Watch your tongue boy, if you like this job!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:08 schreef AntiChrist het volgende:
pfff return of the living dead is een classic deel 1 dan
Daar heb ik maar 1 woord voor: BESTELLEN!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:04 schreef Shogo het volgende:
De specs van de R1 Dawn of the Dead 4 DISCS!!!:
Dawn of the Dead: U.S. Theatrical Cut (127 min. 5 sec.)
(Anamorphic Widescreen [1.85:1], 5.1 DTS, 5.1 DD, 2.0 DS, original mono)
Special Features:
Commentary by Writer/Director George Romero, Special Make-Up Effects Artist Tom Savini and Assistant Director Chris Romero. Moderated by Perry Martin
2 Theatrical trailers (2 min. 45 sec. & 1 min)
3 TV spots (1 min., 30 sec., 30 sec.)
Radio Spots (3 [@1 min. each] & 6 [@30 sec. each])
2 Easter Eggs (4 min. 30 sec. & 1 min. 25 sec.)
Poster and Advertising Gallery
George A. Romero Bio
4-Page collector's booklet
Dawn of the Dead: Original Director's Cut (~139 min.)
(Anamorphic Widescreen [1.85:1], additional details pending)
Special Features:
Commentary by George Romero, Tom Savini and Chris Romero
Dawn of the Dead: Zombie Cut (~117 min.)
(Anamorphic Widescreen [1.85:1], additional details pending)
Document of the Dead (84 min.)
(Full Screen [1.33:1], mono)
Additional supplements (no disc location given yet):
Commentary by David Emge, Ken Foree, Scott Reiniger and Gaylen Ross
Commentary by Richard Rubenstein
Interviews with George Romero, Dario Argento, David Emge, Ken Foree, Scott Reiniger and Gaylen Ross
het is een leuke box voor de beginnende dead trilogy fan.. de echte fan zou nog steeds deze losse releases kopen:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:06 schreef Cheiron het volgende:
W00T! Afgelopen maandag Trilogy of the Dead gekocht bij Free Record Shop voor 29.99. de drie films + een extra dvd met documentaire en een tweede versie van 1 van de drie films. Leuke prijs voor de box.
Dat is de beste versie atm! Maar in september komt er een nog betere versie met 4 discs waaronder die versie die hier staat afgebeeld waarop de us theatrical cut staat dan de de directors cut en de argento zombie cut en dan een disc met document of the dead. Maar als je die voor een mooi prijsje kan meenemen zou ik dat zeker doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:05 schreef StefanP het volgende:
Ik ben nu in de war, er zijn zoveel versies te krijgen...
Is deze R1versie wat?
[afbeelding]
Of zijn er 'betere' versies (beeld/geluid en de edit)?
Ik ben nu in de VS en zou hem dus mee terug kunnen nemen.
Heh heh, een èchte fan zou heel wat meer versies van deze trilogie thuis hebben liggen dan die jij hier opnoemt....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is een leuke box voor de beginnende dead trilogy fan.. de echte fan zou nog steeds deze losse releases kopen:
Night of the living dead millenium edition
Day of the Dead Divimax (anchor bay)
Dawn of the Dead Divimax (of wachten op de 4-disc die in september uitkomt)
ik heb dan ook wel aardig wat releases hoor ik heb nog een zooi op Import VHS. Double VHS's waarop 1 de film staat en op de ander de trailer van Dawn of the Dead in verschillende talenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Smots het volgende:
[..]
Heh heh, een èchte fan zou heel wat meer versies van deze trilogie thuis hebben liggen dan die jij hier opnoemt....
(maar die drie zijn inderdaad wel de beste releases)
leg die ultimate edition er maar naastquote:Op maandag 22 november 2004 22:20 schreef kinky_queen het volgende:
Hier een mooi overzicht van een aantal van die verschillende versies, niet van allemaal jammergenoeg maar er is dus blijkbaar maar 1 versie die volstaat
Ik kan me niet herinneren dat die DFW versie zo belabberde visuals heeft...
![]()
Yup ik ben ook blij met mijn UE, vooral omdat er handtekening van Ken Foree op zitquote:Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef Shogo het volgende:
Beeldkwaliteit van DFW versie valt best wel tegen jah. Maar ik ben erg blij met die Ultimate Edition, klinkt goed, perfect beeld, mooie extra's en mooie verpakking.
patserquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Yup ik ben ook blij met mijn UE, vooral omdat er handtekening van Ken Foree op zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |