SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon niet in Marokko jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Twinings
Niet thee drinken die de lokale boer vers heeft gedroogd in Marokko.
Dat dacht ik een jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je nog excuses aanbieden of niet?
http://www.elkspel.nl/spe(...)man+Multiplayer.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speelde dat vroeger altijd, wil wel, welke site?
Ha! Gayquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon niet in Marokko ja![]()
Uiteraard is thee van een lokale plantage het lekkerst.
???quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
Wie van jullie honingdropjes heeft mij in de OP geplaatst
kquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.elkspel.nl/spe(...)man+Multiplayer.html
Ik ben player79145
Ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
Ja JIJquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er gay dan? bedoelde ik.
Dat was ik... serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
KLB / [KLB SC] Kaap danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
haha die erkenning zoekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Kaap dan
zie maar
topic ervoor zit je niet in, en ik ben de geweldige TS en hop je zit erin... zo ben ik nou...
zin om etto 2 keer 5 kilo plutonium cadeau te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om WCH te gebruiken als zaklamp door batterijen in zijn kont te douwen
Nee, je wist nogal stellig te melden dat nucleaire bommen zo schadelijk waren voor het milieu t.o.v. van normale bommen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is deze? Bezigheidstherapie ofzo
Ja ik wil ook een vriendjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die erkenning zoeken
Echt liefquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Kaap dan
zie maar
topic ervoor zit je niet in, en ik ben de geweldige TS en hop je zit erin... zo ben ik nou...
hihi gekkiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt lief
ik wist wel dat jij het was
Wil je nu bukken
ahahahahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip wollah tek zebbi ik verneuk jouw hele
Leven
TRquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip wollah tek zebbi ik verneuk jouw hele
Leven
Hier schat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, je wist nogal stellig te melden dat nucleaire bommen zo schadelijk waren voor het milieu t.o.v. van normale bommen.
Ik wou daar graag meer context bij.
wat typte je hier nou preciesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt er aan als je niet voor de originaliteitsprijs gaat bedank ik
ja, hij bombardeert liever dan dat hij een atoombom gebruikt want een atoombom dat is schadelijk voor het milieuquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dimm een MileuAksieFront noob?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hij bombardeert liever dan dat hij een atoombom gebruikt want een atoombom dat is schadelijk voor het milieu
NSDAP'ersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat ik VVD stem![]()
Marx Rutte
Nee echt, dat gebash altijd op Nazi's moet echt stoppen... jeetje man... generaliserende zelootquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee echt, dat gebash altijd op Nazi's moet echt stoppen... jeetje man... generaliserende zeloot
ik soms. ik ragede teveel door dat spelletjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deed dat vroeger echt super veel
Amenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
God zegene Israël, nu en tot in de eeuwen der eeuwen.
weet jij wel hoe technologie buiten fok werkt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik wil wel een keer bomberman tegen je spelen crip
laat maar zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
weet jij wel hoe technologie buiten fok werkt?
Poekie nou...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zit hier zachtjes te snikken
probeer je pityfuck te krijgen ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal ik je zachtjes over je bol strelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek man... cockblocklummelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer je pityfuck te krijgen ofzo
doen... want,u bent lekker!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
zal ik morgen ubervroeg op staan om mezelf ontbijt en lunch te maken voor op school?
dan moet ik 5 uur op ofzo.
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
zal ik morgen ubervroeg op staan om mezelf ontbijt en lunch te maken voor op school?
teun cockblockt je al genoeg andersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek man... cockblocklummel
Nee, ik ben een trol... helaas.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij ook lkkr etto stuur eens foto in dm x
ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag werd mij altijd verteldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
Sowieso altijd ontbijten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
waar ontbijt jij graag mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag werd mij altijd verteld
lukt de binomiale verdeling niet helemaal?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdetyfus wat is statistiek een kutvak. Nog erger dan chemie
Kloptquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wrm speel je nooit meer spelletjes met mij?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weukveulquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lukt de binomiale verdeling niet helemaal?
ik ontbijt altijd met één peer, één glas acai bessen sap, één glas water en een grote kom zonnatura muesli rood fruit met rijstmelkquote:
haha ja welke dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm speel je nooit meer spelletjes met mij?
Klinkt wel lekker ja, alleen houd ik niet van muesli.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ontbijt altijd met één peer, één glas acai bessen sap, één glas water en een grote kom zonnatura muesli rood fruit met rijstmelk
en dat vind ik lekker
ik zie liever progressiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weukveul
Anova, kappa al die kuttermen
Regressie is te doen
oh, ik vind brood zo droog op de ochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker ja, alleen houd ik niet van muesli.
Naziquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch??? Mein liebchen...
kut, en bij jou?quote:
ik hou ook niet van brood.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, ik vind brood zo droog op de ochtend
?????quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch??? Mein liebchen...
Altijd brood, niet van dat onzinvoedsel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, ik vind brood zo droog op de ochtend
op mijn werk is het altijd kutquote:
liever muesli of cornflakes dan havermout dat vind ik zo papperigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hou ook niet van brood.
ontbijt graag met havermout of een eitje ofzo.
ik hou van voorgekauwd voedselquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever muesli of cornflakes dan havermout dat vind ik zo papperig
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zoals een meeuwenjong eet zeg maar?
Lekker aan het drinken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy en zijn kat aan de dans!
Dansér!
[ afbeelding ]
komt omdat ik het over eten hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:36 schreef hoink581 het volgende:
Het is nu wel een stuk gezelliger dan vanmiddag hoor.
Gaat meer over de explosiviteit van de bommen dan het nucleaire karakter no?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier schat.
http://www.theguardian.co(...)dustry.climatechange
wat was er vanmiddag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:36 schreef hoink581 het volgende:
Het is nu wel een stuk gezelliger dan vanmiddag hoor.
ach ja, we redden ons welquote:
heppie je nasi gemaakt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten dus ik heb daar niet zo'n behoefte aan.
Eerst was McNulty aan de beurt om door de mangel gehaald te worden. Bietje Fok! creepje bleek het te zijn. Toen begon men te etteren over dat gedoe met TARDIS. zijn ex, daar reageerde ik weer op wat natuurlijk eindigden in #mad #jelly #nocare.quote:
Spelletje spelenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat kan ik doen om dit gevoel weg te nemen?
Rellen gemist?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst was McNulty aan de beurt om door de mangel gehaald te worden. Bietje Fok! creepje bleek het te zijn. Toen begon men te etteren over dat gedoe met TARDIS. zijn ex, daar reageerde ik weer op wat natuurlijk eindigden in #mad #jelly #nocare.
Was een goede middag.
Gohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst was McNulty aan de beurt om door de mangel gehaald te worden. Bietje Fok! creepje bleek het te zijn.
Je gaa het waarderen, zoals olijven... eerst denk je "getsie" maar het goreit op je... je leert het kennen... elke hoekje en elke spelonk van teleurstelling zal voelen als thuis... en dan opeens is het 1 met je... dan is de teleurstelling onderdeel van je wezenlijkheidquote:
ok montellyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Why tho?
IK ZIE OOK LIEVER PROGRESSIE Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie liever progressie
jeetje wat een toestandenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst was McNulty aan de beurt om door de mangel gehaald te worden. Bietje Fok! creepje bleek het te zijn. Toen begon men te etteren over dat gedoe met TARDIS. zijn ex, daar reageerde ik weer op wat natuurlijk eindigden in #mad #jelly #nocare.
Was een goede middag.
Ligt eraan hoor, bij tumoren is het heus geen pretjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK ZIE OOK LIEVER PROGRESSIE Ja
Maar nu was er HARD BEWIJS. En hij probeerde zichzelf de helft van de middag eruit te lullen. Dat was zeer amusant.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje wat een toestanden
maar dat van mcnul was toch wel algemeen bekend?
Ik heb olijven altijd lekker gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je gaa het waarderen, zoals olijven... eerst denk je "getsie" maar het goreit op je... je leert het kennen... elke hoekje en elke spelonk van teleurstelling zal voelen als thuis... en dan opeens is het 1 met je... dan is de teleurstelling onderdeel van je wezenlijkheid
Zalig
Elke keer als ik hier kom dompel ik me weer onder in de heerlijke overdaad aan teleurstellingen
Hou van jullie
Heerlijk hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:42 schreef SideEffect het volgende:
Wij zijn ook teleurgesteld in jou hoor WCH
hehe stfuquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje raar heb je dat vaker bij correcte Nederlandse zinnen?
hahahah haa ahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, bij tumoren is het heus geen pretje
>implying dat ik dat niet al doequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar eens diep hard neuken met een hamlapje.
ja hahaha nou he jahahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hahahah haa ahaha
Ur so funny hijaho
ik wee nie waar je over hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom maak jij woorden die op een t eindigen nooit af?
Oude kaas echte kaasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu heb ik zin in melk
Hoe kan je vegan zijn weetje niet hoe godverdomme lekker kaas is
Jonge kaas he. Oude kaas is
Je moet gecondenseerde melk nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu heb ik zin in melk
hauaaha je haha lacht meer hahha dan zo'n ahsgahUah giechelig tienerwijf ahahaheiahhoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahaha nou he jahahahaha
ja hahahah nou he hahaha hihihi hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hauaaha je haha lacht meer hahha dan zo'n ahsgahUah giechelig tienerwijf ahahaheiahho
en alle andere kazen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu heb ik zin in melk
Wat. Wat is dit? Is dit lekker?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee lekker volle melk met honing. Dat mag jij niet he dan verlies je je gainz
sow... heerlijke oude brokkelkaasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En srsly gadverdamme oude kaas eet dan gewoon plastic ofzo
Hushauehahshshheheuehehahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahahah nou he hahaha hihihi hahaha
Brie is wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sow... heerlijke oude brokkelkaas
Jaquote:
Parmaham in een fles wijn bewarenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Vegans
Kaas![]()
Nu maar een flesje wijn open trekken en wat parmaham nuttigen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee lekker volle melk met honing. Dat mag jij niet he dan verlies je je gainz
Belachelijk decadent weer dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Vegans
Kaas![]()
beetje raar ditquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En srsly gadverdamme oude kaas eet dan gewoon plastic ofzo
doe nog een hand bewegingkje erbij plsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Vegans
Kaas![]()
Geen kamelenmelk drinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
niet gewoon ongepasteuriseerde melk uit de uier van je opa's koe chuggen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
Gelachen om chuggenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
Om te rijpen toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Parmaham in een fles wijn bewaren___________!
Ik ben bang voor hondenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet de labrador van de buren melken
Je bent zelf een pet draakquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
niet een pet draak hebben die je weert van honden
Wat heb je hier uit geleerd als je weet dat de hond denkt dat jij wil spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaat zo'n kutherdershond achter mij aan rennen denkende dat ik wil spelen nou nee hond ik ren van je weg ren niet achter mij aan :s
hou je bek naakte molrat dat je bentquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent zelf een pet draak
Neem dan een cavia ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Mijn broers vriendin had wel echt een bitchy chihuahua
Als je ermee kan voetballen zijn het geen honden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Mijn broers vriendin had wel echt een bitchy chihuahua
eind maartquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, we redden ons wel
hoelang mag jij nog in spanje ?
Nog harder rennenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heb je hier uit geleerd als je weet dat de hond denkt dat jij wil spelen?
Naakte molratten zijn m'n lievelingsdierenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow zeg.. gelukkig is er nu een mod... die zal wel aan mijn kant staan... zal je leren
ja wat heeft dat met mij van doen? je moet die radicaliserende glitterbom aanpakkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Naakte molratten zijn m'n lievelingsdieren
Toen heb je je moeder laten inslapen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn moeder had een duitse herder :s
Heeft ze je weer gekwetst?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat heeft dat met mij van doen? je moet die radicaliserende glitterbom aanpakken
Dus je bent halfbloed?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn moeder had een duitse herder :s
Gaat het goed doen bij het PVV-KonzentrationzLagerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk dan wat een dotje![]()
[ afbeelding ]
vind je mechelse herders ook leuk?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat het goed doen bij het PVV-KonzentrationzLager
man man jij wordt echt met de dag raarder he... niels 2.0 of watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beidenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen heb je je moeder laten inslapen?
er is alleen 1 groot verschilquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man jij wordt echt met de dag raarder he... niels 2.0 of wat
Nou nee, ik hou niet van Thais.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man jij wordt echt met de dag raarder he... niels 2.0 of wat
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is rozequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Spelletje spelen
Maar heb daar nu geen zin in
ik voel een soort van woede, klopt datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK ZIE OOK LIEVER PROGRESSIE Ja
Oh ik d8 dat je moeder met een duitse herder gingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN
maar mn pa is van de tatta side
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eng, maar toch ook wel weer schattig.quote:
ook datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja etto kan niet skaten
Minder. Zijn zo kortharig en onfluffigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
vind je mechelse herders ook leuk?
[..]![]()
Zag er dit weekend voor het eerst een in mijn leven lopen. Wat een hoop cutenessquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
hjb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, glitterbommetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
ohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder. Zijn zo kortharig en onfluffig![]()
Husky's daarentegen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg, glitterbommetje.
Ik hoor van WCH dat hij erg gekwetst is door jou.ik hoop dat wch stopt met fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zeg, glitterbommetje.
Ik hoor van WCH dat hij erg gekwetst is door jou.ik vond je leuker toen je nog boven ons in hiërarchie stond manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk zeg gwn eerlijk toch want duurt het langst
Ik heb dat eens ergens eerder gehoordquote:
[..]
Zeg, glitterbommetje.
Ik hoor van WCH dat hij erg gekwetst is door jou.Wow, opruiend gedrag door mod, TR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je grap is het niet eens waard om 1 lachspiertje te verrekken weetjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ik d8 dat je moeder met een duitse herder ging
Zo een die schapen in het gareel houdt
zooo lief hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zag er dit weekend voor het eerst een in mijn leven lopen. Wat een hoop cuteness
Ik wil mn woede uiten in liefdequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel een soort van woede, klopt dat
Dank je vriend, ik heb ook een TR gedaan, dit kan echt niet zoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wow, opruiend gedrag door mod, TR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |