toch?
eh.. nee...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_159440682
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:12 schreef Cynix ® het volgende:

mwah... een cola machine is toch wel redelijk een absurde luxe...
of een boot....
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:19:15 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159440987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

mwah... een cola machine is toch wel redelijk een absurde luxe...
of een boot....
Ja, onzin-dingen dus. Vooral als je het niet kunt betalen.
Die cola-machine kostte in het gebruik iets van 50 euro per week of zo? 8)7 8)7 8)7
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:23:04 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159441110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, valt me ook wel eens op. Nu ben ik misschien nog van het andere uiterste, mijn vriendin en ik verdienen allebei ruim boven modaal en letten op aanbiedingen alsof we in de bijstand zitten :') Maar ik ben me wel heel bewust van de kosten van alles, ook al heb ik het geld wél. Maar van alleen maar spullen kopen en geld uitgeven word je ook niet gelukkig.

Het valt me wel vaker op dat mensen die het geld NIET hebben graag zich luxer willen voordoen dan ze zijn (dure vakanties naar 4-sterren resorts, dikke auto, een huis met een tophypotheek) en dat mensen die WEL geld hebben minder waarde hechten aan luxe zaken (backpackreizen, eenvoudige auto, fatsoenlijk maar niet te groot huis).

Nu ben ik zelf wel aan het sparen voor een leuke auto, maar die koop ik ook pas als de prijs onder een voor mij acceptabel niveau is gezakt ;)
Helemaal mee eens. En hier ongeveer hetzelfde. Allebei een fatsoenlijk salaris, maar toch altijd uit op koopjes en niks 'patserigs' hier in huis of op de oprit.

Nou ja, in de garage wel, één kleine zonde mag. ;)

woensdag 27 januari 2016 @ 16:32:34 #52
3542 Gia
User under construction
pi_159441399
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Want hoewel meestal minimaal een van de twee werkeloos of arbeidsongeschikt is, stammen hun schulden vaak al uit een eerdere periode, toen dat nog niet aan de orde was.
Nou, je kunt ook arbeidsongeschikt zijn en gewoon wel met geld om kunnen gaan, hoor.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:35:38 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159441494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:32 schreef Gia het volgende:
Nou, je kunt ook arbeidsongeschikt zijn en gewoon wel met geld om kunnen gaan, hoor.
Natuurlijk. Dat bedoel ik juist ook. Het zit iedereen wel eens tegen, maar lang niet iedereen komt daardoor in de problemen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:35:39 #54
3542 Gia
User under construction
pi_159441495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

eh.. nee...
Sommigen wel. Is inderdaad handig op vakantie, maar dat is de creditcard van de bank ook.
Wij hebben er verder geen en ook niet nodig.

Er zijn ook mensen die gebruiken het hele krediet en schaffen dan gewoon nog een andere creditcard aan, voor nieuwe kleren of een etentje met de kinderen. En dan, alsof je rijk bent, met de card zwaaien naar de ober als je af wil rekenen.

Ik hoef dat allemaal niet.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:36:26 #55
3542 Gia
User under construction
pi_159441520
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En hier ongeveer hetzelfde. Allebei een fatsoenlijk salaris, maar toch altijd uit op koopjes en niks 'patserigs' hier in huis of op de oprit.

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_159441528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Sommigen wel. Is inderdaad handig op vakantie, maar dat is de creditcard van de bank ook.

Er zijn ook mensen die gebruiken het hele krediet en schaffen dan gewoon nog een andere creditcard aan, voor nieuwe kleren of een etentje met de kinderen. En dan, alsof je rijk bent, met de card zwaaien naar de ober als je af wil rekenen.

O ik heb ook een cc van de bank.
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 16:38:16 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159441583
Ik een VISA-card via de ANWB. Alleen bedoeld voor noodgevallen.
En een van de bank ook trouwens, die ik nooit gebruik.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:38:36 #58
3542 Gia
User under construction
pi_159441592
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Natuurlijk. Dat bedoel ik juist ook. Het zit iedereen wel eens tegen, maar lang niet iedereen komt daardoor in de problemen.
Ik zeg altijd maar zo: Je moet niet hoger willen schijten dan je kont staat.

Wij zijn altijd spaarzaam geweest en dat betaalt zich nu uit. Als onze gezondheid het toelaat kunnen wij uitkijken naar een goede oude dag. En daar ben ik best trots op.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:39:25 #59
3542 Gia
User under construction
pi_159441619
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik een VISA-card via de ANWB. Alleen bedoeld voor noodgevallen.
En een van de bank ook trouwens, die ik nooit gebruik.
Nee, wij gebruiken die ook eigenlijk nooit. Je kunt toch gewoon pinnen!
pi_159441664
Nou, schouderklopjes voor iedereen.
Tap tap tap
pi_159442138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Internetaankopen (ongeveer 90% van mijn aankopen buiten huishoudgeld om) en deze zijn ook standaard verzekerd bij verzending en alle aankopen zijn verzekerd voor 180 dagen inclusief als je het zelf laat vallen en het is stuk.

Winkels hebben afschuwelijke ouderwetse openingstijden, zeer beperkte keuze en ik moet bij de kassa altijd wachten. Doe mij maar liever internet met een creditcard.
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:01:49 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159442245
quote:

[ afbeelding ]
Stoer man😉
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:02:49 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159442271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:32 schreef Gia het volgende:

Dit.
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:35:56 #64
3542 Gia
User under construction
pi_159443248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Internetaankopen (ongeveer 90% van mijn aankopen buiten huishoudgeld om) en deze zijn ook standaard verzekerd bij verzending en alle aankopen zijn verzekerd voor 180 dagen inclusief als je het zelf laat vallen en het is stuk.

Winkels hebben afschuwelijke ouderwetse openingstijden, zeer beperkte keuze en ik moet bij de kassa altijd wachten. Doe mij maar liever internet met een creditcard.
Ik doe internet met iDeal. Gewoon via de bank.
pi_159443271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan mis je alleen de verzekeringen en verder is het identiek als je al een creditcard heb.
pi_159443913
quote:

[..]

Ik wilde er eerst ook niet aan want huuu schulden en niet meteen betalen en er rekening mee houden en gat in m'n hand en huuuu.
Nou, ik ben hartstikke blij met dat ding op vakantie. Ik had ook zo'n prepaid ding van het GWK, maar die kon ik alleen bij het GWK opladen. Die nam ik dan mee naar de VS en de cc gebruikte ik bij noodgevallen (zoals die keer dat ik van m'n stokje ging en onderzocht moest worden). Nu gebruik ik hem vooral voor iTunes, m'n Kindle en unblock-us en voor online aankopen bij winkels die ik niet ken :P Voor de verzekering.
En dan heb ik het over aankopen van een paar tientjes.
Het is gewoon zo ontzettend makkelijk.
Tap tap tap
pi_159444320
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een beauty :7
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 18:18:20 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159444467
Thnx! :)
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:42:19 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159445029
quote:

Bij mij geen Credit Card maar iDeal ik vind het erg fijn en makkelijk via de bank. Bedoel internet met iDeal !
pi_159446906
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bij mij geen Credit Card maar iDeal ik vind het erg fijn en makkelijk via de bank. Bedoel internet met iDeal !
Het is ook heel makkelijk, net zoals met een CC betaling en een extra verzekering erbij
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:33:36 #71
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_159446952
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nice! Hier hetzelfde, heb wel een premium merk auto, maar die is inmiddels al bijna 17 jaar oud... Wonen nu een jaar in dit huis, maar hebben nog steeds geen klok aan de muur hangen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, wij gebruiken die ook eigenlijk nooit. Je kunt toch gewoon pinnen!
Laat me raden: jij gaat nooit buiten Europa op vakantie? Een huurauto, ter plekke hotels boeken, een niet geaccepteerde pinpas, allemaal dingen waarbij een cc onmisbaar is.
pi_159447607
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Lenen tegen hoge rentes moeten mensen nooit doen. Hieronder valt naar mijn mening ook de vusacards e.d. Die heb je alleen nodig als je geld tekort komt, anders kun je gewoon met je bankcard betalen, toch?
Mijn Visa heeft mij al enorm veel wachttijd bespaard bij tolpoortjes in het buitenland, waar je meestal niet met je bankpas kunt betalen. De rij voor contant betalen is meestal véél langer dan de rij voor creditcard houders (in tijd gemeten).

Daarnaast is een creditcard erg makkelijk bij webshop bestellingen die je in het buitenland plaatst, in mijn geval onderdelen voor mijn oldtimer die in ons land moeilijk verkrijgbaar zijn.
Ook voor reserveringen van bijvoorbeeld hotels voor de vakantie is een creditcard bijna noodzakelijk.
pi_159447814
Dat je alleen een creditcard nodig zou hebben als je geld tekort komt is inderdaad wel wat kort door de bocht. Het is gewoon een betaalmiddel en heeft niets te maken met het al dan niet tekort komen van geld. Zoals hierboven al een paar keer is geschreven is het erg handig bij bijvoorbeeld aankopen op internet, omdat je aankopen bijvoorbeeld standaard zijn verzekerd en je het bedrag gewoon terug kunt vorderen mocht je aankoop niet geleverd worden. Je bent een stuk beter beschermd dan wanneer je met iDeal betaalt. Daarnaast is een creditcard vrijwel onmisbaar als je bijv. naar Amerika gaat en, ik noem maar wat, een hotel wilt boeken of een auto wilt huren. Het is daar weer een beetje het tegenovergestelde van hier qua mentaliteit, niemand kijkt je raar aan als je een doosje Tic Tacs afrekent met een CC :P

Ik heb er zelf één van de bank en alles wat ik met dat ding betaal wordt gewoon maandelijks van mijn betaalrekening afgeschreven. Ik betaal daarom ook geen rente. Als ik met dat ding geld uit zou geven dat ik niet heb zou het vrij snel afgelopen zijn :o
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 20:30:38 #74
43556 miss_dynastie
pi_159448793
quote:

Ik vind het heerlijk om niet teveel te betalen voor dingen. Heb geen moeite met geld uitgeven, maar ik voel me serieus heel fijn als ik door de supermarkt loop en dingen met kortingssticker scoor :P

quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, onzin-dingen dus. Vooral als je het niet kunt betalen.
Die cola-machine kostte in het gebruik iets van 50 euro per week of zo? 8)7 8)7 8)7
En da's niet eens lekkere cola ook nog 'es :')

quote:

[..]

En hoe makkelijk haal je daarmee je geld terug als er niet geleverd wordt? Dan ging ik nog eerder voor PayPal...
pi_159462502
quote:
Als je je echt bewust bent van de kosten van alles, dan zou je ook moeten weten dat aanbiedingen voor iemand in de bijstand zelden interessant zijn. Het gaat namelijk vrijwel altijd om A of B merken en dan is de aanbieding heel vaak nog duurder dan het eigen merk...
Daarnaast gaan aanbiedingen vaak over zaken die je niet nodig hebt en stimuleren ze dus tot impuls aankopen.
Als ik al een aanbieding zie van iets dat ik normaliter ook gebruik... dan vergelijk ik het altijd met de eigen merk producten en 9 van de 10 keer is dat eigen merk dus toch goedkoper.
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:50:09 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159463185
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen?
pi_159465000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je je echt bewust bent van de kosten van alles, dan zou je ook moeten weten dat aanbiedingen voor iemand in de bijstand zelden interessant zijn. Het gaat namelijk vrijwel altijd om A of B merken en dan is de aanbieding heel vaak nog duurder dan het eigen merk...
Daarnaast gaan aanbiedingen vaak over zaken die je niet nodig hebt en stimuleren ze dus tot impuls aankopen.
Als ik al een aanbieding zie van iets dat ik normaliter ook gebruik... dan vergelijk ik het altijd met de eigen merk producten en 9 van de 10 keer is dat eigen merk dus toch goedkoper.
Spreek voor jezelf. Ik heb mij door aanbiedingen nog nooit laten verleiden tot het kopen van spul dat ik normaal nooit zou kopen. We kopen een hele hoop in de aanbieding, maar dat is echt allemaal spul dat we normaal ook gebruiken. En met die eigen merk producten is ook niet altijd waar en dan nog is de kwaliteit of smaak ook niet altijd hetzelfde of is er domweg niets anders van dat product. Als de vaatwastabletten in de aanbieding zijn bij de Lidl en ze zijn bijna op, dan sla ik toch even een voorraadje in. Het is niet zo dat ik dan ineens 3x per dag de vaatwasser aan zet.
pi_159467626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Amen! Bij ons ligt de aankoop via internet tussen de 95-98%.
pi_159470789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:42 schreef verita het volgende:

[..]

Amen! Bij ons ligt de aankoop via internet tussen de 95-98%.
Het grootste voordeel vind ik de winkelopeningtijden. Deze zijn 24/7 open op internet, terwijl fysieke winkels open zijn als ik moet werken en de paar uur dat ze daarbuiten open zijn is het zo stervensdruk dat ik daar niet dood gevonden wil worden.
Als fysieke winkels ook een mee gaan met de tijd en 24/7 open zijn, dan kan ik eens van gedachte veranderen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:31:41 #80
3542 Gia
User under construction
pi_159483243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik koop ook niet gauw iets alleen omdat het in de aanbieding is.
Maar als iets wat we altijd gebruiken in de 'bonus' is, 3 halen, 2 betalen bijvoorbeeld, dan koop ik er drie. Behalve als het kan bederven.
Bij de AH shoppen met je mobiel is wat dat betreft wel handig. Je hoeft de aanbiedingen niet in de gaten te houden, ze verschijnen op je schermpje als je een product scant.

En ja, ik weet dat de appie niet goedkoop is, maar ik ben aan bepaalde merkartikelen gehecht. De rest haal ik bij de lidl.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:36:15 #81
3542 Gia
User under construction
pi_159483335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:05 schreef Metalfreak het volgende:

En met die eigen merk producten is ook niet altijd waar en dan nog is de kwaliteit of smaak ook niet altijd hetzelfde of is er domweg niets anders van dat product.
Snelle Jelle heet bij de Lidl Rappe Japie.
Fisherman's Friends lijkt sterk op Vivil Friendship.
All bran, Bran Flakes.

Maar smeerboter van de lidl wordt hard in de koelkast. Becel niet.
pi_159485151
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:31 schreef Gia het volgende:
En ja, ik weet dat de appie niet goedkoop is, maar ik ben aan bepaalde merkartikelen gehecht. De rest haal ik bij de lidl.
Dus jij komt ook bij beiden? Vergelijk de prijzen van wat je bij de Lidl koopt eens met het goedkoopste alternatief bij de AH.. en reken beiden om naar dezelfde eenheid (kilo, liter, stuk). Dan sta je raar te kijken over die zogenaamde dure appie...
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:33:33 #83
3542 Gia
User under construction
pi_159485878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus jij komt ook bij beiden? Vergelijk de prijzen van wat je bij de Lidl koopt eens met het goedkoopste alternatief bij de AH.. en reken beiden om naar dezelfde eenheid (kilo, liter, stuk). Dan sta je raar te kijken over die zogenaamde dure appie...
Zal ik es doen. Volgende keer de kassabon van de lidl meenemen.
Prijzen van de appie kan ik opzoeken in mijn appie.

Ik weet in elk geval dat kaas bij de lidl veel goedkoper is dan bij de appie.
Koffiebonen idem dito.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2016 @ 10:03:09 #84
43556 miss_dynastie
pi_159486435
Met dien verstande dat de Lidl een veel betere prijs-kwaliteit heeft dan de goedkoopste dingen van AH. Maw: het is misschien soms iets duurder, maar bijna altijd véél beter.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:19:30 #85
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159486688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:33 schreef Gia het volgende:

Koffiebonen idem dito.
Kaas van de appie is verrukkelijk lekker van zaanlander ik koop ze aan een stuk ! Heerlijk lekker vers.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:23:41 #86
3542 Gia
User under construction
pi_159495713
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Kaas van de appie is verrukkelijk lekker van zaanlander ik koop ze aan een stuk ! Heerlijk lekker vers.
Hier willen ze jonge kaas. Nauwelijks verschil in smaak tussen stuk goudse van de appie en milbona goudse. Wel verschil in prijs.

Voor mij is het simpel: als smaak of voorkeur geen rol speelt, halen we het bij de Lidl.
Maar soms ook bij de appie, als ik er toch al moet zijn voor mijn merkartikelen.

Gelukkig hoef ik niet zo erg op de kleintjes te letten, dus neem ik het niet zo nauw.

Maar, ga nog wel die prijzen vergelijken, voor de bewustwording.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:31:09 #87
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159495910
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:23 schreef Gia het volgende:

Hier willen ze jonge kaas. Nauwelijks verschil in smaak tussen stuk goudse van de appie en milbona goudse. Wel verschil in prijs.

Voor mij is het simpel: als smaak of voorkeur geen rol speelt, halen we het bij de Lidl.
Maar soms ook bij de appie, als ik er toch al moet zijn voor mijn merkartikelen.

Gelukkig hoef ik niet zo erg op de kleintjes te letten, dus neem ik het niet zo nauw.

Maar, ga nog wel die prijzen vergelijken, voor de bewustwording.
ik hoef ook niet op de kleintjes te letten. Maar ik heb nooit geen goudse maar van zaanlander. Naar de Lidl ga ik nooit omdat ik geen rijbewijs hebt laat ik boodschappen thuis brengen van de Appie😳 Dus bestel online. Om de twee weken.
pi_159496056
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Koffiebonen idem dito.
Kaas eten we hier niet veel (duur) dus dat weet ik zo niet.
Maar koffie? Hier een aanbieding van de Lidl 2-8 nov 2015:

Dat is dan ¤2.99 voor 500 gram.

Standaard prijs bij de AH:

¤2.19 voor 500 gram...
pi_159496418
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Met dien verstande dat de Lidl een veel betere prijs-kwaliteit heeft dan de goedkoopste dingen van AH. Maw: het is misschien soms iets duurder, maar bijna altijd véél beter.
Punt is natuurlijk dat wie écht op de centen let als ware hij/zij in de bijstand (of daar ook echt in zit), niet zo enorm let op kwaliteit; daar ontbreken de centen voor.
Ik vind die koffie van de Lidl trouwens smerig en die van de AH lekker. Kan ook een kwestie van smaak zijn dus.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:24:34 #90
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_159499383
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Punt is natuurlijk dat wie écht op de centen let als ware hij/zij in de bijstand (of daar ook echt in zit), niet zo enorm let op kwaliteit; daar ontbreken de centen voor.
Ik vind die koffie van de Lidl trouwens smerig en die van de AH lekker. Kan ook een kwestie van smaak zijn dus.
Bij Kruidvat 2 pakken voor 3,99 regelmatig, nog goedkoper en volgens mijn vriendin lekkerder dan de standaard supermarkt koffie (ik drink geen koffie)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:21:24 #91
3542 Gia
User under construction
pi_159508400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kaas eten we hier niet veel (duur) dus dat weet ik zo niet.
Maar koffie? Hier een aanbieding van de Lidl 2-8 nov 2015:
[ afbeelding ]
Dat is dan ¤2.99 voor 500 gram.

Standaard prijs bij de AH:
[ afbeelding ]
¤2.19 voor 500 gram...
Heb bonen, crema, van de lidl. Lekkerder dan welke andere bonen.
Toen we nog filter koffie dronken, was het DE en niks anders.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 09:20:55 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159511948
Ik wil niks anders als Douwe Egberts koffie. Snelfiltermaling.
pi_159513118
Zou graag een 5-jaar-later uitzending willen zien van dit programma. Vraag me altijd af of die successen nou blijvend zijn.

Mensen die hun hele leven al gewend zijn om op te grote voet te leven en dan in een maandje opeens leren om het met honderd euro per week te doen. Zal best lukken met een tv-programma op je nek, maar vraag me af of het op de lange termijn zo blijft.

Zelfde met de baantjes die ze altijd opeens vinden nadat ze jaren kansloos waren op de arbeidsmarkt. Leuk, een contract van drie maanden nadat John Williams een belletje pleegt, maar ben benieuwd of zoiets dan blijft plakken.
pi_159515603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:02 schreef The_Temp het volgende:
Zou graag een 5-jaar-later uitzending willen zien van dit programma. Vraag me altijd af of die successen nou blijvend zijn.

Mensen die hun hele leven al gewend zijn om op te grote voet te leven en dan in een maandje opeens leren om het met honderd euro per week te doen. Zal best lukken met een tv-programma op je nek, maar vraag me af of het op de lange termijn zo blijft.

Zelfde met de baantjes die ze altijd opeens vinden nadat ze jaren kansloos waren op de arbeidsmarkt. Leuk, een contract van drie maanden nadat John Williams een belletje pleegt, maar ben benieuwd of zoiets dan blijft plakken.
Ik kan je het antwoord wel geven en je weet denk ik zelf ook wel het antwoord op je laatste vraag.
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2016 @ 11:22:27 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159563833
Ik gok er op dat ze die 5-jaar-later uitzendingen misschien wel eens hebben overwogen, maar er zelf ook achterkwamen dat dat geen feelgood-TV gaat opleveren. Van de meesten zie je al dat de opleving van korte duur gaat zijn. :{
pi_159564915
quote:
99s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok er op dat ze die 5-jaar-later uitzendingen misschien wel eens hebben overwogen, maar er zelf ook achterkwamen dat dat geen feelgood-TV gaat opleveren. Van de meesten zie je al dat de opleving van korte duur gaat zijn. :{
En dan blijkt dat het ook gewoon echt niet werkt wat Annemarie en John in een korte tijd willen veranderen. Want dan heeft ze idd die baan alleen gekregen omdat John erbij stond en is ze in haar proeftijd alweer ontslagen enz.
pi_159568484
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En dan blijkt dat het ook gewoon echt niet werkt wat Annemarie en John in een korte tijd willen veranderen. Want dan heeft ze idd die baan alleen gekregen omdat John erbij stond en is ze in haar proeftijd alweer ontslagen enz.
En dat hoeft niet eens aan de deelnemer te liggen maar kan ook prima bij dat uitzendbureau/bedrijf wegkomen die alleen maar even 'mooi' op TV willen komen door zo iemand aan te nemen maar zodra de camera's wegdraaien de deelnemer weer ontslaat.
pi_159568542
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En dat hoeft niet eens aan de deelnemer te liggen maar kan ook prima bij dat uitzendbureau/bedrijf wegkomen die alleen maar even 'mooi' op TV willen komen door zo iemand aan te nemen maar zodra de camera's wegdraaien de deelnemer weer ontslaat.
Oh ja dat zeker. Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Of bij de programma makers die voor de 'snelle' oplossing en mooie tv iets willen verkopen wat alleen effect heeft op de schuld maar niet op de vaste uitgaven.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:33:16 #99
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_159607753
Weer begonnen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:33:22 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159607758
Nu! *O*
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:33:55 #101
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159607774
Oja deze :')
pi_159607794
En begonnen *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:34:14 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159607800
Oja die eigenwijze snol
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:34:55 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159607830
Geboortestickers hangen al 9 maanden op de ramen. :')
pi_159607847
Die sticker doet ergens een belletje rinkelen, maar ik herken ze nog niet.
Niks verraden :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:35:27 #106
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159607856
27 :') ik word oud.
pi_159607865
Papa en mama's kindje.. saaie aflevering verder volgens mij
pi_159607874
Kinderen, altijd een goede manier om je leven te verzieken ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:36:01 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159607878
27 jaar, 65.000 schuld, 500 euro per maand van je pappie en mammie _O_
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:36:07 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159607883
Eerst kids nemen en dan nadenken of je dat wel kunt betalen. ^O^
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:36:10 #111
311468 Van_Poppel
pi_159607886
Op die leeftijd nog met 500 euro per maand gesponsord worden door je ouders :')
pi_159607889
65000 euro schuld :D
Holy shit wat een last
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:36:57 #113
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_159607920
Hij uit defensie?!! _O- _O-
pi_159607934
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Geboortestickers hangen al 9 maanden op de ramen. :')
_O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:37:41 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159607951
Hier gaan we.
pi_159607952
Versleten heupen op je 27e?
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:37:41 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159607953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:36 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Afghanistan. Het hoeft gelukkig niet óns land te verdedigen. :')
pi_159607954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
dit
pi_159607964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:36 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Dat moet ons land verdedigen als de pleuris uitbreekt :') genant
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:38:08 #120
311468 Van_Poppel
pi_159607972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
65000 euro schuld :D
Holy shit wat een last
Als het een studieschuld zou zijn, dan is er niks aan de hand...

Dit is wel ernstig ja.
pi_159607985
Dat hij zijn opleiding niet binnen defensie heeft gevolgd. Zullen vast mogelijkheden voor zijn geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159607987
Toch sneu voor die jongen dat wel ondanks domme keuzes
pi_159607989
Emo momentje
pi_159607992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Te triest voor woorden.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:38:44 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608001
Is janken contractueel verplicht om hulp van Sjon te krijgen? :?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:38:50 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608011
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dit is wel ernstig ja.
dacht dat da ook was bij hun.
pi_159608042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:39:53 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159608067
21.000 :')
pi_159608070
Ohja een starters lening.. Telt m.i. niet echt mee in de schuld
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:39:56 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608071
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef xzaz het volgende:

[..]

dacht dat da ook was bij hun.
12 ruggen.
pi_159608074
startersleninkje want gratis geld, huis kopen, studieschuld _O_
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:40:05 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608077
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

?
studieschuld is geen 'schuld'
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:40:12 #133
311468 Van_Poppel
pi_159608080
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

?
Lage rente.
pi_159608091
WAJONG.. wat is haar username hier?
pi_159608096
Begin gemist, al wat spannends geweest?
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:40:42 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608100
885 euro van ouders!? :?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:40:48 #137
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef luckass het volgende:
startersleninkje want gratis geld, huis kopen, studieschuld _O_
studieschuld moet gewoon meegenomen worden in de hypotheek.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:40:57 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef luckass het volgende:
Djeez? :? Oh nee, háár.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:41:06 #139
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef luckass het volgende:
Tong80
pi_159608118
Starterslening is toch een hypotheek?
Waarom wordt deze bij een reguliere 'schuld' geteld?
pi_159608135
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef xzaz het volgende:

[..]

En dan wordt het nog moeilijker om te kopen..
pi_159608137
quote:

[..]

studieschuld is geen 'schuld'
Geen idee?
Hoezo
pi_159608138
1640 Pinnen :o _O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:41:50 #144
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608141
Wtf
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:41:56 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Starterslening is toch een hypotheek?
Waarom wordt deze bij een reguliere 'schuld' geteld?
RTL he? Er moet wel gewoon een programma gemaakt worden. :7
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:41:58 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159608151
Altijd hetzelfde met die domme figuren _O_
pi_159608157
+ ¤1600.- per maand _O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:42:07 #148
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608159
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Geen idee?
Hoezo
geen BKR
pi_159608160
quote:

[..]

Dat gebeurt in principe ook. Of je moet het verzwijgen.
pi_159608165
Luiers zijn duur. Arme kinderen moeten wel chronische diarree hebben. ;(
pi_159608167
wat een inkomen _O-
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 21:42:52 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_159608185
Ze heeft geen gat in haar hand, haar hele hand is weg . Allemachtig :o
pi_159608186
Ohhh ik herken dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:02 #154
311468 Van_Poppel
pi_159608194
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef WcPot het volgende:
+ ¤1600.- per maand _O-
Ongelooflijk he :D ...het zou me niet eens lukken zoveel te pinnen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:07 #155
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608200
Wat een dooie gozer....
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:08 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef luckass het volgende:
wat een inkomen _O-
En wat een kneuzen! :{ :{ :{
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:20 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159608211
Kanker jankerds :')
Kan me echt kwaad maken om zo'n mongolen.

Die ouders ook :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:25 #158
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef luckass het volgende:

[..]

Dat gebeurt in principe ook. Of je moet het verzwijgen.
je bent niet verplicht om het te noemem omdat het geen schuld is.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:43:38 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608224
En die domme geit maar jammeren.
pi_159608232
Owja die dikke koelkast _O-
pi_159608234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Kan me echt kwaad maken om zulke mongolen.

Ik ook :')
pi_159608238
Touchscreen koelkast, kan je op Twitteren _O-
pi_159608245
O dit is een herhaling. De koelkast met touchscreen komt ineens bij me naar boven.
pi_159608262
Ohja dat met die koelkast _O-
pi_159608266
Wtf hebben ze nooit eens alles op een rijtje gezet?
Inkomsten?

Die ouders nooit eens gevraagd wat er binnenkomt aan inkomen???
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:44:31 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ongelooflijk he :D ...het zou me niet eens lukken zoveel te pinnen.
zoveel staat niet eens op onze lopende rekening
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:44:50 #167
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608283
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
O dit is een herhaling. De koelkast met touchscreen komt ineens bij me naar boven.
Nog nét iets minder noodzakelijk dan een cola-machine. :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:44:53 #168
311468 Van_Poppel
pi_159608285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef -0- het volgende:
Owja die dikke koelkast _O-
Die moesten ze toch verpatsen ... alsof dat zoden aan de dijk zet :')
pi_159608294
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Kan me echt kwaad maken om zo'n mongolen.

Praat aub niet met zo'n taal :r :r
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:45:27 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Het moet even pijn doen, hè?
pi_159608304
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Haha die heeft er ook bij gezeten ja.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 21:45:35 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_159608306
quote:

[..]

Oh ja, die colamachine. Ook zoiets krankzinnigs.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:45:52 #173
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608317
Trouwens wel knap dat zo'n enorme dooie gast nog 2 kinderen bij elkaar geneukt heeft.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:45:54 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608318
quote:

[..]

die was echt goed, 200 per maand aan cola ofzo haha
pi_159608320
quote:

[..]

Mja dat is een beetje een domme oplossing. Die uitgave is al gedaan en draagt verder niet meer bij aan de maandelijkse lasten nu. Die éénmalige injectie van een paar honderd euro gaat natuurlijk niks redden.
pi_159608327

Zal dit het boodschappen wagentje zijn als ze voor ruim 1600 euro aan boodschappen halen? :P
pi_159608331
quote:

[..]

Voor zo'n energie slupperend tweedehands tafelmodel
pi_159608343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Trouwens wel knap dat zo'n enorme dooie gast nog 2 kinderen bij elkaar geneukt heeft.
Het zijn simpele zielen van de wereld die de meeste kinderen op de wereld zetten he.
pi_159608344
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef xzaz het volgende:

[..]

die was echt goed, 200 per maand aan cola ofzo haha
uberhaupt cola drinken :') pure rotzooi :') en er dan nog een machine voor kopen ook _O-
pi_159608362
Zijn dit herhalingen dan?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:47:11 #181
311468 Van_Poppel
pi_159608368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef xzaz het volgende:

[..]

zoveel staat niet eens op onze lopende rekening
Hier ook niet. Na pay day, gaat alles wat ik niet nodig denk te hebben naar de spaarrekening. Met wat er op de betaalrekening staat, moet ik het maar zien te redden die maand.
pi_159608371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef luckass het volgende:

[..]

uberhaupt cola drinken :') pure rotzooi :') en er dan nog een machine voor kopen ook _O-
Coca-Cola :9~ Lekker man, al is het ongezond :P
pi_159608379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nee, we zijn allemaal helderziend
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:47:42 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608389
quote:
Ja, lekker goedkoop. En wij kijken toch wel. ;)
pi_159608402
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hier ook niet. Na pay day, gaat alles wat ik niet nodig denk te hebben naar de spaarrekening. Met wat er op de betaalrekening staat, moet ik het maar zien te redden die maand.
En ik maar denken dat jij een rijke tata bent -O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:48:06 #186
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608406
quote:
Nee ze beleven een jaar later weer precies hetzelfde! Bizar he! :o
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:48:23 #187
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit het boodschappen wagentje zijn als ze voor ruim 1600 euro aan boodschappen halen? :P
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:48:32 #188
311468 Van_Poppel
pi_159608416
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef WcPot het volgende:

[..]

En ik maar denken dat jij een rijke tata bent -O-
:N -O-
pi_159608417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het zijn simpele zielen van de wereld die de meeste kinderen op de wereld zetten he.
Dit idd. Ik kan voorbeelden noemen.
Nergens over nadenken en uitkeringen trekken en hele gezinnen met 5 huisdieren onderhouden :?
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:48:40 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef WillemMiddelkoop het volgende:

[..]

Nou, dat zou nog best eens kunnen voor sommigen. :)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:49:11 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

hier het zelfde. Had 9 euro over vorige maand :')
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:49:20 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608445
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Dit idd. Ik kan voorbeelden noemen.
Nergens over nadenken en uitkeringen trekken en hele gezinnen met 5 huisdieren onderhouden :?
Ja, ik mis de 3 honden en 2 katten en de vogelkooi.
pi_159608447
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar kan ook heel wat in :Y
pi_159608459
Cola O+
Tap tap tap
pi_159608468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef WillemMiddelkoop het volgende:

[..]

_O-
Maar je verwacht geen herhaling nu toch :?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:50:19 #196
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608480
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, dat zou nog best eens kunnen voor sommigen. :)
Nou inderdaad! Daarom zou ik zo graag 'Dubbeltje 3 jaar later' willen zien! :Y
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:50:46 #197
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608496
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

_O-
Maar je verwacht geen herhaling nu toch :?
sloop de crisis
pi_159608527
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, ik mis de 3 honden en 2 katten en de vogelkooi.
En ik maar goed nadenken over een tweede kat want ik hou niks over op het einde van de maand.
Dus nee niet handig. ..ja daar wordt over nagedacht.
pi_159608548
Kan me dood ergeren aan dit soort mensen _O-

De tering 1600 euro aan huishoudelijke kosten...wtf :')
pi_159608581
die gast lijkt echt 16 :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:53:24 #201
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608583
Huisdieren kosten overigens niet zo veel. Alleen hoge onverwachte kosten.
pi_159608585
110 euro per maand voor boodschappen..wat een geld nog _O- dubbele waar wij 2en van leven
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:53:27 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608588
Zou dat knaapje echte wapens in zijn handen gehad hebben? :?
Dat is toch niet verantwoordt? :o
pi_159608615
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef xzaz het volgende:
Twee doodzieke huisdieren vlak achter elkaar hier. Word je niet vrolijk van.
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:54:14 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608618
quote:
Mwoa, 2-3 euro per dag voor een kat toch gauw. En dan doe je niks geks.
pi_159608623
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zou dat knaapje echte wapens in zijn handen gehad hebben? :?
Dat is toch niet verantwoordt? :o
Wapens van de Intertoys :Y
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:54:18 #207
311468 Van_Poppel
pi_159608624
Sloop de crisis.nl O+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:54:29 #208
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Isane het volgende:
110 euro per maand voor boodschappen..wat een geld nog _O- dubbele waar wij 2en van leven
200 hier.
pi_159608657
quote:
Nou aan voer, kattengrind, jaarlijkse inentingen.
Aantal tientjes paar maand zeker en dat kan veel zijn als je niet veel ruimte hebt.
pi_159608662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:

[..]

200 hier.
oh grapje..ik zag t verkeerd.
ja wij ook 200 euro per maand. :Y
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:55:30 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608665
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Twee doodzieke huisdieren vlak achter elkaar hier. Word je niet vrolijk van.
hier operatie van hond 600. Maar dat eenmalig in 13 jaar.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:55:41 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608672
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef xzaz het volgende:

[..]

200 hier.
Hier ook ongeveer. Twee personen. Exclusief 'weekend-extraatjes' en whisky. :)
pi_159608678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Isane het volgende:
Valt mee. Ik haal wel het dubbele in mijn eentje :').
pi_159608689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef luckass het volgende:

[..]

ik zag t verkeerd :@
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:56:24 #215
311468 Van_Poppel
pi_159608704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik zit ook bijna op 300 in mijn eentje :') :@
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:56:30 #216
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608709
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Nou aan voer, kattengrind, jaarlijkse inentingen.
Aantal tientjes paar maand zeker en dat kan veel zijn als je niet veel ruimte hebt.
tja, keuzes.
pi_159608711
Ik snap niet hoe je niet kan zien hoeveel geld er binnenkomt, je ziet toch op een bankrekening meerdere malen bij +N00 staan?
pi_159608735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik zit ook bijna op 300 in mijn eentje :') :@
Niks mis mee toch? als het kan gewoon doen :Y
pi_159608737
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef xzaz het volgende:

[..]

hier operatie van hond 600. Maar dat eenmalig in 13 jaar.
Daar zit ik nu ook wel aan ondertussen. Knaagdieren.
Tap tap tap
pi_159608739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef -0- het volgende:
Ik snap niet hoe je niet kan zien hoeveel geld er binnenkomt, je ziet toch op een bankrekening meerdere malen bij +N00 staan?
Lijkt me ook. Ik kijk wel 1x per week op mn rekening..

mja :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:57:18 #221
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608744
Zou me niks verbazen als die gast binnenkort bij Arie Boomsma in het programma zit...
pi_159608753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef WcPot het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? als het kan gewoon doen :Y
Je leeft toch naar je inkomen :Y
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:57:30 #223
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef -0- het volgende:
ja, je kijkt op je rekening toch.
pi_159608769
Overwegen of het goedkoper is om het zelf te snijden :')_!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:58:30 #225
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608788
Kan ze in de supermarkt wel hele afstanden lopen?
pi_159608791
Hoezo is het chaos met etenstijd met twee kinderen? :@
Tap tap tap
pi_159608795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Zou me niks verbazen als die gast binnenkort bij Arie Boomsma in het programma zit...
The island
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:58:42 #228
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608797
Wij betalen ook contant kan het iedereen aanraden
pi_159608809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Overwegen of het goedkoper is om het zelf te snijden :')_!
Als je zelf snijd pak je snel meer variatie, zo´n zakje zit vol goedkope wortel en prei.
Prijstechnisch hoeft het niet veel uit te maken, kwalitatief wel.
pi_159608811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Hij is een zij?
pi_159608828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:58 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Kan ze in de supermarkt wel hele afstanden lopen?
Kan ze ook een zittende administratie baan doen.
pi_159608832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:58 schreef xzaz het volgende:
Ik houd gewoon alles bij in een excelsheet, gelijk invullen nadat ik gepindheb.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:59:54 #233
375626 WillemMiddelkoop
pi_159608840
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Hij is een zij?
Kan ook, maar dacht eerder aan 'Uit de kast'
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 21:59:58 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608844
quote:
Mwoa, ik bekijk mijn afschriften regelmatig. Altijd wel wat cash aanwezig, maar alleen voor noodgevallen en kleine dingetjes. Alles cash is toch niet meer van deze tijd? :?
pi_159608848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef -0- het volgende:

[..]

Wel verstandig inderdaad :) :Y
pi_159608856
Nagellakjes van 40 euro? 8)7
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:00:27 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608860
quote:

[..]

wij ook. Maar cash gebruiken we voor boodschappen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 22:00:31 #238
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608861
Nagellakjes voor 24 euro. Flikker toch op, domme kut Kijk nou toch uit, meisje. :(
pi_159608862
25 euro voor twee nagellakjes. Daar koop ik er tien van :@
Tap tap tap
pi_159608865
2 nagellakjes voor 25 euro. Wtf
pi_159608894
quote:

[..]

Dat heb ik ook eens geprobeerd. Een week.
Tap tap tap
pi_159608898
Een reisje... naar Londen... }:| :|W
pi_159608901
B merk cola is ook niet te zuipen :r
pi_159608905
quote:
Doe ik ook.
Pin elke week ¤50,-
Ene week hou ik (ruim) over, andere week niet. Ligt eraan of er mensen komen eten of dat ik dingen moet aanvullen (zoals wasmiddel bijvoorbeeld).
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:01:34 #245
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608913
Oja dit.
pi_159608917
Hee daar is de cola weer
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:01:41 #247
311468 Van_Poppel
pi_159608920
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Nagellakjes van 40 euro? 8)7
Terwijl je bij de Karwei 3 blikken lak voor die prijs kunt halen.
pi_159608934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef Isane het volgende:
Die van de Boni en Hoogvliet is goed te doen anders.
Tap tap tap
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:02:26 #249
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159608950
quote:
mua, prima te doen. Als het maar goed koud is.
pi_159608957
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Doe ik ook.
Pin elke week ¤50,-
Ene week hou ik (ruim) over, andere week niet. Ligt eraan of er mensen komen eten of dat ik dingen moet aanvullen (zoals wasmiddel bijvoorbeeld).
Heb nu toevallig ook een keer cash budget van 60 euro deze week.
pi_159608963
Wat een onsympathieke mensen.. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 22:02:57 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159608975
quote:
Misschien niet, maar drink dan bronwater of thee of whatever.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:02:59 #253
311468 Van_Poppel
pi_159608979
Nu moet die koelkast dus weg :')
pi_159608980
Geniaal _O- dikke koelkast met display
pi_159608982
Dat van die koelkast is echt bullshit
pi_159608987
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Misschien niet, maar drink dan bronwater of thee of whatever.
idd :Y
pi_159608989
quote:
Cola heb je ook helemaal niet nodig
pi_159608991
Die IJskast is superdom maar wegdoen en een nieuwe kopen is wel heel inefficient.
pi_159608995
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat een onsympathieke mensen.. -O-
Vreselijk he
pi_159609012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef WcPot het volgende:

[..]

Cola heb je ook helemaal niet nodig
WcPot-waarheid :Y
pi_159609014
Ff serieus, en gebruikte koelkast verkoop je voor wat, 500 euro op een goede dag? Nieuwe koelkast kost bijna het zelfde voor een gezin van 4 personen. Nou veel plezier met die 100 euro :')_!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:04:06 #262
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609021
Koelkast hoeft niet weg. Onzin.
pi_159609039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef luckass het volgende:

[..]

WcPot-waarheid :Y
1x per week een blikje cola bij een waterfiets is meer dan genoeg :Y
pi_159609040
Die jongen is te bang om die meid aan te spreken op haar koopgedrag
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 22:04:56 #265
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159609057
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef roos85 het volgende:
Dat van die koelkast is echt bullshit
Tuurlijk, maar dat is symbolisch. Het moet even pijn doen en dit is een soort straf. :)
pi_159609064
Ik schenk nog een glaasje cola in.
Tap tap tap
pi_159609077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:04 schreef WcPot het volgende:

[..]

1x per week een blikje cola bij een waterfiets is meer dan genoeg :Y
:D :9
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 22:05:39 #268
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159609084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Geen Light hè? }:|
pi_159609089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef CherryLips het volgende:
B-merk en light hoop ik! :o ;)
pi_159609108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Ff serieus, en gebruikte koelkast verkoop je voor wat, 500 euro op een goede dag? Nieuwe koelkast kost bijna het zelfde voor een gezin van 4 personen. Nou veel plezier met die 100 euro :')_!
Symboolmaatregelen zijn ze goed in ja
pi_159609120
Gezeik over die koelkast man, rot op John.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:06:18 #272
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609122
Straks komen die opkopers toch?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:06:40 #273
311468 Van_Poppel
pi_159609139
Opkopers :r ...lager volk bestaat er niet
pi_159609140
Opkopers _O-

Beste manier om heel weinig geld voor je spullen te krijgen.
pi_159609152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef -0- het volgende:
Opkopers _O-

Beste manier om heel weinig geld voor je spullen te krijgen.
idd _O-
pi_159609160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoezo, ze roven de boel niet leeg ofzo :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:07:04 #277
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
pi_159609167
Dit is wel hard inderdaad _O-
pi_159609169
Als ze die koelkast verkopen met inhoud, dan zou het heel wat waard kunnen zijn. O-) Vooral als je kijkt naar wat ze uitgeven aan boodschappen. >:)
pi_159609170
emo tv
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:07:25 #281
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

onrealistische prijzen
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2016 @ 22:07:55 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159609187
Het zal ze leren zich op te geven voor dit programma. :D
pi_159609194
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

onrealistische prijzen
dit
pi_159609195
Mooi in scène gezet :')
pi_159609197
Want die dure kinderwagen is nodig voor goed te lopen :{w
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:08:07 #286
311468 Van_Poppel
pi_159609198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ze maken gebruik/misbruik van de ellende van anderen. Het is hun beroep, maar heel sympathiek komt het niet over.
pi_159609206
600 euro :D _O- _O- _O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:08:20 #288
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609209
750 steek het in je reet.
pi_159609227
600 euro voor zo´n dikke koelkast, oven, camera _O-
pi_159609233
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef xzaz het volgende:
750 steek het in je reet.
idd ja :X
pi_159609239
Dure camera :')
pi_159609240
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef -0- het volgende:
600 euro voor zo´n dikke koelkast, oven, camera _O-
En televisie he.
pi_159609253
Slachtofferrol _O_
pi_159609283
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

B-merk en light hoop ik! :o ;)
Zero :@ en coca cola van een cashback-actie :')
Tap tap tap
pi_159609285
Omg hard genoeg voor gewerkt wat heb je daaraan met tig schulden bij belastingdienst
pi_159609288
John, rot op, je brengt echt geen oplossing mee zo. 600 euro is toch geen zak op een schuld van 65k, debiel :r
pi_159609292
wat een vreselijke vrouw
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:10:13 #298
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159609295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef luckass het volgende:
Slachtofferrol _O_
mua hier geef ik haar gelijk
pi_159609299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef luckass het volgende:
Slachtofferrol _O_
Ze is niet sympathiek, maar zij heeft wel gelijk.
pi_159609307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ze is niet sympathiek, maar zij heeft wel gelijk.
idd ja
pi_159609310
John was hier echt in topvorm.
Dat is eens wat anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')