Discussiėren over realistische zombie's is net zo nuttig als discusiėren over hoe je een vampeir nou het beste dood krijgtquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:44 schreef Morkje het volgende:
Ik zag zaterdag de eerste 8 minuten op tv. Echt wel gaaf (alhoewel rennende zombies natuurlijk wel een beetje 'onrealistisch' zijn). Daarna ook nog maar ff een stuk van die oude gekeken.
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:44 schreef California het volgende:
Was de versie die zaterdag op tv was dus de Argento-versie? Geen humor en andere soundtrack?
nou er werd met taarten gesmeten dus volgens mij was het niet de argento versiequote:Op woensdag 28 april 2004 00:44 schreef California het volgende:
Was de versie die zaterdag op tv was dus de Argento-versie? Geen humor en andere soundtrack?
Hoe de fuck weet jij nou dat ik die film wil zienquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zei ik toch!
![]()
[..]
Heengaan!!!! Zeker!!!!!
Ik ga hem ook nog een x in de bios bekijken waarschijnlijk met Skimmer
[afbeelding]
Wat doe jij in dit topic?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:17 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij nou dat ik die film wil zien
![]()
ik neem aan dat je de remake bedoeldquote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de DOTD net in de sneak gezien...
ongetwijfeld...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de remake bedoeld
![]()
Er zitten helemaal geen zombies in UT of die hardquote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de DOTD net in de sneak gezien, wat een fantastisch leuke en grappige en spannende film. Het is Unreal Tournament meets Die Hard met veel humor en leuke personages
ik vond het ook al een pruts vergelijkingquote:Op donderdag 29 april 2004 12:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen zombies in UT of die hard
Dan zittie in het verkeerde topicquote:Op donderdag 29 april 2004 06:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
quanto kosten?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:09 schreef Shogo het volgende:
De nieuwe Dawn DVD van DFW ligt al bij de FRS. Er staat alleen op de hoes dolby digital 2.0 dus of die 5.1 track hier nu bij zit... Verder ziet de cover er netjes uit, maar ik ben verder tevreden met mijn eerdere release van DFW.
de nieuwe zeker?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het een lekker vlotte film met grappige karakters en leuke humor, zoals Celebrity Shooting
Hier ookquote:Op donderdag 29 april 2004 21:47 schreef MikeyMo het volgende:
daarover kun je hier praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |