SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 18:57:43 ]
Nieuw aangelegde weg verpestenquote:
En crip en braddie dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zo OP ook aangepast, beter zo
hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
ik stel voor om wch in het vervolg uit de op te laten
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
ik stel voor om wch in het vervolg uit de op te laten
Hij staat alweer terug joh wilde even gniffelenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering WCH, doe ff normaal kale kneus
wch zal voor altijd herdacht wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
nu heb je de OP alsnog verneuktquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij staat alweer terug joh wilde even gniffelen
Dat zou ik niet doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nieuw aangelegde weg verpesten
Klagen om niet voorrang gekregen terwijl auto van rechts kwam
Klagen om een spookrijder terwijl hij dan zelf ook op verkeerde baan gaat rijden
Wie hem kent is verplicht om zijn auto in fik te steken
vieze hoer met je ninja editquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, je ziet dubbel, junk
Nee hoor, ik deed niks, het ligt aan jou... zou maar eens minderen zeg jeetje... DP is aan het afglijdenquote:
hee je kunt ook te ver gaan hèquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed niks, het ligt aan jou... zou maar eens minderen zeg jeetje... DP is aan het afglijden
Niels2.0
erg zeg
Janken omdat je daarin staatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
die balk van de kwaliteitsusers mag ook weleens aangepast worden trouwens, buiten nutz post daar echt niemand meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |