SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nu is het van voeding-tot-voeding. Rip yolo. Ewaja, op zich best gelopen. Yololeven is niet echt goed voor je.
Over vier jaar heb jij ook gewoon kindjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die "ewaja", dat beetje straat nog. Wens je het allerbeste
![]()
.
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vier jaar heb jij ook gewoon kindje
Je krijgt vanzelf een belletje van een hysterisch huilende dWcvrouw 'Ben zwanger.. *WHUUUUUBOEHOEHOEEEEE*sniksnik*hyperventilering*BHOOOEEEEHOEHOE*snik*'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan ja
Haha sryquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb dat is te bizar om nu nog bij stil te staan ja
Kutsnolquote:
Dank jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die "ewaja", dat beetje straat nog. Wens je het allerbeste
![]()
.
De binnenkant van je *insert familielid*?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
De binnenkant van je *insert familielid*?
neequote:
En echt, hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen ook...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
dat lijkt me echt fucked up. poep je zo je darmkanaal eruit
Sweet Jesus, doet me denken aan toen ik 16 was (mi gado 10 jaar terug), was m'n toenmalige chick ook ineens niet meer ongesteld geworden terwijl ze dat wel moest zijn. En door stress dat lichaam natuurlijk nog langer uitstellenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een belletje van een hysterisch huilende dWcvrouw 'Ben zwanger.. *WHUUUUUBOEHOEHOEEEEE*sniksnik*hyperventilering*BHOOOEEEEHOEHOE*snik*'
En dan zeg jij 'Het komt goed, ik kom nu naar huis.' en dan lief enzo.
te extreme buttsecks he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
En echt, hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen ook...
En dan bij elkaar er aan gaan likken en het opnemen en op internet gooien.
16 jarigen strugglesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sweet Jesus, doet me denken aan toen ik 16 was (mi gado 10 jaar terug), was m'n toenmalige chick ook ineens niet meer ongesteld geworden terwijl ze dat wel moest zijn. En door stress dat lichaam natuurlijk nog langer uitstellen.
[ afbeelding ]
MRW ZE HET UITEINDELIJK WERD
[ afbeelding ]
Slinks weer, nu verwacht je dat ik ga zeggen van "ja hallo, kijk wat je stuurt, 2 gays met een pocket pussy", en dat men dan denkt van "haha, hij keek gay shit". Nee, ik trap er mooi niet inquote:
zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slinks weer, nu verwacht je dat ik ga zeggen van "ja hallo, kijk wat je stuurt, 2 gays met een pocket pussy", en dat men dan denkt van "haha, hij keek gay shit". Nee, ik trap er mooi niet in.
Dat is best gayquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooit doen.
ze waren niet eens 's gay btw, ze gebruikte gwn samen een pocket pussy.
Naja, beter dan die vis op Facebook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooit doen.
ze waren niet eens 's gay btw, ze gebruikte gwn samen een pocket pussy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |