SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 18:57:43 ]
Nieuw aangelegde weg verpestenquote:
En crip en braddie dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zo OP ook aangepast, beter zo
hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
ik stel voor om wch in het vervolg uit de op te laten
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
ik stel voor om wch in het vervolg uit de op te laten
Hij staat alweer terug joh wilde even gniffelenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering WCH, doe ff normaal kale kneus
wch zal voor altijd herdacht wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
nu heb je de OP alsnog verneuktquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij staat alweer terug joh wilde even gniffelen
Dat zou ik niet doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nieuw aangelegde weg verpesten
Klagen om niet voorrang gekregen terwijl auto van rechts kwam
Klagen om een spookrijder terwijl hij dan zelf ook op verkeerde baan gaat rijden
Wie hem kent is verplicht om zijn auto in fik te steken
vieze hoer met je ninja editquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, je ziet dubbel, junk
Nee hoor, ik deed niks, het ligt aan jou... zou maar eens minderen zeg jeetje... DP is aan het afglijdenquote:
hee je kunt ook te ver gaan hèquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed niks, het ligt aan jou... zou maar eens minderen zeg jeetje... DP is aan het afglijden
Niels2.0
erg zeg
Janken omdat je daarin staatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
die balk van de kwaliteitsusers mag ook weleens aangepast worden trouwens, buiten nutz post daar echt niemand meer van
watquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Janken omdat je daarin staat
Die balk komt toch ook uit de GRTD SC.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
die balk van de kwaliteitsusers mag ook weleens aangepast worden trouwens, buiten nutz post daar echt niemand meer van
denk t nie, zijn allemaal klb usersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die balk komt toch ook uit de GRTD SC.
id_do_herquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
ahquote:
Pleonasme ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
Zou wel nieuwe op willen maken als ik geen luie Marokkaan was
yeh dat was wel leuke userquote:
Hij slaapt, zijn kamer is donker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe gaat het met onze chinees?
Zolang ik geen leven heb ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijf je nu voor altijd bij ons brawder
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans op een leven in jouw geval dan?
Je hebt een beter leven dan die stakkers die hier elke dag zitten hoor, maak je daar maar niet druk over.quote:
Zeer klein.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans op een leven in jouw geval dan?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt een beter leven dan die stakkers die hier elke dag zitten hoor, maak je daar maar niet druk over.
Eentje verwaarloost zelfs zijn kind.
[..]
Je hebt een beter leven dan die stakkers die hier elke dag zitten hoor, maak je daar maar niet druk over.
roxanax2quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:32 schreef Montelly het volgende:
Waar gaan we vanavond over hebben? Ik heb tot 21:30 tijd..,
ja maar dadelijk is er weer fittie en dan is de sc opeens weer dicht en raak ik in paniekquote:
Woonwagenbewoners.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:32 schreef Montelly het volgende:
Waar gaan we vanavond over hebben? Ik heb tot 21:30 tijd..,
Je kinderen meer tijd geve dan je aan jezelf besteedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
niks mis meequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Heerlijk toch, weekendje zo, en they be like
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dadelijk is er weer fittie en dan is de sc opeens weer dicht en raak ik in paniek
Sowieso mensen gericht afkrakenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Online iemand afkraken omdat hij online zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nu je hier zit is je leven compleet andersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:32 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]Dat is wel heel sneu.
Ik heb wel wat levenMaar het is niet zo dat ik hele dagen weg ben
Ik voel al het beetje leven al uit mij lopen nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu je hier zit is je leven compleet anders
Wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
niveau dat lager ligt dan de marianentrogquote:
De Hardheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
de hardheid
en de users die dat niet aankunnen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
de hardheid
huequote:
Jij bent niet de echtequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:35 schreef braddie4.0 het volgende:
Voor de muzikanten hier:
Dit is echt briljant.
K dacht dat de sc minder hard was dan de topics juist. Omdat 1 grote familyquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
de hardheid
waarom de kat op het spek binden?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sta liever hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog wel 3 hele weken jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit nog volop in mijn 30'er jaren dus mij kan je niet bedoelen
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
SkaReel Big Fish
Doe maar
The Police
haha doe maar oppervlakkigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef Montelly het volgende:
Die Pixxie heeft grosse tetsen zeg hey
zekerquote:
Zou wel het een en ander verklaren ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels0 is het kind van WCH, maar ze hebben weinig aandacht voor elkaar de laatste tijd.
zou kunnen, maar denk van zappa eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik die van jou eigenlijk?
Skaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
SkaReel Big Fish
Doe maar
The Police
Geen ska?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Ska
Doe maar![]()
The Police
wat
dat is allemaal geen ska man
truequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oppervlakkig? Aardig reliëf anders.
zappa luistert narco rap?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou kunnen, maar denk van zappa eigenlijk
jij vindt*quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Geen ska?Jij vind "Canary in a colemine" en "Heroine" Geen Ska?
nee ook dit soort shit en vinnie paz enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zappa luistert narco rap?
dacht dat die alleen van die vage jazz en houses schreeuw metal luisterde
Die man is 90% narco rapquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zappa luistert narco rap?
dacht dat die alleen van die vage jazz en houses schreeuw metal luisterde
Ben je mad omdat ik zei dat die nieuwe gorilla die was geboren in Artis een kind van jouw is?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef Montelly het volgende:
Typerende van klb 2015/16 is bolle hijabmeisje waarop grosso van klbkids via dm keiharde fapje proberen te zetten.
Jouwquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je mad omdat ik zei dat die nieuwe gorilla die was geboren in Artis een kind van jouw is?
Staat een halve Dan Brown in braille op die areola's.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oppervlakkig? Aardig reliëf anders.
nee kenmerkend is dat we in de sc groep zijn gekomen en de oude groep die hier zat hebben opgeruimd . T was altijd een "fuck you wat doe je in onze sc zone "quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef Montelly het volgende:
Typerende van klb 2015/16 is bolle hijabmeisje waarop grosso van klbkids via dm keiharde fapje proberen te zetten.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Staat een halve Dan Brown in braille op die areola's.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je mad omdat ik zei dat die nieuwe gorilla die was geboren in Artis een kind van jouw is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee kenmerkend is dat we in de sc groep zijn gekomen en de oude groep die hier zat hebben opgeruimd . T was altijd een "fuck you wat doe je in onze sc zone "maar t is ons gelukt
Hoe lekker vind jij jezelf op een schaal van 1-10?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee kenmerkend is dat we in de sc groep zijn gekomen en de oude groep die hier zat hebben opgeruimd . T was altijd een "fuck you wat doe je in onze sc zone "maar t is ons gelukt
Je ouders hebben wel een hekel aan je als ze je zo noemen. Bijna net zoiets als Sterre.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:47 schreef Montelly het volgende:
Madelieff is wel een polkadot denk ik.
-5quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe lekker vind jij jezelf op een schaal van 1-10?
Fuck you wat doe je in onze sc zonequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is datquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:47 schreef Montelly het volgende:
Madelieff is wel een polkadot denk ik.
Ja, en ik mag er niet eens bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
Voor jou maak ik altijd tijd, daar komt niks tussen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen op een vrijdag avond als gymbrah?
ja nee sorry hoeft niequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor jou maak ik altijd tijd, daar komt niks tussen!
Polkadot starterpack niet kennen?quote:
Chai heeft gewoon een naam hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan regelrecht naar de fotodatabase user sturen zeker?
OMW om je te stalken mooiboi ;$quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
Onbeperkt tapas bij El Mundo in Utrecht kom haten.
nee Google afbeeldingen zegt dat t stipjes zijn op kleding of sokkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Polkadot starterpack niet kennen?
Ik ben nu op weg om ze uit je bek te slaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof jij veel kan etenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
Teveel kilotjes..chai heeft wel killer body.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
so be it. Maarre SideEffect dan?
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Teveel kilotjes..chai heeft wel killer body.
Wie komt?quote:
Ik ben daar al.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef Calcio het volgende:
Vanavond 1 op 1 vechten 22:00 Utscheef Centraal gr gr
Dan heb ik een enge Marokkaanse moeder die op me gaat schreeuwen als ze weg zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Deur op slot licht uit gordijnen dicht niks aan het handje
Dat wordt weer scat googelen vanavondquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga niet op de bank staan en schijten hoor
Of wachten totdat Beastman wakker isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt weer scat googelen vanavond
Shiit, komt Abdil eindelijk om hand vragen?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiit, komt Abdil eindelijk om hand vragen?
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ook dit soort shit en vinnie paz enzo
en ondertussen in z'n driedelig pak allemaal financiële producten aan de man brengenquote:
Je vind bet wel leuk.quote:
Auuwwwwwquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen op een vrijdag avond als gymbrah?
Zappa is baasjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
en ondertussen in z'n driedelig pak allemaal financiële producten aan de man brengen
Aan Teun ofwa?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
uitleggen dat telefoneren vroeger via een draad ging
Gewoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag?
Met mij gaat het goed en met jou?
Gezien je leeftijd heb je nog meegemaakt hoe je met rooksignalen communiceertquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
uitleggen dat telefoneren vroeger via een draad ging
Die gaat technologie sowieso heel anders zien. 'wij' hebben nog gestoeid met hardware, IRQ-instellen die verkeerd stonden en dat soort meuk. De nieuwe generatie heeft praktisch alleen nog dummyproof apparaten met vooraf ingestelde functiesquote:
puh, op mijn zolderkamer is het 32 gradenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien trek ik die morgen wel aan. #18graden
holyshitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
puh, op mijn zolderkamer is het 32 graden
haha hoe danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zometeen live podcast van TARDIS en hoink vanuit een café in Utrecht.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je een penispic vragen aan Montelly
ik ga hem sowieso assembly lerenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die gaat technologie sowieso heel anders zien. 'wij' hebben nog gestoeid met hardware, IRQ-instellen die verkeerd stonden en dat soort meuk. De nieuwe generatie heeft praktisch alleen nog dummyproof apparaten met vooraf ingestelde functies![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je een penispic vragen aan Montelly
Stuur maar fotoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien trek ik die morgen wel aan. #18graden
Ik sta achter de derde zuil van links.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga hem sowieso assembly leren
Dat houdt fok draaiende, niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet elke brainfart hoef je te posten hier, begrepen.
Bijna in Den Bosch nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:23 schreef TARDIS. het volgende:
Geen T-shirt van ¤25 excl verzendkosten besteld hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks meegekregen van Danny's paniek met FOK! in 2016 dus? Antwoord is dus nee.
Heb alleen wolvenshirtsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen T-shirt van ¤25 excl verzendkosten besteld hebben
Groot gedeelte van de posts hier op FOK! zijn hersenscheten of geklaag op mensen die hersenscheten plaatsen. Kun je dit hele forum wel opdoeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks meegekregen van Danny's paniek met FOK! in 2016 dus? Antwoord is dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |