SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb tevens woedende mail naar Danny gestuurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dank je vriend, ik heb ook een TR gedaan, dit kan echt niet zo
wee nie of ik klaar ben voor madlovequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil mn woede uiten in liefde
Stoicijns is beter voor je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wee nie of ik klaar ben voor madlove
Hang aan de telefoon as we spiekquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb tevens woedende mail naar Danny gestuurd.
Ik uit het wel tijdens koken danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wee nie of ik klaar ben voor madlove
komt die hier wel eens?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom is eend weer uit de OP?
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik uit het wel tijdens koken dan
Niels is ook weg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh daarom kreeg ik de bezettoon.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hang aan de telefoon as we spiek
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja was er kapot vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels is ook weg hoor.Kweenie of je dat al is opgevallen.
Lekker gek ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittig
Ik hou van zo pittig dat je keel ervan gaat branden anders is het niet goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittig
EENSCHquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
Pittig moet zo pittig zijn dat het pijn doet. Anders is het niet goed
ja nou ja, ik haal hem er niet uit hoor, ik vind het ook kinderachtig namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend nog duidelijk gezegd dat hij het flauw en kinderachtig vond.
En ik Gronings dus zo ver is het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben drent, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
hou niet van gevaarlijke dingen in mijn keelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou van zo pittig dat je keel ervan gaat branden anders is het niet goed
ik woon volgende week ook weer in groningen, komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik Gronings dus zo ver is het niet
God, niet nog een fokker in groningen he ..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon volgende week ook weer in groningen, komt wel erg dichtbij zo
ik hoop dat ik dat effect ook had maar denk t niequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
wow zo'n gast die eerst een 2/10 was is opeens 9/10 met baard.
ken anders geen anderen, ja saan maar verder niemandquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
God, niet nog een fokker in groningen he ..
heb je een baard?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat effect ook had maar denk t nie
Gewoon madame jeanettes jatoch. Tevens heb ik ook een gedroogde Carolina Reaper in 1 hap gegeten, dat was niet zo'n geweldig goed plan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Che_ het volgende:
Mensen die altijd zo stoer doen over pittig eten omdat ze af en toe een stukje jalapeño peper consumeren..
Nou ik ken er al 5, waarvan 2 bij mij op school zitten/zatenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken anders geen anderen, ja saan maar verder niemand
zit je zernikecomplex?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik ken er al 5, waarvan 2 bij mij op school zitten/zaten
madame jaenettes zijn niet echt pittig. dat tweede wil ik wel eens doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon madame jeanettes jatoch. Tevens heb ik ook een gedroogde Carolina Reaper in 1 hap gegeten, dat was niet zo'n geweldig goed plan.
sorry okequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had een post en toen was die weer weg
Ja, is toch ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja nou ja, ik haal hem er niet uit hoor, ik vind het ook kinderachtig namelijk
Jij bent caramel, dus jij ervaart pittig anders dan een kaaskop.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
madame jaenettes zijn niet echt pittig. dat tweede wil ik wel eens doen
schattig dat je me caramel noemtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent caramel, dus jij ervaart pittig anders dan een kaaskop.
Madame jeannettes gooi ik soms in mn thee als suikervervangerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon madame jeanettes jatoch. Tevens heb ik ook een gedroogde Carolina Reaper in 1 hap gegeten, dat was niet zo'n geweldig goed plan.
Ik zit meestal in doornveste maar af en toe Van olsttoren jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, welke gebouw ik zit in die toren maar vergeet naam altijd
Waarschijnlijk heeft hij nu opeens een kaaklijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
wow zo'n gast die eerst een 2/10 was is opeens 9/10 met baard.
hihaho wat studeer je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zit meestal in doornveste maar af en toe Van olsttoren ja
Godverdomme nog een fokker in de toren
ja kan idd, maar was ff in shock.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij nu opeens een kaaklijn.
Je valt in herhaling, we weten ondertussen dat jij alleen eten boven 1.000.000 scoville geniet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Che_ het volgende:
Mensen die altijd zo stoer doen over pittig eten omdat ze af en toe een stukje jalapeño peper consumeren..
een beetje maarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stel hypothetisch gezien dat ik ja antwoord vind je me dan stommer?
Laatst een Madame Jeanette (of was het Adjuma) in m'n soep kapot gekneed, kaolo heet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Che_ het volgende:
dacht dat we closer waren dat je niet oppervlakkig was en mijn keuzes accepteerde zonder dat ik in waarde daal maar niet dus, best kut zo rauw op mn dak ineensquote:
Het is of ginger, of echt dat schaamhaar "baardje"quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoax, tatta's hebben geen baardgroei
BML jij danquote:
Ja alleen dan met een vajayjayquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Opsonisatie is toch gewoon Toto?
ik accepteer je zoals je bent maar ik zeg je bff tot bff dat vlassige patchy baardjes niet zo'n hele goede keuze zijn xquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat we closer waren dat je niet oppervlakkig was en mijn keuzes accepteerde zonder dat ik in waarde daal maar niet dus, best kut zo rauw op mn dak ineens
Meisje jij bent booooooooosquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, we weten ondertussen dat jij alleen eten boven 1.000.000 scoville geniet.
bedrijfseconomiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
BML jij dan
[..]
Ja alleen dan met een vajayjay
wat is bmlquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
BML jij dan
[..]
Ja alleen dan met een vajayjay
hoe kneed je in je soep? ;squote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatst een Madame Jeanette (of was het Adjuma) in m'n soep kapot gekneed, kaolo heet.
Lekker genietenquote:
hoezo johnny depp heeft ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik accepteer je zoals je bent maar ik zeg je bff tot bff dat vlassige patchy baardjes niet zo'n hele goede keuze zijn x
Sorry ik ben van 1996 en ben beetje daar blijven hangen oh my fucking god toon eens medeleven stomme oudjequote:
watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]moet meteen aan die gast denken die dit dan zo mooi in het Engels uitlegt hahaha
kon je niet gwn die peper snijden jeetje wat een moeitequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegen randje van je bord doen en dan met je lepel pletten.
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry ik ben van 1996 en ben beetje daar blijven hangen oh my fucking god toon eens medeleven stomme oudje
huhquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]moet meteen aan die gast denken die dit dan zo mooi in het Engels uitlegt hahaha
Nee, want die juice moet in je soep vloeien, amateurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
kon je niet gwn die peper snijden jeetje wat een moeite
Jezus. Net zo jong als mij jongste broertje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry ik ben van 1996 en ben beetje daar blijven hangen oh my fucking god toon eens medeleven stomme oudje
Rustig aubquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent saai
weet wel wat erger is
Hoelang ging je kapot?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
0mg jy bent echt saai,,quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig aub
Mening van fokkers trek ik me zeer erg aan itt de careless mensen hier
heb je zoals hem of hoe laat eens plaatje zien op google ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo johnny depp heeft ook
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan wel nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus. Net zo jong als mij jongste broertje.
Bij Pirates of the Caribbean hebben ze stukken bij geschminkt he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je zoals hem of hoe laat eens plaatje zien op google ofzo
oh ik dacht rauw, vond al raar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, want die juice moet in je soep vloeien, amateur. En was meegekookt, dus zacht.
Daarom zeg ik 'tquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig aub
Mening van fokkers trek ik me zeer erg aan itt de careless mensen hier
ik ben van 1998quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus. Net zo jong als mij jongste broertje.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0mg jy bent echt saai,,
Zegt miss basic bitch herself.
ja doen veel mannen sws, hij heeft best een vlassig baardje van zichzelfquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij Pirates of the Caribbean hebben ze stukken bij geschminkt he.
die jeugd van tegenwoordigquote:
AH Basic heeft soms nog best wel goede producten hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
basic bitch
beter dan basic vakkenvuller
MAAR HIJ IS WEL SEXIEST MAN ALIVE GEWEEST HE.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ja doen veel mannen sws, hij heeft best een vlassig baardje van zichzelf
Mensen koesteren veel wrok hierquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0mg jy bent echt saai,,
Zegt miss basic bitch herself.
moet hardop lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AH Basic heeft soms nog best wel goede producten hoor.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]basic bitch
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je zoals hem of hoe laat eens plaatje zien op google ofzo
is toch leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen koesteren veel wrok hier
So so sensitive
ja sry vind hem echt niet sexyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MAAR HIJ IS WEL SEXIEST MAN ALIVE GEWEEST HE.
Hij is Engels ja, verdikkeme!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Basic vakkenvuller
.
Beter dan basic mbo'er met "haar Italiaantje" in Spanje.
Vertel eens wéér wat leuks over spanjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]basic bitch
Mannen die geen blauwe ogen hebben en/of niet blond zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo patchy aan zijkanten
oh maar als ie zo vol is maakt niet uit tochquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo patchy aan zijkanten
jezus christus hatenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuwl mensen uit '91 en mensen uit WCH tijd
doe er iets meequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit hoor ik vandaag al voor de derde keer
De zon scheen vandaag nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vertel eens wéér wat leuks over spanje
zit je nog maar eerste jaar of niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wow heb voor 500k aan goederen besteld in een container XD so speciaal haha vooral als mbo'erquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vertel eens wéér wat leuks over spanje
Wat zeg jij ik zit in tweedequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit je nog maar eerste jaar of niet?
bruin haar bruine ogen haat maar raakquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen die geen blauwe ogen hebben en/of niet blond zijn
bijzonder dat je dat hebt onthouden welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wow heb voor 500k aan goederen besteld in een container XD so speciaal haha vooral als mbo'er
Ah wijsheid komt met jarenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen die geen blauwe ogen hebben en/of niet blond zijn
Watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik wil opstaan en naar de wc gaan maar ik ben bang dat als ik opsta opeens al het bloed wat heeft lopen opsparen afgelopen uren naar beneden komt gushen en een mess maakt.
blasfemiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete dagelijkse bezigheden
wtf lul je, ben ongesteld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat. Dit zijn wel echt obese people problems.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
bijzonder dat je dat hebt onthouden wel
soms ben jij intens ranzigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik wil opstaan en naar de wc gaan maar ik ben bang dat als ik opsta opeens al het bloed wat heeft lopen opsparen afgelopen uren naar beneden komt gushen en een mess maakt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bruin haar bruine ogen haat maar raak
awww dankje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms ben jij intens ranzig
Hahahahahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wow heb voor 500k aan goederen besteld in een container XD so speciaal haha vooral als mbo'er
Slaap je weleens met handdoek tussen je benen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
wie de fak doet datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Slaap je weleens met handdoek tussen je benen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
Dat klinkt als blastoomquote:
Neh moet alleen nog chemie halen, kon niet naar her wegens omstandigheden.quote:
1,90 wowquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Ben je ook nog eens een midget want dan ben je precies iets waar ik niet op val huehue
Zolang het maximaal vuistgrootte is, mag het.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op dadelijk moet ik lachen en komt er een bloedklonter uit
ahahah wat een humor op deze dinsdag avondquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha je heet Crip maar je Blood, confusing deze gang activity xD.
En je bent intelligent mkay 2 van de 4 zijn goedgekeurd je haar kunnen we naar blond verven en je kunt lenzen dragen.quote:
Gadverdamme ik ga hierdoor nog spontaan ongesteld wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op dadelijk moet ik lachen en komt er een bloedklonter uit
heb je wel eens een klont zo groot gehad?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang het maximaal vuistgrootte is, mag het.
Hallo ik ben MMG en ik hou van computer spellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ahahah wat een humor op deze dinsdag avond
Veel vrouwen, onwetend kind.quote:
dat ben ik mongoolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
Tyfes wind hier. Klinkt alsof mensen schreeuwen
ben dom hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je bent intelligent mkay 2 van de 4 zijn goedgekeurd je haar kunnen we naar blond verven en je kunt lenzen dragen.
soms voelt het alsof je bevalt van een goudvisquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadverdamme ik ga hierdoor nog spontaan ongesteld worden
ik stalk jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, de captcha-code net ergens was "ewa".
Dus.
Nee. Ik schrok toen de arts zei dat dat kon gebeuren. Wtf. Niet gebeurd. Bloed wel godvertieves elke dag echt nog 1 kaulo druppel en als we dan toch proberen te seksen is het ineens HAHA BLOODS UP BITCHES. Het houdt niet op. Niet vanzelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je wel eens een klont zo groot gehad?
hardopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat ben ik mongool
Doe die fucking deur open
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Montelly het volgende:
Ey hebben jullie nog leuke bubbling nummers?
moest giechelenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hallo ik ben MMG en ik hou van computer spellen.
C-O-M-P..
Is best leuk hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil er echt niet aan denken om van een kind te bevallen gvd uitgerekte punani buik huid alles en dan nog al die weeën en vergrote gevoelige titties en zwangerschaphormonen en dan als cadeau krijg je een huilend mormel erbij
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Montelly het volgende:
Ey hebben jullie nog leuke bubbling nummers?
Recent nog en die hebben ze toen een naam gegeven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je wel eens een klont zo groot gehad?
Nee. Eng.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat ben ik mongool
Doe die fucking deur open
wtf man ik zou me doodschrikken als ik opeens bloedklont ten grote van mn vuist uitduw. fucked up, moest je trouwens ingeknipt worden of scheurde je tijdens de bevalling?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik schrok toen de arts zei dat dat kon gebeuren. Wtf. Niet gebeurd. Bloed wel godvertieves elke dag echt nog 1 kaulo druppel en als we dan toch proberen te seksen is het ineens HAHA BLOODS UP BITCHES. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Ja nou ik denk dat het het uiteindelijk allemaal waard is maar kijkende naar mn goede vriendin die nu zwanger is en om de halfuur naar de wc moet rennen om te pissen/kotsen ... is niet bemoedigend.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Recent nog en die hebben ze toen een naam gegeven.
Je geeft je leven op. Maar blijkbaar is het leuk genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dat het het uiteindelijk allemaal waard is maar kijkende naar mn goede vriendin die nu zwanger is en om de halfuur naar de wc moet rennen om te pissen/kotsen ... is niet bemoedigend.
watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
Menstruatie spoor dat zo langs de been loopt, blijft apart gezicht
Tienermoeder?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dat het het uiteindelijk allemaal waard is maar kijkende naar mn goede vriendin die nu zwanger is en om de halfuur naar de wc moet rennen om te pissen/kotsen ... is niet bemoedigend.
Hahahahhahaha ik ook nuquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
moest net hysterisch lachen op de wc om bloedprop ten grote van je vuist
haha ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee aangezien ze bij mij in de klas zit nee. Beetje ongelukje
zal ze wel om gevraagd hebben danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee ze was bedwelmd en verkracht xD.
Alleen hele kleine scheurtjes in de binnenkant van labia. Ze zat wel klaar met de schaar dus ik moest heeeeeel goed luisteren, anders ging ze hem gebruiken. Ze zijn trouwens gek genoeg focking klein geworden ineens. Heb geen binnenste schaamlippen meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf man ik zou me doodschrikken als ik opeens bloedklont ten grote van mn vuist uitduw. fucked up, moest je trouwens ingeknipt worden of scheurde je tijdens de bevalling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen hele kleine scheurtjes in de binnenkant van labia. Ze zat wel klaar met de schaar dus ik moest heeeeeel goed luisteren, anders ging ze hem gebruiken. Ze zijn trouwens gek genoeg focking klein geworden ineens. Heb geen binnenste schaamlippen meer.Naja... halve cm lang en 2 mm dik ofzo. Heel raar.
[..]
Ja dat is het mindereAlleen maar kotsen en pissen, zere tetten, steeds nieuwe bh's moeten kopen, zere poten, de periode tussen 'Ben je aangekomen?' naar 'Wow je bent zwanger!' dat je je buik maar extra uit gaat zetten zodat het in ieder geval duidelijk is dat je zwanger bent en niet obesed, en dat is dan in het begin leuk tot het een joekel wordt en je elke ochtend naar de spiegel rent om te checken of het niet gescheurd is, naar de periode dat je denkt 'Fuck it ik ga geen bh's meer dragen' omdat veel te oncomfortabel, en dan komt de bekkeninstabiliteit, en je kunt alleen nog maar op je linkerzij slapen en alles is teveel moeite.
En dan ga je bevallen en dan ga je zo ongeveer drie keer dood tijdens iedere wee. Water en bloed en poep en scheten laten tijdens persweeen in het gezicht van de gynaecoloog terwijl je die middag nog resten van het kerstdiner hebt lopen wegbunkeren...
En dan baby
En dan 1000 mensen die op bezoek komen drie weken lang
En dan iedere drie uur voeden. En tepelkloven. Die fucking pijn doen.
Maar dat als je even niet gevoed hebt, dat je dan denkt van Nah... Krijg eens honger.
De eerste twee weken dan, daarna denk je van 'Alweer?'maar dan heb je hem/haar vast en als de pijn van het aanzuigen dan weg is het wel weer 'Ahhhhh
'.[/spoiler]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen hele kleine scheurtjes in de binnenkant van labia. Ze zat wel klaar met de schaar dus ik moest heeeeeel goed luisteren, anders ging ze hem gebruiken. Ze zijn trouwens gek genoeg focking klein geworden ineens. Heb geen binnenste schaamlippen meer.Naja... halve cm lang en 2 mm dik ofzo. Heel raar.
Zuurkapjequote:
Ja, zoiets had ik ook toen ik weer moed kreeg om er een spiegel bij te pakken. Verwachtte een ravage maar het is er alleen maar beter op geworden.quote:
Omg match made in heaven ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie echt niet waarom je vrijwillig een kind zou nemen. Maar goed dat de meningen daarover verschillen dus.
Het is wel handig voor ons pensioen dat mensen vrijwillig kinderen nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie echt niet waarom je vrijwillig een kind zou nemen. Maar goed dat de meningen daarover verschillen dus.
Zolang jij je maar niet voortplant.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
heyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil wel kindje adopteren. Eentje die al af is
Ja vooral blijven uitpoepen dus! Ik houd je niet tegenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is wel handig voor ons pensioen dat mensen vrijwillig kinderen nemen.
ik wil best half chocolate babyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet voortplant.
Als ik er al 1 wil moet 'ie vanaf een jaar of 4 zijn. Direct kleuter designer shoes aan, lopen en praten met die hap.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Dit zou ik dus al helemaal niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Jij moet daar ook echt niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
Nee man, 10 ofzo. Dan kunnen ze gewoon zelf kakken enzo zonder dat ze nog een keer per ongeluk in hun broek schijtenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik er al 1 wil moet 'ie vanaf een jaar of 4 zijn. Direct kleuter designer shoes aan, lopen en praten met die hap.
Zijn we het toch nog ergens samen over eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet daar ook echt niet aan beginnen.
kan later ook wel keer per ongeluk gebeurenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, 10 ofzo. Dan kunnen ze gewoon zelf kakken enzo zonder dat ze nog een keer per ongeluk in hun broek schijten
Als dat ding het van jou moet leren dan zal het nooit dat stadium bereiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik er al 1 wil moet 'ie vanaf een jaar of 4 zijn. Direct kleuter designer shoes aan, lopen en praten met die hap.
Haha heb je in je broek gekaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan later ook wel keer per ongeluk gebeuren
Klopt, was mooi. Heb het weer verpest met een sneer nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn we het toch nog ergens samen over eens.
Jouw kinderen komen uit een ei, incl. snor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als dat ding het van jou moet leren dan zal het nooit dat stadium bereiken.
Maak je niet dik, we staan weer quitte.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, was mooi. Heb het weer verpest met een sneer nu.
Maak je geen zorgen. De enige mogelijkheid dat ik ooit aan een kind begin is een man krijgen waar ik hopeloos op verliefd ben dat hij me weet te overtuigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moet daar ook echt niet aan beginnen.
Dat was m'n konijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
schrok heel erg van die selfie die je stuurde
Elke keer hetzelfde met haarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls Chloro. Alle verhalen hebben we inmiddels wel gelezen.
Weet niet van wat ik meer zou schrikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jouw kinderen komen uit een ei, incl. snor.
ja kloptquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik je moet insemineren?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw kinderen komen uit een ei, incl. snor.
Ik neem aan dat dit over je huisdier gaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef Myrr het volgende:
Ik heb er een die als een kalkoen klinkt.
Goede aanname.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit over je huisdier gaat?
nee haar kut gobbelt alles opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit over je huisdier gaat?
Gewoon chillen. Volgens mij is het wel iets uit regio Rotterdam.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Myrr het volgende:
Godver Crip.
Hey dWc. Wat betekent feunen? Mijn streetcred is op, ik heb gewoon geen idee meer van tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Myrr het volgende:
Godver Crip.
Hey dWc. Wat betekent feunen? Mijn streetcred is op, ik heb gewoon geen idee meer van tegenwoordig.
Moa, liever oud dan dat ik bij deze feungeneratie zou horen. Niet dat het in 'mijn tijd' beter was, beetje schuren op je 14de en dat normaal vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon chillen. Volgens mij is het wel iets uit regio Rotterdam.
Hoorde laatst de term "derm", bleek mooi/sexy te zijn. Teken dat je officieel oud wordt
.
[ afbeelding ]
kleur van de muur van je kamerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is roze
R.I.P. die tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, liever oud dan dat ik bij deze feungeneratie zou horen. Niet dat het in 'mijn tijd' beter was, beetje schuren op je 14de en dat normaal vinden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. die tijd
R.I.P. Fernandes
GVD MAN ZELFS DE MOFUCKING PHANTO HEEFT EEN KIND WHAT HAS THIS WORLD BECOME TO.
nouuuquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat mannen die hebben
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat mannen die hebben
quote:9611Niels Gepost op 06-09-2012 om 18:59 pm Bericht citeren
berenpak9
webicon
he juminele nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt
mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is * adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk mensen we gaan een keer verzamelen en dan naar haar of hem toe om verhaal te halen want wij hebben meerdere keren netjes gevraagt om deze nep dame de video's te verwijdern maar hij of zij luistert niet dan maar persoonlijk dag hoor
quote:2NutZ Gepost op 06-09-2012 om 12:48 pm Bericht citeren
Non-profit paardenstylist.
webicon
quote:
Op 06-09-2012 12:36 schreef dootje44
hey faker !!! je gebruikt alles van mijn dochter Kimberley ...Ik laat dit haarfijn uitzoeken en ga naar de politie , hier kom je niet mee weg je zult hier zwaar voor boeten ! je weet niet wat je jezelf op de hals hebt gehaald !!! geniet nog maar even van je dubbel leven "
Mag ik haar nummer? van de echte? dus van je dochter?
f misschien van jou? hahaha
Was je toen al zo oud? Of hebben we het over nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit was echt de kroon op m'n quarter life crisis.
toen zocht ik al op concrete enemasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast al gedaan toen ze 13 was, vieze goorlap dat ze is.
Heb het over jou als boegbeeld van YOLO, vooraanstaand figuur van het dag-tot-dag leven, en dan nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was je toen al zo oud? Of hebben we het over nu?
Ik had toen nog babyvet op m'n wangen man.
WTF DIE DERDE GAST IS ZO HARIGquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik durf die link hier niet te posten ahhaha
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH OMG ZO WEIRD DATquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
ik heb fleshlight gif van mmgy en krio gevonden maar kan niet plaatsen
gvd ben nie die hele tumblr aan het bekijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH OMG ZO WEIRD DAT
Ik ga niet meer verder, tis wat awkwardquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd ben nie die hele tumblr aan het bekijken
Nu is het van voeding-tot-voeding. Rip yolo. Ewaja, op zich best gelopen. Yololeven is niet echt goed voor je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb het over jou als boegbeeld van YOLO, vooraanstaand figuur van het dag-tot-dag leven, en dan nu.
Wou vragen om link in dm, maar besefte tijdig dat dat gay zou zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
ik heb fleshlight gif van mmgy en krio gevonden maar kan niet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |