Back in Black. Inderdaad verder niets luisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whole Lotta Rosie is wel grappig maar dan heb je hun andere 200 nummers ook gehoord.
Iemand die een naam heeft die inmiddels door zijn leeftijd is ingehaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn google is stuk, wie is Angus Young?
Hij zit wel weer flink te dissenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is geen beste avond voor GGMM.
Doe niet zo sarcastisch joh, dat is echt niet grappig.quote:
Incident, twee ploegen nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke kutwedstrijd is dit
Erg benieuwd wat voor excuses Frank heeft straks
Ongeslagen op kunstgras dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Die mat
Is het voor alle partijen geen beter idee dat die joden ook gewoon kunstgras nemen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het aanvalsspel van Heracles is extreem genant.
Die galavoorstelling tegen Vitesse zal nog wel in de benen zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke kutwedstrijd is dit
Erg benieuwd wat voor excuses Frank heeft straks
goed modwerk ron.quote:
Ik plaatste het woord ook er nog bij. Was 1 seconde langzamer maar in feite maakt dat dus niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Guantanamo Bay hebben ze deze wedstrijd binnenkort op DVD.
Haha dat denk ik bij iedere wedstrijd van Ajax de laatste maandenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
dskfjlfjlewjrlkwjlkdjfkldjfdlksjfsdlkfjs
Dit is de slechtste wedstrijd ooit.
Wij hebben geen ondergrens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat denk ik bij iedere wedstrijd van Ajax de laatste maandenEn toch wordt het iedere keer weer slechter
Nee dat is een deel van die 88 verdedigers die Stijn noemde. Ze gaan warmlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef mabo11 het volgende:
Ah de eerste mensen gaan al naar huis zo te zien
Zelfde als "branding". De kracht van de herhaling.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De kracht van herhaling kan jou niet ontzegd worden
Wij Ajacieden hebben daar iets heel handigs voor, het heet teletekstquote:
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen tijdens de warming up al weer richting de auto gingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef mabo11 het volgende:
Ah de eerste mensen gaan al naar huis zo te zien
Is er ook Ajaxpubliek vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Adames het volgende:
ik heb het heracles publiek nog niet gehoord
Kattengifje, geen apengifje.quote:
zitten allemaal in de vip loungequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Adames het volgende:
ik heb het heracles publiek nog niet gehoord
Katten mogen ook niet meer van haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kattengifje, geen apengifje.
genieten zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zitten allemaal in de vip lounge
Gezien de bezetting van max 15 a 20k stoeltjes is dat het geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen tijdens de warming up al weer richting de auto gingen.
Ik zag gisteren op 4chan een kat die in de fik werd gestoken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik daag iemand uit een minder grappig katten-gifje te vinden dan deze.
[ afbeelding ]
Da's de enige creatieve speler bij Heracles, vind je t gek?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Bel Hassani speelt als enige echt goed.
Tegen wie moeten jullie dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Seam het volgende:
Wel lekker een dubbele dosis kanker deze week![]()
Zondag weer een nieuwe dosis
Roda uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie moeten jullie dan?
Zipportal volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Damn, welke kunstenaar heeft dit gemaakt?
DonRaja probeert het kleine laatste beetje lol dat we tijdens deze wedstrijd beleven ook de grond nog in te trappen.quote:
Die gaan ook met z'n elven voor het kooltje liggen.quote:
kon die bal makelijk binnen houden met zijn linker andersquote:
Dog.shovel.gifquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op 4chan een kat die in de fik werd gestoken.
Dat was een gifje. Die was opzeker minder grappig dan deze
Helaas is het draadje al een 404tje, anders had ik 'm graag met je gedeeld
Lukt het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
DonRaja probeert het kleine laatste beetje lol dat we tijdens deze wedstrijd beleven ook de grond nog in te trappen.
Tja, dat gebeurt helaas vaker. Spelers durven niet op hun andere been te vertrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef mabo11 het volgende:
[..]
kon die bal makelijk binnen houden met zijn linker anders
Je kijkt 2 meter verkeerd.quote:
4chan blijft heerlijk vermaak man. En nog altijd start alles daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
4chan.
het is geen 2006 meer, mannen.
Alleen /sp/ is leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4chan blijft heerlijk vermaak man. En nog altijd start alles daar.
Geen idee. Hij ligt wel mooi in een hoekje, kun je 'm zo hard meppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, die zijn ook hard ja. Die achter dat Chinese restaurant?
Laten we het hopen. Dat maakt de titelstrijd nog spannend.quote:
Geen idee, ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had een galavoorstelling verwacht?
dat grapje was net ook niet leuk.quote:
Hij is minder dan Brenet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie hoorde ik mensen zeggen.
1 "liedje"quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb ze de hele avond gehoord.
Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Maar PSV wint morgen ook niet, dus sja. Feyenoord.
Tja, als je zo'n wedstrijd voorgeschoteld krijgt vind ik het knap als je blijft zingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 "liedje"
jaalalalalala ajax amsterdam jajaalalalala ajax amsterdam x10000
Zij kijken nooit naar de wedstrijd. Werken gewoon netjes hun repertoire af, ongeacht de stand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n wedstrijd voorgeschoteld krijgt vind ik het knap als je blijft zingen.
Haha zit ook wel weer wat in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij kijken nooit naar de wedstrijd. Werken gewoon netjes hun repertoire af, ongeacht de stand.
Die komen zelfs nog zingen als er geen voetballer op komt dagenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij kijken nooit naar de wedstrijd. Werken gewoon netjes hun repertoire af, ongeacht de stand.
Sterker nog. Ze grijpen elke mogelijkheid aan maar niks te hoeven zien. Shirtje uit, rug naar het veld en trommelen maar. Zo'n wedstrijd en de emotie leidt enkel af.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stonden ze weer met hun rug naar het veld?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, ik heb niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stonden ze weer met hun rug naar het veld?
was hij skybox?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben blij voor mijn goede vriend hafcfan.
Hoe vaak heeft Davy gelijk?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Davy verspeelt PSV vandaag punten
PSV heeft dit seizoen zes keer punten verspeeld, dus Davy heeft zes keer gelijk gehadquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Davy gelijk?
Dus een succesratio van 31,6 %. Dus kans van zeg maar 1 op 3 dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen zes keer punten verspeeld, dus Davy heeft zes keer gelijk gehad
Dramatische kansrekening.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen zes keer punten verspeeld, dus Davy heeft zes keer gelijk gehad
Uh, je quote de verkeerde denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dramatische kansrekening.
Je moet ook het aantal nederlagen van Excelsior meenemen.
Jup, mijn excuses.quote:
Dankje Donquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben blij voor mijn goede vriend hafcfan.
19.45 zal het beter zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
En dat is dan Ron de Rijk, rot nou gauw op
Ik overweeg niks te kijken en dan samenvattingen genot. Hoe laat begint de nos vnv?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
Weer een hele avond Eredivisiegenot
0-6quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar pak ik nog even een helft van mee
27 januari 2016, 22:05 - 23:05 uurquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik overweeg niks te kijken en dan samenvattingen genot. Hoe laat begint de nos vnv?
Anders zou het 0-8 worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas nou op Opper Graafschap is in topvorm.
Niet Henriksen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
Dabney dos Santos is de volgende Ajax-aankoop. U hoorde het hier voor het eerst.
Mooi op tijd. Lekker opperquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
27 januari 2016, 22:05 - 23:05 uur
NPO 1
Ze kunnen wel een middenvelder gebruiken, daar heb jij een goed punt. Daar hebben ze er namelijk nog niet genoeg van.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Tagliano het volgende:
Nu al leuker dan de aids van gisteren
Zou wel passen bij het aankoopbeleid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een middenvelder gebruiken, daar heb jij een goed punt. Daar hebben ze er namelijk nog niet genoeg van.
Zonder Ogbeche is het finito. Maar ach, ik kom er toch niet meer, dus zoveel maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:33 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers ik ben bang dat het gedaan is met Cambuur.
Ach jou gun ik dat puntje wel ouwe reus. Sterker, van mij mag Ajax met zulk spel wel vaker op de bek. Dat sloeg echt alles, man man manquote:
Ga je lekker Atletico kijken. PSV speelt hondsberoerd voetbal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Atletico en PSV vanavond op hetzelfde tijdstip, ik walg.
al had heracles geen enkel schot op doel. clean sheetquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach jou gun ik dat puntje wel ouwe reus. Sterker, van mij mag Ajax met zulk spel wel vaker op de bek. Dat sloeg echt alles, man man man
Ik kijk NEC - Twente.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jansen scoort.
Die had Feyenoord nooit weg moeten doen.
Oh buitenspel.
Slimme zet van Feyenoord.
Ja oke, dat was dan wel weer fantastischquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
al had heracles geen enkel schot op doel. clean sheet
Nee, Atletico geeft wekelijks een voetbalshow weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je lekker Atletico kijken. PSV speelt hondsberoerd voetbal.
Ja dat dacht ik al, vandaar dat ik de andere wedstrijd even beschrijf. Dat was onnodig geweest als je het zelf had gezien.quote:
Terecht.quote:
Thanx pik. Ja was enorm kut. Jammer dat wij ook slecht waren aanvallend. Met Tanane hadden we kunnen winnenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach jou gun ik dat puntje wel ouwe reus. Sterker, van mij mag Ajax met zulk spel wel vaker op de bek. Dat sloeg echt alles, man man man
Die had ook niks anders gedaan dan uitglijdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx pik. Ja was enorm kut. Jammer dat wij ook slecht waren aanvallend. Met Tanane hadden we kunnen winnen
Met Suarez had Ajax ook wel gewonnen denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx pik. Ja was enorm kut. Jammer dat wij ook slecht waren aanvallend. Met Tanane hadden we kunnen winnen
Ik ben benieuwd wat hij daar gaat presteren in Frankrijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die had ook niks anders gedaan dan uitglijden
Niet voor het eerst.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij verdient eigenlijk een sticker,
Hoe dan. Slalom door de defensie vanaf de middenlijn want hij had dan alsnog 10 andere minkukels om zich heen gehad. Weghorstquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |