SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nu is het van voeding-tot-voeding. Rip yolo. Ewaja, op zich best gelopen. Yololeven is niet echt goed voor je.
Over vier jaar heb jij ook gewoon kindjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die "ewaja", dat beetje straat nog. Wens je het allerbeste
![]()
.
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vier jaar heb jij ook gewoon kindje
Je krijgt vanzelf een belletje van een hysterisch huilende dWcvrouw 'Ben zwanger.. *WHUUUUUBOEHOEHOEEEEE*sniksnik*hyperventilering*BHOOOEEEEHOEHOE*snik*'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan ja
Haha sryquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan ja
Kutsnolquote:
Dank jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die "ewaja", dat beetje straat nog. Wens je het allerbeste
![]()
.
De binnenkant van je *insert familielid*?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
De binnenkant van je *insert familielid*?
neequote:
En echt, hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen ook...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
dat lijkt me echt fucked up. poep je zo je darmkanaal eruit
Sweet Jesus, doet me denken aan toen ik 16 was (mi gado 10 jaar terug), was m'n toenmalige chick ook ineens niet meer ongesteld geworden terwijl ze dat wel moest zijn. En door stress dat lichaam natuurlijk nog langer uitstellenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een belletje van een hysterisch huilende dWcvrouw 'Ben zwanger.. *WHUUUUUBOEHOEHOEEEEE*sniksnik*hyperventilering*BHOOOEEEEHOEHOE*snik*'
En dan zeg jij 'Het komt goed, ik kom nu naar huis.' en dan lief enzo.
te extreme buttsecks he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
En echt, hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen ook...
En dan bij elkaar er aan gaan likken en het opnemen en op internet gooien.
16 jarigen strugglesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sweet Jesus, doet me denken aan toen ik 16 was (mi gado 10 jaar terug), was m'n toenmalige chick ook ineens niet meer ongesteld geworden terwijl ze dat wel moest zijn. En door stress dat lichaam natuurlijk nog langer uitstellen.
[ afbeelding ]
MRW ZE HET UITEINDELIJK WERD
[ afbeelding ]
Slinks weer, nu verwacht je dat ik ga zeggen van "ja hallo, kijk wat je stuurt, 2 gays met een pocket pussy", en dat men dan denkt van "haha, hij keek gay shit". Nee, ik trap er mooi niet inquote:
zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slinks weer, nu verwacht je dat ik ga zeggen van "ja hallo, kijk wat je stuurt, 2 gays met een pocket pussy", en dat men dan denkt van "haha, hij keek gay shit". Nee, ik trap er mooi niet in.
Dat is best gayquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooit doen.
ze waren niet eens 's gay btw, ze gebruikte gwn samen een pocket pussy.
Naja, beter dan die vis op Facebook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooit doen.
ze waren niet eens 's gay btw, ze gebruikte gwn samen een pocket pussy.
Gewoon bevallen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
En echt, hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen ook...
dagelijksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand ooit het punt bereikt dat je te lui bent om te gaan slapen? Ofzo.
Standaard dingen dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welk programma?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar het is niet constant in beeld
quote:
Succes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar het is niet constant in beeld
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik snap ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh nee wel dat ik te moe was om te slapen snap je
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
WORDT ECHT STEEDS SPANNENDERDERDER ZO111!!!!11!/
weenie, woon je op thuis of op kamers?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we eens samen te moe worden om in slaap te vallen ?
Waaromquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, woon je op thuis of op kamers?
in kleine ruimtes lukt het mij beter dan in grote ruimtes drmquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ik bedoelde er dus mee dat we zo lang samen gaan studeren dat we er te moe van worden
het is biera niet bira toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ik bedoelde er dus mee dat we zo lang samen gaan studeren dat we er te moe van worden
foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is biera niet bira toch?
Bira, whyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is biera niet bira toch?
zingt die tegenwoordig ook al dan? ;squote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die moet ik nog aanpassen naar een lyrics van brak obama
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zingt die tegenwoordig ook al dan? ;s
wrm luister je vrijwillig naar kutmuziek? ;squote:
Vind je verder wel gewoon nice hoorquote:
laatme met rust je hebt me verdrietig gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Vind je verder wel gewoon nice hoor
Srryquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
laatme met rust je hebt me verdrietig gemaakt
ben er voor jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
laatme met rust je hebt me verdrietig gemaakt
als je je zinnen even wil verzetten wil ik nog wel twee keer van je winnen met bomberman zodat het mooi rond 10-0 isquote:
wrm wil je me zo vernederenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je je zinnen even wil verzetten wil ik nog wel twee keer van je winnen met bomberman zodat het mooi rond 10-0 is
Mijn muzieksmaak is dan ook wat andersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm luister je vrijwillig naar kutmuziek? ;s
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is dan ook wat anders
ben onzeker dus moet anderen vernederen om mezelf omhoog te praten, srry ben vanbinnen echt goede jongen maar kan me niet zo goed uitenquote:
oke kom ik gun jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben onzeker dus moet anderen vernederen om mezelf omhoog te praten, srry ben vanbinnen echt goede jongen maar kan me niet zo goed uiten
ik heb gewoon prepaid van vodafone nooit ergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:58 schreef Oberkullie het volgende:
Christus wat is Tele2 toch de droeftoeter onder de telecomfamfare
ja jou ken ik nietquote:
Is gewoon lekke..quote:
was leuk zolang 't duurdequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
je hebt me nu wel genoeg vernederd hzaw ;c
kan het zelfde zeggen over mijn relatiesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was leuk zolang 't duurde
dacht dat je celibaat leven hadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kan het zelfde zeggen over mijn relaties
Ook niet echt hoor maar goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was leuk zolang 't duurde
ja kloptquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je celibaat leven had
Prepaidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb gewoon prepaid van vodafone nooit ergens last van
ben 23quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prepaid
Of je bent 50 plus of je bent een drugsdealer
Of beidequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prepaid
Of je bent 50 plus of je bent een drugsdealer
Ja wolla jaquote:
heb overal wifi en bel echt amper dus vind een abonnement overbodig nog ooit een moment in m'n leven gehad dat ik dacht, shit heb abo nodig dus zodoendequote:
In zo'n situatie kan ik er nog wel inkomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb overal wifi en bel echt amper dus vind een abonnement overbodig nog ooit een moment in m'n leven gehad dat ik dacht, shit heb abo nodig dus zodoende
ja,quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In zo'n situatie kan ik er nog wel inkomen.
Je woont zeker in de stad. Daar heb je overal wifi
heb je ook moeite met dikke mensen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben ook prepaidleef.
Zo lang al niet opgewaardeerd dat ik afgesloten ben #thuglife
Wat waaromquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook moeite met dikke mensen?
je klinkt beetje depri, ben je sipjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
I wander out where you can't see, inside my shell I wait and bleed.
Jij bloedt dan ook letterlijk in je oester hahahahihahoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
ik heb moodswings vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je klinkt beetje depri, ben je sipjes?
Ik vind dikke mensen leuk want ik mag in hun fatty wangen knijpenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dikke mensen verpesten mijn blik op de wereld, zo voel ik dat
hihihquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bloedt dan ook letterlijk in je oester hahahahihaho
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
ben je zelf beetje mollig?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dikke mensen leuk want ik mag in hun fatty wangen knijpen
beetje zwierig als ik depri ben luister ik naar ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister dit altijd als ik beetje depri ben
Helemaal nergensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja,
trein, stations, bussen, stadswifi, kroegen, school, sportclub, gym, thuis en bij kameraden
en ik gebruik m'n mobiel alleen voor whatsapp doe er verder niet veel mee dus waar heb ik dan in godsnaam abo voor nodig
dat vind ik wel valide redenatie
Neh slankquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je zelf beetje mollig?
Hoezoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je mij nu oppervlakkig?
jij bent niet degene van je foto's in je fobo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je mij nu oppervlakkig?
zou je liever een leeuw of een vogel willen zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Ik snap al je random vragen niet btw
ff in m'n fobo kijken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent niet degene van je foto's in je fobo.
kan gewoon niet. Ik kan er gewoon niet bij met mn harses
Ik kijk met je meequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ff in m'n fobo kijken hoor
Nee ga door.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staat helemaal niks in jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent niet degene van je foto's in je fobo.
kan gewoon niet. Ik kan er gewoon niet bij met mn harses
oh kkziek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staat helemaal niks in ja
Eindelijk kwaliteit in je posts, hihi.quote:
sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh kkziek.
k dacht dat je eenbeetjevanalles was![]()
ja man, lastig zien zo, met spleetogen atm
maargoed. zij is kloon. kan niet anders
als jij eens zou stoppen met posten zou het helemaal fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk kwaliteit in je posts, hihi.
ik vond dat wij vroeger closer warenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk kwaliteit in je posts, hihi.
Wat the fuck is ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij eens zou stoppen met posten zou het helemaal fantastisch zijn.
De liefde is over, heb je wel eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond dat wij vroeger closer waren
Mannen die van katten houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een hekel aan je username, catkiller
Ik hou van katten
kan niet geloven dat je dit zegtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De liefde is over, heb je wel eens.
hjb tegen mij dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij eens zou stoppen met posten zou het helemaal fantastisch zijn.
De eerste stap is ontkenning.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet geloven dat je dit zegt
Jankse he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet geloven dat je dit zegt
Zodra ze weet hoeveel geld er op zijn bankrekening staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer zet jij eigenlijk eerste stap eens?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mannen die van katten houden.Enige respectabele huisdier voor een man is een grote (vecht)hond.
Heb de hoop opgegeven. Mijn leven is heerlijk ongecompliceerd zoals het nu isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer zet jij eigenlijk eerste stap eens?
Geen munchkins hebben.quote:
Ja, zijn gebrek aan saaiheidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen munchkins hebben.Heb je wat te compenseren dat je grote katten kiest?
Als je een kat met korte haren neemt kan je er toch net zo goed 1 bij een boerderij halen voor 5 euro?quote:
Vind ik gewoon dik. Fucking grote kat man, net een leeuwquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen munchkins hebben.Heb je wat te compenseren dat je grote katten kiest?
Crip, maat. Lekker nummer. Classicquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
jullie zijn saai dus ga gwn door me tmuziek posten
Crip ik heb wa7ed gekke app voor jouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
jullie zijn saai dus ga gwn door me tmuziek posten
DAT JE PERFECT BENT SKKLquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan saaiheid? Que?
Mag ik jou even kortwiekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een kat met korte haren neemt kan je er toch net zo goed 1 bij een boerderij halen voor 5 euro?
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ok, chil.
Vrijdagavond al plannen dan?
cookie doughquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
Huilen op de bank samen met een bak ijs en goed filmpje want #tentamen
Geen idee ik kijk nooit naar films kom samen met mij meejanken danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
cookie dough
Leuke film? Droevige film? Spannende film? Kutfilm?
Uhquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
Wie wil mij een massage geven? Betalen kan in natura, hoeft niet.
Wil je niet meer van die vieze woorden zeggen.quote:
ja is goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk nooit naar films kom samen met mij meejanken dan
vuistmassage?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
Wie wil mij een massage geven? Betalen kan in natura, hoeft niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je doen danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wil je niet meer van die vieze woorden zeggen.
.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon etenKan best wat bij
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vuistmassage?Wajow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop, je maakt mijn pieleke verdrietigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan
Susan
Boyle
Susan boyle susan boyle
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Het is toch al een verdrietig gezichtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef Simterklaas het volgende:
Stop, je maakt mijn pieleke verdrietig
Zou ik ook zijn als ik altijd maar zat opgesloten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is toch al een verdrietig gezicht
Ik ook.quote:
Ik heb mijzelf al een tijdje niet gewassen en ben nu lekker vet en vet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in een vette hap zoals een big mac
Gekotstquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al een tijdje niet gewassen en ben nu lekker vet en vet.
Hard geworden.quote:
kom westerkadequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
ik heb pizza gehaald vandaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Work It, make It, do it, makes usquote:
Ik ken al die straten niet jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
straten liggen naast elkaar
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken al die straten niet ja
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Work It, make It, do it, makes us
harder better faster strongerquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Work It, make It, do it, makes us
quote:
more than, hour, our, never, ever, after, work is, overquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
harder better faster stronger
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD DUDUDUquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
more than, hour, our, never, ever, after, work is, over
lekker boeiendquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga kotsen door jullie goredicks nou doei ben instant lesbian geworden
one more timequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD DUDUDU
television rules the nationquote:
Ja rond dit tijdstip kan ik weinig mensen afzetten, daarom kom ik ff hier.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, de afzetter komt weer even koekeloeren
Je maakt het er niet beter op.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op.
Niks mis met Ikea keukens toch??quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja rond dit tijdstip kan ik weinig mensen afzetten, daarom kom ik ff hier.
Kwarkquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Alsof je zegt dat dit [ afbeelding ]
Beter is dan dit [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |