Back in Black. Inderdaad verder niets luisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whole Lotta Rosie is wel grappig maar dan heb je hun andere 200 nummers ook gehoord.
Iemand die een naam heeft die inmiddels door zijn leeftijd is ingehaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn google is stuk, wie is Angus Young?
Hij zit wel weer flink te dissenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is geen beste avond voor GGMM.
Doe niet zo sarcastisch joh, dat is echt niet grappig.quote:
Incident, twee ploegen nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke kutwedstrijd is dit
Erg benieuwd wat voor excuses Frank heeft straks
Ongeslagen op kunstgras dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Die mat
Is het voor alle partijen geen beter idee dat die joden ook gewoon kunstgras nemen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het aanvalsspel van Heracles is extreem genant.
Die galavoorstelling tegen Vitesse zal nog wel in de benen zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke kutwedstrijd is dit
Erg benieuwd wat voor excuses Frank heeft straks
goed modwerk ron.quote:
Ik plaatste het woord ook er nog bij. Was 1 seconde langzamer maar in feite maakt dat dus niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Guantanamo Bay hebben ze deze wedstrijd binnenkort op DVD.
Haha dat denk ik bij iedere wedstrijd van Ajax de laatste maandenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
dskfjlfjlewjrlkwjlkdjfkldjfdlksjfsdlkfjs
Dit is de slechtste wedstrijd ooit.
Wij hebben geen ondergrens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat denk ik bij iedere wedstrijd van Ajax de laatste maandenEn toch wordt het iedere keer weer slechter
Nee dat is een deel van die 88 verdedigers die Stijn noemde. Ze gaan warmlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef mabo11 het volgende:
Ah de eerste mensen gaan al naar huis zo te zien
Zelfde als "branding". De kracht van de herhaling.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De kracht van herhaling kan jou niet ontzegd worden
Wij Ajacieden hebben daar iets heel handigs voor, het heet teletekstquote:
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen tijdens de warming up al weer richting de auto gingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef mabo11 het volgende:
Ah de eerste mensen gaan al naar huis zo te zien
Is er ook Ajaxpubliek vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Adames het volgende:
ik heb het heracles publiek nog niet gehoord
Kattengifje, geen apengifje.quote:
zitten allemaal in de vip loungequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Adames het volgende:
ik heb het heracles publiek nog niet gehoord
Katten mogen ook niet meer van haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kattengifje, geen apengifje.
genieten zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zitten allemaal in de vip lounge
Gezien de bezetting van max 15 a 20k stoeltjes is dat het geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen tijdens de warming up al weer richting de auto gingen.
Ik zag gisteren op 4chan een kat die in de fik werd gestoken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik daag iemand uit een minder grappig katten-gifje te vinden dan deze.
[ afbeelding ]
Da's de enige creatieve speler bij Heracles, vind je t gek?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Bel Hassani speelt als enige echt goed.
Tegen wie moeten jullie dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Seam het volgende:
Wel lekker een dubbele dosis kanker deze week![]()
Zondag weer een nieuwe dosis
Roda uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie moeten jullie dan?
Zipportal volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Damn, welke kunstenaar heeft dit gemaakt?
DonRaja probeert het kleine laatste beetje lol dat we tijdens deze wedstrijd beleven ook de grond nog in te trappen.quote:
Die gaan ook met z'n elven voor het kooltje liggen.quote:
kon die bal makelijk binnen houden met zijn linker andersquote:
Dog.shovel.gifquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op 4chan een kat die in de fik werd gestoken.
Dat was een gifje. Die was opzeker minder grappig dan deze
Helaas is het draadje al een 404tje, anders had ik 'm graag met je gedeeld
Lukt het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
DonRaja probeert het kleine laatste beetje lol dat we tijdens deze wedstrijd beleven ook de grond nog in te trappen.
Tja, dat gebeurt helaas vaker. Spelers durven niet op hun andere been te vertrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef mabo11 het volgende:
[..]
kon die bal makelijk binnen houden met zijn linker anders
Je kijkt 2 meter verkeerd.quote:
4chan blijft heerlijk vermaak man. En nog altijd start alles daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
4chan.
het is geen 2006 meer, mannen.
Alleen /sp/ is leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4chan blijft heerlijk vermaak man. En nog altijd start alles daar.
Geen idee. Hij ligt wel mooi in een hoekje, kun je 'm zo hard meppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, die zijn ook hard ja. Die achter dat Chinese restaurant?
Laten we het hopen. Dat maakt de titelstrijd nog spannend.quote:
Geen idee, ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had een galavoorstelling verwacht?
dat grapje was net ook niet leuk.quote:
Hij is minder dan Brenet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie hoorde ik mensen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |