SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb tevens woedende mail naar Danny gestuurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dank je vriend, ik heb ook een TR gedaan, dit kan echt niet zo
wee nie of ik klaar ben voor madlovequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil mn woede uiten in liefde
Stoicijns is beter voor je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wee nie of ik klaar ben voor madlove
Hang aan de telefoon as we spiekquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb tevens woedende mail naar Danny gestuurd.
Ik uit het wel tijdens koken danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wee nie of ik klaar ben voor madlove
komt die hier wel eens?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom is eend weer uit de OP?
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik uit het wel tijdens koken dan
Niels is ook weg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh daarom kreeg ik de bezettoon.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hang aan de telefoon as we spiek
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja was er kapot vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels is ook weg hoor.Kweenie of je dat al is opgevallen.
Lekker gek ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittig
Ik hou van zo pittig dat je keel ervan gaat branden anders is het niet goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou wel van bietje pittig maar niet super pittig gewoon lekker pittig
EENSCHquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
Pittig moet zo pittig zijn dat het pijn doet. Anders is het niet goed
ja nou ja, ik haal hem er niet uit hoor, ik vind het ook kinderachtig namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend nog duidelijk gezegd dat hij het flauw en kinderachtig vond.
En ik Gronings dus zo ver is het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben drent, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
hou niet van gevaarlijke dingen in mijn keelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou van zo pittig dat je keel ervan gaat branden anders is het niet goed
ik woon volgende week ook weer in groningen, komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik Gronings dus zo ver is het niet
God, niet nog een fokker in groningen he ..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon volgende week ook weer in groningen, komt wel erg dichtbij zo
ik hoop dat ik dat effect ook had maar denk t niequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
wow zo'n gast die eerst een 2/10 was is opeens 9/10 met baard.
ken anders geen anderen, ja saan maar verder niemandquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
God, niet nog een fokker in groningen he ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |